'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Льготная оплата за проезд школьниками и студентами  (Прочитано 68660 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

В подальшому перевізник знову відмовиться Вас  возити безкоштовно... І по кожному випадку знов до  суду...
В следующий раз моральный ущерб не подойдет?
Есть также уголовная ответственность за невыполнение решение суда. В этом случае откуда или от кого должно быть заявление и применение статьи об уголовной ответственности?
Цитувати
Рішення суду щодо невизначеного кола споживачів за позовом об'єднання легше "втілити в життя" на майбутнє і для всіх.
Не очень понял, каким образом? Если можно, поясните....
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

1. Моральну шкоду, навіть у першому разі, ще довести треба... Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" передбачено відшкодування моральної шкоди
Цитувати
завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону
, а не через будь-яке порушення прав споживача. Відповідно до ЦКУ
Цитувати
Стаття 23. Відшкодування моральної шкоди

1. Особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.

2. Моральна шкода полягає:

1) у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я;

2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї чи близьких родичів;

3) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку із знищенням чи пошкодженням її майна;

4) у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи.
П. 1, 3, 4 відпадають зразу... А душевні страждання через сплату 4-х грн. ...
2. Якого невиконання? Якого рішення? Ви отримаєте рішення про стягнення з перевізника 4 грн., сплачених Вами за конкретну поїздку та,  можливо, трохи грн. за моральну шкоду (це якщо пощастить  ;)  ). Він Вам сплатить... Не сплатить, звернетеся до ВДВС. Стягнуть (правда - обхохочуться ). Далі що? Возити і далі Вас безкоштовно суд не постановить, бо  обхохочуться з судді...  Ваші права на безкоштовні перевезення у 2019р. ще не порушені... Суду нема чого захищати. От коли ще раз  відмовляться везти, чи вимушені будете сплатити наступпні 4 грн., тоді і підете ще раз у суд за черговим рішенням.
3. Рішенням суду щодо невизначеного кола споживачів за позовом об'єднання може бути зобов'язано перевізника дотримуватись НПА, щодо перевезень пасажирів пільгових категорій.
Тільки краще б мати рішення суду за позовом до  ОМС... За бездіяльність в організації перевезень ппасажирів пільгових категорій у місті та ненадання компенсацій перевізникам за такі перевезення.

Для довідки: http://www.city.kherson.ua/act_search/2?number=&text=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F&date_from=&date_to=&search=1
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

1. Моральну шкоду, навіть у першому разі, ще довести треба...

2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї чи близьких родичів;
О моральном ущербе понятно, трудно доказать душевные страдания.. Разве, что из-за оплаты в транспорте не хватило денег на хлеб, лекарство и т.д.
Цитувати
3. Рішенням суду щодо невизначеного кола споживачів за позовом об'єднання може бути зобов'язано перевізника дотримуватись НПА, щодо перевезень пасажирів пільгових категорій.
Вопрос с объединением пока открытый. Пока лучше обсуждать коллективный иск.
Цитувати
Тільки краще б мати рішення суду за позовом до  ОМС... За бездіяльність в організації перевезень ппасажирів пільгових категорій у місті та ненадання компенсацій перевізникам за такі перевезення.
Чем это решение поможет? Перенести ответственность с перевозчика на ОМС? Зачем? Закон говорит о бесплатном проезде при перевозке, а кто и как это обеспечивает пусть решают между собой перевозчик и ОМС. Только ответственность лежит на перевозчике, он обязан выполнять закон. Это перевозчик должен добиваться оплаты от ОМС и впутывать население сюда не стоит.   
Цитувати
Для довідки: http://www.city.kherson.ua/act_search/2?number=&text=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F&date_from=&date_to=&search=1
Знаком с этим дерибаном бюджета. Есть по существу, но есть....
На перевозку пенсионеров троллейбусами выделили столько денег, что заполняя весь этот транспорт только пенсионерами, всех за год не перевезти.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А в Херсоні є автобусні маршрути, взагалі? Не маршрутне таксі,  а саме автобуси...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Закон говорит о бесплатном проезде при перевозке,
Постанова КМУ. Тільки пенсіонери за віком і тільки на міському пасажирському транспорті  загального  користування  (крім метрополітену і таксі) та приміських маршрутах.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

