'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Щодо укладення договорів безпосередньо з виконавцями ЖКП  (Прочитано 38840 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

funmaster

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 105
    • Перегляд профілю


  В матеріалах сайту   надаються завідомо  неправильні  рекомендації  співвласникам багатоквартирних будинків  вимагати  укладення  та  укладати  договори безпосередньо  з  виконавцями   ЖКП.
 Виконавці ЖКП можуть бути визначені ОМС лише для комунальних будинків. Таких в Україні  майже не залишилось.
 Громадяни будьте пильні. Вас розводять!
« Останнє редагування: 05 Квітня 2011, 07:11:58 від funmaster »
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Читайте розділ судові справи. Фактичної інформації багато.
Такі договори в м. Києві укладаються або за погодженням сторін на базі певного компромісу, або примусово, в судовому порядку. Приклад - справи Віктора Івановича (сайт-попередник), справи Бреничів, Захарченко, мої позови до КП Чоколівське.

В кожному місті своя специфіка. В Києві до 2008 року в кожному районі існувало одне КП з управління житлового господарство. Воно виконувало послуги, воно було балансоутримувачем. Зараз в нашому районі КП Дирекція - балансоутримуввач. І 6 КП, які виграли "псевдоконкурс" по наданню ЖКП мешканцям.
Далі - підходимо до юриспруденції як до "мистецтва можливого". Розібравшись, хто має повноваження укласти з споживачами договори - надсилаємо цьому щасливчику оферту. Зазвичай відповіді не буває. Через місяць - повторну. І позов до суду.

Не плутайте себе і не плутайте інших щодо "будинок комунальний". Якщо в будинку є хоча б одна приватна квартира - будинок у спільній сумісній власності. Якщо є хоч одна неприватизована квартира - то в комунальній власності є ця квартира і частка спільного майна в будинку.

Чи встановлені в Черкасах виконавці ЖКП? Звертаєтесь з запитом до ОМС. Хто визначений балансоутримувачем будинку? Звертаєтесь з запитом до ОМС. Хто повинен укласти договори з мешканцями? Звертаєтесь з запитом до ОМС. З проханням надати документи, згідно яких ОМС визначив виконавців та балансоутримувачів. Почитайте тему http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5451.0.html (зразки документыв)

Якщо надані ОМС відповіді суперечать вимогам закону - оскаржуєте прийняті ОМС рішення в адміністративному процесі. Приблизно так працює зараз постійний учасник форуму dugf.
Так вчиняв Віктор Іванович, так діють інші учасники.
Це перший крок.
 
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я виходжу з того, яку інформацію надає управління  власністю міста. Я не можу знати про дійсний  стан речей в будиках, щодо яких немаю достовірної інформації.    Якщо можете підтвердіть  вказане  Вами  нормами ЦК. Спільну сумісну власність в ЦК найшов.  Другого варіанту - не знайшов.

Управління власністю міста пише Вам відписки. В яких, як казав цар сусідньої південно-східної держави, "дурь каждого видна".
І таку нісенітницю пише не тільки ваша влада. Так всюди. А Ваша справа - розібратись самому.
ЗУ Про ЖКП, ПКМУ 529,ПКМУ 630, Накази Держжитлокомунгоспу 60, 76, 150.


Редагування. Виправлено описку.



« Останнє редагування: 23 Березня 2015, 14:54:59 від Юрій Васильович »
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Постанови Кабінету міністрів 529,630
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я виходжу з того, яку інформацію надає управління  власністю міста. Я не можу знати про дійсний  стан речей в будиках, щодо яких немаю достовірної інформації.    Якщо можете підтвердіть  вказане  Вами  нормами ЦК. Спільну сумісну власність в ЦК найшов.  Другого варіанту - не знайшов.
ЦК. статті 181-183, 186-188, 316-327, 355, 368-372, 379-385.
Статті 1, 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду»
Рішення Конституційного Суду України від 02.03.2004 р. N 4-рп/2004 - підтвердження права власності на допоміжні приміщення не потребує здійснення додаткових дій.

ЦК передбачає наступні види права власності:
Право власності Українського народу
Право приватної власності
Право державної власності
Право комунальної власності
Майно, що є у власності двох або більше осіб (співвласників), належить їм на праві спільної власності (спільне майно).

