Такою уповноваженою особою може бути: співвласник багатоквартирного будинку;Почитайте статтю далі, стосовно обов'язків уповноваженої особи після кладення колективного договору. Де Ви знайдете такого дурника, який погодиться все те забезпечувати?
Але ж витрати на такого"дурника" не співмірні з витратами в інших форм управління будинком (ОСББ, управитель).Правління ОСББ може працювати і на безоплатній основі...
Із обговореного з Вами раніше виходить, що запропоновані законотворцем норми ЦКУ про доручення наразі не підходять.Я такого не казав. Це Ваші фантазії...
ЦитуватиЗгідно до цієї статті колективний договір на послугу можливий лише за умови наявності загальнобудинкового лічильника на цю послугу.
Колективний договір про надання комунальних послуг може бути укладений з виконавцем відповідної комунальної послуги, за умови обладнання багатоквартирного будинку вузлом (вузлами) обліку, який забезпечує загальний облік споживання комунальної послуги у будинку.Раніше колективних договорів не було передбачено.
1) кожним співвласником багатоквартирного будинку самостійно (індивідуальний договір);
Юрій Васильович зауважив: "Де Ви знайдете такого дурника, який погодиться все те забезпечувати?" А й дійсно. Натомість, витрати на такого"дурника" не співмірні з витратами в інших формах управління будинком (ОСББ, управитель). А я думаю, що одного "дурника" ми зможемо заохочити...Неужели для вашего дома удобней доверить все одному "дурнику", чем создать ОСББ?
Натомість, витрати на такого"дурника" не співмірні з витратами в інших формах управління будинком (ОСББ, управитель)Считаете, что найденный Вами один человек (из жильцов дома) будет работать на общественных началом - даром? Как собираетесь контролировать его хозяйственную деятельность? Как на счет затрат на ремонт, зарплаты, различных вопросов и споров по содержанию дома? Считали, анализировали?Эти вопросы урегулированы законами для ОСББ. В вашем случае чем будете руководствоваться, каким законодательством? Учитывая, что Вы не юрист и юристов рядом нет - Вас (совладельцев) просто безнаказано обворуют.
... А в ЗУ Про ЖЕП ....
Законом України «Про ЖЕП» ...Зауваження. Застосування невстановлених скорочень.
ЗУ Про ЖЕППерепрошую, Юрію Васильовичу. Дійсно повинно бути жКп... Старію, стаю неуважним...
Раз мене з першого разу не зрозуміли,Очевидно, Ви так незрозуміло виклали...
... щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?) домовленостей між ними?Это особа - Вы?!
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послугЮ.В. указывал, что подлежит индивидуальному договору, что коллективному.
1. До житлово-комунальних послуг належать:
2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послугКак планируете решить этот вопрос?
1. До житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.
Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;
купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;
поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;
Стаття 6. Суб’єкти правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послугЗаконом предусмотрены только потребители и управитель (исполнителя ком. услуг не обсуждаем-кол.договор).Ту форму содержания и управления домом, которую вы пытаетесь установить, законом не предусмотрено. Если отказываетесь от управителя, тогда остаются потребители они же совладельцы. Совладельцы без управителя самообеспечивают управление дома через ОСББ. Другого законом не дано, см. ст.9 Закона № 417. Если ваш дом не заключил договор с управителем (которого сам выбрал) или не организовал ОСББ Вас ждет назначенный ОМС управляющий.
1. Учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є:
1) споживачі (індивідуальні та колективні);
2) управитель;
3) виконавці комунальних послуг.
Розділ VIВам не позволят самодеятельность и закон будет на их стороне.
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
То ж вкотре повторююсь: як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?) домовленостей між ними?Теж "вкотре повторююсь", ст. 14 стосується виключно колективних договорів на отримання співвласниками (доречі, а як бути мешканцям, що не є співвласниками, ;D в будинку ж можуть бути квартири різних форм власності, а власники комунальних, державних квартир не є споживачами комунальних послуг... споживачами є квартиронаймачі...) ОКРЕМИХ КОМУНАЛЬНИХ послуг. Ви ж бажаєте утримувати будинок самостійно, силами співвласників... Але це не є наданням/отриманням КОМУНАЛЬНОЇ послуги!
Далі буде...Далі.