А в Херсоні є автобусні маршрути, взагалі? Не маршрутне таксі,  а саме автобуси...
Таких нет, но так называемые маршрутные такси следуют по маршруту с посадкой пассажиров только на утвержденных остановках.
То есть хотите сказать, что формальное название "маршрутное такси" освобождает ОМС от оплаты проезда льготникам?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

ОМС вправі проплатити пільговикам проїзд і в маршрутках. Якщо захоче... А формально "крім таксі"...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Для чего тогда уточняли наличие городских автобусов?
ОМС вправі проплатити пільговикам проїзд і в маршрутках. Якщо захоче... А формально "крім таксі"...
Не формально и если захочет, а в соответствие с ПКМУ
Закон говорит о бесплатном проезде при перевозке,
Постанова КМУ. Тільки пенсіонери за віком і тільки на міському пасажирському транспорті  загального  користування  (крім метрополітену і таксі) та приміських маршрутах.
Здесь ясно сказано, кроме метро и такси. Не о каком маршрутном такси речь в ПКМУ не идет. "Формально" здесь не подходит.
Когда-то были дебаты о маршрутных такси. Якобы они не относятся к городскому общественному транспорту. Поэтому решил уточнить об этом транспорте.
Для чего ОМС утверждает маршрутное такси если в городе нет городского автобусного транспорта?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Неи о каком маршрутном такси речь в ПКМУ не идет.
В тому то й пробема... Серед тих, в яких діє, маршрутки не згадуються. Не діє в таксі. Які таксі не уточнено. Тобто всі.
Цитувати
"Формально" здесь не подходит.
Це Вам "не подходит". Спробуєте довести це судді...
Цитувати
Для чего ОМС утверждает маршрутное такси если в городе нет городского автобусного транспорта?
Так для того й затверджує, щоб не витрачатися на пільги...
Коли постанова в 1993р. приймалася, маршрутки не  були ще таким масовим явищем, можливо тому про них і не згадали окремо. Можливо і далі б не були, коли б не "безкоштовні" автобусні маршрути та передача АТП в приватну власність. І всі автобуси "пішли" в  маршрутки. Тому в 1997р. визначили
Цитувати
Маршрутні таксомоторні перевезення - це перевезення пасажирів мікроавтобусами та автобусами за встановленими маршрутами (далі  - таксомоторні  маршрути) з обов'язковим наданням місць для сидіння. Вимоги  щодо  організації  маршрутних   таксомоторних   перевезень встановлюються Мінтрансом.
А те, що народ лізе і їде стоячи, так то просто порушення правил перевезення і не впливає  на  визначення автобусів маршрутними  таксі...
А з 2001р. вже маємо закон
Цитувати
Внутрішні перевезення пасажирів на автобусних   маршрутах загального  користування  здійснюються  у звичайному (основний вид перевезень) і експресному режимах руху  та  у  режимі  маршрутного таксі   (додаткові   види  перевезень).  Перевезення  пасажирів  у звичайному режимі руху здійснюється з  дотриманням  усіх  зупинок, передбачених   розкладом  руху.  Експресні  перевезення  пасажирів здійснюються із скороченням кількості зупинок та часу перевезення.
Маршрутні  таксі  здійснюють  перевезення пасажирів з обов'язковим наданням їм місць для сидіння та з висадкою і  посадкою  пасажирів на їх вимогу.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2344-14?ed=20010405&find=1&text=%EC%E0%F0%F8%F0%F3%F2%ED#w11  Правда зупинятися будь-де то дурня... Тому  2003р. виправили
Цитувати
перевезення пасажирів  у режимі маршрутного таксі  - перевезення пасажирів на міському  чи  приміському  автобусному маршруті  загального  користування  за  розкладом  руху,  в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів  маршруту  з  висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху  прямування  автобуса  в  місцях,  де  це  не заборонено правилами дорожнього руху;

Стаття 35. Послуги пасажирського автомобільного транспорту
Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті   загального користування    може    здійснюватися   у   режимах:   звичайному, експресному, маршрутного таксі.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2344-14?find=1&text=%EC%E0%F0%F8%F0%F3%F2%ED#w12  Це діє і зараз.
А чинні "Правила..."
Цитувати
33. Перевезення   пасажирів   за   міськими   і   приміськими маршрутами  здійснюється  у  звичайному   режимі   (основний   вид перевезень),  а  також  експресному  режимі  та режимі маршрутного таксі (додаткові види перевезень).

