'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет  (Прочитано 62006 раз)

0 Користувачів і 16 Гостей дивляться цю тему.

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #435 : 07 Квітня 2021, 17:07:21 »

Договор по ТБО - п. 5.2 -  ссылаются на нормы  вывоза утвержденные Сессией №25/25 https://dniprorada.gov.ua/attachments/article/230/25-25.pdf. Там расчет на 1 мешканця.... Трактую как мне нужно?
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #436 : 07 Квітня 2021, 18:11:22 »

. Тобто що за норма 17 куб. м у договорі, то питання відкрите...
Будет вопрос на засыпку - сколько людей зарегистрировано, сколько проживает фактически (вопросы задавать еще можно будет?), На предыдущем заседании выяснилось, что будучи членом  выборной комиссии она узнала что я прописана по адресу...(изменился в 2019 г.).Когда в руках были домовые книги - знала, теперь не знает. Сделать запрос в ЦНАП - не царское дело, подсказывать не буду.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #437 : 07 Квітня 2021, 19:14:13 »

Норма Мусора -  насколько я знаю всегда рассчитывался по количеству зарегистрированных.
Норму визначає ОМС на 1 людину для усього міста. Чинників, що враховуються, там багато  ( НАКАЗ Мінжкг  від 30.07.2010р.  № 259). Потім ці норми використовує виконком, коли затверджує розмір плати з 1 людини (тариф х норму).
Стягувалась ця плата в багатоквартирних будинках  до 01.05.2019р. по одному з двох варіантів. 1. Зі "старих" часів, у складі платні на утримання будинку по метражу (під час розрахннку тарифу по будинку враховувались об'єми відходів за попередні роки і плща будинку.
2. Якщо послуга виведена рішенням ОМС у окрему, то платежами громадян наряму вконавцю послуги за індивідуальним договором відповідно до зареєстрованих у квартирі.
З 01.05.2019р. це повинна бути окрема послуга.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #438 : 07 Квітня 2021, 19:15:31 »

Сделать запрос в ЦНАП - не царское дело, подсказывать не буду.
ЦНАП надавати таку інформацію ЖБК не має права.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #439 : 07 Квітня 2021, 21:12:24 »

Как мне обыграть продолжение работы с Днепрокоммунтрасом вопреки решениям  № 256 та № 297? По факту они же платят.
А якщо "они" сплатять якійсь "фірмі" зі Львова чи з Харкова, Ви готові це компенсувати?
Ваша позиція повинна бути така. Рішенням ОМС "ДНІПРОКОМУНТРАНС" відсторонено. Договір ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" з  01.06.2018р. є нікчемним у  силу ст. 607 ЦКУ. ЖБК не може "вибрати" "ДНІПРОКОМУНТРАНС" собі у якості виконавця через
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 грудня 2008 р. № 1070
ПРАВИЛА
надання послуг з вивезення побутових відходів
3. Власники або балансоутримувачі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з особою, яка визначена виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Договір про надання послуг укладається відповідно до типового договору, наведеного у додатку 1.
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1070-2008-%D0%BF/ed20111125#Text  редакція до 01.05.2019р.

Цитувати
3. Послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Договір про надання послуг укладається між споживачем та виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до Типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, що додається.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1070-2008-%D0%BF/ed20190501#Text  редакція з 01.05.2019р.


Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #440 : 07 Квітня 2021, 21:23:36 »

Договор по ТБО - п. 5.2 -  ссылаются на нормы  вывоза утвержденные Сессией №25/25 https://dniprorada.gov.ua/attachments/article/230/25-25.pdf. Там расчет на 1 мешканця.... Трактую как мне нужно?
За період до 01.06.2018р. Ви трактуєте так
За договором плата за місяць становить 816 грн. (тариф на дату укладення, якщо далі збільшувався, то повинні надати додаткові угоди до договору).
Згідно  статуту платіж у розмірі відповідної частки фактичних витрат. 
Частки фактичних витрат:
2. варіант - за статутом (пропорційно площам квартир у будику (це відповідає вимогам:
1.  Додатку 3 до «Правил…» ПКМУ № 1070-2008р. в редакції, чинній до 01.05.2019р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1070-2008-%D0%BF?ed=20111125&find=1&text=%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%89#w1_5
2.  ПКМУ № 869-2011р. в редакції, чинній до 01.05.2019р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF?ed=20180913&find=1&text=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4#w1_3  )   
 816 : площа будинку х площа І-ї квартири = платіж І-ї квартири (для двокімнатної квартири у 72-квартирній дев'ятиповерхівці не дуже відрізнятиметься від 11,33)
Поділ суми у 816 грн. на кількість мешканців суперечить статуту ЖБК 310
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #441 : 07 Квітня 2021, 21:36:38 »

