'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КП ЖКУ применяет тарифы отмененые судом, другие утвержденные мэром  (Прочитано 143547 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

ОДА не є органом місцевого самоврядування. ОДА є органом державної виконавчої  влади  в  областях.
Где утверждалось обратное?
Указывая на  ст.28 в 1998г.,на полномочия ОМС об установлении коммунальных тарифов и одновременно ссылаясь на распоряжение ОГА №190 этим хотел подчеркнул, что ОМС имеет полномочия, а ОГА утверждает тарифы для ЖКУ. Свою убежденность в законности распоряжения №190 хочу подкрепить интересующей информацией и уже в суде  это изложить. Повторюсь, но это важно для меня:
О каких коммунальных услугах говорится в ст.28? Ведь ОМС стали утверждать ЖКУ только с принятия ЗУ "Про ЖКП".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

(Содержание не изменилось и на 2015г.)
Змінилось.
О каких коммунальных услугах здесь говорится? Ведь ЖКУ стали утверждать только с принятия ЗУ "Про ЖКП".
Дивіться ст. 67 Житлового кодексу.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
17.06.2014                        №143

Про встановлення граничних тарифів на послуги з утримання будинків                    і споруд та прибудинкових територій для житлових будинків, у яких створені об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (житлово-будівельні кооперативи)

Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 13.11.2013                   № 860 «Про надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій мешканцям житлових будинків, у яких створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (житлово-будівельні кооперативи)», керуючись підпунктом 2 пункту «а» статті 28, підпунктом 1 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Установити граничні тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, котрі застосовуються при обчисленні пільг та субсидій мешканцям житлових будинків, у яких створені об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ), житлово-будівельні кооперативи (далі – ЖБК), не більше найвищих тарифів, установлених на такі послуги для житлових будинків міської територіальної громади такої ж поверховості, а саме:
– для дев’ятиповерхових житлових будинків – 1,8861 грн. у розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир;
– для п’ятиповерхових житлових будинків – 1,7213 грн. у розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир;
– для житлових будинків іншої поверховості –  не більше найвищого тарифу на такі послуги, встановленого рішенням виконавчого комітету міської ради від 24.01.2012 № 29 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для населення по кожному будинку окремо, що належить до комунальної власності територіальної громади міста» – 1,9259 грн. у розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир.
2. Рекомендувати ОСББ визначати розмір членських внесків, враховуючи встановлені цим рішенням граничні тарифи на послуги з утримання будинків  і споруд та прибудинкових територій.
3. Рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення.
4. Управлінню соціальної політики міської ради (Рузгіс О.В.) та районним у місті Херсоні радам (Третяк Л.Я., Дурницький М.Ф.,                    Толокнов А.П.) забезпечити надання мешканцям житлових будинків, у яких створено ОСББ (ЖБК), пільг та субсидій для відшкодування витрат на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням пункту 1 цього рішення.
5. Відділу інформаційного та програмного забезпечення міської ради           (Букін В.О.) оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів, а управлінню громадських зв’язків міської ради (Міхєєва О.В.) – у засобах масової інформації.
6. Відповідальність за виконання даного рішення покласти на начальника управління соціальної політики міської ради Рузгіс О.В та голів районних у місті Херсоні рад Третяка Л.Я., Дурницького М.Ф.,                    Толокнова А.П.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова                            В.В. Миколаєнко
Суд вірно встановив, що  до Вашого будинку не можуть застосовуватись тарифи, встановлені рішеннями починаючи з № 97 і до № 143, через їх скасування або відсутність будинку у переліку. Це  вже добре і це потрібно використовувати.
Далі суд (на догоду ТОВ "Україна") маніпулює з рішенням № 143. Суд використовує лише назву рішення, та робить невірний висновок з аналізу тексту  цього рішення. Не аналізує того факту, що рішення прийнято на виконання ПКМУ від 13.11.2013  № 860. 
Цитувати
Таким чином, судом встановлено, що единим наразі діючим рішенням органу місцевого самоврядування як то передбачено ЗУ «Про місцеве самоврядування» яким затверджено тарифи по утриманню будинків та прибудинкової території та які підлягають застосуванню і до будинку, у якому мешкає позивач, є рішення № 143 від 17.04.2014 року «Про встановлення граничних тарифів на послуга з утримання будинків і споруд багатоквартирного житлового будинку ( жнтлово-будівельні кооперативи))», при цьому посилання представника позивача на те, шо вказане рішення повинно застосовуватися виключно для пільгових верств населення згідно постанов КМУ суд не приймає до уваги, з огляду на зміст самого рішення,
Не знаю чи Ви так стверджували, чи це суд перекрутив, тільки то маячня. Суд вірно вказує, що
Цитувати
згідно якого затверджені вказаним рішенням тарифи не є пільговими, а лише застосовуються при нарахуванні пільг.
Це ж спростовує попередній висновок суду
Цитувати
единим наразі діючим рішенням органу місцевого самоврядування як то передбачено ЗУ «Про місцеве самоврядування» яким затверджено тарифи по утриманню будинків та прибудинкової території та які підлягають застосуванню і до будинку, у якому мешкає позивач, є рішення № 143
Рішення № 143 не звільняє ОСББ чи ЖБК від встановлення розміру внесків на утримання будинку, воно лише рекомендує їм не перевищувати розмір що є граничним для нарахування пільг. Це означає, що ОСББ і ЖБК можуть встановити "свій тариф" в будь-якому розмірі ( хоть 100 дол.) та компенсацію за надання пільг громадянам вони отримають лише на розмір граничного тарифу.  І ВСЕ!
Дооречі ТОВ не є ні ОСББ, ні ЖБК і не може застосовувати тариф, що взято з рішення № 143. А повинне здійснити розрахунок тарифу ( і теоретично він може виявитися навіть меншим від Р. 143) і подати його на затвердження ОМС.
Далі: Суд:
Цитувати
Зазначає про те, що згідне практики Верховного суду України позивач мас право сплачувати за житлово-комунальн послуги по тарифам, які діяли до тарифів, визнаних недійсними.
Якщо я не помиляюсь, Перо давав посилання на "правовий висновок" ВСУ стосовно застосування тарифів, що були чинними до скасованих. Його потрібно знайти, роздрукувати і надати суду.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

