'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Акти-претензії  (Прочитано 4464 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Акти-претензії
« : 18 Жовтня 2013, 17:29:05 »

Добрий день, панове ! Виникло питання. але не розумію. куди його треба викласти. тому вирішив відкрити нову тему. На мої два попередні питання відповідей не отримав. мабуть тому. що не туди їх виклав.

Ст. 18 закону про ЖКП: п.1. «У  разі  порушення  виконавцем  умов договору споживач має право викликати його  представника  для  складення  та  підписання  акта-претензії  споживача,  в  якому  зазначаються  строки,  види, показники порушень тощо».
  Виникають питання: Яким чином його викликати? Телефоном? Письмово? Через диспетчера?
    2. Представник  виконавця   повинен   з'явитися   на   виклик
споживача не пізніше строку, визначеного договором.


    А яким чином діяти при відсутності договору? Відомо, що суди відсутність договірних відносин не сприймають при вирішенні питань заборгованості. В той же час суди не сприймають звернення до Жеку, та вказують на відсутність актів-претензій.
   За останній місяць мешканці нашого будинку подали три колективні акти-претензії до жеку по різним питанням - реакції немає.
   Копії актів з відмітками є. Яким чином діяти далі і чи належними доказами будуть ці акти в суді?
Крім того не отримав відповідь про розпорядження №1221. Воно кимось заперечене в судах ,чи ні?
   Якщо треба. то перенесіть моє питання в іншу тему.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #1 : 18 Жовтня 2013, 20:16:48 »

Цитувати
Крім того не отримав відповідь про розпорядження №1221. Воно кимось заперечене в судах ,чи ні?
   Якщо треба. то перенесіть моє питання в іншу тему.

 Окрема тема:  http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8505.0.html
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #2 : 18 Жовтня 2013, 20:29:57 »

Цитувати
Виникають питання: Яким чином його викликати? Телефоном? Письмово? Через диспетчера?
По послузі з утримання будинку краще зареєстрованою письмовою заявою.
Цитувати
Копії актів з відмітками є. Яким чином діяти далі і чи належними доказами будуть ці акти в суді?
Якщо є заяви про виклик, може бути доказом.
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #3 : 18 Жовтня 2013, 22:52:50 »


Цитувати
Якщо є заяви про виклик, може бути доказом.
Не зовсім зрозуміло. Написали акт-претензію, підписали мешканці, віднесли до жеку, заєрестрували, маємо копію і це ще не доказ, бо письмово не запросили представника ?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #4 : 19 Жовтня 2013, 11:56:41 »

Цитувати
3. Акт-претензія   складається  споживачем  та  представником виконавця і  скріплюється  їхніми  підписами.  У  разі  неприбуття
представника  виконавця  в  погоджений  умовами договору строк або необґрунтованої  відмови   від   підписання   акта-претензії   він
вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
У разі неявки, або відмови підписати.
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #5 : 20 Жовтня 2013, 00:08:41 »

    Юрій Васильович, мабуть Ви мене не зрозуміли. Тримаю примірники договорів по послугам, там є умови складання актів-претензій. По змісту вони ідентичні з наданим Вами, але відрізняються редакційно і стосуються вони вирішення проблем, які виникають між споживачем та виконавцем при умові існування договірних відносин.
    Моє питання було про те, яким чином діяти, коли договору немає ? На заяви про погане обслуговування будинку не реагують і не з являються. Тоді мешканці написали колективне звернення, назвали актом-претензією і віднесли в жек, реакції теж немає.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #6 : 21 Жовтня 2013, 22:51:17 »

Діяти однаково. Викликати представника письмовою заявою. Не з'явиться складати самим. В тексті зазначати дані заяви про виклик.
Коли договір є, в акті посилаєтесь на невиконання договору. Коли договору нема, можна послатися на рішення ОМС про визначення виконавця та про затвердження тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг.
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #7 : 22 Жовтня 2013, 13:09:35 »


.
Цитувати
Коли договору нема, можна послатися на рішення ОМС про визначення виконавця та про затвердження тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг.
Я так розумію, що заявки через диспетчера, якщо вони зафіксовані в журналі під номерами , є рівнозначними до виклику представника? Питання виникає тільки в тому, щоб отримати довідку про це. Що стосується «затвердження тарифу», то тут виникає питання. Тариф затверджений розпорядженням  № 1221, який я не визнаю, бо він не пройшов державну реєстрацію і поки  ніхто не відповів на моє питання про це розпорядження. Перо сказав «А», а я чекає на «Б». Постанова КМУ 833 забов язала ще в 2011 році подати на реєстрацію прийняті розпорядження, але воно ігнорується.
Записаний

acha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Акти-претензії
« Reply #8 : 22 Жовтня 2013, 14:53:45 »

Может действительно, как говорил Юрий Васильевич направить письменное заявление в порядке ЗУ "Об обращении граждан". Только его нужно зарегистрировать при сдаче в ЖЕК (чтобы поставили печать и расписались о принятии) на втором Вашем, экземпляре. Это, я думаю будет доказательством.
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #9 : 22 Жовтня 2013, 15:04:41 »

Цитувати
Может действительно, как говорил Юрий Васильевич направить письменное заявление в порядке ЗУ "Об обращении граждан". Только его нужно зарегистрировать при сдаче в ЖЕК (чтобы поставили печать и расписались о принятии) на втором Вашем, экземпляре. Это, я думаю будет доказательством.
Цю грамоту я давно пройшов. Всі заяви я обов язково подаю в двох екземплярах та ставлю штемпель ЖЕК. Не зрозуміло інше !Для чого тоді подавати заяви в ЖЕК. якщо вони на них не реагують . а суди не сприймають їх за докази? Саме суди спонукають цих нероб до такої поведінки.
Записаний

acha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Акти-претензії
« Reply #10 : 23 Жовтня 2013, 06:25:35 »

Цитувати
Саме суди спонукають цих нероб до такої поведінки.