Додатково. Не можна окремі норми права видирати з загального контексту. Застосовувати їх слід в комплексі.
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email

Може допоможе викладене мною "Размышления о балансодержателях для домов" в ветке:
Житлово-комунальні послуги, тема: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я все це знаю. Все це знаєте Ви, все це знають інші учасники форуму.
Що далі? В моєму багажі є безмежно неправосудне рішення, яке набрало законної сили. Який сенс влаштовувати плач Ярославни? Колись писала - кожен вибирає по собі. Я з якогось моменту не змогла "не думати, не звертати уваги, бути як всі". Тому зараз у мене кілька цивільних процесів, в яких відповідачами мій балансоутримувач, виконавець послуг, Київенерго.
Як казав Віктор Іванович, юриспруденція - це не наука і не ремесло. Це мистецтво - можливого.
І Вам, як і мені, як іншим громадянам, не лишається нічого іншого, ніж опановувати це мистецтво, створювати власне правове поле, через судові рішення примусити наших чиновників та начальників дотримуватись закону.

Тому обговорювати щось - немає сенсу. Краще напишіть позов на примусове укладання договорів на ЖКП з всіма істотними умовами. Та виграйте справу. Як це роблять інші учасники форуму. І ваша перемога, зафіксована в реєстрі судових рішень, допоможе якомусь новачку. Успіху Вам!
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Ст. 29 -  у багатоквартирних будинках  договори  на  надання ЖКП уклааються  не з виконавцями  ЖКП, а з балансоутримувачем.
Можливо і з виконавцями:
Цитувати
Стаття 29. Особливості укладання договорів у    багатоквартирному будинку

     1. Договір   на   надання   житлово-комунальних   послуг   у багатоквартирному  будинку  укладається  між власником квартири, орендарем чи   квартиронаймачем   та   балансоутримувачем    або уповноваженою ним особою.
ОМС затверджує виконавця - Балансоутримувач укладає з виконавцем договір і уповноважує його укладати договори зі споживачами.
Цитувати
Стаття 20. Права та обов'язки споживача
3. Споживач зобов'язаний:
     1) укласти договір  на  надання  житлово-комунальних  послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;
Записаний

funmaster

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 105
    • Перегляд профілю

Цитувати
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

                              Л И С Т
                       23.10.2008  N 8/4-843
 
                     Щодо укладання договорів
              на надання житлово-комунальних послуг
             між житлово-будівельними кооперативами,
              ОСББ та їх виробниками/постачальниками
               та перекладання ними на ОСББ та ЖБК
                         своїх обов'язків
 
     До Міністерства з  питань  житлово-комунального  господарства
останнім   часом   надходить   велика   кількість   звернень   від
житлово-будівельних  кооперативів   та   об'єднань   співвласників
багатоквартирних  будинків  щодо  укладання  договорів  на надання
житлово-комунальних послуг між житлово-будівельними кооперативами,
ОСББ  та  їх  виробниками/постачальниками  та перекладання ними на
ОСББ та ЖБК своїх обов'язків і повноважень.
     Щодо законодавчого    врегулювання     порушеного     питання
Мінжитлокомунгосп повідомляє.
 
