'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Колективний договір про надання комунальної послуги  (Прочитано 10274 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Что будете делать если ваш коллективный договор подписали из 24 квартир только 19 - 23 квартиры. Исполнитель коммунальных услуг не заключит с вами договор, т.к. уполномоченный совладельцами не представляет интересы всего дома - 24 квартир. Если и заключит (это возможно, исполнитель заинтересованное лицо) то жильцы, которые не дали свое согласие на доверенность кол. договора могут не платить. Это реально, они правы. Подписавшие доверенность будут платить за не подписавших. Планируете забирать долги? а на каком основании?  Сколько будет этих коллективных договоров?
По ЗУ "ПРО ОСББ" достаточно большинства голосов - 50,1% для заключения обсуждаемого договора. В соответствии с Законом платить обязаны все квартиры.
Я Вас просив не коментувати те, що Ви самі не знаєте!
До чого тут кількість квартир? Голосують не квартири, а співвласники. Кількість співвласників, як правило, не співпадає з кількістю квартир. Кількість голосів у одного співвласника пропоційна площі, яку він має у будинку.
Рішення про укладення колективного договору приймається загальними зборами співвласників. Для прийняття рішення потрібно "набрати" голосів "ЗА" стількох співвласників квартир та нежитлових приміщень
Цитувати
площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Якщо у власності одного співвласника перебуває 50% і більше площі будинку, то кожен співвласник має 1 голос. І для прийняття рішення достатньо 50%+1 голос.
Таке рішення є обов'язковим і для тих співвласників які не голосували,  голосували проти або утримались.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

До чого тут кількість квартир?
Квартиры употребил для упрощения обсуждения. Обсуждался вопрос не о порядке и подсчете голосов при голосовании. Был затронут вопрос не только о законности коллективного договора в отношении всех квартир (совладельцев), но и вопрос, как планируется управление всего дома. Ведь коллективные договоры, мизерная часть от всего управления.
Признаю виноват, надо в любом случае все называть своими "именами". 
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email


 Оце ми накрутили!
То Ваша проблема. Проблема з  викладенням...  Ви досі не пояснили, Вас цікавлять колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи ні? Тому й не зрозуміло, є сенс обговорювати ст. 14 чи нема...
Чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"?
 Про що мова? Про колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"?  Це різні питання...
Але ж я наголошував, не читали? Мова  не йде про комунальні послуги, а розглядається лише застосування норм  гл.68 ЦКУ в інших стосунках по аналогії  ЗУ "Про ЖКП"
Перше, на що прийшлося звернути увагу, так це на колективність договорів. У нас немає підстав розглядати питання укладення колективного договору на комунальні послуги. Ми їх отрииували і надалі будемо отримувати в індивідуальному порядку. Але ж  колективної форми вимагають інші обставини. Потрібно буде укласти договір на постачання електроенергії для освітлення місць загального користування, на обслуговування ДВК,  Нагадаю: мова йде про укладання уповноваженою особом договорів на електрику, ДВК, вивіз ТПВ, відкриття банківського рахунку із спеціальним режимом використання для накопичення коштів на всякі ремонти та контроль за надходженням та використанням цих коштів, і в решту, позовно-претензійна робота з боржниками!
Це означає, що є проблеми не тільки в мене.
Проте, я зрозумів! Недарма говорять: "Як човен назвеш, так він і попливе!".
 Все  почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги" і на цій темі всих заклинило і в суть вже не вникали! Проте, на підставі затертого вже абзаца ч.4 ст.14 із закона «Про ЖКП»  про застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення (глава 68) я лише намагаюся трансформувати цю норму ЦК та закона Про ЖКП по аналогії на інші відносини та отримати відповідь  на питання:  "Як 50!!! співвласників  укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю (або різним обранцям) на укладення, наприклад, одного уповноважать на укладення  договору про постачання ел.енергії для освітлення сходів, другого обуруть укласти договір на  перевірку та прочищення димових і вентиляційних каналів, врешту,  третього, за потреби, уповноважать укласти  договір з  управляючим на проведення  капітального ремонту, наприклад, даху чи заміна труб в підвалі ЦО, ЦВП, загальнобудинкової електропроводки  і т.і.?" Ці роботи наразі для нас актуальні і потрібно для них поступово накопичувати кошти.  Як такого УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ніхто здійснювати не буде, воно нам не потрібне! Немає чим тут управлять!!!! Про це все я весь час товчу в цій ступі, а результату 0