(Содержание не изменилось и на 2015г.)
Змінилось.

Действительно изменилось, но эти изменения не относятся к обсуждаемому вопросу о ЖКУ.

Цитувати
О каких коммунальных услугах здесь говорится? Ведь ЖКУ стали утверждать только с принятия ЗУ "Про ЖКП".
Дивіться ст. 67 Житлового кодексу.
Посмотрел. Статья 67 на момент принятия ЗУ "Про ЖКП" имела редакцию:
 
Цитувати
   Плата за комунальні послуги (водопостачання, газ, електрична, теплова енергія та інші послуги) береться крім квартирної плати за затвердженими в установленому порядку тарифами.
Вот выражение "та інші послуги" не понятно что означает, может подразумеваться и ЖКУ.
Раз других правовых норм нет по поднятому вопросу, тогда не стоит и затрагивать вопрос с утверждением ОМС тарифов по ЖКУ до принятия ЗУ "Про ЖКП" . Нечем аргументировать.
Цитувати
Суд вірно встановив, що  до Вашого будинку не можуть застосовуватись тарифи, встановлені рішеннями починаючи з № 97 і до № 143, через їх скасування або відсутність будинку у переліку. Це  вже добре і це потрібно використовувати.

 Юрий Васильевич, в этом Ваша заслуга. Изложение доказательств по судам было безукоризненно.
Цитувати
Не знаю чи Ви так стверджували, чи це суд перекрутив, тільки то маячня.

Конечно, перекрутил суд. Перекрутил и не только в данной цитате. В заявлении о разъяснении и заявлении об исправлении ошибок специально расписал наиболее весомые перекручивания судом.
Цитувати
Якщо я не помиляюсь, Перо давав посилання на "правовий висновок" ВСУ стосовно застосування тарифів, що були чинними до скасованих. Його потрібно знайти, роздрукувати і надати суду.

