'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Витяг з особового рахунку на підтвердження боргу за жкп  (Прочитано 43564 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

На пальцях:
кожен окремий (за розрахунковий місяць) прострочений платіж ( несплачена частка з такого платежу) має "СВІЙ" 3-річний строк позовної давності. Який розпочинається з дати, коли КП взнало про Вашу неспллату, як  про порушення прав КП. Оскільки КП "веде"  особові рахунки (слідкує за нарахуваннями, проплатами, перерахунками,  тощо), воно знає про свої порушені права   з першого дня такого Вашого порушення прав КП. Платити Ви повинні до 20 числа місяця наступного за розрахунковим.  21 числа для КП розпочинається відлік позовної давності, який скінчиться 21 числа такого ж місяця три роки по тому (рос. - спустя), якщо він не перериватиметься.  Перервати його можливо лише в межах цих 3-х років.
Пример с просроченным платежом, более чем доходчиво изложен.
Цитувати
Якщо за 3 роки його не було перервано, то в перший же день четвертого року він виявиться таким, що СПЛИВ. Стягувати борг, строк позовної давності по якому сплив, суд, у разі подання заяви відповідачем про застосування позовної давності, не має права.
Вывод однозначный -  "в перший же день четвертого року він виявиться таким, що СПЛИВ".
Цитувати
Наприклад: - борг за січень 2005р. виникає 21.02. 2005р. - позовна давність спливає 21.02.2008р.
- борг за липень 2010р. виникає 21 серпня 2010р. - позовна давність спливає 21.08.2013р.
- борг виник 21 серпня 2010р., але був частково погашений 19 серпня 2013р. - стосовно несплаченої частини матиме нову позовну давність до 19.08.2016р.
Примеры - "окремо по кожному простроченому платежу (за кожен місяць окремо)" - понятны.
Жалко, что это уже ранее обсуждалось и примеры не очень подходят к обсуждаемому вопросу.
К тому же не могу понять, как эти примеры применить сюда:
Как быть, если заявлен долг за период более 5 лет.
Заявити про застосування строку позовної давності.
если прерывания в платежах до 5 лет оплаты не было, тогда..
Цитувати
На каком основании можно заявлять о сроке исковой давности за долг более 5 лет, если банк отказал в предоставлении выписке по оплате. В банке закончился срок хранения документов, а потребитель утратил свои квитанции за период оплаты от 5-до хх лет.

В банке закончился срок хранения документов, а потребитель утратил свои квитанции за период оплаты от 5-до хх лет.
Це ніяк не стосується строку позовної давності... Ні його перебігу, ні його спливу...
Здесь какая-то неразбериха. Кто-то, что-то, где-то не так понял или изложил.
Потому что ранее уже было утверждение другого содержания.
Как быть, если заявлен долг за период более 5 лет.
Заявити про застосування строку позовної давності.
Больше интересует не содержание этих цитат, а основание в заявлении, согласно которому суд не должен рассматривать долг за период более 5 лет.
Напомню, до 5 лет оплата не прерывалась, а после 5 лет нет документов по оплате, т.е. долг не установлен / не доказан / не подтвержден.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А потім Ви ображаєтесь, коли дописувачі з подібних Ваших постів  відверто глузують...

Цитувати
Как быть, если заявлен долг за период более 5 лет.
Цитувати
если прерывания в платежах до 5 лет оплаты не было, тогда..
Розпишіть по роках і помісячно хто, коли, скільки: нараховував, платив, неплатив.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

А потім Ви ображаєтесь, коли дописувачі з подібних Ваших постів  відверто глузують...
Что-то такого за собой не замечал. Вот замечал, что оппоненты пытаются периодически убедить в этом. Не могу понять,  почему  они думают, что подобные утверждения являются обоснованными, бесспорными. Их, что надо безропотно принимать с понурой головой? Пошутил кто-то и что, надо обижаться? У меня другие ценности. Меня трудно "достать" неуместной (глупой) шуткой. Знаете, как говорится, умный поймет, а дурак не догалается.
Шутите, не мешает, а часто Ваши шутки еще и полезны. Только не забывайте про ответы. 
Цитувати
Розпишіть по роках і помісячно хто, коли, скільки: нараховував, платив, неплатив.
Пожалуйста...
Цитувати
до 5 лет оплата не прерывалась, а после 5 лет нет документов по оплате,
Не понял,каким образом это поможет ответу на вопрос.
Цитувати
Больше интересует ..... основание в заявлении, согласно которому суд не должен рассматривать долг за период более 5 лет. 
Может чего-то не понимаю, может они нужны, но с этими цитатами из контекста теряется первоначальный смысл.
Цитувати
Цитувати
Как быть, если заявлен долг за период более 5 лет..
Цитувати
если прерывания в платежах до 5 лет оплаты не было, тогда..
Специально что ли?
Вот собрал цитаты, Вами процитированное, но в полном варианте второй части. Что здесь вызывает смех, на который намек.
Цитувати
Как быть, если заявлен долг за период более 5 лет..

