'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КП "Керуюча компанія..." подала позов після скасування судового наказу  (Прочитано 143548 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Що Вам дасть "перетворення"
Цитувати
Стаття 108. Перетворення юридичної особи
1. Перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми.
2. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
"перетворення" нічого не дає, бо у нової юрособи зберігається право вимоги боргу за період існування попередньої особи. До того ж ( у Вашому випадку) це не є перетворення, бо організаційно-правова форма юрособи не змінилася.

Дякую за відповідь!
У мене виникло ще одне питання.
Цитувати
ЦК встановлює організаційно-правові форми тільки для такого виду юридичних осіб, як юридичні особи приватного права (ч. З ст. 81). Відповідно до ст. 83 ЦК вони можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, установлених законом.
http://pidruchniki.com/1151051345886/pravo/organizatsiyno-pravovi_formi_yuridichnih_osib

Згідно статуту, і КП "Дирекція..." і КП "Керуюча компанія..." - є комунальними підприємствами , і в їхнє господарське відання КМР передала комунальне майно территоріальної громади м. Києва.
А якщо ЦК встановлює організаційно-правові форми тільки для юридичної особи приватного права, то як можно визначати - чи змінювалась організаційно правова форма у КП "Дирекція..." при зміні її назви(та затвердженні нового статуту з новими функціями та структурою) на КП "Керуюча компанія...", чи не змінювалась?
Про комунальні підприємства - під спойлером....
(click to show/hide)
« Останнє редагування: 06 Листопада 2015, 21:18:59 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Так, утримання будинків є в статуті КП "Дирекція...", я це не помітив раніше(дякую за це!), але нема виробництва і постачання теплової енергії.
А у КП "Керуюча компанія..." я не знайшов функцію замовника ЖКП.
То й що?
Цитувати
Код КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів;
Код КВЕД 68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту (основний)


Виходить так, що треба дивитись не тільки статути підприємств, а і їхні рієстраційні документи у державного реєстратора.
До речі, коди КВЕД на мій погляд це лише класифікація підприємств з точки зору статистики.
Цитувати
Класифікація видів економічної діяльності (далі – КВЕД) установлює основи для підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності.
http://www.kved.com.ua/

Якщо визначиться, що у них функції цілком тотожні, то виникає питання - навіщо було розробляти, та затверджувати новий статут КП, та перейменовувати їх?
В пресі пишуть про керуючі компанії таке -
Цитувати
Керуючі компанії — не ЖЕКи. На відміну від останніх вони комунальні послуги не надають, а укладають угоди на виконання певного обсягу робіт.
http://www.oblrada.pl.ua/index.php/component/content/article/41-tzdep/979-kerujuchi-kompaniyi--tse-perehidnij-etap-vid-zhekiv-do-osbb

Цитувати
ЖЕКи не ліквідують, а перетворять на "експлуатуючі дільниці", головною функцією яких стануть ремонти, прибирання та робота зі споживачами.
http://kiev.pravda.com.ua/news/553ddcb4aa828/

« Останнє редагування: 06 Листопада 2015, 20:54:01 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви ознайомлені з матеріалами у вкладенні?
Так я ознайомлений з цими матеріалами.
Дякую!
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

stapan, Вам варто самостійно ознайомитися з матеріалами, що викладав на Форумі genna1950
http://gro-za.org/forum/index.php?action=profile;u=31
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

stapan, Вам варто самостійно ознайомитися з матеріалами, що викладав на Форумі genna1950
http://gro-za.org/forum/index.php?action=profile;u=31

Дякую!
Я ознайомлюсь.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Знайшов цікаву інформацію -
Цитувати
Реквизиты КМП "ДИРЕКЦІЯ З УПРАВЛІННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ" СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У М.КИЄВІ РАДИ
Регистрационный номер   10731070004015017
ОКПО   35756919
Форма собственности    Приватна власність
Юридический статус   Юридична
Дата первичной регистрации   24 березня 2008 року
Регистратор   СОЛОМ'ЯНСЬКА РАЙОННА У МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Дата текущей регистрации   11 вересня 2008 року
Регистратор   СОЛОМ'ЯНСЬКА РАЙОННА У МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
http://yellua.ru/company/kmp-direktsiya-z-upravlinnya-ta-obslugovuvannya-zhitlovogo-fondu-891530
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Еще нашел -
Цитувати
Витяг з Реєстру комунальних підприємств станом на 01.07.2015 року

9.11. КП «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ’ЯНСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 35756919