Так от,  тексти всих договорів пишуться практично одинаково, наприклад:

Договір доручення
м. Київ                “__” ___ 200__р.
Сторони:
Довіритель ____________________ (повна назва юридичної чи ПІБ фізичної особи) в особі ____ ___ (посада та ПІБ) ,діючого на підставі _______ (статуту, довіреності, положення) , з однієї сторони, та
Повірений ____________________ (посада та ПІБ) в особі _______, діючого на підставі ___ _____ (статуту, довіреності, положення) з другої сторони, уклали цей Договір про наступне:


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
 від 2018 р. №
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
 про надання послуги з управління багатоквартирним будинком
 ______________________________                                           ____ ___________ 20__ р.
   (найменування населеного пункту)
 _________________________________________________________________ (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця) (далі — Управитель) в особі ________________________________________, (прізвище, ім’я та по батькові представника (для юридичної особи) що діє на підставі ________________________________, з однієї сторони, та (найменування документа) Співвласники багатоквартирного будинку за адресою: ___________________ _________________________________________________________________ (повна адреса багатоквартирного будинку) (далі — Співвласник) в особі ________________________________________ (прізвище, ім’я та по батькові Співвласника або Співвласників, _________________________________________________________________, уповноважених зборами Співвласників багатоквартирного будинку, або посада, прізвище, ім’я та по батькові особи, уповноваженої статутом об’єднання Співвласників багатоквартирного будинку, уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначається Управитель) що діє на підставі __________________________________, з іншої Сторони,
(найменування документа) (далі — Сторони),
уклали цей договір про таке.
Предмет договору