Дякую, Юрію Васильовичу, Ви перефразували моє питання і відповіли теж питанням. Тільки, виявляється, мене весь цей час не розуміли, що я хочу? Та Бог з ним, нехай це буде тим променем світла, що з'явився у кінці тунеля. Якщо вибралися із хащів, то дозвольте продовжити.Далі буде...
Тобто спочатку Вам слід було б з'ясувати "технічні" питання здійснення такого самоуправління...
То не питання, то твердження. І твердження корисне. Бо, з'ясовуючі "технічні" питання здійснення такого самоуправління, Ви зразу ж, "паралельно", з'ясуєте і деякі конкретні вимоги нотаріусів, банків, фіскальної служби, статистики, ОМС щодо забезпечення існування та діяльності такої Вашої "самоорганізації" з утримання свого будинку.Тобто спочатку Вам слід було б з'ясувати "технічні" питання здійснення такого самоуправління...Дякую, Юрію Васильовичу, Ви перефразували моє питання і відповіли теж питанням.
Тільки, виявляється, мене весь цей час не розуміли, що я хочу?То Ваша проблема. Проблема з викладенням... Ви досі не пояснили, Вас цікавлять колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи ні? Тому й не зрозуміло, є сенс обговорювати ст. 14 чи нема...
Значить Ви вважаєте, що для такої форми самоорганізації управління потрібні додаткові НПА.Вони потрібні об'єктивно, а не тому що хтось вважатиме так чи інакше. Навіть ОСББ, ЖБК, хоча мають окремі "свої" закони, користуються ще й купою підзаконних актів.
А те, що визначено в ст. 14 закона України "Про ЖКП" і що я весь час цитую та призиваю Вас вникнути в суть: "... до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними" цього недостатньо?Уточніть. Про що мова? Про колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"? Це різні питання...
Значить, коли документи ОСББ посвідчені нотаріусом та ще й зареєстровані (бо це юридична особа), та ще й мають печатку (хоча наразі вона вже не потрібна), то цим підтверджені повноваження його керівника, а посвідчена нотаріусом довіреність представника співвласників - це не документ? Тільки ж маємо одну малеееесеньку закавику, про яку я вже майже видохся кричати: "Як 50!!! співвласників укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю?"Печатка зараз НЕОБОВ'ЯЗКОВА. Але й не заборонена. Я не знаю жодної юрособи, яка б відмовилася від використання печатки. Та то таке... То не питання. Повноваження "керівника" ОСББ підтверджує статут і витяг з ЄДР. Але в деяких випадках, наприклад банками під час надання "теплих" кредитів, вимагають ще й копії протоколів: установчих зборів (обрання голови і його повноваження) та по конкретному питанню (кредитування). У Вашому випадку і протокол по конкретному питанню ймовірно вимагатимуть завіреним нотаріально, тобто ймовірно Вам доведьтся і в процесі "життєдіяльності" витрачатися на нотаріусів.
А чому Ви нічого не говорите про такі поняття, як аналогія права, аналогія закону? Якщо неунормовані якісь стосунки і першому випадку, то чому не можна по аналогії трансформувати відсутні норми з унормованих вже стосунках в ОСББ чи з Управляючим?Якщо Ви натякаєте на застосування ст. 14 за аналогією закону, то по-перше, див. вище :
В першому випадку особі потрібно надати повноваження на укладення договору від імені усіх. В другому випадку з особою потрібно укласти договір., а по-друге, ст. 14 ще не діє ( вводится в дію з 01.05.2019р.), тобто її ще нема. А от норми про управління вже діють. І Вам вже вкрай необхідним є визначитися з формою управління, бо отримаєте управителя від ОМС.
1.6. Фізичні особи, які безпосередньо виконують функції зЧинні "Правила...". А з 01.01.2019р. і норми закону
управління будинком, повинні мати відповідну освіту та періодично підвищувати свою кваліфікацію.
Управитель - фізична особа - підприємець зобов’язаний самостійно пройти професійну атестацію або мати у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)".Щодо "самоуправлінця", треба буде ці норми застосовувати за аналогією... В проекті нових "Правил..." фізособи "самоуправлінці" не згадуються...
