'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: №2-16307/2010 Скасування нарахувань за утримання та переддоговірний спір  (Прочитано 56157 раз)

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Андрію, коли подасте касацію пропоную подати на Ваш ЖЕО заяву про скоєння злочину (бажано колективну) до прокуратури та піти іншим шляхом (таким, як я). В цивільному судочинстві перспектив, при такій владі і такому судочинстві, НЕМАЄ >:( Я ще в 2009 році пройшов все те, що і Ви (навіть НЕПРАВОСУДНІ рішення першої та апеляційної інстанцій аналогічні). Хоч суди і різні, але рішення ті самі, бо судді зовсім страх втратили, розуму і кваліфікації в них не вистачає (місця собі покупляли) і кругова порука царює! Яка апеляція і касація може бути! Але треба боротися! Нажаль борців малувато.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Ой, не знаю. Стосовно мого випадку - хіба ЖЕО не бере земельну ділянку в користування? Ці процеси заблоковані Київрадою. Хіба ЖЕО винувате в наявності КП ГІОЦ? Вони від мене неофіційно і оплату на свій р.р. примуть. Але ж мені потрібно, щоб це у договорі було. А сам ГІОЦ. Ну, була колись напіврадянська фірма автоматизаторів. Я багато таких фірм знав. Ну, зробили вони продукт, як змогли. Дечого просто не знали як зробити. І раптом недоліки їх системи стали перевагами в очах у місцевих бонз, і фірма пішла угору. Тож, справа не зовсім в ГІОЦі. Справа в реальному замовнику його послуг.
Хоча в мене досвід судового розгляду наразі відємний, поки що вважаю це єдиним правильним шляхом. А ЖЕО ... це, фактично, найбезправніші організації після, власне, споживачів. Принаймні, комунальні підприємства в Києві. Якщо я навіть посаджу когось з них, це мені власного правового поля не створить.
Хоча, можливо, я й помиляюсь. Час покаже.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Подивіться п.5 ч.2 ст.326 та ч.1,2 ст. 335 ЦПК. Доцільно розставити акценти у скарзі згідно вимог цих статей.

Додатково - використати справу Бреничів і наголосити про неоднакові рішення у справах при однакових обставинах.
Рішення Бреничів дає Вам підстави для заяви про перегляд рішення за нововиявленими обставинами.

Ще рекомендації повідомлю.
Записаний

genna1950

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 298
    • Перегляд профілю

Я погоджуюся тільки з одним - у нас не вистачає свідомих та потріотичних людей, які могли протистояти ЦИМ ПАЦАНАМ в різних мантіях! Тільки МУЖНІСТЬ зможе хоч щось зрушити з місця. Ніхто, крім нас самих, не зробить цього. Боротьба за свої права буде вестися дуже жорстока. Нахабні судді втратили страх і тільки дивляться, щоб їх "почули" вассали...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Нахабні судді втратили страх і тільки дивляться, щоб їх "почули" вассали...
В даному випадку саме судді є вассалами. Які виконують волю своїх сюзеренів.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Андрію, скаргу слід значно скоротити, бо вона складена за правилами апеляційних скарг.
Головне -на залишено без розгляду частину вимог, що є безумовним правом позивача (надати копію заяви і вказати на порушення ст. ст. 310, 207 ЦПК). Щодо інших "обставин" і "доказів" все зайве слід прибрати, бо у ВССУ немає повноважень оцінювати їх наявність або відсутність. Акцентувати, що містяться посилання на неіснуючі докази (перелічити, яких доказів не існує), на розпорядження, які не перелічені, але які є нечинними (надати постанову ВСУ від 28.11.2011 р. з посиланням на ст. 360-7 ЦПК), що є грубим порушенням ст. ст. 213, 214 ЦПК.

Просити передати справу на новий розгляд (ч. 2 ст. 338 ЦПК).

