'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Надісланий виконавцю підписаний акт-претензія є викликом для перевірки порушень?  (Прочитано 5276 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

У серпні 2017 року я написав КП "Керуючій компанії..." декілька претензій з приводу ненадання частини ЖКП у серпні 2017 року, а 06 вересня склав про це акт-претензію, який підписало ще двоє споживачів цих ЖКП, мешканців мого під'їзду. Але КП  "Керуюча компанія..." пише, що я повинен був спочатку запросити їх до будинку для перевірки моїх претензій, а не одразу підписувати з сусідами акт-претензію без них, чим, нібито, я порушив послідовність дій  ;D. (Викладаю ці фрагменти нижче.)  А тим часом, КП  "Керуюча компанія..." підписала у інших моїх сусідів акт виконання робіт за серпень у повному обсязі і без претензій  ;D.
Питання:
1. Чи можна вважати надісланий виконавцю ЖКП підписаний акт-претензія викликом для перевірки вказаних порушень у наданні ЖКП? Чи повинен він після отримання акту-претензії з'явитися до споживача ЖКП не пізніше двох днів?
2. Чи має право виконавець ЖКП відмовити споживачу у перерахунку на підставі того, що інші споживачі ЖКП підписали акт виконання тих самих робіт за той самий період у повному обсязі і без претензій?
3. Може мені дійсно треба викликати представника виконавця для перевірки фактів ненадання частини ЖКП з серпня 2017 року (90% з них до цих пір не надаються)? Просто буде складено аналогічний акт-претензію, тільки новою датою, але за ЖКП за серпень 2017 року.
Записаний

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

В даному випадку ЦКС правий, оскільки дійсно порушена послідовність. Погано і те, що безвідповідальні сусіди підмахнули акт виконаних робіт. Так нажаль часто вібувається.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

В даному випадку ЦКС правий, оскільки дійсно порушена послідовність.
До речі, ось які є поради:
Цитувати
6.ЯК ЗМУСИТИ ЖЕД ЗРОБИТИ ПЕРЕРАХУНОК ЗА НЕНАДАНІ ПОСЛУГИ?

Наприклад, у вас тиждень не працював ліфт. Дані про це зафіксовані в диспетчерській службі: коли зупинився, скільки простояв. «Чи буде зроблено перерахунок і знижена квартплата?» - потрібно відразу поцікавитися у своїй житловій конторі. Слід скласти акт. Заодно і з'ясувати, чи надаються дому послуги диспетчеризації, плата за яку входить в тариф.

Акт складають так. Потрібно зареєструвати заяву про неналежне надання послуг керуючої компанії вашого району в єдиному на весь район журналі для актів-претензій. Вони направлять свого представника до вас в будинок, де ви разом ще раз розглянете ситуацію, що склалася і поставите підписи під складеним актом. https://www.ukrinform.ua/rubric-kyiv/2274377-so-zobovazanij-i-cogo-ne-zobovazanij-robiti-zed.html
1. Такого журналу в нашому районі не існує.
2. Я робив аналогічно - спочатку писав заяви/претензії, потім надіслав виконавцю акт-претензію (підписати його споживачі мають право завчасно). Виконавець повинен був прийти до споживача для перевірки вказаних у акті-претензії фактів протягом 2 діб, але він не прийшов. Враховуючи, що питання піднято не про поточні порушення, а про минулі, 90% яких які ще не виправлено й досі, ніяка міфічна "послідовність" не має значення. Надсилання акту-претензії - це і є виклик представника виконавця для перевірки вказаних там фактів.
3. Те, що виконавець підписав якісь там акти виконаних робіт нічого не означає, бо я можу підписати акт-претензію з підписами 90% споживачів-мешканців будинку. При цьому можна сфотографувати всі "кричущі" порушення.