 Не помню, кто именно указал на это решение ВСУ, но его применил не только здесь, также и в раннем иске с аналогичным требованием где это решение ВСУ легло в основу, положительного для меня, решение суда.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/30443165
На рецензию. Ходатайство о признании нарушении прав и интересов апеллянта.
Пробую использовать зацепку за закон "О защите прав потребителей", чтобы не платить страшный судебный сбор. Сильно сомневаюсь в правильности изложенного. На форуме подобного не нашел.
Прошу помочь с редактированием текста.
Отсутствие комментариев указывает на ....что? Все составлено в пределах допустимого или это пустая затея и обсуждению не подлежит.

)))) Ю.В. спасибо за анализ решения. Сразу стало легче и понятней составлять апелляцию.

Подскажите как Вам удается брать цитаты из решений. Они ведь в фотокопии находятся.
 
« Останнє редагування: 20 Жовтня 2015, 13:04:04 від Перо »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Не аналізує того факту, що рішення прийнято на виконання ПКМУ від 13.11.2013  № 860. 
Тот факт, что суд не принял во внимание ПКМУ как можно увязать  с верховенством права?
На основании чего ЗУ о самоуправлении обязан выполнять постановления КМУ?
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

На ознакомление апелляционная жалоба на 4 стр.
последний срок подачи 23.10. Подам на день раньше, для надежности.

Уже понятно, рецензии не будет. 
У всех много-много дел.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
1-а          Суд первой инстанции не стал исследовать порядок формирования и утверждения органом местного самоуправления тарифов жилищно-коммунальных услуг по содержанию дома и придомовой территории. В этом случае выясниться соответствие спорного тарифа, утвержденного решением №143 действующему законодательству.
Що Ви хотіли сказати?    (выяснится - без ь ).
Цитувати
от 01.06.2011г. № 860, которым утвержден «ПОРЯДОК 
869

Вислів
Цитувати
коммунальные услуги по содержанию дома и придомовой территории
не відповідає нормам ЗУ "Про ЖКП"
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Що Ви хотіли сказати?
С редактированием это выглядит теперь  так:   
Цитувати
1-а                      Суд первой инстанции для выяснения всех обстоятельств не стал исследовать порядок формирования и утверждения органом местного самоуправления тарифов по содержанию дома и придомовой территории. В этом случае суд определит соответствие спорного тарифа, утвержденного решением №143 действующему законодательству в области применения Порядка формирования и утверждения ОМС тарифов для жилищно-коммунальных услуг.

Цитувати
Цитувати
от 01.06.2011г. № 860, которым утвержден «ПОРЯДОК 
869
Да,запутался. В апелляции применяется ПКМУ 860 и ПКМК 869. С этим разобрался и все исправил.
Цитувати
Вислів
Цитувати
коммунальные услуги по содержанию дома и придомовой территории
не відповідає нормам ЗУ "Про ЖКП"
Действительно белиберда. Прошелся с исправлением по всему тексту.

В апелляции сделал одно добавление:
Цитувати
Решение №143 от 13.11.2013г. имеет заглавие: «Про встановлення граничних тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для житлових будинків у яких створені об*єднання співвласників  багатоквартирного будинку (житлово-будівельні кооперативи).
Далее по тексту следует:
Цитувати
ООО «Украина» не является ни ОСМД, ни ЖСК и не может применять тариф, взятый из решения № 143 от 13.11.2013г. А должно осуществить расчет тарифа (и теоретически тариф может оказаться даже меньше указанного в решение №143) и подать его на утверждение ОМС.
Думаю, что с этим добавлением следующее предложение стало более убедительным в своем утверждении.

))) Делаю вывод, в остальном текст допустим к подаче.

Интересный по судебному сбору вопрос: Ставка с/з при апелляции определяется как % от оплаты за иск. В моем случае иск за счет ЗУ защиты прав потребителей. Моя оплата  0,0грн. Чему равен с/з за апелляцию?

