'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КП ЖКУ применяет тарифы отмененые судом, другие утвержденные мэром  (Прочитано 143616 раз)

0 Користувачів і 12 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Вам достатньо подати заяву  до виконкому, як до органу ( прохання скасувати Р143), а не до "председателя".

Або до міського голови,  як до очільника виконкому (прохання "Внести на рассмотрение исполнительного комитета вопрос об отмене решения...").

Він очолює виконком як міський голова, а не "председатель" виконкому. 
очолює - перевод и синонимом -возглавляет, руководит, председательствует. Значит подавать заявление не в исполком (безымянное, неизвестно где, у кого искать ответ), а Руководителю исполкома.
Цитувати
Цитувати
Чем лучше?
Масовість...
Об утверждении граничного взноса - коллективное заявление и сразу подаются индивидуальные заявления. Вот этих будет массовость(образец прилагается).
Скорее всего заявления надо адресовать по административным районам. Пусть сначала подают на управление, тогда быстрее решится этот вопрос.

 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

очолює - перевод и синонимом -возглавляет, руководит, председательствует. Значит подавать заявление не в исполком (безымянное, неизвестно где, у кого искать ответ), а Руководителю исполкома.
Дурдом...
Я Вам вже казав - НЕМА НІЯКОГО "Руководителя исполкома". Є міський Голова. Він очолює виконком,  тобто керує,  головує на засіданнях.
Виконком є юридичною особою. Все відомо і де, і у кого, і коли...
Цитувати
Цитувати
Чем лучше?
Масовість...
Об утверждении граничного взноса - коллективное заявление и сразу подаются индивидуальные заявления. Вот этих будет массовость(образец прилагается).
Скорее всего заявления надо адресовать по административным районам. Пусть сначала подают на управление, тогда быстрее решится этот вопрос.
Не розумієте... Ну ладно...
Ще зауваження, Ви не враховуєте те, що згідно до ЗУ "Про ЖКП"  послуга з утримання будинку та послуга з управління будинком це різні послуги.    Нову редакцію закону ще не прийнято.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви не враховуєте те, що згідно до ЗУ "Про ЖКП"  послуга з утримання будинку та послуга з управління будинком це різні послуги.   
Эти термины взяты из ПКМУ №1022. В постановлении так и сказано. По другому написать, так с другой стороны могут увидеть несоответствие формулировки с постановлением.
Обратил внимание, непонятно, ведь услуга по содержанию дома, согласно ЗУ "Про ЖКП", подлежит утверждению в ОМС и далее со всеми последствиями по начислению субсидии.
 Это несоответствие нас не коснется, т.к. в ОСМД утверждены взносы по управлению и эксплуатации дома и ни каких услуг.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Это несоответствие нас не коснется, т.к. в ОСМД утверждены взносы по управлению и эксплуатации дома и ни каких услуг.
Звісно ніяких послуг... Та розмір знижки  внесків на утримання будинку ( це те, що Ви назвали "эксплуатации", а вірно було б назвати "содержание") для застосування  субсидій та пільг компенсуєтся у розмірі не  більше ніж за тарифом на ПОСЛУГИ. ПКМУ № 860 ні хто ще не відміняв.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

     Уловил. Чтобы не провоцировать, в заявлении и в выписке из протока будет написано:
....утвержден взнос по возмещению расходов на управление жилым домом.
Хотя не раз доводилось встречать мнение судов различных инстанций, что дом содержащийся самими жильцами не предоставляет себе услуги, а несет затраты по содержанию дома. Тем не менее наиболее отпетые, пользуясь юридической неграмотностью ОСМДков, цепляются за неточную или несоответствующую формулировку и начинают...

