'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Горизонтальний трубопровід із гарячою водою  (Прочитано 152262 раз)

0 Користувачів і 11 Гостей дивляться цю тему.

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Чув, що можна в позові зазначити, щоб суд розглядав справу без участі позивача.
Як це правильно зазначити у позові?
Записаний

Георгий

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 649
  • City: Київ
  • Георгий
    • Перегляд профілю
    • Email

Цю позовну заяву треба подавати в ОАС, а не в Дарницький суд для розгляду в порядку КАСУ.
КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ
Стаття 18. Предметна підсудність адміністративних справ
2. Окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська або Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.
3. Справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача.

Стаття 21. Підсудність кількох пов'язаних між собою вимог


1. Позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою.

Якщо справа щодо пов'язаних вимог територіально підсудна різним місцевим адміністративним судам, то її розглядає один з цих судів за вибором позивача.

Якщо справа щодо однієї з вимог підсудна окружному адміністративному суду, а щодо іншої вимоги (вимог) - місцевому загальному суду як адміністративному суду, таку справу розглядає окружний адміністративний суд.

Якщо справа щодо однієї з вимог підсудна Київському апеляційному адміністративному суду, а щодо іншої вимоги (вимог) - іншому адміністративному суду, таку справу розглядає Київський апеляційний адміністративний суд.

Стаття 3. Визначення понять
1) справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;

2) адміністративний суд - суд загальної юрисдикції, до компетенції якого цим Кодексом віднесено розгляд і вирішення адміністративних справ;
Стаття 4. Правосуддя в адміністративних справах

1. Правосуддя в адміністративних справах здійснюється адміністративними судами.

2. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

Просити розглянути заяву в порядку письмового провадження.

10) письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом;

Стаття 122. Розгляд адміністративної справи у судовому засіданні

4. Особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

« Останнє редагування: 16 Вересня 2012, 18:09:24 від Георгий »
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Стаття 122. Розгляд адміністративної справи у судовому засіданні

4. Особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Як вважаєте, у моєму випадку доцільно зазначити, щоб за моєї відсутності розглядали?
Моя присутність тамс зайва. І так все зрозуміло.
Записаний

Георгий

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 649
  • City: Київ
  • Георгий
    • Перегляд профілю
    • Email

Стаття 122. Розгляд адміністративної справи у судовому засіданні

4. Особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Як вважаєте, у моєму випадку доцільно зазначити, щоб за моєї відсутності розглядали?
Моя присутність тамс зайва. І так все зрозуміло.


Це Ваше право!
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Це Ваше право!
Це зрозуміло. Але я питаю поради, чи доцільно розглядати справу щодо Мінрегіону та Генпрокуратури за моєї відсутності.
Не бути присутнім на судових засіданнях зручно. Тим більше, що представники двох відповідачів можуть не з'являтися, щоб затягнути.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Позов слід обгрунтувати нормою матеріального права, якою передбачено повідомлення органу місцевого самоврядування (ОМС) Мінрегіонбудом. Ви просили про це у зверненні, що не означає виникнення відповідного зобов'язання у відповідача. Також Мінрегіонбуд жодних послуг Вам не надавав, тому ЗУ “Про захист прав споживачів” на дані правоідносини не поширюється. Крім того, незрозуміло -яким чином отримання ОМС інформації, про яку йдеться, призведе до поновлення Ваших прав.
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Абз.8 ст.19 Закону України “Про звернення громадян”
Органи державної влади в межах своїх повноважень зобов'язані на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадянина.
От і підтвердження порушення міністерством!

Позов слід обгрунтувати нормою матеріального права, якою передбачено повідомлення органу місцевого самоврядування (ОМС) Мінрегіонбудом. Ви просили про це у зверненні, що не означає виникнення відповідного зобов'язання у відповідача.
Мінрегіон порушив норми законодавства про звернення громадян, яким передбачено виникнення відповідного зобов'язання у відповідача.
Я хочу, щоб Генпрокуратура вжила відповідних заходів.
Згідно до ст.29 Закону України “Про звернення громадян”, ст.1 Закону України “Про прокуратуру”, п.4.3 Наказу Генпрокуратури України №1гн від 26.12.11р., Генеральна прокуратура України безпосередньо здійснює правозахисну діяльність шляхом нагляду за дотриманням законодавства про звернення громадян центральними органами виконавчої влади.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