ДОГОВІР
м. ___________                "____"____________20___р.
_____________________________,(найменування підприємства-І учасника) іменоване надалі  "І учасник", в особі ___________________ (посада, П.І.П.), діючого на підставі ______________________, (Статуту, положення) з одного боку, і ___________________, (найменування підприємства-ІІ учасника) іменоване надалі  "ІІ учасник", в особі _______________________(посада, П.І.П.), діючого на підставі ______________________ (Статуту, положення), з іншого боку, іменовані надалі  "Сторони", уклали даний договір про нижченаведене.
Прошу, на прикладі усих цих договорів давайте знайдемо відповідь на питання: «Що потрібно написати в тексті  договру, наприклад, Договору на обслуговування ДВК, про другого учасника, яким буде наша уповноважена особа, в графі «діючого на підставі _________ (на підставі чого діє наша уповноважена особа?)»
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Все  почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги"...
Ви можете змінити назву своєї теми.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Все  почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги"...
Ви можете змінити назву своєї теми.
Назву можу і я змінити... Але що це змінить у нерозумінні дописувача відсутності ст. 14 ЗУ № 2189 у "правовому полі" до 01.05.2019р.?
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Але що це змінить у нерозумінні дописувача відсутності ст. 14 ЗУ № 2189 у "правовому полі" до 01.05.2019р.?
Але діює у "правовому полі" ЗУ №417 до якого по аналогії ЗУ №2189  необхідно застосувати гл.68 ЦКУ.  ЗУ №417 теж передбачено обрання уповноважених осіб. Ось і постала задача детально (а не декларативно) визначити діяльність цих осіб У "правовому полі". 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Оце ми накрутили
Не МИ, а ВИ!
Але ж я наголошував, не читали? Мова  не йде про комунальні послуги, а розглядається лише застосування норм  гл.68 ЦКУ в інших стосунках по аналогії  ЗУ "Про ЖКП"
Так, спочатку  наголошували, у « Reply #6 : 07 Липень 2018, 00:31:50 ».  Потім, у « Reply #20 : 09 Липень 2018, 12:53:18 »
Попробую ще раз з початку, відносно лише ст. 14 ЗУ «Про ЖКП».  ДУБЛЬ-5:...
...як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?)  домовленостей між ними?
у « Reply #22 : 09 Липень 2018, 21:01:25 »
Для виконення різного доручення  буде обиратися інша особа. Укласти договір на постачання електрики для освітлення загальних місць буде уповноважуватися одна особа, для укладення договору з вивезення ТПВ і контролювати його - інша...
Видалення ТПВ, то комунальна послуга...
Це означає, що є проблеми не тільки в мене.
А хто ж Вас зрозуміє з таким викладенням?
Проте, я зрозумів! Недарма говорять: "Як човен назвеш, так він і попливе!".
 Все  почалося з того, що я неправильно обрав назву теми "Колективний договір про надання комунальної послуги" і на цій темі всих заклинило і в суть вже не вникали!
  Вникали... Але Ви нікого не чули...
Проте, на підставі затертого вже абзаца ч.4 ст.14 із закона «Про ЖКП»  про застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення (глава 68) я лише намагаюся трансформувати цю норму ЦК та закона Про ЖКП по аналогії на інші відносини
Його не могли "затерти", бо він ще не вступив у дію.
та отримати відповідь  на питання:  "Як 50!!! співвласників  укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю (або різним обранцям) на укладення, наприклад, одного уповноважать на укладення  договору про постачання ел.енергії для освітлення сходів, другого обуруть укласти договір на  перевірку та прочищення димових і вентиляційних каналів, врешту,  третього, за потреби, уповноважать укласти  договір з  управляючим на проведення  капітального ремонту, наприклад, даху чи заміна труб в підвалі ЦО, ЦВП, загальнобудинкової електропроводки  і т.і.?" Ці роботи наразі для нас актуальні і потрібно для них поступово накопичувати кошти.
    Я вже відповів:
Ст. 14 регулює процедуру надання повноважень одній особі із співвласників на укладення колективного договору на надання КОМУНАЛЬНОЇ послуги від імені усіх співвласників з КП.
Ви ж,  начебто,  маєте бажання укласти договір з такою особою щодо утримання будинку. Ви різницю бачите? Договір від імені співвласників з КП. І договір співвласників з одним з них. В першому випадку особі потрібно надати повноваження на укладення договору від імені усіх. В другому випадку з особою потрібно укласти договір. Ви ж "битий час" "товчете воду у ступі" про надання співвласниками повноважень особі на укладення договору цією ж особою  з цими ж співвласниками...  :o  Так укладіть з нею багатосторонній договір... В якому кожен співвласник ( або представник за довіреністю) підпишеться сам за себе...
Як такого УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ніхто здійснювати не буде, воно нам не потрібне! Немає чим тут управлять!!!!
Річ у тім, що все оте
Цитувати
укладення  договору про постачання ел.енергії для освітлення сходів, другого обуруть укласти договір на  перевірку та прочищення димових і вентиляційних каналів, врешту,  третього, за потреби, уповноважать укласти  договір з  управляючим на проведення  капітального ремонту, наприклад, даху чи заміна труб в підвалі ЦО, ЦВП, загальнобудинкової електропроводки  і т.і.?" Ці роботи наразі для нас актуальні
то і є управління будинком (ЗУ № 417). І Ви бажаєте скористатися цим
Цитувати
Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинком
1. Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Про це все я весь час товчу в цій ступі, а результату 0
Уважніще читайте...
Прошу, на прикладі усих цих договорів давайте знайдемо відповідь на питання: «Що потрібно написати в тексті  договору, наприклад, Договору на обслуговування ДВК, про другого учасника, яким буде наша уповноважена особа, в графі «діючого на підставі _________ (на підставі чого діє наша уповноважена особа?)»
Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС щодо "самоуправління" (протокол зборів надати у ОМС) і щоб Вам будинок списали з балансу, відсторонили від управління будинком попереднє КП і не призначили нового Управителя), з банком щодо відкриття рахунку та використання коштів з нього, потім бдете думати про договір на перевірку ДВК...  Який,  доречі, можно укласти багатосторонній чи за довіреностями  (від кожного окрема) самим співвласникам без "уповноваженої  особи". І оплатити роботи без використання "загального" рахунку у банку - готівкою...
Далі буде ( 2)...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Але діює у "правовому полі" ЗУ №417 до якого по аналогії ЗУ №2189  необхідно застосувати гл.68 ЦКУ.  ЗУ №417
Не можна до 01.05.2019р. застосувати ст. 14 ЗУ № 2189 ні напряму, ні "по аналогії".  Її ще нема (якщо "простою" мовою говорити).
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Юрію Васильовичу, як правильно ввесту у текст цитату, наприклад, процитувати лише одне речення, або навіть декілька слів?  Я
 при цитуванні виділяю у тексті курсором потрібні слова, а цитується весь текст повністю. Потім ще  вибираю потрібну фразу, займає багато часу. А якщо потрібно процитувати делька постів, то це взагалі нездійсненне. Як у Вас получаються цитати з різних постів?   
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС щодо "самоуправління" (протокол зборів надати у ОМС)
Порядок утримання будинку зборами співвласників прописаний у ст.10 ЗУ №417. Там нічого не говориться про погодження питання самоуправління з ОМС. Як утримувати свій будинок вирішують виключно співвласники на своїх зборах. І ні з ким це рішення не обговорюється і не погоджується!!! А один примірник протокола зборів співвласників ми  повинні будемо надати до ОМС для зберігання виключно на умовах п.2,3, ч.2 ст.10 ЗУ №417, тобто лише в тому випадку,  якщо ми  оберемо собі управлінця, або попросимо ОМС призначити нам такового.
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви спочатку вирішіть проблему з ОМС ... щоб Вам будинок списали з балансу, відсторонили від управління будинком попереднє КП
Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків затверджений ПКМУ від 20 квітня 2016 р. № 301. В ній, зокрема зазначається, що  списання багатоквартирного будинку з балансу може бути ініційоване особою (особами), якій (яким) на праві приватної власності належить (належать) приміщення у такому будинку, шляхом направлення балансоутримувачу письмового повідомлення та копій документів, що відповідно до законодавства підтверджують належність особі (особам) відповідного (відповідних) приміщення (приміщень) на праві приватної власності.
У такому випадку балансоутримувач протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідного повідомлення та документів розпочинає процедуру списання такого будинку з балансу згідно з пунктом 4 цього Порядку. Списання багатоквартирного будинку з балансу здійснюється його балансоутримувачем на підставі прийнятого ним розпорядчого документа (далі - розпорядчий документ). В результаті складається акт про списання багатоквартирного будинку з балансу за формою згідно з додатком.  Копія акта про списання багатоквартирного будинку з балансу надається балансоутримувачем співвласнику (співвласникам) багатоквартирного будинку за його (їх) зверненням.
Таким чином, і в питанні списання з балансу та передачі документації на будинок нам не потрібно запитувати дозволу у ОМС.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А чому Ви до нас звертаєтесь? Ви самі  ВСЕ знаєте...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Порядок утримання будинку зборами співвласників прописаний у ст.10 ЗУ №417. Там нічого не говориться про погодження питання самоуправління з ОМС.
Звісно, погоджувати рішення про обрання форми утримання будинку нема потреби.
Є потреба повідомити про прийняте рішення.
Єдиною можливістю ДОКУМЕНТАЛЬНО повідомити про прийняте рішення є надання копії протоколу.

