'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Льготная оплата за проезд школьниками и студентами  (Прочитано 68656 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

За такої вартості проїзду, я думаю, було б не зайве.
Вот и стараюсь закрепить на постоянной основе. Осталась самая малость, закончить и отнести в ОМС.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Фінансування здійснюється відповідно до затвердженого бюджету. В бюджеті "закладаються" витрати на надання компенсацій перевізникам за перевезення пільгових категорій. У випадку студентів буде "на виконання ПКМУ № 541".
Доречі, зараз всі, чи майже всі, перевезення пільговиків у міському транспорті, передбачені різними НПА, фінансуються з місцевого бюджету. Проблеми як виділяти - нема. Вічна проблема - ЩО ВИДІЛЯТИ, де взяти кошти...
Есть очень интересный вопрос, местный бюджет выделяет деньги на компенсацию затрат по перевозке льготников. Каким образом затем ОМС считает и проверяет, что выделенные средства использовании по назначению и полностью. Законодательством определено, по результату хозяйственной деятельности (перевозка льготников) составляется документ, подтверждающий его выполнение и подписывается заказчиком (ОМС) и Исполнителем (перевозчиком).
 В действительности льготник в транспорте предъявляет удостоверение и едет бесплатно. Сколько их перевезли за неделю, месяц, год? Какой документ подтверждает, что выделенная сумма ОМС для перевозки льготников полностью потрачена именно на льготников. Если в отношении пассажиров есть билеты и по количеству их продажи определяется дальнейшее составление документов для определения дохода и оплаты различных налогов, то непонятно на основании чего платятся налоги за перевозку льготников.  Документа, подтверждающего результат хозяйственной деятельности даже составить невозможно. Количество перевезенных льготников неизвестно. Есть (возможно) предварительный расчет по ориентировочному количеству предполагаемых перевозок льготников, но этот расчет необходим для определения  запрашиваемой суммы в ОМС, а дальше что... получается, налоги не платятся.
Деньги выделили и .... поделили. Может чего нибудь, кому нибудь купили.  Так получается.     
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не вигадуйте...
Кошти перераховуються на рахунок перевізника. Обліковуються як дохід з усіма наслідками щодо оподаткування.
Для рахування кількості існують методики ще з часів СРСР.
Сума, яку ОМС надає перевізникам, як правило менша від розрахункової... Тому перевізники й волають, щоб гроші краще давали пільговикам, а не перевізникам. І хай всі платять за проїзд.
« Останнє редагування: 16 Лютого 2018, 12:54:43 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Для рахування кількості існують методики ще з часів СРСР.
Существует НПА обязывающий выполнять расчеты по методике? да и сама методика утверждена, существует?  У нас на сессии ранее прошли торги по сумме за льготников. Расчетов не было. Через неделю опять будут торги, т.к. "не хватило" выделенной суммы, требуют еще примерно 50%. Расчетов опять нет.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
  МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
                            Н А К А З від 17.11.2009  N 1175
 Зареєстровано в Міністерстві    юстиції України  27 листопада 2009 р. за N 1146/17162
Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту
Цитувати
2.3. Під час розрахунку тарифу загальний  обсяг  транспортної роботи та загальна кількість перевезених пасажирів, у тому числі з урахуванням  пільгових  категорій  пасажирів,  які  відповідно  до законодавства   користуються   такими   правами,   обґрунтовуються Перевізником  на  підставі   фактичних   показників   роботи   або встановлюються за результатами обстеження пасажиропотоків.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1146-09
Приклад на місцевому рівні:
Цитувати
       2.5.Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, спеціалістами управління економіки райдержадміністрації, спеціалістами відділу статистики у Мурованокуриловецькому районі, представниками перевізників  приміських маршрутів проводяться обстеження стану  перевезення пасажирів автотранспортом по кожному маршруту окремо з урахуванням зміни пасажиро-потоків протягом  тижня з періодичністю один раз на квартал. За результатами обстеження фактичної кількості перевезених пільгових та платних пасажирів складаються Акти перевірки перевезення громадян, що мають право на пільги, автоперевізниками приміського сполучення. Відповідно до Актів перевірки управління праці складає Розрахунок коефіцієнту співвідношення кількості пасажирів, які мають право на безплатний проїзд, і платних пасажирів у загальному обсязі перевезень, в якому визначається Кпр (коефіцієнт співвідношення кількості пасажирів, які мають право на безплатний проїзд, і платних пасажирів у загальному обсязі  перевезень). Комісія розглядає Акти перевірки,  затверджує Розрахунок Кпр та коефіцієнт співвідношення кількості пасажирів, які мають право на безплатний проїзд, і платних пасажирів у загальному обсязі  перевезень і доводить до відома  управління праці та соціального захисту населення і  суб’єктів господарювання, які здійснюють пільгові перевезення. 
