'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Позов дописувача Gelo до ОМС м.Херсон щодо незабезпечення перевезень пільговиків  (Прочитано 129794 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Прежде чем указывать инвалидов смотрел именно эту статью. Там говориться только об инвалидах 1 и 2 группы.
А вони не можуть бути інвалідами загального захворювання?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
По-друге, ОМС має повноваження застосовувати Р932 (якщо Ви хотіли сказати, що ОМС послався на Р932 незаконно).
Очень хотелось увидеть основание для этого утверждения.
 Буквально несколько выше доказывал противоположное утверждение. Доказательство аргументированное и обоснованное.
 И тут вдруг оказывается має
Цитувати
Стаття 144. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
А Ваше "Доказательство" - ілюзія...
І, взагалі, який стосунок ті обставини про повноваження чи їх відсутність у ОМС - РАДИ мають до позову, у якому відповідачем виизначено  ОМС- ВИКОНКОМ?
« Останнє редагування: 19 Листопада 2019, 13:44:57 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Я підправив і виклав ті пункти Ваших вимог, які Вами по тексту позову хоч якось обгрунтовані.
Это заметил сразу. Оценил. Спасибо.
Этот пост заставил по новому пересматривать свои требования. Еще к требованиям вернусь.
Непонятно только почему не надо последний пункт.
Цитувати
7. Зобов'язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради подати у місячний строк відлік про виконання судового рішення.
Допустим будет решение суда, как можно требовать его выпонения или указывать на не выполнение решение суда, если сроков суд не установил.
Я не прибирав ні п. 7, ні будь-який інший. Я взяв окремі пункти (за їх номерами) переробив і виклав (номера змінилися саме цих пунктів ччерез зміну їх кількості, інші нумеруйте самі).
Цитувати
Проте слід мати на увазі, що у разі затвердження "Правил..." у самих правилах переліку пільговиків однаково не буде.  Бо перелік пільговиків може змінюватися щороку (особливо в частині тих категорій, яким пільги надаються за рішенням ОМС) - то  що, кожен рік перезатверджувати правила?
Есть утверждение, что НПА не дублируются ОМС, а здесь говориться, что "перелік пільговиків може змінюватися щороку". О льготах от ОМС необсуждаем, т.е. тех которые могут предоставляться ОМС сверх действующих НПА.
Якщо буде перелік, то він повинен буде містити всі. І від ОМС, і від держави...  Категорії пільговиків  від держави теж періодично змінюються... Тож в правилах перелік точно ні до чого. Там повинні бути загальні положення.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

А вони не можуть бути інвалідами загального захворювання?
Нет не могут. Они по документам инвалиды 1 или 2 группы.
Стаття 144. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Это и не оспаривается. Р932 принято в соответствии с действующим законодательством. Утвержденная Программа имеет свои цели и задачи и должна применяться по назначению.Только в отношении Р932 эта статья наоборот подчеркивает незаконность ее применения для бюджета. ОМС сам принял и сам вышел за пределы своих полномочий, нарушил свой же закон, применяя Программу не по назначению. Программа предназначена для "надання адресної допомоги найбільш соціально вразливим категоріям громадян". Поэтому там и список обобщенный и ни каких расчетов не прилагается.
Цитувати
А Ваше "Доказательство" - ілюзія...
А у Вас молоко убежало....  Где доказательства.. нужны доказательства.
Цитувати
І, взагалі, який стосунок ті обставини про повноваження чи їх відсутність у ОМС - РАДИ мають до позову, у якому відповідачем виизначено  ОМС- ВИКОНКОМ?
Это  предположение. На самом деле ответчика у меня два, но в одном лице, в лице мера.
----------------------------------------------
                                                                                     Херсонський міський суд Херсонської області
                                                                                            м. Херсон, вул. Маяковського, 6/29

                                                                                                Истец:
                                                                                                                  тел.:
                                                                                                                 реєстраційний номер
                                                                                                                 електронна пошта

                                                                                      Ответчик:    Голова виконавчого комітету
                                                                                                             Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                        ідентифікаційний код: 26347681
                                                                                                   м.Херсон, просп. Ушакова,37, каб. 303
                                                                                                         приймальня: тел.: 22-34-57
                                                                                               електронна пошта admin@city.kherson.ua