Буду пробовать отстоять за счет ЗУ в защиту прав потребителей, но надо быть готовым к реальности.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
С редактированием это выглядит теперь  так:   
Теж не зрозуміло...
По аргументації щодо Р-143: 1. Викладено сумбурно, не дуже зрозуміло.
2. Цитувати весь перелік послуг є зайвим. Достатньо про нього вказати і навести окремі складові (найважливіші), як приклад. Потрібно зазначити, що Рішення повинно затвердити структуру тарифу та періодичність і строки надання послуг. Без цього не є можливим використання тарифу на практиці для розрахунку вартості послуги і розміру перерахунку в разі перерв у наланні чм часткового ненадання послуги. Наприклад, 10 днів не працював ліфт - потрібен перерахунок, а вартість ліфта не визначена.
Р-143 означає, якщо ОСББ/ЖБК встановить розмір платежу в 1,00 грн., то за пільговика отримає компенсацію % від 1,00грн., якщо - 1,8861 грн., то % від 1,8861 грн., якщо - 3,00грн. , то %  від  1,8861 грн.  (для 9-ти поверх.). Який розмір встановити, то справа ОСББ/ЖБК.
ТОВ не може само встановити тариф, повинно розрахунок (РЕАЛЬНИЙ) подати на затвердження ОМС.
« Останнє редагування: 21 Жовтня 2015, 08:51:30 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

По аргументації щодо Р-143: 1. Викладено сумбурно, не дуже зрозуміло.
Здесь обсуждается раздел 1-а?
Надеюсь, да. Мне именно в этом разделе не устраивает изложенное. Не прослеживается единая цепочка. Набор цитат.

Цитувати
Р-143 означає, якщо ОСББ/ЖБК встановить розмір платежу в 1,00 грн., то за пільговика отримає компенсацію % від 1,00грн., якщо - 1,8861 грн., то % від 1,8861 грн., якщо - 3,00грн. , то %  від  1,8861 грн.  (для 9-ти поверх.). Який розмір встановити, то справа ОСББ/ЖБК.
 
Полностью согласен, но не думаю, что об этом надо указывать в апелляции. 
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Цитата: Юрій Васильович від Сьогодні в 08:47:28
По аргументації щодо Р-143: 1. Викладено сумбурно, не дуже зрозуміло.
 
Раздел 1-а после редактирования. Для меня - стало хорошо. Как со стороны?
Цитувати
1-а                      Суд первой инстанции для выяснения всех обстоятельств не стал исследовать порядок формирования и утверждения органом местного самоуправления тарифов по содержанию дома и придомовой территории.
Исследованием правомерности нормативно-правовых актов в области применения органом местного самоуправления по формированию и утверждению тарифов жилищно-коммунальных услуг установлено следующее. Полномочия органов местного самоуправления в сфере жилищно-коммунальных услуг,  к которым относится «встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону» установлены п 2,ч.1,ст.7 Закона Украины «Про житлово-комунальні послуги»  от 24.06.04г.

        Также в п.2,ч.1,ст.14 настоящего Закона сказано, что «1. Залежно від порядку затвердження цін/ тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи»: где «друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території;»;
    «Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.».(ч.2,ст.14 Закона)

       Органы местного самоуправления, наделенные полномочиями в сфере жилищно-коммунальных услуг при установлении тарифов на жилищно-коммунальные услуги обязаны руководствоваться Порядком формирования тарифов, который устанавливает Кабинет Министров Украины, согласно ч.1 ст.31 Закона Украины «Про житлово-комунальні послуги». 
   
          На основании требований ч.1 ст.31 Закона Украины «Про житлово-комунальні послуги»   - 3 -  принято Постановление КМ Украины «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» от 01.06.2011г. № 869, которым утвержден «ПОРЯДОК формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».

Абзацем 2 п.1 Порядка установлено, что «Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку».
Дополнение к Порядку содержит «ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинко-вих територій» также утвержденный постановлением КМ Украины от 01.06.2011г. № 869 основные пункты которого составили минимальный перечень услуг и виды работ по обслуживанию домов и сооружений и придомовой территории, например: Прибирання прибудинкової території; Вивезення побутових відходів; Прибирання підвалу;,технічних поверхів та покрівлі; Технічне обслуговування ліфтів; Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: гарячого водопостачання, холодного водопостачання , водовідведення централізованого опалення, зливової каналізації, Дератизація; Дезінсекція; Обслуговування димовентиляційних каналів;