     1. Визначення  виконавця житлово-комунальних послуг згідно із
статтею  7  Закону  України   "Про   житлово-комунальні   послуги"
( 1875-15   )   віднесено   до   повноважень   органів   місцевого
самоврядування.
     Статтею 27   згаданого   Закону   (   1875-15  )  передбачено
застосування  конкурсних  засад  при  наданні  житлово-комунальних
послуг та укладанні договорів.
     Перелік житлово-комунальних послуг,  право на здійснення яких
виборюється   на  конкурсних  засадах,  визначає  орган  місцевого
самоврядування.
     Порядок проведення  конкурсу  з  надання  житлово-комунальних
послуг  затверджено  постановою  Кабінету  Міністрів  України  від
21.07.2005 р. N 631 ( 631-2005-п ).
     З метою  упорядкування  правовідносин,   що   виникають   між
виробниками,  виконавцями  і  споживачами  у  процесі  надання  та
споживання житлово-комунальних послуг, та створення правового поля
для   визначення   виконавця  житлово-комунальних  послуг  наказом
Держжитлокомунгоспу  від  25.04.2005  р.  N  60   (   z0541-05   )
затверджено   Порядок   визначення  виконавця  житлово-комунальних
послуг  у  житловому   фонді,   який   зареєстровано   у  Мін'юсті
19.05.2005 р. за N 541/10821.
     Враховуючи викладене  та   з   метою   визначення   виконавця
житлово-комунальних послуг, орган місцевого самоврядування повинен
затвердити Перелік житлово-комунальних послуг, право на здійснення
яких  виборюється на конкурсних засадах,  і забезпечити проведення
таких конкурсів в установленому порядку.
     Виконавці житлово-комунальних послуг,  які не будуть включені
до   згаданого   переліку,    визначаються    органом    місцевого
самоврядування    згідно    із   Порядком   визначення   виконавця
житлово-комунальних послуг у житловому фонді ( z0541-05 ).
     Відповідно до   цього   Порядку   (   z0541-05  )  виконавцем
житлово-комунальних  послуг може  бути   суб'єкт   господарювання,
предметом     діяльності     якого     є    надання    відповідних
житлово-комунальних послуг  та  який  може  забезпечити  виконання
обов'язків,  визначених  у частині другій статті 21 Закону України
"Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ).
     Окрім того,  Порядком ( z0541-05 ) передбачено, що виконавець
житлово-комунальних   послуг   визначається   органами   місцевого
самоврядування,  крім  випадків  коли  власник (власники) житлових
будинків бажає (бажають) визначити  виконавця  житлово-комунальних
послуг самостійно.
     Органи місцевого   самоврядування   чи   власник   (власники)
житлових  будинків  може  (можуть)  визначати  виконавців всіх або
окремих житлово-комунальних послуг.
     Власник (власники)    житлових    будинків    може   (можуть)
уповноважити на визначення виконавців  житлово-комунальних  послуг
виконавця  послуги  з  управління  будинком,  спорудою  або групою
будинків.
     Отже, житлово-будівельні     кооперативи     та    об'єднання
співвласників багатоквартирного будинку  мають  право  за  власним
бажанням   самостійно   визначати  виконавців  житлово-комунальних
послуг.  У  разі  відсутності  такого  бажання  виконавців  послуг
визначає орган місцевого самоврядування.
 
     2. Згідно  з  Законом  України  "Про об'єднання співвласників
багатоквартирного будинку" ( 2866-14  )  об'єднання  співвласників
багатоквартирного  будинку  - юридична особа,  створена власниками
для сприяння використанню їхнього власного  майна  та  управління,
утримання і використання неподільного та загального майна.
     Основна діяльність об'єднання полягає у  здійсненні  функцій,
що  забезпечують  реалізацію прав власників приміщень на володіння
та  користування  спільним  майном  членів   об'єднання,   належне
утримання  будинку  та  прибудинкової  території,  сприяння членам
об'єднання  в  отриманні  житлово-комунальних  та   інших   послуг
належної  якості  за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх
зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.
     Житлово-будівельні кооперативи     створювалися    з    метою
забезпечення житлом членів кооперативу та членів їх сімей, а також
подальшої експлуатації та управління будинком житлово-будівельного
кооперативу (Примірний  статут  житлово-будівельного  кооперативу,
затверджений постановою Ради Міністрів УРСР від 30.04.85 р.  N 186
( 186-85-п )).
     Тобто ОСББ  та  ЖБК не є суб'єктом господарювання,  предметом
діяльності якого є надання відповідних житлово-комунальних  послуг
та  який  може  забезпечити  виконання  обов'язків,  визначених  у
частині другій статті 21 Закону  України  "Про  житлово-комунальні
послуги" ( 1875-15 ).
 