                                                                                      Ответчик:         Голова міської ради
                                                                                                         Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                          ідентифікаційний код: 26347681
                                                                                                  м.Херсон просп. Ушакова,37, каб. 303
                                                                                                          приймальня: тел.: 22-34-57                                                                                                                                                                     
                                                                                              електронна пошта  admin@city.kherson.ua
Допустим будет решение суда, как можно требовать его выпонения или указывать на не выполнение решение суда, если сроков суд не установил.
Я не прибирав ні п. 7, ні будь-який інший. Я взяв окремі пункти (за їх номерами) переробив і виклав (номера змінилися саме цих пунктів ччерез зміну їх кількості, інші нумеруйте самі)
Действительно не убирали. Это я ошибся и не правильно изложил. Хотелось бы получить ответ по этому п.7. В принципе вопрос важный. Здесь не просто сроки исполнения, но возможное умышленное уклонение от выполнения решения суда.
Цитувати
Там повинні бути загальні положення.
Про льготников может быть сказано, вроде.... "льготы согласно действующего законодательства".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А вони не можуть бути інвалідами загального захворювання?
Нет не могут. Они по документам инвалиды 1 или 2 группы.
  :o  ;D  >:(  :(
Цитувати
Причини
У залежності від тяжкості в Україні розрізняють три групи інвалідності: I, II і III. І групу поділяють на ІА і ІБ підгрупи. При настанні інвалідності призначають пенсії, встановлюють інші види соціального захисту й пільги. Законодавство розрізняє причини інвалідності, які тягнуть за собою різні правові наслідки:
•   Загальне захворювання;
•   Каліцтво, трудове або професійне захворювання;
•   Поранення (контузії), каліцтво, яке одержано при захисті Вітчизни або при виконанні інших обов'язків військової служби, або захворювання пов'язані з перебуванням на фронті;
•   Каліцтво, одержане в результаті нещасного випадку, не зв'язаного з виконанням обов'язків військової служби або захворювання.
Причинами інвалідності є загальне захворювання, трудове каліцтво, професійне захворювання, інвалідність з дитинства; для військовослужбовців — поранення, контузія, одержані при захисті Батьківщини чи при виконанні інших обов'язків військової служби, або захворювання, пов'язане з перебуванням на фронті, або каліцтво внаслідок нещасного випадку, не пов'язаного з виконанням обов'язків військової служби, чи захворювання, не пов'язане з перебуванням на фронті, а в спеціально передбачених законодавством випадках — захворювання, набуте при виконанні обов'язків військової служби. Ступінь обмеження життєдіяльності людини, причину, час настання, групу інвалідності визначає медико-соціальна експертиза (ст. 2 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», Постанова Кабінету міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1317 — «Питання медико-соціальної експертизи»).
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C
Цитувати
Критерії встановлення інвалідності
26. Особі, що визнана особою з інвалідністю, залежно від ступеня розладу функцій органів і систем організму та обмеження її життєдіяльності встановлюється I, II чи III група інвалідності. I група інвалідності поділяється на підгрупи А і Б залежно від ступеня втрати здоров'я особи з інвалідністю та обсягу потреби в постійному сторонньому догляді, допомозі або нагляді.
Причинами інвалідності є:
загальне захворювання;
інвалідність з дитинства;
нещасний випадок на виробництві (трудове каліцтво чи інше ушкодження здоров'я);
професійне захворювання;
поранення, контузії, каліцтва, захворювання:
- одержані під час захисту Батьківщини, виконання обов'язків військової служби (службових обов'язків) чи пов'язані з перебуванням на фронті, у партизанських загонах і з'єднаннях, підпільних організаціях і групах та інших формуваннях, що визнані такими згідно із законодавством, в районі воєнних дій на прифронтових дільницях залізниць, на спорудженні оборонних рубежів, військово-морських баз та аеродромів у період громадянської та Другої світової воєн або з участю у бойових діях у мирний час;

- одержані під час захисту Батьківщини, виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з перебуванням на фронті в інші періоди;

- одержані в районах бойових дій у період Другої світової війни та від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння у повоєнний період; від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях до 1 грудня 2014 р., а з 1 грудня 2014 р. - на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, під час проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; під час виконання робіт, пов’язаних з розмінуванням боєприпасів, незалежно від часу їх виконання;

{Абзац десятий пункту 26 в редакції Постанов КМ № 125 від 28.02.2018, № 299 від 27.03.2019}

- одержані у неповнолітньому віці внаслідок воєнних дій громадянських і Другої світової воєн та в повоєнний період;

- пов'язані з участю у бойових діях та перебуванням на території інших держав;

- пов'язані з виконанням службових обов'язків, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;

- одержані внаслідок політичних репресій;

