'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Холодні батареї - ЖЕК заперечує  (Прочитано 7514 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

Доброго дня всім. Третій рік не можу вирішити проблему. Суть полягає в тому, що в квартирі в опалювальний сезон дуже холожно (в десятиградусний мороз +14). Навіть сьогодні, при +4 в наріжній кімнаті - +18.ЖЕК (обслуговує "КОВАЛЬСЬКА-ЖИТЛОСЕРВІС") проблему просто заперечує. Тобто вони приходять, охають, співчувають,а потім через тиждень через конс'єржа передають відповідь або акт, а якому написано, що перевірка встановила, що все в моїй квартирі  добре - і температура повітря, і температура теплоносіїв. При цьому у всіх інших квартирах будинка справжні "тропіки" - температура сягає +25+26 градусів. Я запросила сантехніків, що встановлювали теплолічильникі - за їх словами, проблема полягає в недостатньому тиску в системі опалення в моїй квартирі - батареї на вході гарячущі, а внизу просто холодні) перепад на окремих батареях - більше 20 градусів. Писала в ЖЕК, писала в райдержадміністрацію, намагалася домовитися з директором ЖЕКу - все безрезультатно. Порадьте, як бути, щоб докопатися до причин і вирішити проблему. Проживаю в Києві по вулиці Гмирі в Дарницькому районі,  якщо це має значення. Буду вдячна за будь-яку пораду, оскільки доведена до відчаю
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Перше питання - проблема з теплопостачанням виникає до точки розподілу послуги (місце передачі послуги від однієї особи до іншої) чи після?
Відповідь на це питання і пораду щодо технічної сторони проблеми повинні надати спеціалісти - сантехніки. Після обстеження системи. Заочно щось казати важко.
За вашим описом, схоже на проблеми з подключенням радіаторів, або в радіаторах лишилось повітря (кран Маєвського в допомогу). Звертаю Вашу увагу на той момент, що, як Ви повідомили, в сусідніх квартирах "тропіки". 

Якщо причина проблеми в неналежному наданні ЖЕО послуги ЦО.
Порядок проведення перерахунків  розміру  плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх  або  надання не в повному обсязі, зниження якості затверджений Постановою КМУ 151
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF

Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг встановлений в Постанові КМУ 630. Вам в допомогу пп.33-39
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/630-2005-%D0%BF

Для фіксації порушення споживач повинен подати ЖЕО претензію щодо неналежної якості послуги. Викликати представника ЖЕО для складання акту-претензії.
У разі неприбуття представника  виконавця  в  установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників  або  необґрунтованої  відмови  від  підписання   акта-претензії такий акт вважається дійсним,  якщо  його  підписали  не менш як два споживачі.

Додатково пропоную переглянути матеріали відповідних розділів форуму або скористатись пошуком.
Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

Дякую за оперативну і грунтовну відповідь. Сантехніки (при чому різні) переглядали батареї багаторазово - промивали, "стравлювали повітря" - не допомагає. Перерахунок мені не потрібний - стоїть лічильник. Хочу добитися тепла в домі - і в прямому, і в більш широкому сенсі - страрша дитина в холоди живе у друзів, так як саме в його кімнаті ті самі +14, представники ЖЕО складають акт, а потім його переписують, де вказують геть інші цифри - іншими словами вдаються до фальсифікації.
Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