     3. Укладання   господарських   договорів  на  основі  типових
договорів, відповідно до статті 184 Господарського кодексу України
( 436-15 ), повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених
статтею 179  цього  Кодексу  (  436-15  ),  не  інакше  як  шляхом
викладення  договору  у  вигляді  єдиного  документа,  оформленого
згідно з вимогами цього Кодексу ( 436-15 ).
     Так, відповідно  до  статті  179  цього  Кодексу  (  436-15 )
Кабінет Міністрів  України,  уповноважені  ним  органи  виконавчої
влади  можуть  у  визначених законом випадках затверджувати типові
договори.
     При укладанні   господарських  договорів  сторони  визначають
зміст  договору  на  основі   типового   договору,   затвердженого
Кабінетом Міністрів України, коли сторони не можуть відступати від
змісту типового договору,  але  мають  право  конкретизувати  його
умови.
     Законом України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15  )
(розділ   VI)   визначено  порядок  укладання  договорів  у  сфері
житлово-комунальних послуг, а саме статтею  26  чітко  встановлено
істотні  умови  договору  між виконавцем/виробником та споживачем,
тобто Законом ( 1875-15 ) первісно обумовлюються сторони договору:
виробник/виконавець послуг та споживач.
     Ці  ж  терміни  визначаються  і   статтею   1   цього  Закону
(  1875-15 ), а саме:
     "виконавець - суб'єкт  господарювання,  предметом  діяльності
якого  є  надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно
до умов договору;
     виробник - суб'єкт господарювання,  який виробляє або створює
житлово-комунальні послуги;
     споживач -  фізична  чи  юридична особа,  яка отримує або має
намір отримати житлово-комунальну послугу;
     власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або
комплексу будинків  і  споруд  (далі  -  власник)  -  фізична  або
юридична  особа,  якій  належить право володіння,  користування та
розпоряджання приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом
або  комплексом  будинків і споруд,  зареєстроване у встановленому
законом порядку".
     При цьому типовими договорами про надання житлово-комунальних
послуг,  затвердженими постановами Кабінету Міністрів України  від
05.07.2006 р. N 938 ( 938-2006-п ) (послуги з газопостачання), від
21.07.2005 р.  N 630 ( 630-2005-п )  (послуги  з  централізованого
опалення   та    водопостачання),     від    12.07.2005 р.   N 560
( 560-2005-п  )  (послуги  з  утримання  будинків  і   споруд   та
прибудинкових територій),  чітко визначено,  що власник приміщення
(тільки фізична особа) одночасно є споживачем послуг.
     Стаття 29  згаданого  Закону  (  1875-15  ) хоча і передбачає
особливості укладання договорів  у  багатоквартирних  будинках,  а
саме,   що   договір   на  надання  житлово-комунальних  послуг  у
багатоквартирному  будинку  укладається  між  власником  квартири,
орендарем    чи   квартиронаймачем   та   балансоутримувачем   або
уповноваженою ним  особою:  у  разі  якщо  балансоутримувач  не  є
виконавцем,  він  укладає договори про надання житлово-комунальних
послуг  з  іншим  виконавцем,  але  механізму  застосування  такої
процедури  немає,  і  в  типових  договорах  відсутні варіанти для
юридичної особи - споживача.
     Враховуючи викладене  Міністерство  зазначає,  що  у  випадку
укладання   договорів   на   житлово-комунальні    послуги    слід
дотримуватися  умов  типових договорів,  затверджених відповідними
постановами Кабінету Міністрів України,  відхилятися від  яких  не
можна.  Типовими договорами передбачені такі сторони,  як споживач
(фізична особа) та виконавець послуг (юридична особа,  що  виконує
та/або  надає житлово-комунальні послуги,  тобто у випадках,  коли
надання таких послуг є предметом його діяльності).
     Просимо вжити необхідних заходів щодо забезпечення дотримання
законодавства по суті порушених  питань  та  довести  викладене  у
листі   до   виробників/надавачів   житлово-комунальних  послуг  у
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Тобто живем ми з Вами не по закону, а по Листу  пана...  Лотоцького.
Вибачте, це не Лотоцький винен, винен той хто не виписав у законі про "уповноважену особу" так, щоб не розуміли це двояко : одні тільки як управителя, інші ще і як виконавця. Проблема виникла через те що на ринку жкп з`явились замість державних жеків приватні. З`явилися ще до появи ЗУ "Про жкп". І платити мешканці стали не на один рахунок ( що належав балансоутримувачу (для невеликих міст це одна контора на все місто)) а на  рахунки саме тих приватних виконавців  , які обслуговували саме їх будинки.  І стали ці приватники укладати договори з мешканцями ( цікаво було, бо на той час жеки передали їм договори найму квартири, які для власників не застосуєш, довелося знайти договір на участь у витратах з утримання будинку). А тут і ЗУ "Про жкп" з`явився. І ст. 29 про балансоутримувача. Приватники миттю відмовилися удладати договори - є балансоутримувач. Балансоутримувач в разі укладення договору повинен і гроші збирати та роздавати виконавцям (зайва морока) або створити щось подібне до ГІОЦ  (що це за монстр видно на прикладі Києва). Але тут виконавці теж проти - навіщо їм клопіт перерахували їм кошти чи ні, як можна отримувати прямо на свій рахунок. 
Через рік з`явилась ПКМУ № 560 і типовий договір:
Цитувати
________________________________       _______________  20__    р.
(найменування населеного пункту)        (дата укладення договору)
__________________________________________________________________
            (найменування власника, балансоутримувача
__________________________________________________________________
                   або уповноваженої ним особи)
в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
                                (назва документа)
затвердженого ____________________________________________________
                                   (коли і ким)
(далі - виконавець), з однієї сторони, і _________________________
__________________________________________________________________
         (прізвище, ім'я та  по батькові фізичної особи)
_________________________________________________________________,
                (або найменування юридичної особи)
який (яка) є власником (наймачем, орендарем) квартири (далі -
споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Предметом договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