Цитувати
ПКМУ № 860 ні хто ще не відміняв.
Есть решение № 143. Должно быть принято решение управлением социальной защиты населения городских исполнительных органов и установлен предельный размер расходов для начисления субсидий населению . По этому вопросу есть мнение КСУ, где сказано:
Цитувати
Системний аналіз наведених положень Конституції і законів України дає підстави вважати, що за органами місцевого самоврядування законодавцем закріплюється право на зміну та скасування власних рішень. Таке право випливає із конституційного повноваження органів місцевого самоврядування самостійно вирішувати питання місцевого значення шляхом прийняття рішень, що є обов'язковими до виконання на відповідній території, оскільки вони є суб'єктами правотворчості, яка передбачає право формування приписів, їх зміну, доповнення чи скасування. Це узгоджується із правовою позицією Конституційного Суду України, викладеною у Рішенні від 3 жовтня 1997 року № 4-зп у справі про набуття чинності Конституцією України, що конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайною є практика, коли наступний у часі акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього. Загальновизнаним є й те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не визначено самим цим актом, автоматично скасовується однопредметний акт, який діяв у часі раніше (абзац п'ятий пункту 3 мотивувальної частини вказаного Рішення).
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/v007p710-09
Цитувати
Конкретна сфера  суспільних  відносин  не  може бути водночас врегульована   однопредметними   нормативними   правовими   актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайною є практика,  коли наступний у часі акт  містить  пряме  застереження щодо    повного    або    часткового    скасування   попереднього.
Загальновизнаним є   й те,  що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено   самим   цим   актом,   автоматично   скасовується однопредметний акт,  який діяв у  часі  раніше.

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/v004p710-97   
Из разъяснения КСУ следует, что решение № 143 не подлежит применению, но не отменив его решением ОМС будут споры, вплоть до суда. Чтобы не возникало противоречий и злоупотреблений при начислений субсидий, обращаемся к мэру об отмене решения № 143.
Давайте не будем углубляться в этом вопросе, не совсем по теме (о Ваших возражениях догадываюсь и согласен с ними).
 

