'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЖЭКи будут требовать от должников штраф в размере 3% годовых. ВИДЕО  (Прочитано 10376 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

. Заради  чого була подана заява про ПЕРЕГЛЯД? Невже, так шкода було  кількох копійок?
Що мають тепер усі українці  в результаті ініційованого "ПЕРЕГЛЯДУ":
Тобто Ваша позиція така, якщо по справі одного українця прийнято законне рішення, а по справі другого незаконне, то другий повинен сидіти мовчки?
В заяві про перегляд мова йшла не про копійки. Це ВССУ залишив тільки про копійки, а все суттєве до перегляду не допустив.
Записаний

rectifier

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 31
    • Перегляд профілю

. Заради  чого була подана заява про ПЕРЕГЛЯД? Невже, так шкода було  кількох копійок?
Що мають тепер усі українці  в результаті ініційованого "ПЕРЕГЛЯДУ":
Тобто Ваша позиція така, якщо по справі одного українця прийнято законне рішення, а по справі другого незаконне, то другий повинен сидіти мовчки?
В заяві про перегляд мова йшла не про копійки. Це ВССУ залишив тільки про копійки, а все суттєве до перегляду не допустив.

Моя позиція? Ви ж прекрасно знаєте що перше рішення незаконне...ніякої солідарної відповідальності за неоплату послуг немає (6-850св12 справа), тому і друге назаконне: http://reyestr.court.gov.ua/Review/21432707
Свою думку про мету поданого перегляду залишу  при собі. Поясню, чому: Хто  може мислити і аналізувати  - зрозуміє сам.  Іншим моя думка не потрібна.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

дивно....
як вссу допустив справу до провадження у всу
http://reyestr.court.gov.ua/Review/21432707 справа -6-850св12

Цитувати
Ухвалюючи судові рішення по справі суди встановили, що ОСОБА_3 та ОСОБА_4 є наймачами квартири АДРЕСА_1, в якій відповідач ОСОБА_4 був зареєстрований по 14.02.2007 року.
......



 в той же час в справі іншій- http://reyestr.court.gov.ua/Review/34634297

Цитувати
У травні 2012 року комунальне підприємство "Артемівська керуюча компанія житлово-комунальних послуг" (далі - КП "Артемівська керуюча компанія житлово-комунальних послуг") звернулось до суду із зазначеним позовом, посилаючись на те, що ОСОБА_17 і ОСОБА_18 є одними зі співвласників квартири АДРЕСА_1.


тобто у справах різні фактичні обставини. Питання. як вссу допустив до провадження?

я вже не кажу, що Луцьктепло ніколи не було баланосутримувачем будинку і послуги з утримання будинку ніколи не надавав.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/31402109

Цитувати
Оскільки зі змісту заяви та доданого до неї судового рішення вбачається, що справи стосуються спорів, які виникли з подібних правовідносин та вбачається неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, справу слід допустити до провадження Верховного Суду України.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

дивно....
як вссу допустив справу до провадження у всу
тобто у справах різні фактичні обставини. Питання. як вссу допустив до провадження?
я вже не кажу, що Луцьктепло ніколи не було баланосутримувачем будинку і послуги з утримання будинку ніколи не надавав.
Ви ще не звернули увагу що області різні, міста різні, назви вулиць різні, прізвища ( а також імена та по батькові) різні!  ;D
І ще багато, багато чого різного: будинки, квартири, вік відповідачів, дати народження, освіта, сімейний стан...  ;D Досить? Чи ще наводити приклади?
А якщо без жартів, то не чудіть!
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Жилконторам разрешили применять к должникам дополнительные санкции - индексировать сумму долга в зависимости от инфляции и требовать штраф в размере 3% годовых. Сообщение о том, что такое решение Верховный Суд Украины принял по иску коммунальщиков из Артемовска к задолжавшим жильцам одного из домов, пишет КП в Украине.
http://ua-banker.com.ua/news/financial/19558


Цей пост приєднано до теми з окремо створеної дописувачем "гілки".
Зауваження дописувачу alexalex Користуйтесь функцією "Показати нові повідомлення з Вашого останнього візиту". Не потрібно "клонувати" теми.