Щодо порушень норм матеріал. права. Вказати, що спеціальні норми ЗУ "Про ЖКП" мають перевагу над загальними, встановленими ЦК, а тому підлягають переважному застосуванню. Норми ЦК застосовуються тільки якщо не суперечать ЗУ "Про ЖКП".
Конституційний Суд України у пункті 3 мотивувальної частини рішення від 03.10.1997р. №4-зп у справі про набуття чинності Конституцією України зазначив: «Конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайною є практика, коли наступний у часі акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього. Загальновизнаним є й те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено самим цим актом, автоматично скасовується однопредметний акт, який діяв у часі раніше».
Тому норми ЖК також не підлягають застосуванню, оскільки автоматично скасовані відповідними положеннями ЗУ "Про ЖКП".
« Останнє редагування: 19 Лютого 2012, 00:29:53 від Перо »
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

(click to show/hide)

Поки що не зрозумів, куди в вставити зацитоване.
на розпорядження, які не перелічені, але які є нечинними (надати постанову ВСУ від 28.11.2011 р. з посиланням на ст. 360-7 ЦПК)
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Додатково - використати справу Бреничів і наголосити про неоднакові рішення у справах при однакових обставинах.
Рішення Бреничів дає Вам підстави для заяви про перегляд рішення за нововиявленими обставинами.
Наскільки я дивлюся ЦПК неоднаковим застосуванням займається тільки ВСУ. Чи доцільно писати таке в касації? Не буде від цього негативних наслідків? Чи воно тільки налякає їх, що може бути прецендент?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Поки що не зрозумів, куди в вставити зацитоване.

У рішенні Савицього є такий пасаж:
Цитувати
Позивачем в судовому засіданні не було доведено, що відповідачем з порушенням закону встановлюються тарифи на сплату за утримання будинку та прибудинкової території, а також плату за комунальні послуги, які він споживає будучи власником квартири. В той же час представником відповідача надані докази з яких вбачається, що відповідачем встановлюються тарифи відповідно до нормативно-правових актів, які регулюють встановлення вказаних платежів, а також надано докази на підтвердження закріплення прибудинкової території за будинком в якому знаходиться квартира позивача а також визначено площу вказаної території, надані договори з виробниками комунальних послуг та договір з КП ГІОЦ, яке здійснює розчеплення коштів платників, та розподіл їх між виробниками комунальних послуг.

На що слід вказати, що такі висновки суду суперечать нормам матеріального права: пункту 2 Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (далі – Указ) та   пунктів 1, 2 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (далі – Положення).
Правозастосування Указу і Положення має бути приведеним у відповідність із постановою Верховного Суду України від 28.11.2011 р. по справі № 21-246а11.
В порушення п. 3 ч. 1 ст. 315 ЦПК судом апеляційної інстанції ці висновки ВСУ не були враховані, що призвело до грубого порушення положень ст. 360-7 ЦПК.
Крім того, в порушення п. 2 ППВСУ № 9 від 01.11.1996 р. "Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя" і ст. ст. 213, 214, 315 ЦПК судами обох інстанцій не було з'ясовано, чи грунтуються укладені між відповідачем і КП ГІОЦ договори на чинних нормативно-правових актах, виходячи з приписів ст. 57 Конституції, згідно яких закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.
(Не знаю, чи є такі договори в якості доказів у м/с, але в їх преамбулі має міститься посилання на укладення відповідно до РКМДА № 478 від 15.04.1997 р.).
В порушення ст. 511 ЦК суди виходили з того, що вказані угоди нібито породжують для мене, як третьої особи, що не є їх стороною якісь зобов'язання, що призвело в подальшому до неправильного застосування ст. 628 ЦК і до відмови у позові в частині зобов'язання укладення договору між мною і відповідачем.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Наскільки я дивлюся ЦПК неоднаковим застосуванням займається тільки ВСУ. Чи доцільно писати таке в касації? Не буде від цього негативних наслідків? Чи воно тільки налякає їх, що може бути прецендент?