{Абзац другий частини п'ятої статті 18 вводиться в дію з 1 січня 2019 року - див. пункт 1 розділу VI}
Порядок здійснення професійної атестації управителів за професією "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)" та перелік критеріїв, яким повинні відповідати підприємства, установи, організації, що здійснюють таку професійну атестацію, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
То ж вкотре повторююсь: як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?) домовленостей між ними?Что будете делать если ваш коллективный договор подписали из 24 квартир только 19 - 23 квартиры. Исполнитель коммунальных услуг не заключит с вами договор, т.к. уполномоченный совладельцами не представляет интересы всего дома - 24 квартир. Если и заключит (это возможно, исполнитель заинтересованное лицо) то жильцы, которые не дали свое согласие на доверенность кол. договора могут не платить. Это реально, они правы. Подписавшие доверенность будут платить за не подписавших. Планируете забирать долги? а на каком основании? Сколько будет этих коллективных договоров?
Что будете делать если ваш коллективный договор подписали из 24 квартир только 19 - 23 квартиры. Исполнитель коммунальных услуг не заключит с вами договор, т.к. уполномоченный совладельцами не представляет интересы всего дома - 24 квартир. Если и заключит (это возможно, исполнитель заинтересованное лицо) то жильцы, которые не дали свое согласие на доверенность кол. договора могут не платить. Это реально, они правы. Подписавшие доверенность будут платить за не подписавших. Планируете забирать долги? а на каком основании? Сколько будет этих коллективных договоров?Я Вас просив не коментувати те, що Ви самі не знаєте!
По ЗУ "ПРО ОСББ" достаточно большинства голосов - 50,1% для заключения обсуждаемого договора. В соответствии с Законом платить обязаны все квартиры.
площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.Якщо у власності одного співвласника перебуває 50% і більше площі будинку, то кожен співвласник має 1 голос. І для прийняття рішення достатньо 50%+1 голос.
До чого тут кількість квартир?Квартиры употребил для упрощения обсуждения. Обсуждался вопрос не о порядке и подсчете голосов при голосовании. Был затронут вопрос не только о законности коллективного договора в отношении всех квартир (совладельцев), но и вопрос, как планируется управление всего дома. Ведь коллективные договоры, мизерная часть от всего управления.
То Ваша проблема. Проблема з викладенням... Ви досі не пояснили, Вас цікавлять колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи ні? Тому й не зрозуміло, є сенс обговорювати ст. 14 чи нема...Але ж я наголошував, не читали? Мова не йде про комунальні послуги, а розглядається лише застосування норм гл.68 ЦКУ в інших стосунках по аналогії ЗУ "Про ЖКП"
Чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"?
Про що мова? Про колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"? Це різні питання...
Перше, на що прийшлося звернути увагу, так це на колективність договорів. У нас немає підстав розглядати питання укладення колективного договору на комунальні послуги. Ми їх отрииували і надалі будемо отримувати в індивідуальному порядку. Але ж колективної форми вимагають інші обставини. Потрібно буде укласти договір на постачання електроенергії для освітлення місць загального користування, на обслуговування ДВК, Нагадаю: мова йде про укладання уповноваженою особом договорів на електрику, ДВК, вивіз ТПВ, відкриття банківського рахунку із спеціальним режимом використання для накопичення коштів на всякі ремонти та контроль за надходженням та використанням цих коштів, і в решту, позовно-претензійна робота з боржниками!Це означає, що є проблеми не тільки в мене.
Все почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги"...Ви можете змінити назву своєї теми.
Назву можу і я змінити... Але що це змінить у нерозумінні дописувача відсутності ст. 14 ЗУ № 2189 у "правовому полі" до 01.05.2019р.?Все почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги"...Ви можете змінити назву своєї теми.
Але що це змінить у нерозумінні дописувача відсутності ст. 14 ЗУ № 2189 у "правовому полі" до 01.05.2019р.?Але діює у "правовому полі" ЗУ №417 до якого по аналогії ЗУ №2189 необхідно застосувати гл.68 ЦКУ. ЗУ №417 теж передбачено обрання уповноважених осіб. Ось і постала задача детально (а не декларативно) визначити діяльність цих осіб У "правовому полі".
Оце ми накрутилиНе МИ, а ВИ!
Але ж я наголошував, не читали? Мова не йде про комунальні послуги, а розглядається лише застосування норм гл.68 ЦКУ в інших стосунках по аналогії ЗУ "Про ЖКП"Так, спочатку наголошували, у « Reply #6 : 07 Липень 2018, 00:31:50 ». Потім, у « Reply #20 : 09 Липень 2018, 12:53:18 »
Попробую ще раз з початку, відносно лише ст. 14 ЗУ «Про ЖКП». ДУБЛЬ-5:...у « Reply #22 : 09 Липень 2018, 21:01:25 »
...як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?) домовленостей між ними?