« Останнє редагування: 11 Листопада 2013, 13:32:36 від Юрій Васильович »
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

дивно....
як вссу допустив справу до провадження у всу
тобто у справах різні фактичні обставини. Питання. як вссу допустив до провадження?
я вже не кажу, що Луцьктепло ніколи не було баланосутримувачем будинку і послуги з утримання будинку ніколи не надавав.
Ви ще не звернули увагу що області різні, міста різні, назви вулиць різні, прізвища ( а також імена та по батькові) різні!  ;D
І ще багато, багато чого різного: будинки, квартири, вік відповідачів, дати народження, освіта, сімейний стан...  ;D Досить? Чи ще наводити приклади?
А якщо без жартів, то не чудіть!


Юрій Васильович! теплопостачальна компанія  по своєму статуту не може бути балансом і надавати "послуги по теплопостачанню". Тому далі немає про що говорить. займатися наданням посгуг населенню з жкп не її рук справа.
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

30 октября 2013 года на заседании судебных палат по гражданским и хозяйственным делам Верховного Суда Украины (далее – ВСУ) по делу N6-59цс13 вынесено знаковое решение, касающееся всех граждан Украины, проживающих в многоквартирных домах. На официальном сайте ВСУ было обнародовано правовое заключение по этому делу, в котором разъяснялось, что закрепленная в п. 10 ч. 3 ст. 20 Закона "О жилищно-коммунальных услугах" правовая норма об ответственности должника за несвоевременное осуществление оплаты за жилищно-коммунальные услуги в виде пени не исключает применения правовых норм, установленных в ч. 2 ст. 625 Гражданского кодекса (далее – ГК). Но следует отметить, что это заключение, которое является обязательным для всех субъектов властных полномочий и судов, – не единственное стоящее внимания широкой общественности положение постановления по делу N6-59цс13.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/montyan/527bd01aba660/


Цей пост приєднано до теми з окремо створеної дописувачем "гілки".
Зауваження дописувачу alexalex Користуйтесь функцією "Показати нові повідомлення з Вашого останнього візиту". Не потрібно "клонувати" теми.
« Останнє редагування: 11 Листопада 2013, 13:33:39 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Юрій Васильович! теплопостачальна компанія  по своєму статуту не може бути балансом і надавати "послуги по теплопостачанню". Тому далі немає про що говорить. займатися наданням посгуг населенню з жкп не її рук справа.

В даному випадку з Вами дійсно "немає про що говорить". Ви спочатку детально проаналізуйте рішення судів. А потім спробуєте робити висновки.
По-перше: Ні хто, ні де не посилався на ДКП «Луцьктепло» як на балансоутримувача. Це Ваша ВИГАДКА. В заяві про перегляд відповідач з приводу неоднакового застосування ст. 1 ЗУ "Про ЖКП" посилався на інше рішення касаційної інстанції. ВССУ це питання до перегляду не допустив. Правова позиція ВСУ стосується лише застосування норм пункту 10 частини третьої статті 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та частини другої статті 625 ЦК України.
По-друге:
А)
Цитувати
4.1. Виконавцем    послуг    з   централізованого   опалення, централізованого   постачання   холодної    та    гарячої    води, централізованого  водовідведення  (далі - комунальні послуги) може бути виробник зазначених послуг,  виконавець послуг  з  управління будинком,   спорудою   або   групою   будинків  чи  інший  суб'єкт господарювання,  з яким  дійшли  домовленості  про  надання  таких послуг, та який відповідає вимогам пункту 1.3 Порядку.
  http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0541-05
Б) ДКП «Луцьктепло» є комунальним підприємством, створеним рішенням виконкому Луцької міської ради:
Цитувати
Державне комунальне під­приємство «Луцьктепло», яке створене згідно з рішенням виконкому Луцької міської ради від 19.05.1999 р. №231 і свою діяльність здійснює на підставі Ста­туту, зареєстрованого 19.05.1999 р.
ДКП «Луцьктепло» є державним комунальним підприємством і юри­дичною особою, має самостійний баланс, печатку, розрахунковий та інші ра­хунки в установах банків, штампи і бланки із своїм найменуванням. Власник - Луцька міська рада.
Майно Підприємства складається з основних засобів, обігових коштів, фінансових та інших активів, відображених у бухгалтерському балансі.
Підприємство багатогалузевий суб'єкт господарювання, згідно з Ста­тутом може здійснювати:
- виробництво теплової енергії;
- транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами;
- постачання теплової енергії;
- господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури.