А
для зберігання виключно на умовах п.2,3, ч.2 ст.10 ЗУ №417, тобто лише в тому випадку,  якщо ми  оберемо собі управлінця, або попросимо ОМС призначити нам такового.
так то на зберігання...
Доречі, 3 "ліричні відступи":
1. Так якщо ніде не прописано як повідомляти про рішення управляти самостійно, можна, як Вам це дуже подобається, говорити про застосування тих норм, що про повідомлення про Управителя, по аналогії...  ;)
2. Сам факт, що ніде не прописано як повідомляти про рішення управляти самостійно, можна, розцінювати як сприймання владою, взагалі, такої  форми управління лише як теоретичний варіант, без практичного застосування.
3. Це і є приклад того, що я казав про відсутність підзаконних актів. Для дій з протоколами про призначення управителя підзаконні акти є  ;D .
« Останнє редагування: 14 Липня 2018, 09:14:01 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Таким чином, і в питанні списання з балансу та передачі документації на будинок нам не потрібно запитувати дозволу у ОМС.
Дозволу не потрібно.
Проте у Вашому місті встановлено такий порядок: спочатку рада погоджує початок процедури списання, а потім виконком погоджує складений акт про списання. Див.   https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi      24/33    20.06.2018    Рішення міської ради    Про погодження списання з балансу КП «Жилсерівс-2» ДМР багатоквартирних житлових будинків.
Ви, звісно, можете не погоджуватися, але тоді шлях до суду... А який сенс витрачати час і нервові клітини?
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email