Договор по ТБО - п. 5.2 -  ссылаются на нормы  вывоза утвержденные Сессией №25/25 https://dniprorada.gov.ua/attachments/article/230/25-25.pdf. Там расчет на 1 мешканця.... Трактую как мне нужно?
За період після  01.06.2018р. Ви трактуєте так
Рішенням ОМС "ДНІПРОКОМУНТРАНС" відсторонено. Договір ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" з  01.06.2018р. є нікчемним у  силу ст. 607 ЦКУ. ЖБК не може "вибрати" "ДНІПРОКОМУНТРАНС" собі у якості виконавця через ... і далі по тексту...

Якщо з'являться договори з новими виконавцями, заявите клопотання про перерву бо потрібно опрацювати надані докази.
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #442 : 08 Квітня 2021, 07:18:42 »

Договір ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" з  01.06.2018р. є нікчемним у  силу ст. 607 ЦКУ. ЖБК не може "вибрати" "ДНІПРОКОМУНТРАНС" собі у якості виконавця через ...
нікчемним!!! вот оно. это слово которое я всю ночь искала в голове...
новые договора по ТБО не появятся - договор продлевается в соответствии с п. 8.2., оплату производят Днепркоммунтрансу.
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #443 : 08 Квітня 2021, 07:28:19 »

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19/ed20200402#Text:Стаття 14. Особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирному
Це ЗУ № 2189. Діє з 01.05.2019р.  А для того, щоб визначитися з формою договору, потрібне рішення зборів. Якщо рішення не було - індивідуальні договори.
Возник диссонанс - таки возможен договор от имени ЖСК? или таки только индивидуальные договора?
Мысли вслух: если вывоз ТБО выведен Постановлением  КМУ №318 в отдельную коммунальную услугу, должно быть собрание и решение как "дальше жить"?
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19/ed20200318#Text:
Стаття 25. Послуга з поводження з побутовими відходами
1. Споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку.
Якщо інше не визначено законом, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управитель багатоквартирного будинку або інша уповноважена особа, яка укладає колективний договір про надання комунальних послуг, згідно з правилами благоустрою території населеного пункту, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування, має право на вибір серед визначених у встановленому законодавством порядку виконавців послуг з поводження з побутовими відходами.

4. Колективний договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем такої послуги особою, уповноваженою на це співвласниками, від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку.
Такою уповноваженою особою може бути:
співвласник багатоквартирного будинку;
управитель багатоквартирного будинку;
уповноважений орган управління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
правління житлово-будівельного кооперативу;

т.е. коллективный договор имеет право на существование?
Если не изменяет память ранее Вы писали. что ЖСК может решением собрания установить любой другой способ начислений - и по мусору и по лифту, не руководствоваться Постановлениями и Законами.
Наверное не права - коммунальную услугу (мусор) изменять тариф не могут даже решением собрания (как воду например) -
« Останнє редагування: 08 Квітня 2021, 08:16:38 від Columbina »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #444 : 08 Квітня 2021, 12:09:41 »

Возник диссонанс - таки возможен договор от имени ЖСК? или таки только индивидуальные договора?
З 01.05.2019р. можливий. За рішенням зборів співвласників будинку (не плутати зі зборами членів ЖБК). Якщо співласники ніякого рішення не приймуть, то автоматом індивідуальні договори. Строк співвласникам до 01.05.2020р.  Але "втрутився" COVID-19, строк перенесено на - протягом 5 місяців після скасування карантину. Таким чином, після скасування карантину, виконавці ще 5 місяців не зможуть перейти автоматом на індивідуальні договори. До того часу діють попередні договори. (Скільки я ще повинен писати те саме?)   Договору ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" це не стосується, бо він втратив чинність 01.06.2018р.
Рішенням ОМС "ДНІПРОКОМУНТРАНС" відсторонено. Договір ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" з  01.06.2018р. є нікчемним у  силу ст. 607 ЦКУ. ЖБК не може "вибрати" "ДНІПРОКОМУНТРАНС" собі у якості виконавця через ... і далі по тексту...