Потрібно взяти з іншої справи відповідне обгрунтування, але прямо не посилатися на неї.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

У рішенні Савицього є такий пасаж:
Цитувати
Позивачем в судовому засіданні не було доведено, що відповідачем з порушенням закону встановлюються тарифи на сплату за утримання будинку та прибудинкової території, а також плату за комунальні послуги, які він споживає будучи власником квартири. В той же час представником відповідача надані докази з яких вбачається, що відповідачем встановлюються тарифи відповідно до нормативно-правових актів, які регулюють встановлення вказаних платежів, а також надано докази на підтвердження закріплення прибудинкової території за будинком в якому знаходиться квартира позивача а також визначено площу вказаної території, надані договори з виробниками комунальних послуг та договір з КП ГІОЦ, яке здійснює розчеплення коштів платників, та розподіл їх між виробниками комунальних послуг.

На що слід вказати, що такі висновки суду суперечать нормам матеріального права: пункту 2 Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (далі – Указ) та   пунктів 1, 2 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (далі – Положення).
Правозастосування Указу і Положення має бути приведеним у відповідність із постановою Верховного Суду України від 28.11.2011 р. по справі № 21-246а11.
В порушення п. 3 ч. 1 ст. 315 ЦПК судом апеляційної інстанції ці висновки ВСУ не були враховані, що призвело до грубого порушення положень ст. 360-7 ЦПК.
Крім того, в порушення п. 2 ППВСУ № 9 від 01.11.1996 р. "Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя" і ст. ст. 213, 214, 315 ЦПК судами обох інстанцій не було з'ясовано, чи грунтуються укладені між відповідачем і КП ГІОЦ договори на чинних нормативно-правових актах, виходячи з приписів ст. 57 Конституції, згідно яких закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.
(Не знаю, чи є такі договори в якості доказів у м/с, але в їх преамбулі має міститься посилання на укладення відповідно до РКМДА № 478 від 15.04.1997 р.).
В порушення ст. 511 ЦК суди виходили з того, що вказані угоди нібито породжують для мене, як третьої особи, що не є їх стороною якісь зобов'язання, що призвело в подальшому до неправильного застосування ст. 628 ЦК і до відмови у позові в частині зобов'язання укладення договору між мною і відповідачем.

Я правильно зрозумів, що все сказане стосується чинності договору між КП ГІОЦ і відповідачем?

Цитувати
(Не знаю, чи є такі договори в якості доказів у м/с, але в їх преамбулі має міститься посилання на укладення відповідно до РКМДА № 478 від 15.04.1997 р.).
В м/с дійсно є такий договір із посиланням на РКМДА № 478
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Поки що не зрозумів, куди в вставити зацитоване.
на розпорядження, які не перелічені, але які є нечинними (надати постанову ВСУ від 28.11.2011 р. з посиланням на ст. 360-7 ЦПК)

По постанові Верховного суду України. Надаю фрагмент однієї з моїх заяв. Можна переформулювати для своїх потреб і під свої обставини.
Цитувати
Рішення суду 1 інстанції, що набрало законної сили згідно ухвали АСК і є частиною судової практики, суперечить Рішенню Верховного суду України від 28.11.2011 року, тому повинно бути переглянутим і приведеним у відповідність із рішенням Верховного Суду України.