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ви мені наводите цитати з Рішень КСУ, які я сам  Вам знайшов?  Дякую...
    Из разъяснения КСУ следует, что решение № 143 не подлежит применению 
Ні, не "следует"... На сьогодні нема однопредметного акту, який би було прийнято після Р143 (принаймні на сайті міськради у розділі  рішення виконкому за пошуком по слову "тариф" не відшукується).
но не отменив его решением ОМС будут споры, вплоть до суда.
Саме так... Краще скасовувати.
Чтобы не возникало противоречий и злоупотреблений при начислений субсидий, обращаемся к мэру об отмене решения № 143.
Готувати Вам відповідь будуть одні й ті самі працівники виконкому (юристи) незалежно від того звернетеся ви до мера  особисто, чи до  виконкому,  як  до юрособи... Якщо Р143 скасують, Вам нема різниці хто Вам про це повідомить... Якщо  відповідь буде відмовною (  наприклад через те, що формально Р143 встановлює мах тариф на послугу з утримання будинку, а ПКМУ  1022, на яке Ви  посилаєтесь, регулює встановлення  мах тарифу на послугу з управління будинком, а  це є різні  послуги) Вам доведеться  оскаржувати дії/бездіяльність суб'єкта владних повноважень  (виконкому,  як юрособи). Офіційну відповідь  від  виконкому можна буде додавати до позову як доказ  спроби вирішення спору у досудовому  порядку. Відмова мііського голови виносити питання на розгляд  виконкому не буде тотожньою відмові виконкому у скасуванні Р.
Уловил. Чтобы не провоцировать, в заявлении и в выписке из протока будет написано:
....утвержден взнос по возмещению расходов на управление жилым домом.
Не факт, що УПСЗНи це приймуть... Вони керуються виключно вказівками міністерства, якому підпорядковані. На сьогодні є факт затримки УПСЗНів з укладенням договорів  з  ОСББ стосовно надання компенсацій. В попередні роки процедура укладення договорів починалася з першого робочого дня січня.  І  ініциативу проявляли саме УПСЗНи ( підганяли так, що начебто "горить"). В цьому році ще  "тиша"... Можливо щось очікується... Можливо міністерство чекає на новий  закон, бо підзаконні акти вже є, а закону нема ( правда новий законопроект теж "по-дебильному написан").
Хотя не раз доводилось встречать мнение судов различных инстанций, что дом содержащийся самими жильцами не предоставляет себе услуги, а несет затраты по содержанию дома.
Співвласники беруть участь у  витратах  на  утримання будинку. І це називається  внески. (Але є випадки, коли в УПСЗН вимагають розписати це  як у поданих  КП тарифах на послугу...)
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Доречі, у самому зверненні потрібно розписати, що, відповідно до ЗУ № 417, у поняття управління будинком входить і утримання будинку...
Я Вам колись наводив приклад як потрібно детально аргументувати свої  вимоги... Інакше  можете отримати просто відписку.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви мені наводите цитати з Рішень КСУ, які я сам  Вам знайшов?  Дякую...
Вам для чего? Эти цитаты для читателей форума.
Цитувати
формально Р143 встановлює мах тариф на послугу з утримання будинку, а ПКМУ  1022, на яке Ви  посилаєтесь, регулює встановлення  мах тарифу на послугу з управління будинком,
Р 143 принималось для ОСМД, с привязкой взносов к тарифам предназначенных для КП. Тарифы, предназначены для предоставления ж-к услуг. КМ принимая ПКМУ 860 не нашел другого варианта для начисления субсидий, как уравнять понятие вложенное в тариф и в взнос. Вот и получается, услуги по содержанию дома соответствуют управлению домом. Если рассмотреть содержание работ/услуг в тарифе оно совпадет с содержанием работ/услуг  заложенных в взнос. Только в взносах их будет больше, поскольку будут учтены затраты на содержание ОСМД отдельной строкой, а в тарифах они заложены в каждую составляющую.
Вот и получается, что термины разные, а смысл у них в данном случае, одинаковый.
Появился смысл кое-что добавить в заявление для убеждения в отмене Р 143.
Цитувати
Не факт, що УПСЗНи це приймуть... Вони керуються виключно вказівками міністерства, якому підпорядковані.
Думаю эта цитата обяжет их принять взносы на управление дома
Цитувати
5. Громадянам, які проживають в багатоквартирних будинках та гуртожитках, в яких створено об’єднання співвласників, у багатоквартирних будинках кооперативів, субсидії для відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком надаються виходячи з внесків/платежів на управління багатоквартирним будинком, але не більше граничного розміру витрат, визначеного відповідно до цього Порядку.
Цитувати
Співвласники беруть участь у  витратах  на  утримання будинку. І це називається  внески. (Але є випадки, коли в УПСЗН вимагають розписати це  як у поданих  КП тарифах на послугу...)
Ну вот, опять трудности ОСМДков. Разница в том, что взносами оплачивают затраты ОСМД по управлению своего дома и прибыль в взносах не присутствует, а тарифами предоставляют услуги третьим лицам с получением прибыли. Взносы по содержанию, могут быть один к одному с содержанием тарифов, но от этого они не станут услугами.
Я Вам колись наводив приклад як потрібно детально аргументувати свої  вимоги... Інакше  можете отримати просто відписку.
Да, но это было так давно. :-[
 Только убедительных аргументов в заявление надо все больше и больше.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Вот и получается, услуги по содержанию дома соответствуют управлению домом...
Ні. На час ухвалення ПКМУ № 860  це 100% були різні послуги. На сьогодні формально згідно до ЗУ № 1875 це різні послуги.
Проте, відповідно до ЗУ 417, "Управління" влючає в себе і "Утримання". ЗУ "Про ОСББ" недосить чітко "підправили". Можливе різне трактування.
Якщо вважати, що "Управління" влючає в себе і "Утримання", то скасовувати  Р143 взагалі нема потреби.
В ЗУ "Про ОСББ" є:
Цитувати
Для  фінансування  самозабезпечення  об’єднання співвласники сплачують відповідні  внески  і  платежі в розмірах, установлених загальними   зборами   об’єднання.  За згодою  правління  окремі співвласники  можуть  у  рахунок  сплати  таких внесків і платежів виконувати окремі роботи.
.....   
     З  метою  надання  населенню,  що проживає в багатоквартирних будинках,  в  яких  створено  об’єднання, пільг та субсидій для відшкодування витрат  на  управління  багатоквартирним  будинком внески і платежі визначаються у розмірах, затверджених загальними зборами   об’єднання,   але  не  більше  встановленого  згідно  із законодавством граничного розміру відповідних витрат.
Граничний розмір ПКМУ встановлено.  То Ви визначиться,  Ви хочете скасувати Р 143, чи хочете  його  "обійти"? Для скасування потрібна одна аргументація, для ігнорування - інша. І поєднувати їх не  слід. Вам ніхто не забороняє для скасування  Р143 наводити одні аргументи, а для "вжитку"  з УПСЗН інші. Взагалі Вам скасовувати Р 143 нема  потреби. Але і скасувати не завадить.
Думаю эта цитата обяжет их принять взносы на управление дома
Їх зобов'язує закон ( див. вище).
Цитувати
Ну вот, опять трудности ОСМДков. Разница в том, что взносами оплачивают затраты ОСМД по управлению своего дома и прибыль в взносах не присутствует, а тарифами предоставляют услуги третьим лицам с получением прибыли. Взносы по содержанию, могут быть один к одному с содержанием тарифов, но от этого они не станут услугами.
І тариф може бути без прибутку... Взагалі У ОСББ  тарифу нема, є внески. Ви не зрозуміли
Цитувати
Але є випадки, коли в УПСЗН вимагають розписати це  як у поданих  КП тарифах на послугу...
Це не означає що то тариф. Просто вимагають суму  внеску "розкласти" на складові ( як КП подає тарииф)  і визначенням розміру кожної складової на 1  кв. м площі.
Вам для чего? Эти цитаты для читателей форума.
Тому і зауважив... Теж для відвідувачів-читачів.
« Останнє редагування: 17 Січня 2017, 16:04:45 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