Мысли вслух: если вывоз ТБО выведен Постановлением  КМУ №318 в отдельную коммунальную услугу, должно быть собрание и решение как "дальше жить"?
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19/ed20200318#Text:
Стаття 25. Послуга з поводження з побутовими відходами
1. Споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку.
Якщо інше не визначено законом, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управитель багатоквартирного будинку або інша уповноважена особа, яка укладає колективний договір про надання комунальних послуг, згідно з правилами благоустрою території населеного пункту, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування, має право на вибір серед визначених у встановленому законодавством порядку виконавців послуг з поводження з побутовими відходами.


ст. 14. 4. Колективний договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем такої послуги особою, уповноваженою на це співвласниками, від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку.
Такою уповноваженою особою може бути:
співвласник багатоквартирного будинку;
управитель багатоквартирного будинку;
уповноважений орган управління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
правління житлово-будівельного кооперативу;
Не Постановою КМУ, а Законом України "Про ЖКП" (новим)... Крім  ст. 25 та 14 якого, ще треба читати
Цитувати
Розділ VI
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію з 1 травня 2019 року, крім:

статті 1, частини першої статті 2, статей 3-7, 9, 11, 12, частини другої статті 26, статей 27 та 29 (в частині регулювання послуги з управління багатоквартирним будинком), частини другої статті 2, частин третьої та четвертої статті 8, частин другої та третьої статті 10, статті 15, частин першої, третьої та п’ятої статті 16, статті 18, частини п’ятої статті 28, пунктів 2, 3-1, 6, підпункту 1, підпункту "б" підпункту 2, підпунктів 5 та 11 пункту 8 цього розділу, які вводяться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом;

частини третьої статті 11, абзаців першого та другого частини п’ятої статті 18, які вводяться в дію з 1 січня 2019 року.

{Пункт 1 розділу VI в редакції Закону № 2454-VIII від 07.06.2018}
3. Договори про надання комунальних послуг, укладені до введення в дію цього Закону, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами, до дати набрання чинності договорами про надання відповідних комунальних послуг, укладеними за правилами, визначеними цим Законом. Такі договори мають бути укладені між споживачами та виконавцями комунальних послуг протягом п’яти місяців з дня завершення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України. У разі якщо згідно з договорами про надання комунальних послуг, укладеними до введення в дію цього Закону, передбачено більш ранній строк їх припинення, такі договори вважаються продовженими на той самий строк і на тих самих умовах.
{Пункт 3 розділу VI в редакції Закону № 2454-VIII від 07.06.2018, із змінами, внесеними згідно із Законом № 540-IX від 30.03.2020}

т.е. коллективный договор имеет право на существование?
З новими виконавцями, яких визначив для Вашого району ОМС, з 01.05.2019р. - так. На період відносин Вашого ЖБК з"ДНІПРОКОМУНТРАНС" новий ЗУ "Про ЖКП" не діє (закон зворотньої сили не має).  У той час термін "колективний споживач" де-факто застосовувався, але у законодавстві де-юре визначенй не був. У Ваших інтересах погодитись з думкою ВС, що з 2014р. ЖБК не мав права виступати стороною договору з водопостачання у якості колективного споживача. Міг тільки як споживач- юрособа на свої власні потреби юрособи (мити підлогу у  МЗК будинку,  поливати клумби та газони на прибудинковій території).

Если не изменяет память ранее Вы писали. что ЖСК может решением собрания установить любой другой способ начислений - и по мусору и по лифту, не руководствоваться Постановлениями и Законами.
Наверное не права - коммунальную услугу (мусор) изменять тариф не могут даже решением собрания (как воду например) -
Тут у Вас суцільна "каша"... Не знаю й як коментувати. Коли Ви посилаєтесь на мої дописи, будь ласка, надавайте посилання на ті пости. Тема "розрослася"... Раз за разом переглядати всю тему у мене часу нема. Висновки можть бути різні, в залежності від викладениих Вами обставин...
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #445 : 09 Квітня 2021, 16:34:41 »