Зацікавила ця частина :
"Для фіксації порушення споживач повинен подати ЖЕО претензію щодо неналежної якості послуги. Викликати представника
ЖЕО для складання акту-претензії.
У разі неприбуття представника  виконавця  в  установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників  або  необґрунтованої  відмови  від  підписання   акта-претензії такий акт вважається дійсним,  якщо  його  підписали  не менш як два споживачі".
Як в претензії оговорити час приходу представників ЖЕО?
Що означає установлений договором строк? Представники, як правило, намагаються дочекатися потепління .
Представники категорично відмовляються записувати в акті температуру повітря, пояснюючи це тим, що , можливо, я весь час провітрюю приміщення.
Не менш як два споживачі - це 2 будь-які сусіди по будинку?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Тобто вони приходять, охають, співчувають,а потім через тиждень через конс'єржа передають відповідь або акт, а якому написано, що перевірка встановила, що все в моїй квартирі  добре - і температура повітря, і температура теплоносіїв.
Ви ж повинні розуміти, що Акт складається безпосередньо в Вашій квартирі і саме під час обстеження, а не десь потім у  Житлосервісі. І підписується Акт теж зразу на місці усіма присутніми, в тому числі і  Вами. В Житлосервісі потім Акт тільки затверджується підписом начальника (директора) та печаткою. Вам повертають завірену копію вже затвердженого Акту. Щоб уникнути підміни, Ви можете вимагати складення Акту зразу у двох примірниках, один з яких залишиться у Вас. Також бажано залучати до обстеження і складання Акту пару інших споживачів (сусідів по будинку). Якщо ж під час відвідин Вашої квартири "комісія" Житлосервісу лише "охає", але  не складає Акт, то зрозуміло, що Вас просто "розводять".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Як в претензії оговорити час приходу представників ЖЕО?
Що означає установлений договором строк?
У Вас є договори по ПКМУ 529 та 630?
Цитувати
Я запросила сантехніків, що встановлювали теплолічильникі - за їх словами, проблема полягає в недостатньому тиску в системі опалення в моїй квартирі - батареї на вході гарячущі, а внизу просто холодні) перепад на окремих батареях - більше 20 градусів.
У Вас останній поверх?
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Ви ж повинні розуміти, що Акт складається безпосередньо в Вашій квартирі і саме під час обстеження, а не десь потім у  Житлосервісі. І підписується Акт теж зразу на місці усіма присутніми, в тому числі і  Вами. В Житлосервісі потім Акт тільки затверджується підписом начальника (директора) та печаткою.
Доцільно скласти прект акту самостійно згідно вимог чинних НПА (посилання Вам надані), на час обстеження запросити сусідів. Надати представнику ЖЕО підготовлений акт. У випадку відмови підписати - підписувати разом з сусідами. Додатково - у Вас будуть свідки, що зможуть підтвердити дії представників ЖЕО.

Якщо проект акту принесуть представники ЖЕО і його зміст не відповідатиме дійсним обставинам - можна внести в акт свої застереження. Підписати ці застереження самій та сусідам.

І, це важливо, всі документи робити в двох примірниках, один з яких лишається у Вас.
Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

В тому й справа, що акти складаються без мене, при цьому доходить до смішного - іноді вони складаються тим числом, коли нікого з моїх домашніх і в місті не було, природньо, мною вони не підписані. Останній був підписаний у мене в квартирі - обіцяли копію - але не надали, потім склали відписку, що був складений акт, згідно якому, все в моїй квартирі добре.
 У мене  шостий поверх 22-х поверхового будинку, більше того, будинок новий і тепло заводиться горизонтально по підлозі - у кожну квартиру окремо, тобто від сусідів зверху/знизу незалежно.
 Маю підозру, що має місце  будівельний брак - а ЖЕО як підлеглі будівельної організації не хочуть його визнавати. Хоча це просто здогад - нічим не підтверджений. Інакше я не можу зрозуміти впертість ЖЕО.
Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

"У Вас є договори по ПКМУ 529 та 630"

Чесно кажучи, не знаю, про що йде мова. Має бути договір з ЖЕО - це воно і є?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Чесно кажучи, не знаю, про що йде мова. Має бути договір з ЖЕО - це воно і є?