На час ухвалення ПКМУ № 860  це 100% були різні послуги. На сьогодні формально згідно до ЗУ № 1875 це різні послуги.
Как понимать?
Цитувати
То Ви визначиться,  Ви хочете скасувати Р 143, чи хочете  його  "обійти"?
Взагалі Вам скасовувати Р 143 нема  потреби. Але і скасувати не завадить.
Конечно надо отменить.
В УПСЗН, при начислении могут применить Р 143, если ОСМД в заявлении укажет... общим собранием утверждены взносы на содержание дома или что-то похожее (это нельзя исключать). Также, при отмене ПКМУ 1022,  должно приниматься другое решение ОМС, а не возвращать ОСМД к Р 143. "Сегодня" ОМС примет новые тарифы и в Р 143, как несоответствующее требованию ПКМУ 860, надо тоже менять граничные тарифы. Вот и выходит, что в существующем виде будет Р 143 болтаться с устаревшими тарифами и мертвое. Только "как топор" будет висеть над ОСМД, вдруг применят и иди судись.
Цитувати
І тариф може бути без прибутку...
Разве что, чисто гипотетически и то по чьей нибуть вине. Принять не могут, а вот со временем прибыль может покрыть неучтенные затраты. В этом тоже кто-то будет виноват. Это уже другая история.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Как понимать?
ПКМУ № 860 було прийнято 13.11.2013р. Закон № 1875
Цитувати
Стаття 13. Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення

1. Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на:

1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо);
{Пункт 1 частини першої статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1198-VII від 10.04.2014}

2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо);

3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо);
Редакція п.п. 2), 3) діяла на той час і зараз є чинна...
Цитувати
І тариф може бути без прибутку...
Разве что, чисто гипотетически и то по чьей нибуть вине. Принять не могут, а вот со временем прибыль может покрыть неучтенные затраты. В этом тоже кто-то будет виноват. Это уже другая история.
Не тільки гіпотетично... Доводилось бачити... Але то дійсно "уже другая история". Мова не про те. Мова про Ваш висновок:- є прибуток - то тариф, нема прибутку - то внески. Висновок помилковий. Навіть якщо то лише гіпотетично.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

ПКМУ № 860 було прийнято 13.11.2013р. Закон № 1875
Цитувати
Стаття 13. Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення

Редакція п.п. 2), 3) діяла на той час і зараз є чинна...
Что, теперь надо доказывать в заявлении применение более позднего ЗУ 417?