.......................
 8. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________
__________________________________________________________________
           (банківські реквізити єдиного розрахункового
__________________________________________________________________
                      центру або виконавця)
Питання: Балансоутримувача названо виконавцем, але він послуг не надає, надає дісно виконавець затверджений (до того ж після конкурсу) рішенням ОМС.
Кому платити? "ГІОЦу"  немає ( і слава богу), балансоутримувач в договір вносить рахунок Виконавця ( окремої юридичної особи). Питання як балансоутримувач виконає пункти договору про перерахунки ( як буде потрібно)? Буде вимагати від виконавця? А як той відмовиться? І взагалі класно споживач (фізична особа) та балансоутримувач/він же управитель/ ( юридична особа уклали договір про те що послугу споживачу надає інша юридична особа яка не є стороною договору, а споживач зобов`язаний платити по договору  особі яка не є стороною договору.
Ви такий договір підпишете? Я ні! Саме через це і почали закидати Мін ЖКХ листами та запитами.
А в цей час "газовики" та "електрики" спокійно укладають договори зі споживачами  без всіляких управителів та балансоутримувачів бо і Правилами... і типовими договорами ( в редакціях і до і після ЗУ "Про жкп") для них це передбачено без будь-яких управителів та  балансоутримувачів ( хоча газопостачання та єлектропостачання теж жк-послуги):
Цитувати
Стаття 13. Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від
                функціонального призначення

     1. Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні
послуги поділяються на:

     1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної  та
гарячої   води,   водовідведення,   газо-   та  електропостачання,
централізоване опалення,  а  також  вивезення  побутових  відходів
тощо);
 
І ніякий балансоутримувач і не претендує на цю функцію ( і силою не заставите).
Результатом стала ПКМУ 529 - 2009р.
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2009 р. N 529
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
________________________________       ____ _____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту)
__________________________________________________________________
   (найменування суб'єкта господарювання, предметом діяльності
                         якого є надання
__________________________________________________________________
 послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)

в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
                            (найменування документа)
затвердженого ____________________________________________________
                         (ким виданий, номер і дата)
(далі - виконавець), з однієї сторони, і _________________________
__________________________________________________________________
          (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи
_________________________________________________________________,
                або найменування юридичної особи)
що є   власником   житлового   будинку   (гуртожитку),   власником
(наймачем) квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником
нежитлового приміщення у житловому будинку  (гуртожитку)  (далі  -
споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Предмет договору
     1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання
послуг
з утримання будинків і споруд  та  прибудинкових  територій
(далі -  послуги)  у  житловому  будинку  (гуртожитку) N_______ по
вул. _______________________ у __________________________________,
                                (найменування населеного пункту)
а споживачем  -  забезпечення  своєчасної  оплати  таких послуг за
встановленим тарифом у строк та  на  умовах,  що  передбачені  цим
договором.
     2. Виконавець   надає  послуги відповідно  до  затвердженого
(погодженого) рішенням  органу  місцевого  самоврядування  тарифу ......
"Балансоутримувач"  з тексту зник, є "суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".
А в проекті змін до ЗУ "Про жкп" ст. 29 вже немає ( правда він вже мабуть років з три в лабіринтах ВР тиняється). Та й як вийде, легше не  стане, бо відповідно до ЗУ "Про питну воду..." та ЗУ "Про теплопостачання"  водоканали та тепломережі не мають  права укладати договори з мешканцями окремих квартир, тож не мають права бути виконавцями для них.
Така в  нас "консерваторія".
« Останнє редагування: 14 Лютого 2011, 14:21:10 від Юрій Васильович »
Записаний

funmaster

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 105
    • Перегляд профілю

Юрій Васильвич! Але ж закон один для всіх. Ст . 19 Конституції говорить, що особа не може бути примушена, до вчинення дій які не передбачені законом. ПКМУ №560 втратила чинність  09.06.2009. А ПКМУ №529 не відповідає ст. 19 Конститтуції та нормам ЗУ "про ЖКП".