 Roman, наведений абзац ст. 19 ЗУ "Про звернення громадян" зобов'язує
Цитувати
вживати заходів  щодо  відшкодування  у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину  в результаті  ущемлення його прав чи законних інтересів,  вирішувати питання про відповідальність  осіб,  з  вини  яких  було  допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін  довести  прийняте  рішення  до  відома  органу   місцевого самоврядування,  трудового  колективу  чи  об'єднання  громадян за місцем проживання громадянина

Звернить увагу -в якому контексті вжитий термін рішення в даному випадку. Порушення будівельних норм не означає автоматичного виникнення збитків. Наявність збитків (шкоди) внаслідок такого порушення ще слід доказувати. Як і встановлення вини особи, яка цих збитків завдала.
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

У листі Мінрегіону №7/16-4574 від 21.03.12р. зазначено: “У Вашій квартирі мережі гарячого водопостачання прокладені з порушенням чинних будівельних норм”. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6527.msg36336.html#msg36336
У листі КМДА №002-1837 від 22.05.12р. на адресу Департаменту житлової політики Мінрегіону зазначено, що на час проектування будинку було чинним рішення Виконкому міської ради №45 від 16.01.1978р., на основі якого прийнято Наказ Головного управління проектних робіт "Київпроект" №68 від 01.03.1978р., що дозволяв прокладати циркуляційний трубопровід під стелею коридору квартири. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6527.msg36994.html#msg36994
Можна в адмін. позові зобов'язати міністерство направити відповідний лист-роз'яснення до КМДА? Адже міністерство отримало лист від КМДА, що протиріччіть прийнятому раніше рішенню.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Перелік можливих вимог в адміністративному позові зазначений в статті 105 КАСУ.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Можна в адмін. позові зобов'язати міністерство направити відповідний лист-роз'яснення до КМДА? Адже міністерство отримало лист від КМДА, що протиріччіть прийнятому раніше рішенню.
Можливо дешевше буде направити копію цього листа самостійно? Проте, я не розумію -яким чином направлення цього листа до ОМС (Вами або Мінрегіонбудом) вирішить проблему по суті?
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Проте, я не розумію -яким чином направлення цього листа до ОМС (Вами або Мінрегіонбудом) вирішить проблему по суті?

Я неодноразово направляв до КМДА та ОМС копію листа Мінрегіону про обстеження моєї квартири. Але відповідь завжди одна http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6527.msg36994.html#msg36994
Тільки дати змінюються та 1-ий абзац.
Як в російській народній казці "У попа была собака...".
Сподіваюся, що міністерство як центральний орган виконавчої влади через суд направить відповідний лист із зазначенням, що мережі ГВП прокладені з порушенням чинних будівельних норм, а саме п.9.8 СНиП 2.04.01-85, та ОМС повинен перенести їх на тех.поверх.
Після цього КМДА та ОМС знову будуть опиратися і казати, що ми не повинні цього робити. Тоді можна буде казати про невиконання обов'язків державного службовця і знову подати позов про зобов'язання вчинити певні дії.
От такий план.

(click to show/hide)
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю

Згідно Витягу з Протоколу: “Жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено, щоб місцева державна адміністрація або балансоутримувач приводили інженерні мережі у відповідність до будівельних норм”.
Підпункт 6 пункту 4 статті 105 КАСУ - адміністративний позов може містити вимоги про встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.
Гадаю, за допомогою позову можна для ОМС встановити наявність компетенції.
Питання: "Як правильно сформулювати позовні вимоги?"
(click to show/hide)
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

ОМС повинен перенести їх на тех.поверх.
Після цього КМДА та ОМС знову будуть опиратися і казати, що ми не повинні цього робити.

А на якій правовій підставі це мають робити саме КМДА і ОМС? А не, наприклад, проектувальники, будівельники або приймальна комісія?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

за допомогою позову можна для ОМС встановити наявність компетенції.

Таку вимогу суди вважають доречною у спорах між суб'єктами владних повноважень щодо реалізації їхньої компетенції. Але спробувати можна. Проте, відкритим залишається питання порядку судочинства у справі (ЦПК, КАС), оскільки необхідно визначити відповідача (-ів) у цій справі: хто саме має нести відповідальність за наявність зовнішніх комунікацій в житловому приміщенні. Той, хто проектував, хто будував, хто приймав в експлуатацію будинок, хто здійснював нагляд та. ін. Тобто, на якій стадії і ким саме були порушені Ваші права та інтереси, як майбутнього мешканця будинку.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email