     Перевезення пасажирів    у    режимі    маршрутного     таксі організовується   за  наявності  сполучення  у  звичайному  та/або експресному  режимі  руху  автотранспорту  або  руху  інших  видів транспорту.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/176-97-%D0%BF?find=1&text=%EC%E0%F0%F8%F0%F3%F2%ED#w16 Якщо глянути на схему маршрутів електротранспорта Херсона, то майже все місто "охоплене" тролебусними маршрутами. Атобусні маршрути їх дублюють. Тому переведення автобусів у режим маршрутних таксі не суперечіть законодавству.

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

В тому то й пробема... Серед тих, в яких діє, маршрутки не згадуються. Не діє в таксі. Які таксі не уточнено. Тобто всі.
Вы прочитали и сделали вывод - Тобто всі. Только существуют разные виды таксомоторных перевозок, это такси (легковые авто), грузовые такси и маршрутные такси. В постановлении говорится просто о такси не как обобщение, а указание на какой вид городского транспорта распространяется ПКМУ. Из существующих двух видов такси, как городского транспорта: такси (легковым авто) и маршрутным такси в постановлении указывается только один вид - такси.
Цитувати
Цитувати
"Формально" здесь не подходит.
Це Вам "не подходит". Спробуєте довести це судді...
Уже понял, что это сложный момент. Действительно признание этого доказательства будет зависеть больше от суда, чем от приведенных доказательств.
Цитувати
Якщо глянути на схему маршрутів електротранспорта Херсона, то майже все місто "охоплене" тролебусними маршрутами. Атобусні маршрути їх дублюють. Тому переведення автобусів у режим маршрутних таксі не суперечіть законодавству.
Ни один маршрут не дублирует. Пересекает или частично следует по одному маршруту.

За подборку НПА, спасибо.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Який Ви "упёртый спорщик" знають вже всі...
Только существуют разные виды таксомоторных перевозок, это такси (легковые авто), грузовые такси и маршрутные такси.
В законодавстві України нема такого поняття, як "грузовые такси"...
У ЗУ "Про автомобільний транспорт" та у "Правилах надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" термін "таксі" це тільки легковий   автомобіль і тільки з таксометром
Цитувати
  таксі -   легковий   автомобіль,  обладнаний  розпізнавальним ліхтарем  оранжевого  кольору,   який   встановлюється   на   даху автомобіля,  діючим таксометром, сигнальним ліхтарем із зеленим та червоним світлом,  розташованим у верхньому правому кутку лобового скла,  і який має нанесені композиції з квадратів,  розташованих у шаховому порядку  на  дверцятах  автомобіля  з  лівого  та правого боків,  призначений для надання послуг з перевезення пасажирів  та їхнього багажу в індивідуальному порядку;
Проте, як  ми вже з'ясували і атобус може здійснювати перевезення в режимі маршрутного таксі. В постанові про пільги не вказано у якому значені  виикористовується термін "таксі". Проте в останові зазначено,  що  мова йде про  "міський пасажирський транспорт  загального  користування". Відповідно до закону 
Цитувати
автобусний маршрут  загального  користування   -   автобусний маршрут, на якому здійснюють регулярні пасажирські перевезення;
Цитувати
перевезення пасажирів  у звичайному режимі руху - перевезення пасажирів  автобусами  на  маршруті  загального   користування   з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху;

     перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху,  з дотриманням зупинок,  кількість яких за розкладом руху не перевищує 25%  кількості зупинок при  звичайному режимі руху;