Є потреба повідомити про прийняте рішення.
Єдиною можливістю ДОКУМЕНТАЛЬНО повідомити про прийняте рішення є надання копії протоколу.
Стосовно ОМС.
ч.4 ст.10 ЗУ "417 "Повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення зборів у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку"
В нашому будинку є одна неприватизована квартира. Повідомлення про збори направлено шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу ОМС. Далі справа ОМС - брати участь у наших зборах, чи ні!
ч.10 ст.10 ЗУ №417  "Повідомлення про рішення, прийняте зборами співвласників, не пізніше 10 днів після його прийняття надається в письмовій формі кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також розміщується у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду".
Повідомлення про рішення, прийняте зборами співвласників, не пізніше 10 днів після його прийняття надається в письмовій формі шляхом поштового відправлення рекомендованим листом в тому числі також і на адресу ОМС. ОМС, як власник неприватизованої квартири,  мають права і обов’язки стосовно будинку нарівні з усима співвласниками.
Де сказано, що до ОМС крім письмового повідомлення ми повинні надати ще й протокол про прийняте рішення (за виключенням п.п.2,3 ч.2 ст 10 ЗУ №417 , тобто лише в тому випадку,  якщо ми  оберемо собі управлінця, або попросимо ОМС призначити нам такового.)? 
А стосовно все-таки документального підтвердження копією протокола про прийняте рішення, то буде уповноваженою зборами особою направлено повідомлення балансоутримувачу з наданням протоколу до відома (а не просити якогось дозволу) нашому КП "Експрес" ДМР, про відмову від послуг КП з утримання нашого будинку та прибудинкової території та ініційоване питання списання будинку з його балансу, відповідно  ПКМУ від 20 квітня 2016 р. № 301.  Також цим повідомленням,  відповідно ч.5 ст.5 ЗУ №417, буде прохання КП передати паспорт  та один примірник технічної документації на будинок згідно з переліком, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, співвласникам в особі їх об’єднання або особі, уповноваженій співвласниками у передбаченому цим Законом порядку.

Проте у Вашому місті встановлено такий порядок: спочатку рада погоджує початок процедури списання, а потім виконком погоджує складений акт про списання. Див.   https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi      24/33    20.06.2018    Рішення міської ради    Про погодження списання з балансу КП «Жилсерівс-2» ДМР багатоквартирних житлових будинків.
Ви, звісно, можете не погоджуватися, але тоді шлях до суду... А який сенс витрачати час і нервові клітини?
По-перше,  запропонована Вами, Юрію Васильовичу,  для обговорення тема нас не стосується, бо у нас КП "Експрес" ДМР, а не КП "Жилсервіс-2" ДМР. А по-друге, виникає питання до такого рішення нашої ДМР, яке  (рішення) хоть і посилається на ПКМУ від 20 квітня 2016 р. № 301, але не стикується з ним. Адже в цій ПКМУ зокрема зазначено: "... 7. Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу підписується всіма членами комісії та затверджується балансоутримувачем.
8. Після затвердження балансоутримувачем акта про списання багатоквартирного будинку з балансу процедура списання відповідного будинку вважається закінченою.
У разі коли державне підприємство, яке є балансоутримувачем, належить до сфери управління міністерства або іншого центрального органу виконавчої влади, процедура списання багатоквартирного будинку з балансу вважається закінченою з моменту погодження таким міністерством або іншим центральним органом виконавчої влади затвердженого державним підприємством акта про списання багатоквартирного будинку з балансу."

Жилсервіс - комунальне підприємство, а не державне, до чого тут взагалі ДМР зі своїм погодженням?    Чи це наслідки децентралізації і можливо в ПКМУ №301 є якісь зміни, про які я не знаю? ?

І останнє, Юрію Васильовичу, перестаньте будь ласка відволікатися від запропонованого мною питання, а ще мабуть краще, змініть тему, Ви ж пропонували!   (хоча ЗУ "Про ЖКП" ще не діє, але ж дії ЦКУ).
Наприклад, тема така: "На підставі яких НПА (гл.68 ЦКУ) співвласники багатоквартирного будинку можуть уповноважити одного з них вчиняти юридичні дії від їх імені і за їхній рахунок?"
Дакую за порозуміння!
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email