              Учитывая, что в соответствие с п.п.2, пункта «а» ст.28  Закона Украины «Про місцеве самоврядування в Україні» от 21.05.1997г. N 280/97-ВР, к полномочиям исполнительного органа городского совета принадлежит установление в порядке и границах, установленных законодатель-ством, тарифов на коммунальные услуги из чего следует вывод, что исполнительный комитет Херсонского городского совета, принимая решение об утверждении тарифов по содержанию дома и придомовой территории, соблюдая пределы собственных полномочий, обязан в тексте указать:
1) согласно какому нормативному акту Украины принимается решение;
2) утвержденные тарифы по каждому дому отдельно;.
3) перечень каждой услуги, состав которых утвержден «ПЕРЕЧНЕМ услуг по содержанию домов и сооружений и придомовых территорий» с указанием стоимости услуг каждого пункта из Перечня; 
         Правомерность изложенного, т.е. наличие пунктов 1), 2), 3) в принятых решениях Херсонским исполкомом горсовета подтверждают документы в материалах дела: 1) согласно какому норматив-ному акту Украины принимается решение -стр.19,30,30,  2) утвержденные тарифы по каждому дому отдельно - стр.31,42, 3) перечень каждой услуги, состав которых утвержден ПЕРЕЧНЕМ - стр.18,30,30.

        Нужно отметить, что принятое Решение ОМС должно утвердить структуру тарифа и периодич-ность, и сроки предоставления услуг. Без этого не является возможным использование тарифа на практике для расчета стоимости услуги и размера пересчета в случае перерывов в предоставлении услуг или частичного непредоставления услуги. Например, 10 дней не работал лифт - нужен пересчет, а стоимость услуг по техобслуживанию лифта не определена.

         Исследование вышеприведенных норм закона, указывает на отсутствие в решении № 143 от 13.11.2013г. применение постановления КМ Украины от 01.06.2011г. № 869 об обеспечении единого подхода к формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги,  отсутствие в тексте утвержденных тарифов отдельно по каждому дому ОСББ и ЖСК и отсутствие перечня по каждой услуги с указанием стоимости, состав которых утвержден ПЕРЕЧНЕМ.
 
                       Суд поверхностно исследовал само решение №143 от 13.11.2013г. Не проанализировал               
               порядок формирования и порядок утверждения тарифов органом местного самоуправления     
               и принял необоснованное и незаконное решение.
                       Тарифы, утвержденные Решением №143 от 13.11.2013г., предназначены для             
               применения при начислении льгот и субсидий жителям жилых домов ОСББ, ЖСК
               и являются незаконными для применения начислений за услуги по содержанию
               дома и сооружений и придомовой территории.
« Останнє редагування: 21 Жовтня 2015, 23:00:53 від Gelo »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

На рецензию. Ходатайство о признании нарушении прав и интересов апеллянта.
Пробую использовать зацепку за закон "О защите прав потребителей", чтобы не платить страшный судебный сбор. Сильно сомневаюсь в правильности изложенного. На форуме подобного не нашел.

Прошу помочь с редактированием текста.
Сегодня пришла повестка с апелляционного суда вызывают на 09.12. Из чего следует, что это заявление дало положительный результат. Судом открыто производство по апел.жалобе. В повестке указан номер производства, но самого решения об открытии не прислали. От судебного сбора истец освобожден! Несмотря на то, что составлено заявление не так уж и гладко, да и затея была сомнительная. ;D ;D ;D 
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Правда слід зазначити, що АМКУ не завжди бажає займатися застосуванням тарифів, відсилає до інспекції по цінам. Але зараз інспекцію ліквідовано.
К кому сейчас по ценам можно обращаться кроме АМКУ?
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Вчера было заседание апелляционного суда. Решение принято - отказать, но на руки само решение получу через пять дней.
За 35 мин. суд точно установил, что тарифы утвержденные для начисления субсидий и льгот предназначены для оплаты за услуги по содержанию дома и придомовой территории.
Не может суд согласиться с тем, что я хочу платить по тарифу 0,20 грн за м.кв. в то время как в городе применяются тарифы в районе 3,00 грн.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Суд поверхностно исследовал само решение №143 от 13.11.2013г. Не проанализировал               
               порядок формирования и порядок утверждения тарифов органом местного самоуправления     
               и принял необоснованное и незаконное решение.
                       Тарифы, утвержденные Решением №143 от 13.11.2013г., предназначены для             
               применения при начислении льгот и субсидий жителям жилых домов ОСББ, ЖСК
               и являются незаконными для применения начислений за услуги по содержанию
               дома и сооружений и придомовой территории
.
Непереконливо
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email