 Пріоритетним завданням Підприємства є забезпечення тепловою енер­гією населення, бюджетних установ та інших споживачів.
Загальна протяжність теплових та парових мереж складала 131,9 км., постачання теплової ене­ргії до споживачів забезпечується 64 котельнями, які працюють на газопо­дібному паливі. Сумарна потужність котелень становить 493,055 Гкал/год. На кінець 2012 року кількість котлів (енергоустановок) становила 170 одиниць, з яких 139, або 81,7 відсотка з терміном експлуатації понад 20 років.

Підприємство надає послуги населенню:

    з централізованого опалення – 53799 абонентам;
    з централізованого постачання гарячої води – 41463 абонентам;

    з децентралізованим теплопостачанням – 343 абонентам.
    з обслуговування внутрішньобудинкових систем – 627 житловим будинкам.

Опалювальна площа квартир з централізованим опаленням становить 2582599м2, втому числі з обліком 592273м2, що складає 22,9%. Опалювальна площа з децентралізованим опаленням становить 19911,5м2 і є з обліком.
29116 абонентів є споживачами централізованого постачання гарячої води із квартирним обліком гарячої води, що складає 70,2% від загальної кількості абонентів.

Виконком Луцької міської ради був вправі визначити ДКП «Луцьктепло» ВИКОНАВЦЕМ послуги з ЦО. Чи визначив, чи не визначив - заявнику з Артемівська ( як і з будь-якого іншого міста) байдуже. Заявник лише посилається на рішення ВССУ у якому ДКП «Луцьктепло» фігурує як позивач  з вимогою стягнення боргу за жкп. Та обставина, що ДКП «Луцьктепло» надавало послуги з "опалення та гарячого водопостачання" Відповідачам, є встановленою.
В) Ви взагалі читали рішення ВССУ?
Цитувати
Рішенням апеляційного суду Волинської області від 03 березня 2009 року апеляційну скаргу ОСОБА_3 та ОСОБА_4 було задоволено частково, рішення Луцького міськрайонного суду Волинської області від 17 грудня 2008 року скасовано та ухвалено нове рішення, яким позов задоволено частково. Стягнуто солідарно з ОСОБА_3 та ОСОБА_4 на користь ДКП «Луцьктепло» заборгованість за опалення та гарячу воду за період з жовтня 2005 року по січень 2007 року включно у розмірі 2006 грн. 75 коп.. Стягнуто з ОСОБА_3 на користь ДКП «Луцьктепло» заборгованість за опалення та гарячу воду за період з лютого 2007 року по серпень 2008 року включно у розмірі 1887 грн. 75 коп.. Стягнуто з ОСОБА_3 на користь ДКП «Луцьктепло» 28 грн. 91 коп. витрат по оплаті судового збору та 15 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи. Стягнуто з ОСОБА_4 на користь ДКП «Луцьктепло» 10 грн. 03 коп. витрат по оплаті судового збору та 15 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи. В решті позову було відмовлено.
Відмовлено було у стягненні
Цитувати
784 грн. 20 коп. індексу інфляції та 237 грн. 49 коп. процентів річних

ВССУ погодився з Рішенням апеляційного суду Волинської області
Цитувати
Касаційну скаргу Державного комунального підприємства «Луцьктепло» відхилити.

Рішення апеляційного суду Волинської області від 03 березня 2009 року залишити без змін.

В рішенні дійсно зустрічається термінологія "теплопостачання" " теплова енергія"  ( це є в багатьох рішеннях по послугам ЦО та ГВП). Чому? Відповідь знайдете в самому рішенні - є посилання на ст. 67 ЖКУ:
 
