ПРОДОЛЖЕНИЕ истории про судью
Был подан иск (во вложениях) без оплаты судового сбора (специально) затем была "заява про усунення недоліків", в июле иск приняли к рассмотрению и назначили на судовое заседание на конец июля
ИТОГ отказ в связи с пропуском сроков (разговор о "публичной службе" - не было оспорено в течение 1 месяца)
Согласно п. 13 Постанова Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 6 березня 2008 року
13. Відповідно до частини другої статті 99 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Частиною третьою цієї статті встановлено, що для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до суду.
Зокрема, при розгляді спорів з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби застосовуються строки звернення до суду, встановлені спеціальними законами. У разі коли ці закони зазначені питання не врегульовують, то з врахуванням необхідності субсидіарного застосування законів про працю суди повинні виходити із строків звернення до суду, визначених частиною першою статті 233 Кодексу законів про працю України. Тому громадянин може звернутися із заявою про вирішення спору в тримісячний строк із дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права, а у справах про звільнення з публічної служби – у місячний строк із дня вручення копії наказу про звільнення або з дня видачі трудової книжки.
Согласно Методичні роз’яснення щодо застосування Класифікатора категорій адміністративних справ (ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 № 93)
23. Розділ 12 Класифікатора охоплює спори із відносин публічної служби, крім справ, передбачених розділом 13 Класифікатора.
Категорія «спори щодо прийняття громадян на публічну службу» (рядок 12.1 Класифікатора), серед інших спорів, включає зокрема, спори щодо: рішення конкурсної комісії за результатами конкурсу, бездіяльності у вигляді неприйняття жодного рішення за результатами розгляду пропозицій конкурсної комісії, рішення про відмову призначити громадянина на посаду.
Категорія «спори щодо проходження служби» (рядок 12.2 Класифікатора), серед інших спорів включає зокрема, спори щодо: незабезпечення службовця житлом, порушень при нарахуванні та здійсненні виплат за проходження служби, рішення про застосування до службовця дисциплінарного стягнення, рішення атестаційної комісії за результатами атестації, результатів щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань.
Категорія «спори щодо звільнення з публічної служби» (рядок 12.3 Класифікатора), серед інших спорів, включає зокрема, спори щодо: поновлення на службі, стягнення на користь особи несплачених коштів, які належало їй виплатити при звільненні зі служби (військової служби).
Насколько я понимаю, все эти нормы рассчитаны на непосредственного участника (в данном случае судью)
Я же заявляю что, принятием указа о назначении этого человека судьей, нарушено мое право на защиту в суде и у меня нет гарантии, что при рассмотрении какого либо иска с участием этого судьи (при оспаривании НПА местного самоуправления), рассмотрение будет полноценным и справедливым.
ПРОШУ совет.
Стоит ли обжаловать решение ВАСУ в Верховный суд (на тему что НПА оспаривает не судья, а другой человек)? Есть ли у кого то образец такого обжалования (поделитесь пожалуйста). Сроки обжалования (оригинал решения не получен - лежит на почте срок истекает 25.08.2014)
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/38668166http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/39553827http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/39942678