С этим трудно не согласиться.
   
Сразу следует заметить, что если Вы не заключали договор с жилищно-коммунальным предприятием, то предъявлять ему подобные претензии - дело практически бесперспективное, даже если Вы платите за коммунальные услуги.
Попробуйте посмотреть ещё эту тему, http://gro-za.org/forum/index.php?topic=3223.0 думаю там кое что найдёте

В статье 18 ЗУ "О жилищно коммунальных услугах" определено что в случае нарушения исполнителем условий договора потребитель имеет право вызвать его представителя для составления и подписания акта-претензии потребителя, в котором указываются сроки, виды, показатели нарушений и т.п. Здесь, я полагаю, определено, что именно на в случае нарушения условий договора составляется акт претензия. В случае отсутствия договора, факт непредоставления услуг ЖЕКОМ будет трудно доказать.
« Останнє редагування: 23 Жовтня 2013, 06:55:24 від acha »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #11 : 23 Жовтня 2013, 10:07:45 »

   
Сразу следует заметить, что если Вы не заключали договор с жилищно-коммунальным предприятием, то предъявлять ему подобные претензии - дело практически бесперспективное, даже если Вы платите за коммунальные услуги.
Попробуйте посмотреть ещё эту тему, http://gro-za.org/forum/index.php?topic=3223.0 думаю там кое что найдёте


Ні справа не безперспективна. Дійсно складніша, але не безперспективна. Є ще теми в яких В.І. не так коротко відповідав і радив у разі відсутності договору подавати акти претензії, посилаючись на Рішення ОМС. Виконавкць має обов'язки утримувати будинок не тільки по договору зі споживачем, а ще й відповідно до Рішень ОМС. ( В моєму місті виконавці хотіли через рішення ОМС про затвердження про затвердження тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг ( додаток Правила виконання перерахунку...) закріпити норму "нема договору - неможна подати акт-претензію. Мені вдалось довести ОМС неправомірність такої норми. І її було видалено ще на стадії  проекту рішення.)
Не зрозуміло інше !Для чого тоді подавати заяви в ЖЕК. якщо вони на них не реагують . а суди не сприймають їх за докази?

Взагалі-то, у разі нереагування на поданий Акт - претензію,  Ви повинні звертатися до суду, а не "консервувати" акти і чекати чи звернеться до суду виконавець, чи ні...
Я так розумію, що заявки через диспетчера, якщо вони зафіксовані в журналі під номерами , є рівнозначними до виклику представника? Питання виникає тільки в тому, щоб отримати довідку про це.

Заявки про що?
Про якийсь недолік? Так ЖЕКа з Вами зустрітися не зобов'язаний. Він усуває недолік ( чи реально, чи тільки на бумазі) і ставить відмітку ( в цьому ж журналі чи в іншому) про реагування- усунення недоліку ( що буде доказом у суді).  Така заявка, впереважній більшості випадків,  не є підставою для перерахунку. Щось зламалось - заявили - ЖЕКа відремонтував, Який перерахунок, ЖЕКа працює  ;D . От коли на декілька заяв Жека не відреагував - виклик для складення акту претензії про те, що ЖЕКа протягом часу ( місяць, декілька місяців, рік) не виконує те-то і те-то. Це вже підстава для перерахунку.
Про виклик для складення акту?  Так рівнозначна. Але журнами мають "властивість" у потрібний час "зникати"  :(  ???  ;D  .
« Останнє редагування: 23 Жовтня 2013, 11:40:26 від Юрій Васильович »
Записаний

acha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Акти-претензії
« Reply #12 : 23 Жовтня 2013, 11:21:22 »

Є ще теми в яких В.І. не так коротко відповідав і радив у разі відсутності договору подавати акти претензії, посилаючись на Рішення ОМС.
Юрий Васильевич, пожалуйста можете скинуть ссылочку на эту тему, у меня самого такая проблема, интересно почитать  :)
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Акти-претензії
« Reply #13 : 23 Жовтня 2013, 13:38:32 »




Цитувати
Заявки про що?
Про якийсь недолік? Так ЖЕКа з Вами зустрітися не зобов'язаний. Він усуває недолік ( чи реально, чи тільки на бумазі) і ставить відмітку ( в цьому ж журналі чи в іншому) про реагування- усунення недоліку ( що буде доказом у суді).  Така заявка, впереважній більшості випадків,  не є підставою для перерахунку. Щось зламалось - заявили - ЖЕКа відремонтував, Який перерахунок, ЖЕКа працює  ;D . От коли на декілька заяв Жека не відреагував - виклик для складення акту претензії про те, що ЖЕКа протягом часу ( місяць, декілька місяців, рік) не виконує те-то і те-то. Це вже підстава для перерахунку.
Про виклик для складення акту?  Так рівнозначна. Але журнами мають "властивість" у потрібний час "зникати"  :(  ???  ;D  .
Заявки до диспетчера стосувалися утримання будинку, які  (заявки) не  виконувалися, тому мешканці склали акти-претензії. вказавши в них про невиконання цих заявок. Можливо , ще треба було окремою письмовою заявкою визвати представника, але це вже занадто.  "Виконавкць має обов'язки утримувати будинок не тільки по договору зі споживачем, а ще й відповідно до Рішень ОМС", тому "це занадто". Я так думаю. що для того . щоб не "загубилися" журнали, подам колективну заяву про заявки до диспетчера з номерами та датами їх подання. Хай заперечать!
« Останнє редагування: 23 Жовтня 2013, 13:40:31 від assia »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email