Пояснения в суде на 27.04
Членство Відповідач продовжує наполягати на тому що не є членом ЖСБ на підставах викладених в судовому засіданні 29.03.2021, а саме:  Доказів членства у кооперативі, як то витяг з держреєстру юросіб, де зазначено перелік  членов кооперативу, облік і реєстрація членів кооперативу безпосередньо в ЖБК-310, копії рішення загальних зборів позивач не надав. Посвідчення члена кооперативу не видане. Асоційованим членом відповідач теж не є, оскільки статут ЖБК - 310 такого не передбачає. Відповідач не є членом сім'ї члена ЖБК. ЗУ "Про кооперацію" та Статут ЖБК не передбачають автоматичного включення власника квартири в члени ЖБК.
Статутом ЖБК  ст 6 передбачено внесення внесків (членські, цільові та пайові) членами кооперативу. Тобто У ЖБК -310 взагалі    відсутнє право   вимоги   до відповідача в частині внесення членських внесків. 
Власники квартир у багатоквартирному будинку незалежно від підстав набуття прав власності на квартиру є співвласниками спільної власності будинку, це право виникає одночасно з правом власності на квартиру і не вимагає додаткового посвідчення.
Такий правовий висновок зробив КСУ в рішенні № 14-рп / 2011 від 09.11.2011 р .:
В аспекті конституційного звернення положення пункту 2 статті 10 Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду“ від 19 червня 1992 року № 2482–ХІІ зі змінами необхідно розуміти так, що власники квартир дво- або багатоквартирних житлових будинків та житлових приміщень у гуртожитку, незалежно від підстав набуття права власності на такі квартири‚ житлові приміщення‚ є співвласниками допоміжних приміщень у будинку чи гуртожитку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою.

У мотивувальній частині цього рішення наведена також і така підстава, як придбання у житлових кооперативах.
Позивач не пред'являв вимог про заборгованість з утримання спільного майна.
Вода
5. Виконавцем послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання, що провадить господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення.
ЖБК не є суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення. Такий правовий висновок викладений в Постанові Верховного суду Украіни № 910/17776/17 від 10 січня 2020 року
45.   Як було з`ясовано судами попередніх інстанцій, ЖБК "Кристал-20" не здійснює господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення, не є підприємством питного водопостачання, у розумінні Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення" та ліцензіатом у сфері централізованого водопостачання та/або водовідведення. ЖБК "Кристал-20" не є балансоутримувачем теплового пункту, до якого здійснюється подача води, а укладений між сторонами договір не регулює відносини постачання питної води для виготовлення гарячої води.
47. Таким чином, суди попередніх інстанцій дійшли правомірного та обґрунтованого висновку про те, що неможливість виконання зобов`язань за укладеним сторонами договором з боку ЖБК "Кристал-20" полягає у законодавчій забороні укладати з мешканцями, власниками та орендарями (споживачами послуг) договори на надання послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, а також з централізованого опалення та постачання гарячої води за відсутності відповідних ліцензій, яких у ЖБК "Кристал-20" немає. При цьому, ЖБК "Кристал-20" не є балансоутримувачем теплового пункту, до якого здійснюється подача води, не є виконавцем послуг з постачання теплової енергії, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та на законодавчому рівні позбавлений можливості здійснювати будь-які нарахування за такі комунальні послуги. Тобто,  у ЖБК "Кристал-20" відсутнє право виступати стороною в договорі. Саме ПрАТ     "АК "Київводоканал", як виконавець послуг, зобов`язаний був укласти прямі договори із безпосередніми споживачами цих послуг (фізичними та юридичними особами) або балансоутримувачами, які й повинні їх оплачувати.

тобко у ЖБК не може здійснювати будь-які нарахування за такі комунальні послуги
ТБО
Згідно з Постановою КМУ №1070 от 10.08.2008 зі змінами  та Постановою КМУ №1173 от 16.11.2011 зі змінами    виконавець послуг з вивезення побутових відходів визначається на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України органом місцевого самоврядування.
     Виконавчий комітет дніпропетровської міськради рішенням №256 от 02.04.2018 та  №297 от 24.04.2018 достроково розірвав договір з Днепркоммунтранс  і тимчасово призначив виконавцем послуг з вивезення ТПВ з 01.06.2018 в Центральному районі м Дніпро комунальне підприємство Жилсервіс -2. Вже з 08.05.2020 р згідно з наказом департамента екологічної політики дніпропетровської міськради №25 на конкурсних засадах  виконавцем послуг з вивезених ТБО визначено товариство з обмеженою відповідальністю Екологія-Д.
 Тобто Договір ЖБК з "ДНІПРОКОМУНТРАНС" з  01.06.2018р. є нікчемним на підставі ЦПК Украины Ст 607. Припинення зобов'язання неможливістю його виконання :Зобов'язання припиняється неможливістю його виконання у зв'язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає .
Закон №2189 Про житлово-комунальні послуги з 01.05.2019 р вивів вивезення ТПВ в окрему комунальну послугу, яка до 01.05.2019  належала до послуги з утримання будинку та прибудинкової території. Повноважень встановлювати тарифи за комунальні послуги виконавця даної послуги у ЖБК немає.
Відносно періоду з січня 2018 року по травень 2018 року Згідно  статуту п.6.1.6.платіж  справляеться у розмірі відповідної частки фактичних витрат.  Частки фактичних витрат пропорційно житловій площі квартири у будинку.За період до 01.06.2018р За договором плата за місяць становить 816 грн. (тариф на дату укладення). Поділ суми у 816 грн. на кількість мешканців суперечить статуту ЖБК 310 п.6.1.6.
Период после 01.06.2018 обсуждать в суде не вижу смысла - как должно быть  пусть узнают сами. Договора с 01.06.2018 нет, точка.
ПРОДОЛЖЕНИЕ СЛЕДУЕТ
« Останнє редагування: 09 Квітня 2021, 17:39:20 від Columbina »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #446 : 11 Квітня 2021, 00:12:51 »