Цитувати
Стаття 67. Плата за комунальні послуги
     Плата  за  комунальні  послуги  (водопостачання, газ, теплова енергія  та  інші  послуги)  береться  крім  квартирної  плати  за затвердженими в установленому порядку тарифами. (  Стаття  67  із  змінами,  внесеними згідно із Законом N 2598-IV ( 2598-15 ) від 31.05.2005 )
Кодекс є чинним. Можна тривалий час сперечатися з приводу термінології, але саме в цьому рішенні ВССУ зазначено:
Цитувати
З матеріалів справи вбачається, що відповідачі заборгували за період з липня 2005 року по серпень 2008 року за послуги по теплопостачанню 4067 грн. 44 коп., з яких 2774 грн. 11 коп. - за опалення та 1293 грн. 33 коп. - за гарячу воду.
Опалення та гаряче водопостачання є без сумніву комунальними послугами.
Г) Комунальні послуги і послуга з утримання будинку є ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ ( ЗУ "Про ЖКП").
Квартиронаймачі і власники квартири є СПОЖИВАЧАМИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ.
ОБСТАВИНИ ОДНАКОВІ - ВИКОНАВЦІ  житлово-комунальної послуги позиваються до СПОЖИВАЧІВ про стягнення БОРГУ за  ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ. В справі ДКП «Луцьктепло» апеляційна інстанція відмовляє у застосуванні ст. 625 ЦКУ і з цим погоджується ВССУ, а в справі КП АККЖКП апеляційна інстанція залишає в силі застосування  ст. 625 ЦКУ і з цим погоджується ВССУ.  Підстав відмовити у допуску до перегляду у ВССУ просто НЕ БУЛО.
« Останнє редагування: 11 Листопада 2013, 13:46:14 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Тобто наявність пені не заважає здерти все по повній програмі.

Так.
 
Може хтось (хто на це має право) візьме на себе ініціативу подати запит до Конституційного суду про обов'' язковість положень ст. 19. Це зменшило б напругу, бо обов язковість надавати послуги виключно згідно договору, привело б то укладання таких умов , які задовольняли  обидві сторони. Тоді в договорі можливо прописати як пеню, так і інші штрафні санкції

Питання - Хто?
(click to show/hide)
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Обговорення питання у темі:
ЖЭКи будут требовать от должников штраф в размере 3% годовых. ВИДЕО
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8553.0.html

Поки що ухвалюють такі рішення
(click to show/hide)
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/35241371
Записаний

nemo

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 293
  • City: Запоріжжя
    • Перегляд профілю

Ось головний хибний висновок у постанові № 6-59цс13 від 30.10.2013 р.:
Цитувати
З огляду на те, що в процесі прийняття спеціального закону – Закону України «Про житлово-комунальні послуги» – зміни до ЦК України Верховною Радою України не розглядалися та не приймалися, стосовно спірних правовідносин норми спеціального закону не можуть конкурувати з нормами основного акту цивільного законодавства.

Тобто ВСУ перебрало на себе повноваження законодавця.


У випадках колізії нормативних приписів ЦК та співвідносних норм інших законів слід керуватися роз'ясненнями Конституційного Суду України (далі - КСУ), викладеними в пункті 3 мотивувальної частини його Рішення від 3 жовтня 1997 р. № 4-зп про набуття чинності Конституції України. У цьому Рішенні КСУ роз'яснено: "Конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайною є практика, коли наступний у часі акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього. Загальновизнаним є й те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено самим цим актом, автоматично скасовується однопредметний акт, який діяв у часі раніше". Відповідні роз'яснення КСУ слід застосовувати і до інших законів, приписи яких інакше, ніж ЦК, мають протягом визначеного в них строку регулювати окремі питання.

Так что Ваше утверждение:
Закон, что дышло...

ВЕРНО!
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю




 
Цитувати
"Конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними (?)нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному.
А можна людською мовою?
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю

Цитувати
Цитувати
Може хтось (хто на це має право) візьме на себе ініціативу подати запит до Конституційного суду…
Питання - Хто?
Мабуть і я маю право. Але… Для того, що б скористатися цим правом, треба бути фахівцем, тому питання «хто?» тут не зовсім доречне. В нас є   депутати, є юристи, які багато говорять про житлово-комунальні послуги, а зараз одна з них (М.) хоче отримати депутатське посвідчення, тому є кому подавати запит. Ст.19. повинна виконуватися обома сторонами. Якщо виконавець послуг подасть на підпис проект договору, який відповідає всім вимогам, а мешканець його не підпише, то хай подає в суд і через суд вирішує проблему. Якщо не відповідає вимогам , можна не підписувати доки все  виправить. При чому повинен бути наданий строк, як в прикінцевих положеннях Закону про ЖКП, скажемо пів року, не уклали договір з вини ЖЕКу- до побачення, не платіть доки не виконає вимогу ст.. 19., не уклали договір з вини співвласника – через суд вимагайте борг з усіма % та неустойками.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email