Для виконення різного доручення буде обиратися інша особа. Укласти договір на постачання електрики для освітлення загальних місць буде уповноважуватися одна особа, для укладення договору з вивезення ТПВ і контролювати його - інша...Видалення ТПВ, то комунальна послуга...
Це означає, що є проблеми не тільки в мене.А хто ж Вас зрозуміє з таким викладенням?
Проте, я зрозумів! Недарма говорять: "Як човен назвеш, так він і попливе!".Вникали... Але Ви нікого не чули...
Все почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги" і на цій темі всих заклинило і в суть вже не вникали!
Проте, на підставі затертого вже абзаца ч.4 ст.14 із закона «Про ЖКП» про застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення (глава 68) я лише намагаюся трансформувати цю норму ЦК та закона Про ЖКП по аналогії на інші відносиниЙого не могли "затерти", бо він ще не вступив у дію.
та отримати відповідь на питання: "Як 50!!! співвласників укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю (або різним обранцям) на укладення, наприклад, одного уповноважать на укладення договору про постачання ел.енергії для освітлення сходів, другого обуруть укласти договір на перевірку та прочищення димових і вентиляційних каналів, врешту, третього, за потреби, уповноважать укласти договір з управляючим на проведення капітального ремонту, наприклад, даху чи заміна труб в підвалі ЦО, ЦВП, загальнобудинкової електропроводки і т.і.?" Ці роботи наразі для нас актуальні і потрібно для них поступово накопичувати кошти.Я вже відповів:
Ст. 14 регулює процедуру надання повноважень одній особі із співвласників на укладення колективного договору на надання КОМУНАЛЬНОЇ послуги від імені усіх співвласників з КП.
Ви ж, начебто, маєте бажання укласти договір з такою особою щодо утримання будинку. Ви різницю бачите? Договір від імені співвласників з КП. І договір співвласників з одним з них. В першому випадку особі потрібно надати повноваження на укладення договору від імені усіх. В другому випадку з особою потрібно укласти договір. Ви ж "битий час" "товчете воду у ступі" про надання співвласниками повноважень особі на укладення договору цією ж особою з цими ж співвласниками... :o Так укладіть з нею багатосторонній договір... В якому кожен співвласник ( або представник за довіреністю) підпишеться сам за себе...
Як такого УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ніхто здійснювати не буде, воно нам не потрібне! Немає чим тут управлять!!!!Річ у тім, що все оте
укладення договору про постачання ел.енергії для освітлення сходів, другого обуруть укласти договір на перевірку та прочищення димових і вентиляційних каналів, врешту, третього, за потреби, уповноважать укласти договір з управляючим на проведення капітального ремонту, наприклад, даху чи заміна труб в підвалі ЦО, ЦВП, загальнобудинкової електропроводки і т.і.?" Ці роботи наразі для нас актуальніто і є управління будинком (ЗУ № 417). І Ви бажаєте скористатися цим
Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинком
1. Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Про це все я весь час товчу в цій ступі, а результату 0Уважніще читайте...
Прошу, на прикладі усих цих договорів давайте знайдемо відповідь на питання: «Що потрібно написати в тексті договору, наприклад, Договору на обслуговування ДВК, про другого учасника, яким буде наша уповноважена особа, в графі «діючого на підставі _________ (на підставі чого діє наша уповноважена особа?)»Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС щодо "самоуправління" (протокол зборів надати у ОМС) і щоб Вам будинок списали з балансу, відсторонили від управління будинком попереднє КП і не призначили нового Управителя), з банком щодо відкриття рахунку та використання коштів з нього, потім бдете думати про договір на перевірку ДВК... Який, доречі, можно укласти багатосторонній чи за довіреностями (від кожного окрема) самим співвласникам без "уповноваженої особи". І оплатити роботи без використання "загального" рахунку у банку - готівкою...
Але діює у "правовому полі" ЗУ №417 до якого по аналогії ЗУ №2189 необхідно застосувати гл.68 ЦКУ. ЗУ №417Не можна до 01.05.2019р. застосувати ст. 14 ЗУ № 2189 ні напряму, ні "по аналогії". Її ще нема (якщо "простою" мовою говорити).
Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС щодо "самоуправління" (протокол зборів надати у ОМС)Порядок утримання будинку зборами співвласників прописаний у ст.10 ЗУ №417. Там нічого не говориться про погодження питання самоуправління з ОМС. Як утримувати свій будинок вирішують виключно співвласники на своїх зборах. І ні з ким це рішення не обговорюється і не погоджується!!! А один примірник протокола зборів співвласників ми повинні будемо надати до ОМС для зберігання виключно на умовах п.2,3, ч.2 ст.10 ЗУ №417, тобто лише в тому випадку, якщо ми оберемо собі управлінця, або попросимо ОМС призначити нам такового.
Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС ... щоб Вам будинок списали з балансу, відсторонили від управління будинком попереднє КППорядку списання з балансу багатоквартирних будинків затверджений ПКМУ від 20 квітня 2016 р. № 301. В ній, зокрема зазначається, що списання багатоквартирного будинку з балансу може бути ініційоване особою (особами), якій (яким) на праві приватної власності належить (належать) приміщення у такому будинку, шляхом направлення балансоутримувачу письмового повідомлення та копій документів, що відповідно до законодавства підтверджують належність особі (особам) відповідного (відповідних) приміщення (приміщень) на праві приватної власності.
Порядок утримання будинку зборами співвласників прописаний у ст.10 ЗУ №417. Там нічого не говориться про погодження питання самоуправління з ОМС.Звісно, погоджувати рішення про обрання форми утримання будинку нема потреби.
для зберігання виключно на умовах п.2,3, ч.2 ст.10 ЗУ №417, тобто лише в тому випадку, якщо ми оберемо собі управлінця, або попросимо ОМС призначити нам такового.так то на зберігання...
Таким чином, і в питанні списання з балансу та передачі документації на будинок нам не потрібно запитувати дозволу у ОМС.Дозволу не потрібно.
Є потреба повідомити про прийняте рішення.Стосовно ОМС.
Єдиною можливістю ДОКУМЕНТАЛЬНО повідомити про прийняте рішення є надання копії протоколу.
Проте у Вашому місті встановлено такий порядок: спочатку рада погоджує початок процедури списання, а потім виконком погоджує складений акт про списання. Див. https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi 24/33 20.06.2018 Рішення міської ради Про погодження списання з балансу КП «Жилсерівс-2» ДМР багатоквартирних житлових будинків.По-перше, запропонована Вами, Юрію Васильовичу, для обговорення тема нас не стосується, бо у нас КП "Експрес" ДМР, а не КП "Жилсервіс-2" ДМР. А по-друге, виникає питання до такого рішення нашої ДМР, яке (рішення) хоть і посилається на ПКМУ від 20 квітня 2016 р. № 301, але не стикується з ним. Адже в цій ПКМУ зокрема зазначено: "... 7. Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу підписується всіма членами комісії та затверджується балансоутримувачем.
Ви, звісно, можете не погоджуватися, але тоді шлях до суду... А який сенс витрачати час і нервові клітини?
В нашому будинку є одна неприватизована квартира. Повідомлення про збори направлено шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу ОМС. Далі справа ОМС - брати участь у наших зборах, чи ні!Ніде не сказано окремо. Але витікає з АНАЛОГІЧНОЇ процедури (Див. пост вище.) Також НІДЕ НЕ СКАЗАНО, що на Ваш лист ОМС повинен звертати увагу. Бо він буде направлений особами, повноваження яких не є підтвердженими, а також і інформація у ньому може не відповідати дійсності. Мало що там хтось написав... ;D Інша річ направлення завіреного нотаріально протоколу.
ч.10 ст.10 ЗУ №417 "Повідомлення про рішення, прийняте зборами співвласників, не пізніше 10 днів після його прийняття надається в письмовій формі кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також розміщується у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду".
Повідомлення про рішення, прийняте зборами співвласників, не пізніше 10 днів після його прийняття надається в письмовій формі шляхом поштового відправлення рекомендованим листом в тому числі також і на адресу ОМС. ОМС, як власник неприватизованої квартири, мають права і обов’язки стосовно будинку нарівні з усима співвласниками.
Де сказано, що до ОМС крім письмового повідомлення ми повинні надати ще й протокол про прийняте рішення
(а не просити якогось дозволу)Шановний, я, вкотре, звертаю Вашу увагу на тому, що я ніде не стверджував, що потібно
просити якогось дозволуНЕ ПЕРЕКРУЧУЙТЕ (Порушення дописувачем Олександр Григорович п. 6 "Правил форуму.)