Як план для написання ...   Дуже тезісно.
Цитувати
Членство
Не зрозуміло, для чого посилання на КСУ? Ви допомогаєте позивачу довести Ваш обов'язок брати участь у витратах на утримання буднку? А про
8. За статутом відносини власника квартири з ЖБК через "договір про дольову участь  витратах" (п. 4.4.).  Звернення до суду можливе за наявності письмової відмови (п. 4.5.).
нема нічого..
Цитувати
Вода
Спочатку треба на закон послатися. А потім вже долучати цитати з рішення ВС... А закон "закінчвся" 01.05.2019р. Тому треба обгрунтувати, що до здійснення співвласниками вибору форми договору...
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #447 : 11 Квітня 2021, 12:31:06 »

Членство.
     Відповідач продовжує наполягати на тому що не є членом ЖСБ на підставах викладених в судовому засіданні 29.03.2021, а саме:  Доказів членства у кооперативі, як то витяг з держреєстру юросіб, де зазначено перелік  членов кооперативу, облік і реєстрація членів кооперативу безпосередньо в ЖБК-310 позивач не надав. Посвідчення члена кооперативу не видане. Асоційованим членом відповідач теж не є, оскільки статут ЖБК - 310 такого не передбачає. Відповідач не є членом сім'ї члена ЖБК.  ЗУ "Про кооперацію" та Статут ЖБК не передбачають автоматичного включення власника квартири в члени ЖБК. Відповіді на заяву про прийняття в члени ЖБК-310 поданою мною безпосередньо після загальних зборів в 2013 р. немає. Питання про прийняття мене в члени ЖБК загальними зборами членів ЖБК ніколи не розглядався.
     Статутом ЖБК  п. 6.1  передбачено внесення внесків (членські, цільові та пайові) членами кооперативу.
     Відповідно до п.4.4 Статуту ЖБК 310 " У разі відмови власника квартири вступити в кооператив між кооперативом і власником укладається договір про спільне володіння будинком та дольову участь у витратах на його утримання". Доказів наявності такого договору позивачем не надано.
     Відповідно до п.4.5 Статуту ЖБК 310 " У разі ПИСЬМОВОЇ відмови власника квартири вступити в кооператив або ПИСЬМОВОЇ відмови на укладення угоди про дольову участь у витратах- кооператив має право звертання до суду для стягнення платежів на утримання та ремонт житлового будинку та прибудинкової території.
      Позивачем не надано доказів отримання від мене ПИСЬМОВОЇ відмови, як власника квартири, від укладення угоди про дольову участь у витратах на  утримання та ремонт житлового будинку,   без яких статут ЖБК 310 НЕ НАДАЄ ПРАВА звернення до суду з вимогами про стягнення платежів щодо особи, яка не є ні членом ЖБК, ні членом сім'ї члена ЖБК.
     Тобто У ЖБК -310 взагалі    відсутнє право   вимоги   до відповідача в частині внесення членських внесків. 
на п. 4.4 и 4.5 не указывала. т.к. говорила/писала  о них в суде 29.03. Теперь поняла что нужно говорить\писать снова и снова