Розмір затвердженого коефіцієнту , який розрахований в Розрахунку Кпр, не повинен перевищувати коефіцієнту співвідношення кількості безплатно перевезених і платних пасажирів  у приміському сполученні для громадського транспорту розрахованого Головним управлінням статистики у Вінницькій області на відповідний рік.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwis1YqC16fZAhVK46QKHU42BT8QFghIMAQ&url=http%3A%2F%2Fmkrda.at.ua%2Frozpor%2F2012%2Fproekt_rozpor_pro_zat_koef1c_ta_porjad-perevez_201.doc&usg=AOvVaw0NvGhKBi5puDzXkHDZj66Y
Взагалі, google ніхто не відміняв. Користуйтесь. 
Зверніться до колишніх працівників АТП, трамвайно-тролейбусних депо,  вони добре знають, як порахувати пасажиропотік. І загальний, і по окремим категоріям.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Существует НПА обязывающий выполнять расчеты по методике? да и сама методика утверждена, существует? 
Сначала поискал, посмотрел в Гугле что нибудь на эту тему и только после этого пошел на форум.
Взагалі, google ніхто не відміняв. Користуйтесь.
Значит ничего по существу не имеется?
Выходит, Порядок расчета компенсации это добрая воля местных властей и ни каких НПА нет. Тоже находил примеры по утверждению ОМС Порядка расчета... (даже за 2017 г.) Основанием для этого является свод нормативных актов. Не все они уместны, а иногда и недействительны, но это не мешает им как-то узаконить финансирование льготников.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не все у світі потрібно врегульовувати нормативними актами. Вам потрібна постанова уряду про порядок застосовування таблиці множення для того, щоб знати як саме її застосовувати?
Який порядок "расчета компенсации"?  Порядок простий - скільки вартує перевезення, стільки й потрібно компенсувати. Як полічити пільгових  пасажирів? ОМС повинен виконати вимоги ЗУ "Про автомобільний транспорт" :
Цитувати
Стаття 35. Послуги пасажирського автомобільного транспорту
       Правила   користування   міським  пасажирським  автомобільним транспортом    затверджуються    відповідним   органом   місцевого самоврядування.  Вони  визначають  порядок  проїзду і його оплати,
права та обов’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і  пасажирів  під  час  надання  транспортних  послуг,  враховуючи особливості     транспортної     інфраструктури    та    наявність
автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
Статтю  35  доповнено  частиною  сімнадцятою  згідно із Законом N 1812-VIII ( 1812-19 ) від 17.01.2017
  та ЗУ "Про міський електричний транспорт":
Цитувати
Стаття 8. Державне регулювання діяльності у сфері міського  електричного транспорту та його розвитку  4. Органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок  її  функціонування,  а  також форми носіїв, види, порядок обігу та реєстрації  проїзних  документів,  визначають  особу, уповноважену здійснювати   справляння  плати  за  транспортні  послуги  в  разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
{   Статтю  8  доповнено  частиною  четвертою  згідно  із  Законом N 1812-VIII ( 1812-19 ) від 17.01.2017 }
щодо запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
Поки автоматизованої системи обліку оплати проїзду нема
Цитувати
Зверніться до колишніх працівників АТП, трамвайно-тролейбусних депо,  вони добре знають, як порахувати пасажиропотік. І загальний, і по окремим категоріям.
Там все дуже просто...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Не все у світі потрібно врегульовувати нормативними актами. Вам потрібна постанова уряду про порядок застосовування таблиці множення для того, щоб знати як саме її застосовувати?
Постановление или другое надо бы, чтобы ОМС принял порядок..., а не торговал бюджетом в чьих либо интересах. Поэтому и искал утверждение порядка... в других городах. Надеялся увидеть законодательное основание. Раз на сегодня это дело добровольное, тогда такая чехарда с распределением денег не только у нас.
Жить становиться лучше.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Постановление или другое надо бы, чтобы ОМС принял порядок..., а не торговал бюджетом в чьих либо интересах.
Наявність "Порядку..." ніяк не завадить таким зловживанням...
Ніщо не заважає ОМС затвердити "Порядок...", користуючись своїми самоврядними повноваженнями.