Є у нас  місця  де ст. 29 ЗУ "Про ЖКП"  виконується: це гуртожитки, в яких кімнати приватизовані мешканцями.  Ще я знаю, це робиться в новобудовах - забудовник як правило має свій ЖЕК,  РЕУ  і обслуговує  збудований будинок. 
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я так вважаю, що  суд повинен зобовязати. Балансоутримувач визначається рішенням ОМС. Ці рішення обовязкові до виконання Конституцією і Законом.  Якщо, не хоче -нехай звертається до ОМС, а той призначить іншого, і не  ВИКОНАВЦЯ одніє послуги, а іншого Балансоутримувача. Якщо ВОНИ не хочуть виконувати закон - то чому від нас вимагають його виконання?
Пояснюю. Тому, що такі реалії нашого життя. Не враховувати їх - бути не адекватним ситуації. Багато людей вже перевірили на власній шкурі ідею: "Якщо вони порушують - то чого від мене хочуть?"
Вивчайте матеріали судових справ цього сайту. Побачите наслідки подібної позиції - неправосудні рішення "стягнути борг", які набрали законної сили.

Цей сайт створений для захисту прав громадян. За умови виконання громадянами свого обов`язку. Споживач повинен укласти договір з всіма істотними умовами. Споживач повинен оплатити за надані ЖКП належної кількості і якості. Тільки за таких умов споживач усуває з свого життя дамоклів меч "борг за ЖКП".
Вже неодноразово наголошувалось - захист від свавілля влади та ЖЕО можливий лише шляхом створення власного правового поля.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Як що зайти на саме   запитання, то воно саме так і поставлено: ЧОМУ  на сайті дають рекомендації  укладати  договори безпосередньо з виконавцями ЖКП?

Особисто моя позиція -відправити оферту балансоутримувачу, після чого ніякого договору не укладати взагалі з підстави його невідповідності Типовому (у моєму випаду було саме так).

Цитувати
Щодо суду. Є резолюція Європейського суду, щодо тлумачення поняття "відсутність правосуддя" (ст. 6, 13 Конвенції).  Якщо у вашій країні Ви пройшли дві судові інстанції  (першу і апеляційну) і Ваші права не захищено,  все - правосуддя нема. Право подавати скаргу до Євросуду, надається  з  дня розгляду справи апеляційним судом.

Ні. До ЄСПЛ з позовом до Держави слід звертатися після вичерпання усіх національних засобів захисту, тобто після касаційної інстанції (протягом 6 міс. після отримання "відмовної" ухвали). І тільки з підстав порушення Конвенції. Я десь викладав документи на форумі.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

До funmaster. Можливо на якомусь етапі обговорення загубився важливий фрагмент змісту. Якщо я Вас неправильно зрозуміла і відповідала Вам виходячи з невірних допущень - прошу вибачити за ненавмисну плутанину.

Проблему у Вас викликає питання: з виконавцем послуг чи з балансоутримувачем укладати договори?
На це питання в законі однозначна відповідь. Статті 19 ро 29 ЗУ Про ЖКП - споживачі в багатоквартирних будинках укладають договори з балансоутримувачем або з уповноваженою ним особою.

Щодо Вашого питання: ЧОМУ  на сайті дають рекомендації  укладати  договори безпосередньо з виконавцями ЖКП? Тут треба дивитись по кожній конкретній рекомендації окремо.

Приклад. Київ. Взагалі не визначені в законному порядку виконавці ЖКП.
Солом`янський район. Є 1 балансоутримувач (вся користь з нього - проїдання коштів) і 6 КП, які надають послуги. Ці 6 КП не визначені виконавцями послуг для мешканців в законному порядку. Одночасно в договорі, які уклав балансоутримувача з цими КП, явно прописано, що ці КП зобов`язані укладати  з споживачами договори по ПКМУ 630.