Адреса: Індекс :03186,СОЦІАЛІСТИЧНА ,6
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Виходить так, що треба дивитись не тільки статути підприємств, а і їхні рієстраційні документи у державного реєстратора.
До речі, коди КВЕД на мій погляд це лише класифікація підприємств з точки зору статистики.
Так, треба.
 Спробуйте розпочати діяльність без внесення в ЄДР даних по КВЕД  ;)
Цитувати
Якщо визначиться, що у них функції цілком тотожні, то виникає питання - навіщо було розробляти, та затверджувати новий статут КП, та перейменовувати їх?
Не тотожні, хоча подібні. Але як це стосується позову?
Цитувати
В пресі пишуть про керуючі компанії таке -
Взагалі Керуючі компанії утворюють для того, щоб вони виконували функції або балансоутримувача, або управителя, або балансоуримувача який одночасно виконує і функції управління.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Знайшов цікаву інформацію -
Такі ресурси грішать помилками...
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Якщо визначиться, що у них функції цілком тотожні, то виникає питання - навіщо було розробляти, та затверджувати новий статут КП, та перейменовувати їх?
Не тотожні, хоча подібні. Але як це стосується позову?
Я все думав - чи можна в даному випадку якось скористатись ст. 201 ЦПК, про зобов"язання суду зупинити провадження по справі, у разі зміни організаційно- правової форми підприємства?
Але тепер бачу, що ст. 201 ЦПК начебто взагалі не стосується комунальних підприємств...
Хіба що, якби КМР КП "Дирекцію..." приватизувала, та продала кому небуть.Кличку наприклад...
« Останнє редагування: 06 Листопада 2015, 23:37:31 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Ще є питання, стосовно рішення Верховного суду, в якому сказано, що подання судового наказу, перериває перебіг позовної давності.
Цитувати
           П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ
21 січня 2015 року 

Частиною другою статті 264 ЦК України визначено, що позовна давність переривається у разі пред’явлення особою позову до одного із кількох боржників, а також якщо предметом позову є лише частина вимоги, право на яку має позивач.
Судовий наказ відповідно до частини першої статті 95 ЦПК України є особливою формою судового рішення про стягнення з боржника грошових коштів або витребування майна за заявою особи, якій належить право такої вимоги.

Ураховуючи те, що судовий захист права кредитора на стягнення грошових коштів може бути реалізовано як у позовному провадженні, так і шляхом видачі судового наказу як особливої форми судового рішення, подання кредитором заяви про видачу судового наказу в порядку, передбаченому розділом ІІ ЦПК України, перериває перебіг строку позовної давності.
http://oda.court.gov.ua/sud1590/stat/6-214cs14/

З цього рішення ВС не зрозуміло які вимоги повинні бути в судовому наказі, для того, щоб він, як і позов в ст. 264ЦК України - перервав перебіг строку позовної давності?
Такі, як вказані в ст.  264 ЦК України, тобто у разі пред’явлення особою заяви на видачу судового наказу до одного із кількох боржників, а також якщо предметом позову є лише частина вимоги, право на яку має позивач, чи будь який судовий наказ перериває перебіг строку позовної давності?
« Останнє редагування: 07 Листопада 2015, 00:10:35 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Я все думав - чи можна в даному випадку якось скористатись ст. 201 ЦПК, про зобов"язання суду зупинити провадження по справі, у разі зміни організаційно- правової форми підприємства?
Але тепер бачу, що ст. 201 ЦПК начебто взагалі не стосується комунальних підприємств...
Ст. 201 ЦПК СТОСУЄТЬСЯ комунальних підприємств! Але застосовувати п. 2 ч. 1 ст. 201  у Вашому випадку нема підстав! Така зупинка провадження здійснюється на час до завершення процедури злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, яка була стороною у справі ( тобто до появи правонаступника). У Вашому випадку процедура перейменування вже давно завершена..
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Я все думав - чи можна в даному випадку якось скористатись ст. 201 ЦПК, про зобов"язання суду зупинити провадження по справі, у разі зміни організаційно- правової форми підприємства?
Але тепер бачу, що ст. 201 ЦПК начебто взагалі не стосується комунальних підприємств...
Ст. 201 ЦПК СТОСУЄТЬСЯ комунальних підприємств! Але застосовувати п. 2 ч. 1 ст. 201  у Вашому випадку нема підстав! Така зупинка провадження здійснюється на час до завершення процедури злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, яка була стороною у справі ( тобто до появи правонаступника). У Вашому випадку процедура перейменування вже давно завершена..
Зрозуміло.
Дякую!
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
чи будь який судовий наказ перериває перебіг строку позовної давності?
Будь-який.
З дати скасування СН починайте відлік спочатку.
Цитувати
Отже, з моменту винесення ухвали про скасування судового наказу починається перебіг позовної давності для звернення особи до суду за захистом порушеного права.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/52190391
« Останнє редагування: 13 Листопада 2015, 22:49:41 від Юрій Васильович »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
чи будь який судовий наказ перериває перебіг строку позовної давності?
Будь-який. З дати скасування СН починайте відлік спочатку.
А чому таке не однакове застосування ст. 264 ЦК в позовному і наказному провадженні?
Адже в рішенні ВС не вказано, що будь який СН перериває перебіг строку позовної давності.
А в ст. 264 ЦК є обмеження на вимоги до позову, який перериває строк перебігу давності.
А в рішенні ВС сказано, що СН є одним з видів судового рішення.Тобто судове рішення в позовному провадженні буде не завжди переривати строк перебігу даності, а судове рішення в наказному провадженні - завжди буде переривати строк перебігу давності.
Не зрозуміло чому?
« Останнє редагування: 07 Листопада 2015, 01:26:41 від stepan »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email