Стосується, бо назва КП ролі не відіграє. Було надане посилання на перший, потрапивший у очі, приклад. З іншими КП те саме...Проте у Вашому місті встановлено такий порядок: спочатку рада погоджує початок процедури списання, а потім виконком погоджує складений акт про списання. Див. https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi (https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi) 24/33 20.06.2018 Рішення міської ради Про погодження списання з балансу КП «Жилсерівс-2» ДМР багатоквартирних житлових будинків.
Ви, звісно, можете не погоджуватися, але тоді шлях до суду... А який сенс витрачати час і нервові клітини?
По-перше, запропонована Вами, Юрію Васильовичу, для обговорення тема нас не стосується, бо у нас КП "Експрес" ДМР, а не КП "Жилсервіс-2" ДМР.
А по-друге, виникає питання до такого рішення нашої ДМР,Я про це й сказав - питання є. Будь ласка - до суду. Тільки овчинка вичинки не варта... Бо ОМС процедуру погодження (вигадану ним) завершить раніше ніж почнуться судові засідання. Але то таке... То інформація для людей взагалі, людей, що бажають і здатні "переварити" цю інформацію...
Чи це наслідки децентралізації і можливо в ПКМУ №301 є якісь зміни, про які я не знаю? ?Це наслідки того, що КП не були власниками житла комунального фонду. І, за логікою, списувати втрачене (через приватизацію) майно повинен бувший власник -- тобто громада у особі ОМС. А не КП, яким фонд передавався у управління. До того ж, вірогідно і до своїх повноважень, наданих їм ОМС, КП не мають прав на самостійне прийняття рішень про списання. Але то таке... То інформація для людей взагалі, людей, що бажають і здатні "переварити" цю інформацію...
Наприклад, тема така: "На підставі яких НПА (гл.68 ЦКУ) співвласники багатоквартирного будинку можуть уповноважити одного з них вчиняти юридичні дії від їх імені і за їхній рахунок?"Як Ви самі зазначили
Повірте на слово, звертався до декількох нотаріусів, і всі в один голос запевняли, що колективної довіреності вони не посвідчують. Лише індивідуальні! ...
P.S.
Поки формував тему свого питання, натрапив в інтернеті на статтю видання «Закон і бізнес»:
[url]http://zib.com.ua/ua/print/13361-dovirenist_chi_doruchennya_scho_neobhidno_mati_povirenomu_dl.html[/url] ([url]http://zib.com.ua/ua/print/13361-dovirenist_chi_doruchennya_scho_neobhidno_mati_povirenomu_dl.html[/url])
в якій є посилання на статтю 58. закона України «Про нотаріат» Посвідчення доручень. Припинення дії доручень. «Нотаріуси або посадові особи, які вчиняють нотаріальні дії, посвідчують доручення, складені від імені однієї або кількох осіб, на ім'я однієї особи або кількох осіб.»
В ній йде мова про посвідчення і колективних доручень. Але при цьому, автор цієї статті зазначає «Але основним нормативним актом у питанні визначення правових понять слід вважати ЦК, який також є найбільш виваженим та послідовним у цьому питанні. Кодекс однозначно визначає документом, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами, саме довіреність (стст.95, 207, 243, 244, 246 та інші).»
Так що, значить прийдеться укладати 50 договорів та довіреностей? Якось не хочеться. Щось тут не те!?!?
У ст.58 закону йдеться про посвідчення та припинення дії доручень. Нотаріуси або посадові особи, які вчиняють нотаріальні дії, посвідчують доручення, складені від імені однієї або кількох осіб, на ім’я однієї особи або кількох осіб.http://zib.com.ua/ua/print/13361-dovirenist_chi_doruchennya_scho_neobhidno_mati_povirenomu_dl.html (http://zib.com.ua/ua/print/13361-dovirenist_chi_doruchennya_scho_neobhidno_mati_povirenomu_dl.html) Ви звертались до нотаріусів, щоб посвідчити не колективну довіреність, а багатосторонній договір доручення?
Доручення, за нормами ЦК, має іншу правову природу (гл.68) — це договір, за яким одна сторона (повірений) зобов’язується вчинити від імені та за рахунок другої сторони (довірителя) певні юридичні дії.
І останнє, Юрію Васильовичу, перестаньте будь ласка відволікатися від запропонованого мною питання, а ще мабуть краще, змініть тему,(Порушення дописувачем Олександр Григорович п.п. 11, 12 "Правил форуму.)