Цитувати
Мова про Ваш висновок:- є прибуток - то тариф, нема прибутку - то внески. Висновок помилковий. Навіть якщо то лише гіпотетично.
Утверждение было несколько другим
Разница в том, что взносами оплачивают затраты ОСМД по управлению своего дома и прибыль в взносах не присутствует, а тарифами предоставляют услуги третьим лицам с получением прибыли. Взносы по содержанию, могут быть один к одному с содержанием тарифов, но от этого они не станут услугами.
Идет речь о взносах, где прибыль не включена, т.е самоокупаемость. В тарифы наоборот включена прибыль, это услуга - коммерческая деятельность КП. Надеюсь разобрались с этим.

Составил пояснение для заявления с ЗУ 417
Цитувати
В настоящее время субсидии для жильцов домов ОСМД и ЖСК начисляются на основании максимальных тарифов, установленных решением исполнительного комитета городского совета № 143 от 17.06.2014 г. «Про встановлення граничних тарифів на послуги з утримання будинків  і споруд та прибудинкових територій для житлових будинків, у яких створені об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (житлово-будівельні кооперативи)».
      С принятием постановления КМ Украины № 1022 от 28.12.2016г., решение № 143 от 17.06.2014 г. не подлежит применению, но не отменив решение № 143 от 17.06.2014 г. решением исполнительного комитета, при начислении субсидий будут возникать злоупотребления при определении размера субсидий, будут споры и разногласия, вплоть до разбирательства в судебном порядке.
     Следует учесть, что Закон Украины № 417-VIII от 14.05.2015 г. «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» в п.8 ч.1ст.1 определил, что управление многоквартирным домом - совершение совладельцами многоквартирного дома действий по реализации прав и выполнения обязанностей совладельцев. В п.3 ч.1 ст.6 этого Закона, закреплено право совладельца получать информацию об условиях содержания дома. Одним из существенных пунктов обязанностей совладельца является п.1 ч.1 ст.7 Закона - обеспечивать надлежащее содержание многоквартирного дома. Из чего следует, что в указанном Законе в понятие термина «управление многоквартирным домом» входит содержание дома.
 Управление социальной политики городского совета г. Херсона в соответствии с требованиями настоящего Порядка устанавливая предельный размер расходов для начисления субсидий, для возмещения расходов на оплату услуги по управлению многоквартирным домом будет противоречить с решением № 143 от 17.06.2014 г. поскольку это решение также устанавливает максимальные тарифы на услуги по содержанию домов.

       В целях недопущения действия двух противоречивых нормативных документов: решения № 143 от 17.06.2014 г. и документа, установленного Управлением социальной политики городского совета г. Херсона на основании Порядка, утвержденного постановлением КМ Украины № 1022 от 28.12.2016 г.
                                                                   Просим: 
Многовато получилось.

Я Вам колись наводив приклад як потрібно детально аргументувати свої  вимоги... Інакше  можете отримати просто відписку.
Составленное заявление вкладывается в страницу. Используя Ваш пример, боюсь это вложится в несколько страниц. Может вполне убедительно, что есть? Опасаюсь длинных опусов. Есть печальный опыт.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Идет речь о взносах, где прибыль не включена, т.е самоокупаемость. В тарифы наоборот включена прибыль, это услуга - коммерческая деятельность КП. Надеюсь разобрались с этим.
Можуть бути і у КП тарифи без прибутку... Починаємо спочатку?
« Останнє редагування: 17 Січня 2017, 23:01:28 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Что, теперь надо доказывать в заявлении применение более позднего ЗУ 417?
Так.
Составил пояснение для заявления с ЗУ 417
 Многовато получилось.
Покищо не "получилось"...
Де ст. 1, 12 ЗУ №417,    де ст.1,    22 ЗУ "Про ОСББ"?
« Останнє редагування: 18 Січня 2017, 20:32:08 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Де ст. 1, 12 ЗУ №417, де ст. 22 ЗУ "Про ОСББ"?
Не устанавливается по ст.22 взаимосвязь управления с содержанием. Может здесь что-то другое?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email