если прерывания в платежах до 5 лет оплаты не было, тогда..
На каком основании можно заявлять о сроке исковой давности за долг более 5 лет, если банк отказал в предоставлении выписке по оплате. В банке закончился срок хранения документов, а потребитель утратил свои квитанции за период оплаты от 5-до хх лет.
 
Буду благодарен за ответ на этот вопрос какое ....
Цитувати
основание в заявлении, согласно которому суд не должен рассматривать долг за период более 5 лет. 
Может обговорим другое... Тема в Полемике. Обсуждать можно до бесконечности. Потихоньку дойдем (если не забудем) до ответа по теме.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

...
Вот чувствуется Ваша слабая душенка. Покажите, что там я убрал? Все пытаетесь что-то исказить, накрутить, замутить. Видимо другого и в голову не приходит. Наверно Вам трудно по жизни. Много желчи.   
По поводу смеха, Вашего беспричинного смеха, так такой смех характеризует в первую очередь Вас, как.... 
...

ПОРУШЕННЯ п. 6, 7 Правил Форуму. Чергове порушення.
Доступ до Форуму дописувачу Gelo обмежується. Тему, яка стала полем сварок та образ, закриваю.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Дописувач Gelo знову отримав бан. А я ж попереджав:
Шановні, не варто чубитися...
Не допомогло... Що поробиш?...   Не реагувати на провокації теж треба вміти. Gelo, Ви, очевидно, виявилися менш досвіченим у цьому питанні.

Потихоньку дойдем (если не забудем) до ответа по теме.
Початкових питань було два. Чому витяг з особового рахунку визнається доказом? Чому витяг з особового рахунку визнається доказом, якщо він не є первинним документом? :
Что в этом случае, как доказательство будет соответствовать закону: распечатка или первичные документы.
На каком основании выдержка их л/с является доказательством? Л/с, это ведь результат переработки первичных документов. В л/с имеет доступ работник ЖКХ и не один. Разве доказательством не являются первичные документы.
Я утверждал, что распечатка из л/с не является тем документом, который является доказательством для суда, подтверждающим наличие долга. То есть первичным документом.
Вести дискусію по другому питанню нема сенсу. Доказом може слугувати і не первинний документ. Це неодноразово зазначалося у відповідях.  Нема в ст. 76 ЦПКУ такої вимоги до доказу, як приналежність до первинних документів.
На перше питання відповідь теж неодноразово надавалася, наприклад http://gro-za.org/forum/index.php?topic=10004.msg60964.html#msg60964 Можливо коротко, але ж і Вам попрацювати не завадило б. Якщо Вам було не зрозуміло, то то вже Ваша проблема. До того ж я намагався декілька раз перевести розгляд питання у практичну площину (для наглядності) але Ви ухилялися від відповідей на такі питання. Останній приклад
Цитувати
Розпишіть по роках і помісячно хто, коли, скільки: нараховував, платив, неплатив.
Пожалуйста...
Цитувати
до 5 лет оплата не прерывалась, а после 5 лет нет документов по оплате,
Не понял,каким образом это поможет ответу на вопрос.
по супутному питанню щодо позовної давності.
Тема в Полемике. Обсуждать можно до бесконечности.
Не можна. Не треба "зловживати правом".

На період чергової "відпустки" Gelo, з метою запобігання появі постів від сторонніх дописувачів за час відсутності Geloтема тимчасово закрита.
Питання остаточного закриття буде вирішене після закінчення сроку дії стягнення, застосованого до  Gelo.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

"по умолчанию считается" - нет такого Закона "по умолчанию", нет такого термина в НПА.
"должен удовлетворить" - бабу что ли удовлетворить. ЗУ "Про ЖКП" определены только права и обязанности, о долге и удовлетворении ничего нет.
"по умолчанию считается. что потребитель ЖКП должен удовлетворить все претензии исполнителя ЖКП" - имея такое надуманное мнение, Вам даже в голову не приходит мысль потребовать от КП доказательства происхождения и доказательства долга. Результат. Написало КП долг, предъявило - оплатили. ч.1ст.81 ЦПК посмотрите.
електрика - ПКМУ № 1357
Цитувати
16. У разі сумніву побутового споживача у правильній роботі засобу обліку він може звернутися до енергопостачальника для проведення експертизи. Після оплати побутовим споживачем вартості робіт енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.