- пов'язані з виконанням обов'язків військової служби або службових обов'язків з охорони громадського порядку, боротьби із злочинністю та ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій;

- одержані під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р. за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (у Революції Гідності);

{Пункт 26 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 482 від 26.06.2015}

поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержані під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення;

{Пункт 26 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 569 від 31.08.2016; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 125 від 28.02.2018, № 299 від 27.03.2019}

захворювання:

- отримані під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формуваннях;

- пов'язані з впливом радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- одержані в період проходження військової служби і служби в органах внутрішніх справ, державній пожежній охороні, органах і підрозділах цивільного захисту, Держспецзв'язку.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1317-2009-%D0%BF#n109
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
І, взагалі, який стосунок ті обставини про повноваження чи їх відсутність у ОМС - РАДИ мають до позову, у якому відповідачем визначено  ОМС- ВИКОНКОМ?
Это  предположение.
  Ні. Я ж читаю:
Иск написал.
[файл у вкладенні]
Завершил исправление иска.
 Учел замечания, изменил просительную часть.
[файл у вкладенні] І там і там в прохальній частині вимоги до виконкому.
Заключительная, требовательная часть имеет вид:

Прошу:

1. Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Херсонської міської ради виражену в застосуванні рішення Херсонської міської ради «Про затвердження міської комплексної програми "Соціальний захист"» від 25.10.2005 р. № 932 при розподілі витрат місцевого бюджету на компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним і електротранспортом, окремим категоріям громадян.
2. Зобов'язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради розробити та затвердити «Комплексну Програму витрат міських бюджетних коштів по компенсаційним виплатам на безкоштовний і пільговий проїзд на міському пасажирському транспорті загального користування (крім таксі), окремим категоріям громадян» та опублікувати затверджену «Комплексну Програму витрат міських бюджетних коштів по компенсаційним виплатам на безкоштовний і пільговий проїзд на міському пасажирському транспорті загального користування (крім таксі), окремим категоріям громадян» на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів а також у міських засобах масової інформації.
3. Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Херсонської міської ради виражену в незатвердженні «Правил користування міським  пасажирським автомобільним транспортом».
4. Зобов'язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради розробити та затвердити «Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом у місті Херсоні» та опублікувати затверджені «Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом у місті Херсоні» на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів а також у міських засобах масової інформації.
5.  Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Херсонської міської ради виражену в незатвердженні «Правил користування міським електричним  транспортом».
 6. Зобов'язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради розробити та затвердити «Правила користування міським електричним  транспортом у місті Херсоні» та опублікувати затверджені «Правила користування міським електричним  транспортом у місті Херсоні» на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів а також у міських засобах масової информації.
7. Зобов'язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради подати у _____ строк (не определился)  відлік про виконання судового рішення.

На самом деле ответчика у меня два, но в одном лице, в лице мера.
----------------------------------------------
                                                                                     Херсонський міський суд Херсонської області
                                                                                            м. Херсон, вул. Маяковського, 6/29

                                                                                                Истец:
                                                                                                                  тел.:
                                                                                                                 реєстраційний номер
                                                                                                                 електронна пошта

                                                                                      Ответчик:    Голова виконавчого комітету
                                                                                                             Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                        ідентифікаційний код: 26347681
                                                                                                   м.Херсон, просп. Ушакова,37, каб. 303
                                                                                                         приймальня: тел.: 22-34-57
                                                                                               електронна пошта admin@city.kherson.ua

                                                                                      Ответчик:         Голова міської ради
                                                                                                         Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                          ідентифікаційний код: 26347681
                                                                                                  м.Херсон просп. Ушакова,37, каб. 303
                                                                                                          приймальня: тел.: 22-34-57                                                                                                                                                                     
                                                                                              електронна пошта  admin@city.kherson.ua
Разом оце
...
з оцим
...
є повною дурнею...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Утвержденная Программа имеет свои цели и задачи и должна применяться по назначению.Только в отношении Р932 эта статья наоборот подчеркивает незаконность ее применения для бюджета. ОМС сам принял и сам вышел за пределы своих полномочий, нарушил свой же закон, применяя Программу не по назначению. Программа предназначена для "надання адресної допомоги найбільш соціально вразливим категоріям громадян". Поэтому там и список обобщенный и ни каких расчетов не прилагается.
Цитувати
А Ваше "Доказательство" - ілюзія...
А у Вас молоко убежало....  Где доказательства.. нужны доказательства.
Докази у пункті 4.16 розділу 4 Програми "Соціальний захист".
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Докази у пункті 4.16 розділу 4 Програми "Соціальний захист".
Вот начало раздела 4 до п.4,2   
(click to show/hide)
Где здесь п. 4.16. Может имелось ввиду что-то другое? Или в этом весь смысл доказательств.... они там....
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

