Автор: Таля
15 октября суд! Подскажите пожалуйста, что делать!
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5029-17/print1363168573689815ЗУ Про засади державної мовної політики
Стаття 6. Державна мова України
1. Державною мовою України є українська мова.
2. Українська мова як державна мова обов'язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються цим Законом. Держава сприяє використанню державної мови в засобах масової інформації, науці, культурі, інших сферах суспільного життя.
Стаття 14. Мова судочинства
1. Судочинство в Україні у цивільних, господарських, адміністративних і кримінальних справах здійснюється державною мовою. У межах території, на якій поширена регіональна мова (мови), що відповідає умовам частини третьої статті 8 цього Закону, за згодою сторін суди можуть здійснювати провадження цією регіональною мовою (мовами).
2. Професійний суддя повинен володіти державною мовою. У межах території, на якій відповідно до умов частини третьої статті 8 цього Закону поширена регіональна мова, держава гарантує можливість здійснювати судове провадження цією регіональною мовою (мовами). Необхідність забезпечення такої гарантії має враховуватися при доборі суддівських кадрів.
3. Сторони, які беруть участь у справі, подають до суду письмові процесуальні документи і докази, викладені державною мовою. У межах території, на якій поширена регіональна мова (мови), що відповідає умовам частини третьої статті 8 цього Закону, допускається подача до суду письмових процесуальних документів і доказів, викладених цією регіональною мовою (мовами), з перекладом, у разі необхідності, на державну мову без додаткових витрат для сторін процесу.
4. Особам, що беруть участь у розгляді справи в суді, забезпечується право вчиняти усні процесуальні дії (робити заяви, давати показання і пояснення, заявляти клопотання і скарги, ставити запитання тощо) рідною мовою або іншою мовою, якою вони володіють, користуючись послугами перекладача у встановленому процесуальним законодавством порядку. У межах території, на якій поширена регіональна мова (мови), що відповідає умовам частини третьої статті 8 цього Закону, послуги перекладача з регіональної мови або мови меншини (мов), у разі їх необхідності, надаються без додаткових для цих осіб витрат.
5. Слідчі і судові документи складаються державною мовою.
6. Слідчі і судові документи відповідно до встановленого процесуальним законодавством порядку вручаються особам, які беруть участь у справі (обвинуваченому у кримінальній справі), державною мовою, або в перекладі їх рідною мовою або іншою мовою, якою вони володіють.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1618-15/print1363168573689815ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 7. Мова цивільного судочинства
Мова цивільного судочинства визначається статтею 14 Закону
України "Про засади державної мовної політики" ( 5029-17 ).
{ Стаття 7 в редакції Закону N 5029-VI ( 5029-17 ) від
03.07.2012 }
К чему все это. Иск должен быть на украинском языке, а поэтому сам иск не отвечает нормам ст 118-120 ЦПКУ
подаете Клопотання про залишення позову без розгляду, на підставі використання недержавної мови (аналог клопотання знайдете на форумі)
Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорськтеплоенерго»
Ідентифікаційний код юридичної особи 34657789
Повне найменування юридичної особи та
скорочене у разі його наявності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
( ТОВ "КРАМАТОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" )
Місцезнаходження юридичної особи 84305, Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОРДЖОНІКІДЗЕ, будинок 5
ПІБ керівника юридичної особи (дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи) ВОЛОХА СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (підписання договорів без згоди дирекції та наглядової ради до 100 тис.грн.)
ПІБ осіб уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори (дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи) ВОЛОХА СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (підписання договорів без згоди дирекції та наглядової ради до 100 тис.грн.)
Інформація про здійснення зв’язку з юридичною особою тел. 0626439737
тел. 0626439810
Місцезнаходження реєстраційної справи Реєстраційна служба Краматорського міського управління юстиції Донецької області
Дата державної реєстрації юридичної особи / Дата державної реєстрації юридичної особи, яка утворена у результаті перетворення 18.10.2006
Дані про перебування юридичної особи у процесі припинення/Дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації не перебуває в процесі припинення
Види діяльності 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (основний), 35.11
Виробництво електроенергії, 35.12 Передача електроенергії, 35.13 Розподілення електроенергії, 35.14 Торгівля електроенергієюВідомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог
Дані про державну реєстрацію припинення юридичної особи
Номер та дата останньої виписки АГ 365612 18.09.2013
Види діяльності 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (основний), 35.11
Виробництво електроенергії, 35.12 Передача електроенергії, 35.13 Розподілення електроенергії, 35.14 Торгівля електроенергією Говорит о том, что это предприятие комбинированного производства, поэтому тарифы для него устанавливает НКРЕ
А ежемесячный платеж /начисления по теплу - это площадь квартиры умноженная на стоимость 1 м.кв - так Вы избавитесь от своего начисления в сентябре 2012 года.