В моїх обставинах (наявні на сьогодні судові процеси, завершені процеси, отримані судові рішення) у мене є свої резони укласти договори саме з КП Чоколівське. А не з балансоутримувачем.
В останніх справах В.І., де переукладались раніше укладені договори - теж існують певні "історичні нюанси".

Одночасно, якщо починати роботу спочатку - то дійсно, правильним буде подавати оферту балансоутримувачу.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

funmaster
Цитувати
Силою, це Ви маєте на увазі через Суд? Не заставлю, то й  не треба. Якщо не хоче виконувати свій обовязок балансоутримувач, тоді від мене чого потрібно?

Це було сказано "образно". Та  малися на увазі конкретні договори про електропостачання та газопостачання. Ці  й через суд не заставите балансоутримувача укладати, бо в ньго нема (а по газу і не може бути) відповідних ліцензій.
funmaster
Цитувати
На підставі якого закону я  повинен укладати договори безпосередньо з виконавцями?
Ст 20 ЗУ ПРО ЖКП? Так вона для одноквартирних будинків.

Вас ніхто не заставляє. Ви вправі діяти відповідно до Вашої конкретної ситуації ( а вони бувають у одному місті різні для різних  районів, не те що в країні).
З чого Ви взяли що Ст 20 ЗУ ПРО ЖКП тільки для одноквартирних будинків. Ні де в законі так не написано. Електропостачання та газопостачання теж жк-послуги, а на ці послуги договори укладаються з кожною квартирою окремо і не з балансоутримувачем, а з РЕМ та з УГГ. Ви скажете ст. 29 "особливості",  Але по-перше тоді чому ці особливості не стосуються всіх жк-послуг без  виключення.
 А по-друге особливість є  в  тому, що договір повинен укладати або балансоутримувач, або уповноважена ним особа. Але ст. 1 закону тлумачення цьго терміну " уповноважена особа" не надає. Ви переконані що це управитель, багато хто ( я теж серед них, можливо помиляюсь, але чомусь ст. 29 законодавець хоче "викинути") вважають що це може бути не тільки управитель ( якого досі в переважній більшості випадків і нема, а балансоутримувач виконує і цю функцію). Доречі  ст. 25 закону :
Цитувати
1. Управитель має право:
     1) здійснювати   управління   будинком,   спорудою,  житловим комплексом або комплексом будинків і споруд  та  забезпечувати  їх належну експлуатацію;
     2) укладати договори з виробниками,  виконавцями, споживачами в порядку, встановленому законом;

Не зобов`язаний, як споживач , виконавець? ,балансоутримувач:
Цитувати
3. Споживач зобов'язаний:
     1) укласти договір  на  надання  житлово-комунальних  послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;

Цитувати
2. Виконавець зобов'язаний:
        3) підготувати  та  укласти  із споживачем договір на надання житлово-комунальних  послуг  з  визначенням  відповідальності   за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;

Цитувати
2. Балансоутримувач зобов'язаний:
     1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна;
     2) утримувати   на   балансі  майно,  визначене  договором  з власником (співвласниками);
     3) вести  бухгалтерську,  статистичну  та  іншу,  передбачену законодавством, звітність відповідно до законодавства;
     4) забезпечувати   управління   майном  власними  силами  або укладати договір з юридичною особою на управління майном;
     5) забезпечити умови для своєчасного проведення  капітального і   поточного  ремонтів  відповідно  до  встановлених  стандартів,
нормативів, норм та правил;
     6) забезпечити належні експлуатацію та  утримання  майна,  що перебуває на його балансі.

а тільки має право.

funmaster
Цитувати
Балансоутримувач зі співвласником має  укласти два типи  договорів:
- на  право утримання майна  на балансі  та управління майном;
- на надання ЖКП (усіх).
Отже оферти повинно  бути як мінімум  дві. 


Якшо рахувати управління то мінімум три : управління, опалення та водопостачання/водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
А як буде договір про управління, то доведеться за управління доплачувати окремо, крім інших жк-послуг.
Договір з управління знайдете тут:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=484-2009-%EF

« Останнє редагування: 17 Лютого 2011, 21:18:47 від Юрій Васильович »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email