                                                                                      Ответчик: Голова виконавчого комітету
                                                                                                             Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                        ідентифікаційний код: 26347681
                                                                                                 
                                                                                      Ответчик:        Голова міської ради
                                                                                                         Херсонський міський голова
                                                                                                                  Миколаєнко В.В.
                                                                                                          ідентифікаційний код: 26347681
                           
По-перше, не можна скорочувати - "виконавчого комітету Херсонської  міської ради"  та
"міської ради м. Херсону".
По-друге,  код 26347681 це код міської ради. У виконкому код 04059958.
По-третє і головне, в Україні нема таких посад "Голова виконавчого комітету" та "Голова міської ради"...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Разом оце
 з оцим
є повною дурнею...
Признаю.
Попался по серьезному. Текст еще не проверял, но допускаю, что там тоже есть такие ошибки.


Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

По-третє і головне, в Україні нема таких посад "Голова виконавчого комітету" та "Голова міської ради"...
Когда разбирался с ЗУ, обратил внимание на отсутствие конкретной должности председателя исполкома и головы горсовета.  Раз все это возглавляет мер, посадил его на эти должности. Оказывается ошибся.
 Теперь понял, что ответчиком является юридическая организация и мер здесь не к чему.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Докази у пункті 4.16 розділу 4 Програми "Соціальний захист".
Вот начало раздела 4 до п.4,2   
(click to show/hide)
Где здесь п. 4.16. Может имелось ввиду что-то другое? Или в этом весь смысл доказательств.... они там....
Коли я кажу, що треба "копати", так треба "копати"...
Жду копию Р932 для заполнения иска.
Вам потрібна не просто копія Р932, а копія актуалізованого Р932 (з усіма змінами за 14 років). На відміну від сайтів з законодавством, ОМС не дуже "паряться" з внесенням змін у тексти рішень, що зберігаються (на сайтах в тому числі). "Ніжинське" рішення як приклад (рішення з переліком окремо, рішення з внесенням до нього змін окремо). Та й по Вашому ОМС такі приклади були... Дивіться, щоб  це не стало для Вас новиною аж у суді.
Отримаєте актуалізоване Р932 - побачите  пункт 4.16... Він внесений змінами (яким Р і якого року , я не шукав не все ж мені знаходити, майте совість)...
Тобто Р932 - 2005р. затверджує програму... Програма у пп. 4,16  має  прелік пільговиків... Бюджетом то фінансується (достатнььо чи ні - то питання інше). Пенсіонери в тому переліку є. Проблема, що по автотранспорту "задіяні" тільки приміські маршрути на дачі. Тобто Ваша задача "з одного  боку" спрощується - можно оскаржувати бездіяльність щодо міських маршрутів. З іншого "боку"  там маршрутні таксі... Треба доводити що на них пільги розповсюджуються.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

          Судя по сегодняшней дате, по тому когда поступят изменения и дополнения к Р932 (еще надо время на их изучение) и предполагаемой дате первого с/з все сводится к тому, что принимая во внимание то, что бюджет 2019 был принят в конце прошлого декабря, есть большая верятность принятия нового бюджена в течение текущего месяца и этот иск лучше подавать с учетом нового бюджета 2020. Не думаю, что с новым бюджетом будут сюрпризы от ОМС. Отработают по проторенной дорожке.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Навпаки. Вам бажано внести зміни (доповнити ) у Р932 до прийняття бюджету 2020.
Звісно не встигаєте...  Але розпочинати вже можно. 
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Навпаки. Вам бажано внести зміни (доповнити ) у Р932 до прийняття бюджету 2020.
То есть не надо требовать принятия новой программы. Только для этого в существующей программе надо вносить много изменений. Мне казалось, что отдельная программа по льготной категории людей это лучше. В программе должнен быть серьезный (обоснованный НПА) перечень льготников беплатного проезда и отдельно перечень льготников имеющих скидку при оплате за проезд, также изложена методика ресчетов.
Цитувати
Звісно не встигаєте...  Але розпочинати вже можно.
Что делать с результатом. Суд вынесет решение, допустим после первого квартала (что мало вероятно) и дальше что, на основании этого решения требовать пересмотр бюджета за 2020? Получается можно два иска, но тогда требования будут пересикаться. Какая-то головоломка.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email