Якщо нема автоматизованої системи обліку оплати проїзду, то для розрахунку розміру витрат/компенсацій потрібно мати середньостатистичну  кількість їздок. Ваш ОМС, мабуть,  затверджує вартість проїзду. То він повинен знати що то за "звір"- обсяг  перевезень  пасажирів
Цитувати
Qп '            - запланований  на  рік  обсяг  перевезень  пасажирів на маршруті, пас.;
обґрунтовується Перевізником на підставі фактичних показників  роботи  або  встановлюється за результатами обстеження пасажиропотоків.
Пасажиропотік пільговиків рахується так само, як і загальний. Виділення бюджетних коштів перевізникам без врахування аналізу обстеження пасажиропотоків - добровільний крок  до цугундеру...
Жить становит[ь]ся лучше.
Це Ви до свого ОМС пред'являйте...
« Останнє редагування: 16 Лютого 2018, 12:51:40 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Постановление или другое надо бы, чтобы ОМС принял порядок..., а не торговал бюджетом в чьих либо интересах.
Наявність "Порядку..." ніяк не завадить таким зловживанням...
Ніщо не заважає ОМС затвердити "Порядок...", користуючись своїми самоврядними повноваженнями.
Нашел решение ОМС об утверждении "Порядка...".
Цитувати
Рiшення виконкому №61 від 17 лютого 2009 р. (дата публікації:None)
Про затвердження Порядку розрахунку компенсаційних виплат транспортним підприємствам за пільгове перевезення окремих категорій громадян за рахунок субвенції з державного бюджету та скасування рішення виконкому міської ради від 17.10.06 № 456
 
http://www.city.kherson.ua/act_search/2?number=&text=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F&date_from=&date_to=&search=1
 Сомневаюсь в его законности, т.к. принят
Цитувати
згідно зі статтею 39 Закону України “Про Державний бюджет України на 2009 рік”
Сейчас уже бюджет 2018 г. и действует закон о децентрализации.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ст. 39 ЗУ "Про бюджет 2009" там взагалі "до  лампочки"... Стаття затверджувала джерело фінансування компенсаційних виплат - субвенції з держбюджету. Зараз це видатки місцевого бюджету. Все  це ніяким чином не впливає на зміст порядку розрахунку  розміру компенсацій.
От наказ Міністерства статистики України від 27.05.1996 № 150  скасовано в 2015р., а лист Державного комітету статистики України від 13.11.2002 №05-05-9/99, дані персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян станом на 01.01.2009,  даними обстеження пільгового пасажирорухпотоку в автотранспорті за 13 - 18 жовтня 2008 року вже, очевидно, є застарілими...  До того ж період "за 13 - 18 жовтня" є явно недостатнім, це навіть менше тижня, а в інструкції мова про "середньомісячні" та "за 2-й квартал"...
Навіть для 2009р. той порядок не відповідав нормам Наказу № 150... Бо писав  його якийсь дебіл... 
Цитувати
2. Електротранспорт та автомобільний транспорт (міські перевезення).
Обсяг втрат доходів визначається на підставі затвердженого згідно із чинним законодавством тарифу для 1 платного пасажира та коефіцієнта співвідношення  пільгових категорій  пасажирів  і  платних у  загальному  обсязі  перевезень пасажирів для підприємств громадського транспорту.
            Q = T*K, де
Q – сума компенсації втрат доходів транспортними підприємствами за пільгове перевезення окремих категорій громадян;
Т – тариф для   1   платного   пасажира,   затверджений  відповідно   до   чинного законодавства;
К  –  коефіцієнт співвідношення кількості безплатних і  платних пасажирів  у загальному обсязі перевезень пасажирів у міському сполученні для підприємств громадського транспорту.
У формулі нема кількості пасажирів...  А додатки 1 та 2 складено за різною методкою...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Навіть для 2009р. той порядок не відповідав нормам Наказу № 150... Бо писав  його якийсь дебіл... 
По поводу дебила понятно. Написал "правильно", все для... своих людей. И таких о-го-го сколько по стране.  пи-пи-пи- >:(
 Решение  действующее или лучше не напоминать?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не відомо... Чинне чи ні, треба з'ясовувати запитом. Там в архіві є багато вже скасованих рішень... Без позначки.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
8. Органи місцевого самоврядування можуть забезпечувати пільговий проїзд учнів, вихованців, слухачів до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених органами місцевого самоврядування, та передбачати на це відповідні видатки з місцевих бюджетів.
{Частина восьма статті 20 в редакції Закону № 76-VIII від 28.12.2014}
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1841-14/page
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Видел этот пункт. Могут не значит обязаны. Пусть хоть ПКМУ выполнят. Этих обязательств от ОМС невозможно добиться.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email