Постановою КААС від 14.01.2009 року, з думкою якого погодився суд касаційної інстанції і правильність якого підтвердив Верховний суд України, встановлено:
“дії КМДА при зміні тарифів на комунальні послуги з 1 грудня 2006 року такими, що порушують вимоги підпунктів 1, 6 частини першої статті 6, пункту 2 частини першої статті 20, підпунктів 3 – 5, 7 частини першої статті 30, частин 2, 3 статті 31, частини п’ятої статті 32 Закону України від 24 червня 2004 року № 1875-IV “Про житлово-комунальні послуги”; скасував розпорядження КМДА від 30 травня 2007 року № 640, 642, 643.
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд апеляційної інстанцій, з думкою якого погодився суд касаційної інстанції, виходив із того, що спірні розпорядження КМДА не пройшли державної реєстрації та прийняті з порушенням вимог статті 58 Конституції України.”
Виходячи з зазначеного, спірні розпорядження КМДА по встановленню тарифів на ЖКП з жовтня 2006 по травень 2007 року є такими, що не набрали чинності і не підлягають застосуванню у правовідносинах в сфері надання та споживання ЖКП згідно вимог Конституції України.
Однак судд 1 інстанції в справі ХХХХХХХХХХХ вирішила, що розпорядження КМДА, які  не пройшли державної реєстрації та прийняті з порушенням вимог статті 58 Конституції України були чинними і прийняла рішення стягнути борг за ЖКП на підставі тарифів, затверджених цими розпорядженнями.
..........................
Отже, всупереч рішенню Верховного суду України від 28.12.2011 року, яким підтверджено правильність висновків постанови КААС від 14.01.2009 року, з думкою якого погодився суд касаційної інстанції, в справі ХХХХХХХХХХ були застосовані тарифи, затверджені розпорядженнями КМДА, що не набрали чинності, суперечать Конституції України, іншим законам і не повинні були застосовуватись. Стаття 360-7 ЦПК України вимагає скасування рішення в справі ХХХХХХХХХХ та його перегляд з метою приведення у відповідність з рішенням Верховного Суду України.
« Останнє редагування: 19 Лютого 2012, 16:17:31 від Тетяна Academia »
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Наскільки я дивлюся ЦПК неоднаковим застосуванням займається тільки ВСУ. Чи доцільно писати таке в касації? Не буде від цього негативних наслідків? Чи воно тільки налякає їх, що може бути прецендент?

Потрібно взяти з іншої справи відповідне обгрунтування, але прямо не посилатися на неї.
Взяти з позову? Додати до касаційної скарги? Вище ж було сказано, що касація не розглядає фактів.
Однак, можу зазначити, що сам позов свого часу робився на основі позову цієї іншої справи. Наскільки схоже вийшло - не знаю  :)
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Редакційне.
По всьому тексту доцільно вивірити і чіткіше прописати "рішення суду першої інстанції", "ухвала Апеляційного суду Києва", або "рішення та ухвала".

Цитувати
3.   Не встановлений факт відсутності акту на право користування земельною ділянкою підтверджений доказом який надав позивач.
Не дуже зрозуміло. Бажано розбити на прості речення.
" Не встановлений факт відсутності акту на право користування земельною ділянкою. Докази відсутності державного акту були надані позивачем."
 
Цитувати
Зігнорувавши позицію позивача в даному питанні суд в судовому рішенні і ухвалі суду апеляційної інстанції не пояснив
Мабуть, "суди 1 та апеляційної інстанції"

Цитувати
В ухвалі проігноровані докази невідповідності деяких розпоряджень КМДА вимогам чинного законодавства, надані позивачем в додатках до апеляційної скарги.
Не дуже зрозуміло.

Цитувати
ри розгляді наявності прибудинкової території для будинку позивача було застосовано
ст.179 ЖК України.
Додати: "безпідставно"

Цитувати
Суд не застосував наявних доказів, ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 11 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ» для визначення власника земельної ділянки на якій розташований будинок позивача.
Докази досліджуються. Застосовуються норми права.

Цитувати
Суд не застосував п. 1 ст.91 Земельного Кодексу України та ст. 322 ЦК України для визначення особи, на яку покладено тягар утримання земельної ділянки, на якій розташований будинок позивача.
Складно. Або коми розставити, або переробити у два речення.

Цитувати
та передати  направити справу на новий судовий розгляд згідно п. 2 ст. 338
Щось одне зайве. Або "передати", або "направити".
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Остаточний варіант скарги. Останні суттєві редагування виділені шрифтом.
(click to show/hide)

Прошу ще підказати норму закону за якою скарга звільнена від державного мита. Від судового збору вона звільнена за ч.3 ст 22 Закону України «Про захист прав споживачів».
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email