У разі підтвердження експертизою неправильної роботи засобу обліку енергопостачальник відшкодовує побутовому споживачу всі витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Оформлення претензій

49. У разі порушення енергопостачальником умов договору побутовий споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії побутового споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено у додатку 2).

50. Акт-претензія складається побутовим споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.

У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості побутовий споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі.

У разі відмови представника енергопостачальника від підписання акта, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три побутових споживачі або побутовий споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування.

51. Акт-претензія побутового споживача подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає побутовому споживачеві обгрунтовану відмову щодо задоволення його претензій.

52. У разі відмови енергопостачальника провести необхідні заміри параметрів якості електричної енергії побутовий споживач має право сам організувати проведення таких замірів. Проводити заміри параметрів якості електроенергії може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи. У цьому випадку енергопостачальник повинен відшкодувати витрати побутового споживача.

ЦО, ГВП, ХВП - ПКМУ № 630
Цитувати
Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

34. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

35. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

36. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

37. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

38. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

39. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

{Правила доповнено розділом згідно з Постановою КМ № 933 від 03.09.2009}

{Розділ "Порядок проведення перерахунку розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, які не відповідають установленим вимогам" виключено на підставі Постанови КМ № 151 від 17.02.2010}
"Порядок проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості" у ПКМУ № 151.

Утримання будинку -  ПКМУ № 970
Цитувати
7. Облік витрат з технічного обслуговування ліфтів ведеться з урахуванням даних, зазначених у журналах реєстрації зупинок ліфтів. Перерахунок проводиться у разі простою ліфта більше доби.

8. Перерахунок розміру плати за енергопостачання ліфтів проводиться за показаннями лічильників електроенергії, а у разі відсутності лічильників - на підставі актів постачальника електроенергії за умови врахування у них факту простою ліфта більше доби.
11. У разі надходження актів-претензій від споживачів за формою згідно з додатком 1 та прийняття виконавцем рішення про їх задоволення перерахунок проводиться протягом наступного місяця з дати отримання виконавцем акта-претензії.

Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 2.

Перерахунок за актом-претензією проводиться для усіх споживачів будинку, яким не були надані послуги.

Невиконання певного виду робіт, пов’язаних з наданням послуг, у зв’язку із ненастанням строку їх виконання за планом або графіком, складеним виконавцем, не є підставою для проведення перерахунку за актом-претензією.

ТПВ - ПКМУ № 1070
Цитувати
Розв'язання спорів

     25. Спори за договором  між  сторонами  розв'язуються  шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

     Спори, пов'язані    з    пред'явленням    претензій,   можуть розв'язуватися в досудовому порядку шляхом їх задоволення.

     26. У разі ненадання або надання послуг не в повному  обсязі, зниження  їх  якості  споживач викликає представника виконавця для складення  акта-претензії,  в  якому  зазначаються  строки,   види порушення кількісних і якісних показників тощо.

     Представник виконавця     зобов'язаний    прибути    протягом  _____________ робочих днів.
                                                                                                        (кількість)

     27. Акт-претензія  складається  споживачем  та  представником виконавця і скріплюється їх підписом.

     У разі неприбуття представника виконавця у ____________ строк або  його  відмови  від підпису акт уважається дійсним,  якщо його підписали не менш як два споживачі або виборна особа  будинкового, вуличного,   квартального   чи   іншого   органу   самоорганізації населення.

     28. Акт-претензія подається виконавцеві,  який протягом трьох робочих  днів  вирішує  питання  про перерахунок розміру плати або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.

ЗУ "Про ЖКП" № 1875
Цитувати
Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців

1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води, підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.
Усі ці акти кожен окремо і разом означають, що суд не братиме до уваги "детский лепет" відповідача про відсутність послуг, їх неналежну якість за відсутності належно оформлених Актів-претензій, доказів про відключення чи наявності перерв у наданні послуги.
НПА по газу пропоную віднайти самостійно (домашнє завдання).
А застосований дописуваем вислів "за замовчуванням" - то вже "справа десята"... Суть питання ним викладено правильно.
« Останнє редагування: 19 Травня 2018, 02:30:52 від Юрій Васильович »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email