Повинно бути два договори, але можливо ЖЕО звело їх в один? Порівняйте його з типовими:
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/630-2005-п
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-п
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
У мене  шостий поверх 22-х поверхового будинку,
Не думаю, що "проблема полягає в недостатньому тиску в системі опалення". З огляду на 
Цитувати
батареї на вході гарячущі, а внизу просто холодні) перепад на окремих батареях - більше 20 градусів.
потрібно перевірити пропускну здатність зворотнього трубопроводу. Дійсно можливий брак ( або чиясь "злая шутка") під час монтажу системи.
Ваш лічильник рахує об'єм  теплоносія, що пройшов трубопроводом?
Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

Обратку промивали - під час промивання батареї ставали гарячі і зверху, і знизу. Лічильник рахує об'єм теплоносія -  кажуть, що для моєї квартири зазвичай має бути вдвічі більше, але,  знов таки, це "начебто  люди кажуть", а як має бути  - досі не можу знайти.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Обратку промивали - під час промивання батареї ставали гарячі і зверху, і знизу. Лічильник рахує об'єм теплоносія -  кажуть, що для моєї квартири зазвичай має бути вдвічі більше, але,  знов таки, це "начебто  люди кажуть", а як має бути  - досі не можу знайти.
Стосовно об'ємів теплоносія: серед форумчан є такі, що користуються лічильниками, "вийдуть на зв'язок"... порівняєте.
Стосовно обратки: Ваші слова: "Обратку промивали - під час промивання батареї ставали гарячі і зверху, і знизу." свідчать про те, що проблема, скоріш за все, таки в стані "обратки". Важко щось казати не бачивши самої системи і того, де і як промивали. Але враження таке, що до проблемного місця просто не дійшли. Наприклад, якщо проблемав місці з'єднання "обратки" з Вашої квартири із загальною "обраткою" (стояком зворотнього трубопроводу), то промивання в межах квартири нічого не  дасть. Поки Ви зливатимете воду в межах квартири, вода буде гаряча, бо подача теплоносія проблем не  має. Як тільки Ви точку зливу перекриваєте, теплоносій по "обратці" весь "збігати" не може через якусь перепону ( несправний відсікаючий вентиль ( якщо він є), сторонні предмети у  трубопроводі (могли потрапити під  час монтажу), не зроблений отвір потрібного розміру у стояку під час зварювання стояка з Вашою "обраткою" ( брак під  час монтажу, якщо труби металеві). Циркуляція припиняється ( чи майже припиняється).
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю


 Маю підозру, що має місце  будівельний брак - а ЖЕО як підлеглі будівельної організації не хочуть його визнавати. Хоча це просто здогад - нічим не підтверджений. Інакше я не можу зрозуміти впертість ЖЕО.
Знайома ситуація. Коли будинок з недоліками здають в експлуатацію своєму ЖЕКу, а потім проблеми вирішити неможливо (ліричний відступ).
У мене в квартирі та сама ситуація, батареї гарячущі, а температура ледь добирається до +17. Для складання акту приходить ЖЕКа зі своїм термометром, стоїть з ним в кімнаті 2-3 хв. і потім фіксує температуру на рівні +20-21. Хоча тут же в кімнаті висить термометр, що показує +16. Але в мене все-таки є акти, де зафіксовано справжню температуру. Але це акти санстанції. Вони складаються в присутності працівників ЖЕКи, але працівниками санстанції, які заміряють температуру згідно правилам (посередині, по кутках спеціальним приладом).
Ми писали заяву в санстанцію, ті обов'язково попереджали ЖЕКу про те, що йдуть до нас міряти, щоб робити це в їх присутності. А далі складали акт, який підписувався як власником квартири, так і працівниками ЖЕКи.
Правда, чула, що санстанції в Україні збираються ліквідувати, чи вже ліквідували.
Якщо - ні, то йдіть до санстанції і пишіть заяву про заміри температури. Інакше, ніколи не доведете, що в квартирі температура нижча за норму.

Записаний

sweetlanka

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 18
    • Перегляд профілю
    • Email

Уже дзвонила в санстанцію - сказали, що приїдуть, якщо тільки їм накажуть, і ,взагалі, вони цим не займаються, і, до того ж, їх ліквідовують.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email