У меня был когда-то спор с похожей фирмой, может эти сноски Вам что-то дадут....
В позовній заяві посилання на те, що Позивач просить стягнути заборгованність з 01.03.2008 року або з будь якого терміну – взагалі відсутні.
Доказом тому є перелік рішень органу місцевого самоврядування ВКХМР (виконавчо-го комітету Херсонської міської ради), тарифи яких Позивач використовував при розрахунку заборгованності Відповідача.
Перелік містить 8 рішень, починаючи з 1999 року.
Представником Позивача в касаційній скарзі зазначено, що «…метою діяльності Товариства є одержання прибутку від здійснення діяльності з виробництва та постачання електричної та теплової енергії…»
Такі підприємства відносяться до підприємств, що здійснюють комбіноване виробни-цтво теплової і електричної енергії.
Головним( профілюючим) видом діяльності Позивача за КВЕД є, зокрема, виробницт-во електроенергії.
Дана обставина знайшла своє підтвердження при надані Позивачем на вимогу суду (за клопотаннями Відповідача) документів/ доказів та Представником Позивача в су-дових засіданнях не спростовувалась.
Згідно ч.3 ст.20 Закону України "Про теплопостачання" тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії затверджуються органами місцевого самоврядування, крім теплової енергії, що виробляється суб'єктами господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або вико-ристовують нетрадиційні та поновлювані джерела енергії, на підставі розрахунків, виконаних теплогенеруючими, теплотранспортуючими та теплопостачальними орга-нізаціями за методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання.
Законом «Про ТП-ня» зазначено, що Державне регулювання у сфері теплопостачан-ня здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, для суб'єктів господарювання у сфері теплопостачання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії
Відповідно ст. 17 , до повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ), у сфері теплопостачання належать:
регулювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на теплоелект-роцентралях, ТЕС, АЕС та когенераційних установках і установках з вико-ристанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії;
ліцензування певних видів господарської діяльності у сфері теплопостачання (виробництво, транспортування та постачання теплової енергії), якщо те-плова енергія виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії та інш.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про теплопостачання»тариф (ціна) на теплову енергію - це грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії ( І Гкал), що визначаються згідно з методиками, розробле-ними центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання.
На виконання вимог Закону, Національною комісією регулювання електроенергетики України для підприємства «Херсонська теплоелектроцентраль» були затверджені та-рифи :
1. Постановами від 03.08.2006 N 1036 та від 22.07.2010 N 858 видано ліцензії на виробництво електричної енергії та на виробництво теплової енергії на теплоеле-ктроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваль-них джерел енергії.
2. Постановами від 30.11.2006 N 1576, від 25.12.2008 N 1477, від 05.11.2009 N 1264, від 18.11.2010 N 1521 затверджено тарифи на відпуск електричної енергії
3. за термін з 2007 - 2012 рр. Постановами від 09.08.2007 N 1089, від 24.07.2008 N 893, від 25.12.2008 N 1517, від 14.12. 2010 N 1746 затверджено тарифи теп-лової енергії, яка поставляється для населення, для промислових споживачів та бюджетних установ (кінцеві споживачі).
Але всупереч чинному законодавству та Конституції, Виконавчий комітет Херсонсь-кої міської ради м. Херсона на протязі багаторічного терміну, перебравши на себе повноваження НКРЕ, погоджував тарифи на теплову енергію для споживачів «Херсонська ТЕЦ» в значно більшому розмірі (розгляд обставин наведено в додатку - таблиця 1)
Також «Херсонська ТЕЦ», не узгодивши згідно чинного законодавства, при нараху-ванні застосовувала тарифи, які затверджені в гривнях за 1 кв. м., всупереч Поста-новам НКРЕ, котрими введені тарифи та встановлена ціна (тариф) за 1 гігакалорію.
Це в свою чергу призвело до надлишкових нарахувань(стягнень) для кінцевих спо-живачів та необґрунтовано завищеного та отриманого доходу для ТЕЦ.
Редагування: Виправлено межі цитування.