Повертаючись до Закону України "Про ЖКП". Він не говорить про те, що споживачу "потрібно" викликати поредставника ЖЕД. Закон говорить, що "споживач має право викликати його представника". Тобто, це маніпуляція зі сторони виконавця. Друга маніпуляція - що акт-претензія повинен складатись у присутності мешканців будинку. Це - тільки у випадку, якщо цього перерахунку хочуть й інші споживачі.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Надсилання акту-претензії - це і є виклик представника виконавця для перевірки вказаних там фактів.
Ні.
Повертаючись до Закону України "Про ЖКП". Він не говорить про те, що споживачу "потрібно" викликати поредставника ЖЕД. Закон говорить, що "споживач має право викликати його представника". Тобто, це маніпуляція зі сторони виконавця. Друга маніпуляція - що акт-претензія повинен складатись у присутності мешканців будинку. Це - тільки у випадку, якщо цього перерахунку хочуть й інші споживачі.
Дуже вільне трактування норм закону...
Цитувати
3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Тобто викликати виконавця потрібно обов'язково.  У разі неявки, факт неявки треба фіксувати в акті.
У присутності інших споживачів зацікавлений сам заявник!
Якщо послуга не індивідуальна (ліфт, наприклад ), перерахунок повинні робити всім, коли факт невиконання доведе хоча б один споживач.
« Останнє редагування: 14 Вересня 2017, 12:30:10 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Я вчора (в 3 години ночі 13 вересня) надіслав виконавцю "Виклик представника КП "Керуючої компанії" для складення та підписання акту-претензії":
(click to show/hide)
Пройшло 2 доби, але вони ще не прислали свого представника. Місце і час зустрічі я не вказував, але вказував свій телефон, електронну пошту та домашню адресу.
ПИТАННЯ:
У даному випадку дводенний термін починається рахуватись з 13 чи з 14 вересня?
« Останнє редагування: 14 Вересня 2017, 18:58:35 від Олександр_2015 »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Відповідь у статті 253 ЦК -з наступного дня.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Прийшла сьогодні комісія з ЖЕД-у на мій виклик. Я хотів зробити їм екскурсію по "злачним" місцям будинку на декілька годин, з перевіркою з пів-сотні пунктів згідно "Правил утримання будинків та прибудинкових територій" та "Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій". Але головний інженер навіть не схотіла мене слухати і просто написала внизу акту-претензії (в основу якого було покладено  мою ПРЕТЕНЗІЮ, яку я виклав на форумі позавчора), що вона з ним "не згідна, так як оформлено не вірно та факти не підтверджено". На словах вона сказала, що "не буває актів-претензій за період в декілька місяців і, тим більше, років".
ПИТАННЯ: вона права що до періоду?
« Останнє редагування: 15 Вересня 2017, 23:22:12 від Олександр_2015 »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Можна й за декілька років, але ж потрібна доказова база.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Потрібно мати копії заяв/звернень з вимогами про усунення недоліків, несправностей у ті  роки. Потім треба домогтися проведення огляду будинку комісією виконавця  за участі споживачів. Домогтися складення акту огляду за підписами як членів комісії так і споживачів. В акті потрібно зазначити виявлені недоліки станом на "сьогодні". Якщо щось не внесуть, то зазначити це самим перед своїм підписом  (можливо доведеться викласти це на окремому аркуші, а в акті  зазначити, що свої зауваження викладаєте на окремому аркуші). Бажано, щоб після складення акту, він був затверджений підписом керівника та печаткою підприємства (це може зайняти і декілька днів). Потім виикликаєте для складенняя акту-претензії. У  акті-претензії Ви вказуєте  -  має  місце такий-то недолік/несправність, факт його наявності підтверджено актом огляду, а дата винекнення підтверджена раніше поданими заявами від ....  , записами у журналі регістрації звернень ( якщо то усні звернення) споживачів (наводите дату й номер). І хай тоді представник пише в акті що не згоден...  Далі подаєте зяву про перерахунок, до якої  додатком Ваш акт-претензія. У  разі відмови, у Вас буде що надати суду.
Можна спробувати зразу все прописати подібним чином у акті-претензії... Але в суді буде на один доказ менше...
По ліфтам. Є несправності, до усунення  яких ліфт потрібно зупиняти ( див. Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ)). Не завжди ліфти зупиняють (наприклад,  нема зв'язку з диспетчером - ну й  так "покатаються"). Тому подавати заявку треба письмово і з зазначенням вимоги зупинити ліфт до усунення. Як правило це прискорює виконання  ремонту, бо виключати й втрачати платню не хочеться... А як не зупинять, то потім подаєте заяву про перерахунок саме Вам,  бо Ви НЕ КОРИСТУВАЛИСЯ ліфтом через несправність. Ви не бажали ризикувати своїм життям (довести протилежне не зможуть).
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Логічно. Дякую.
По ліфтам - цікаво. Мабуть спробую, бо диспетчерський зв'язок дійсно існує тільки формально. Тим більше, що ходити пішки корисно  :).
До речі, а стаття "прибуток" в структурі тарифу ЖКП "Утримання будинків та прибудинкових територій" - це новела? Здається раніше її не було. Цей плановий прибуток - 12% від суми складових тарифу без урахування ПДВ. Цікаво - чому саме 12%, а не 5 чи 20%?  ???
Ось що мені відповіла районна адміністрація:
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