Комментарий. На общем собрании 2013 г. Я была избрана в члены правления. Понимая что это нарушение Устава и ЗУ «О кооперации» ПОСЛЕ собрания сразу написала заявление с просьбой принять меня в члены кооператива. Руководствовалась благими намерениями – вернуть работу ЖСК в законное русло, как в последствии оказалась это правлению не нужно. На том же собрании была избрана ревизионная комиссия. Получив доступ к некоторым документам и результатам ревизии я была в шоке и перестала платить, о чем подала письменное заявление. Из членов правления меня тихо вывели –« в правлении не нужны люди которые мешают работать» а в 2015г(или 2016) меня по протоколу общего собрания исключили из членов ревизионной комиссии которым я никогда не была. По результатам работы ревкомиссии было подано заявление в полицию о совершении уголовного преступления (превышение фонда з\п на 52 тыс. –откуда взялись?- только при обсчете жильцов.  52 тыс. подтверждены  результатами суд-бух. экспертизы.)  Кредиты без решения собрания. . и т.д. Результаты ревизии от членов ЖСК скрыли, все назвали ложью, ревкомиссию переизбрали – в Багдаде все спокойно.
Полагаю истец воспользуется ситуацией и станет утверждать что решение о принятии в члены ЖСК было в 2013 году и на том же собрании было избрание в члены правления, протокол в очередной раз напишут. Журнал учета членов ЖСК тоже нарисуют и предоставят не виде оригинала а в виде выписки исключительно в отношении меня. Был бы оригинал – можно говорить например о исключенных в связи со смертью и др.
Снова озвучиваю: никогда на собрании в члены ЖСК меня не принимали. Не все члены правления являются членами ЖСК. Есть видео где на собрании обсуждается вопрос о членстве в правлении не члена ЖСК гр. Х – «у нас свой закон, Устав мы перепишем., ему дала доверенность жена, член ЖСК» ….. ЗУ « О кооперации» тоже перепишут?
В случае предоставления протокола, а  тем более выписки аппелирую отсутствием сведений о регистрации участников собрания. Журнал регистрации заявлений не предоставлен.  Мое заявление в принятии в члены ЖСК отсутствует. Отмечаю нелогичное поведение истца  при предоставлении доказательств – доказательства появляются через некоторое время после начала процесса в ответ на доводы ответчика (напр…..) Считаю что выборы в правление ЖСК не свидетельствует о принятии в члены – т.к. существует процедура – заявление, решение собрания, внесение изменений в реестр в течении 3 лней после решения собрания. а наоборот, свидетельствует о нарушении всех законодательных актов в ЖСК.



« Останнє редагування: 11 Квітня 2021, 12:36:25 від Columbina »
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 538
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #448 : 12 Квітня 2021, 12:57:48 »

Сегодня была  в отделе регистрации юрлиц. Дело ЖСК сформировано в 2004 году. Списка членов НЕТ. Перерегистрация Устава в 2016 г., списка НЕТ. Написала информационный запрос - нет списка, так и отвечают.
Т.о. ЖСК не вносил изменения ни в 2013 году, когда я подавала заявление. ни в 2016 году при изменении Устава. Соответственно ЖСК не имеет права утверждать что я член ЖСК.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #449 : 12 Квітня 2021, 15:53:13 »

Цитувати
Стаття 8 Закону України «Про кооперацію» передбачає, що Статут кооперативу має містити відомості щодо складу засновників, умови і порядок вступу до кооперативу та виходу чи виключення з нього. Тобто, склад засновників кооперативу - це обов'язкові відомості установчих документів, в тому числі СВК.

За приписами ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» перелік засновників (учасників) юридичної особи є необхідною складовою відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу.

Зміни у складі засновників (учасників) кооперативу підлягають внесенню до відомостей ЄДР шляхом здійснення державної реєстрації змін до відомостей ЄДР.

Як вже зазначалося, на час проведення загальних зборів перелік учасників СВК ім. Ватутіна в статуті не визначений. Реєстр учасників, який ведеться в СВК і є внутрішнім документом кооперативу, не містить достовірної інформації щодо конкретних осіб і їх кількості, які мають статус учасника кооперативу. Державна реєстрація змін до Статуту та реєстрація змін до відомостей ЄДР не проводилася. За даними ЄДР станом на 21.04.2015 р. кількість учасників СВК становила 115 осіб, при цьому зміни у складі учасників, пов'язані із наявністю підстав, передбачених в п. 4.3 Статуту, до ЄДР не вносилися.

https://zakononline.com.ua/court-decisions/show/56547208


http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/SO12886.html

Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email