     перевезення пасажирів    у   режимі   маршрутного   таксі   - перевезення  пасажирів  на  міському  чи  приміському  автобусному маршруті  загального  користування  за  розкладом  руху,  в  якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів  маршруту  з  висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху  прямування  автобуса  в  місцях,  де  це  не заборонено правилами дорожнього руху;
Цитувати
транспортний засіб  загального  призначення  -   транспортний засіб,  не  обладнаний спеціальним устаткуванням і призначений для перевезення пасажирів або вантажів (автобус,  легковий автомобіль, вантажний  автомобіль,  причіп,  напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу);
Пам'ятаємо, атобус може бути - таксі (маршрутне)...
А щодо таксі (легкового), то це транспортний засіб     спеціалізованого     призначення
Цитувати
транспортний засіб     спеціалізованого     призначення     - транспортний  засіб,  який  призначений  для  перевезення   певних категорій  пасажирів  чи  вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів,   пасажирів   певних   професій,   самоскид,  цистерна, сідельний  тягач,  фургон,  спеціалізований  санітарний автомобіль екстреної  медичної  допомоги,  автомобіль  інкасації,  ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний   спеціальними   світловими   і  звуковими  сигнальними пристроями тощо); { Абзац статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5081-VI ( 5081-17 ) від 05.07.2012 }
Тобто таксі (легкове) не є транспортним засобом  загального  призначення, відповідно  ж не є транспортом  загального  користування.
А за Вашою логікою, якщо оте "(крім таксі)" стосується лише легкових таксі, то ці легкові таксі тоді  повинні безкоштовно возити учасників бойових дій (УБД)! Дивіться. 1993р. для УБД
Цитувати
7) безплатний  проїзд  всіма  видами  міського  пасажирського транспорту  (за  винятком  таксі),    автомобільним    транспортом загального  користування  (за  винятком   таксі)    в    сільській місцевості, а також залізничним і водним  транспортом  приміського сполучення та автобусами  приміських  маршрутів  в  межах  області (Республіки Крим) за місцем проживання;
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3551-12/ed19931022 А з 11.01.1996р. умову "за  винятком таксі" ВИКИДАЮТЬ...
Цитувати
7)  безплатний  проїзд  всіма  видами  міського пасажирського транспорту,  автомобільним  транспортом  загального користування в сільській  місцевості,  а  також  залізничним і водним транспортом приміського  сполучення та автобусами приміських маршрутів в межах області (Автономної Республіки Крим) за місцем проживання; ( Пункт 7 частини першої статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 488/95-ВР від 22.12.95 )
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3551-12/ed19960111 Зараз пункт 7 має вигляд
Цитувати
7) безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрірайонних, внутрі- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання за наявності посвідчення встановленого зразка, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - також електронного квитка, який видається на безоплатній основі;
{Пункт 7 частини першої статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом № 488/95-ВР від 22.12.95; в редакції Закону № 2344-IV від 13.01.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом № 1812-VIII від 17.01.2017}
Тобто ніяких обмежень щодо "таксі"... Тільки ж жоден  таксист їх безкоштовно не везе...
Ни один маршрут не дублирует. Пересекает или частично следует по одному маршруту.
Дублює - то сказано образно. Точне дублювання і не потрібне. Достатньо мати сполучення по основним напрямкам.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Який Ви "упёртый спорщик" знають вже всі...
Спасибо за комплимент. Только хотелось уточнить не упертый, а настойчивый.
  На счет такси теперь понятно. Все о маршрутных такси правильно, как Вами было сказано.
Теперь есть другой вопрос. Из ПКМУ № 176 следует, что маршрутные такси допускается применять при наличии обычного городского автотранспорта.
Цитувати
  33. Перевезення   пасажирів   за   міськими   і   приміськими
маршрутами  здійснюється  у  звичайному   режимі   (основний   вид
перевезень),  а  також  експресному  режимі  та режимі маршрутного
таксі (додаткові види перевезень).

     Перевезення пасажирів    у    режимі    маршрутного     таксі
організовується   за  наявності  сполучення  у  звичайному  та/або
експресному  режимі  руху  автотранспорту  або  руху  інших  видів
транспорту. 
В городе только маршрутное такси. Автобусные маршруты общего пользования отсутствуют. Как этот вопрос решить в соответствие с ПКМУ?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

У Вашому місті є рух  інших  видів транспорту. 
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Вы хотите сказать, что других видов транспорта (это примерно 20 троллейбусов) достаточно для города и это позволяет применять 300-400 маршрутных такси?  Даже с учетом этого количества маршруток, автобусов не хватает. Неужели данная ситуация соответствует закону?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Схема тролебусних маршрутів охоплює все місто.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email