До речі, а стаття "прибуток" в структурі тарифу ЖКП "Утримання будинків та прибудинкових територій" - це новела? Здається раніше її не було. Цей плановий прибуток - 12% від суми складових тарифу без урахування ПДВ. Цікаво - чому саме 12%, а не 5 чи 20%?  ???
Ні. Не новела. У ПМКУ 529:
Цитувати
Розрахунок планованого прибутку
     33. Рівень  рентабельності, що визначається з урахуванням необхідності сплати податку на прибуток підприємств та спрямування частини коштів,  отриманих як прибуток,  на технічне переоснащення підприємств,  не  повинен перевищувати у цілому по підприємству 12 відсотків.
У ПКМУ 560
Цитувати
34. До  складу накладних витрат відносяться загальновиробничі
та адміністративні витрати. ...   ...36. До адміністративних витрат включаються:
витрати на сплату податків і зборів (обов'язкових  платежів), крім тих, що включаються у виробничу собівартість;
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

До речі, а стаття "прибуток" в структурі тарифу ЖКП "Утримання будинків та прибудинкових територій" - це новела? Здається раніше її не було. Цей плановий прибуток - 12% від суми складових тарифу без урахування ПДВ. Цікаво - чому саме 12%, а не 5 чи 20%?  ???
Ні. Не новела. У ПМКУ 529:
Цитувати
Розрахунок планованого прибутку
     33. Рівень  рентабельності, що визначається з урахуванням необхідності сплати податку на прибуток підприємств та спрямування частини коштів,  отриманих як прибуток,  на технічне переоснащення підприємств,  не  повинен перевищувати у цілому по підприємству 12 відсотків.
У ПКМУ 560
Цитувати
34. До  складу накладних витрат відносяться загальновиробничі
та адміністративні витрати. ...   ...36. До адміністративних витрат включаються:
витрати на сплату податків і зборів (обов'язкових  платежів), крім тих, що включаються у виробничу собівартість;
Не знайшов ПКМУ 560...  :-\ Та й в п.п. 34 та 36 немає прибутку.
Не зрозумів п. 33:
1. Навіщо взагалі обмежувати рентабельність?
2. Звідкіля взяли 12%?
3. Чому прирівняли рентабельність і прибуток? Прибуток - це чисельник у формулі рентабельності.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Прибуток показує абсолютний ефект діяльності підприємства без урахування використаних при цьому ресурсів, тому його слід доповнювати показником рентабельності. Ступень прибутковості підприємства і характеризує рентабельність.
ПКМУ 560 діяла в 2005-2009р.р.
ПКМУ 529 діяла в 2009- 2011р.р.
З 2011р. діє ПКМУ 869
Цитувати
Розрахунок планованого прибутку

33. Рівень рентабельності визначається з урахуванням необхідності сплати податку на прибуток підприємств та спрямування частини коштів, отриманих як прибуток, на технічне переоснащення підприємств.

34. Виконавці під час виконання робіт можуть у разі потреби здійснювати перерозподіл витрат у структурі тарифів на послуги без зміни загального обсягу таких витрат та з урахуванням фактичної вартості наданих послуг у межах встановлених тарифів.

35. Кошти, зекономлені підприємством у результаті здійснення заходів з модернізації інженерних систем і енергозбереження, використовуються для подальшого технічного переоснащення, модернізації такого підприємства, а також енергозбереження.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email