'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: позов КП Експрес про стягнення боргу за послуги з утримання будинків  (Прочитано 40102 раз)

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Олександр Григорович

  • Гість

Доброго здоров’я Юрію Васильовичу та всим форумчанам.
В січні – лютому цього року ми з вами обговорювали  тему: «Питання погодження договору з ЖЕП», яка стосується славнозвісного «Експресу».
 Ось і настав той час, коли КП «Експрес» ДМР (комунальне підприємство Дніпропетровської міської ради – так зараз, зміною назви, влада реформує житлово-комунальне господарство, що в титулах вже не потрібно підкреслювати спеціалізацію підприємства – житлово-комунальне. Та це так, маленький штрих відносно управління Ж-К галуззю України! Хоча в цьому напевно є особливий підтекст, який і характеризує стиль роботи наших можновладців) спромоглося подати позов до суду про витребування з мене так званого на його думку боргу  за ніби-то надані ним послуги по утриманню будинків, споруд та прибудинкових територій (УБтПТ) після безрезультатних ЧОТИРЬОХ спроб домогтися свого через судові накази. За вислівом керівника цього КП – це буде ПОКАЗОВИЙ процес.  До речі, подолати наказний процес мені допоміг як раз цей форум, а тому я дуже вдячний всим форумчанам за поради, а особливо супермодераторам! Але, як і попереджав мене Ю.В. – це був тільки початок.
       Ще хочу додати таке: з лютого по липень по моїм заявам зі справами Експресу розбирались  Відділення Антимонопольного комітету в Дн-ській обл. та фінансова інспекція (КРУ).  АМКУ хоч і визнав Експрес монополістом на ринку ж-к послуг по п.1ст.13 та п.2 ст.50 ЗУ «Про захист ек. конкуренції», але, закривши очі на цілий ряд порушень з боку Експресу, сам виявився порушником законів, та крім рекомендацій Експресу про порядок укладання договорів зі споживачами більше нічого не зробив.  КРУ ж пообіцяло через суд здійснити позапланову фінансову виїздну перевірку Експресу, але коли це буде? Чи встигнуть до суда? Взагалі до АМКУ у мене багато питань, трохи пізніше я попрошу у форумчан поради.
Нагадаю, що являє собою КП Експрес та з якими питаннями я звертався до АМКУ, КРУ,  та як вони  відреагували на них:


                                                                                     До  Дніпропетровського
                                                                                           обласного  територіального   відділення
                                                                                             Антимонопольного  комітету   України

                                                                                  Мешканця  ж/м  Таромське
                                                     Овчаренка  Олександра  Григоровича
                                                     Вул.


З А Я В А

             Я в продовж  2011 – 2012 років  намагаюся звернути  увагу  керівників міста Дніпропетровська, відповідальних за ЖКГ, на бездіяльність міського коммунального житлово-експлуатаційного підприємства (МК ЖЕП)  «Експрес», яке не виконує свої функції з утримання закріпленого за ним житлового фонду, а тому існує лише на папері.
             В серпні 2011 року мешканці трьох багатоповерхівок смт Таромського ( Ленінський район м.Дніпропетровська) подали директору МКЖЕПа «Експрес» колективний АКТ-ПРЕТЕНЗІЮ за підписом ста одинадцяти власників квартир, присутніх на загальних зборах, з переліком фактів невиконання МК ЖЕП  «Експрес»,  вимог чинного законодавства України у сфері ЖКГ. Підкреслюю, мова йшла не про ненадання якоїсь окремої  послуги, а про невиконання загалом чинного законодавства України по ЖКГ.  Не виконуються МК ЖЕПом «Експрес» вимоги Наказу Державного Комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» (далі Правила). Ці Правила визначають порядок надання послуг з утримання будинків і прибудинкових територій. А утримання житлового фонду в свою чергу, передбачає виконання робіт, передбачених наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 р. № 150 «Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень будинків, споруд».
             Правила зобов’язують  керівника  ЖЕПа  проводити комісійно, з залученням відповідних фахівців, двічі на рік загальний огляд будинку . За результатом такого огляду визначається технічний та санітарний стани  будинку з метою виявлення  пошкоджень та прийняття рішення щодо їх усунення. Оцінюється придатність будинку до сезонної експлуатації, особливо взимку. Визначаються обсяги планових та позапланових видів ремонту. Таких оглядів будинків не проводилось з дня заснування ЖЕПа , відповідні акти не складалися, ремонт будинків не проводився і не планується. Не проводиться підготовка будинків до зими—не утеплюються трубопроводи , ніразу не промивалася  опалювальна  система. Латочний ремонт даху та косметичний ремонт під’їздів мешканці проводять самостійно без участі  ЖЕПу.  Немає графіків і не проводиться профілактичне обслуговування інженерних комунікацій, не ведеться технічна документація такого обслуговування. Більше того, керівництвом ЖЕПа  ігноруються вимоги Правил щодо невідкладного усунення аварійних ситуацій, як-то протікання даху та міжпанельних швів, заявки про які подавались неодноразово, не ремонтуються електророзподільні щити , які знаходяться в аварійному стані, продовжується  підмивання фундаменту стічними водами і, як наслідок, просадка будинків. Пошкодження трубопроводів усуваються самими мешканцями за допомогою хомутів, хоча  термін придатності  цих трубопроводів давно сплив і потребують заміни. В двох під’їздах мешканці замінили стояки холодної води самостійно без участі ЖЕПа.  Не ремонтується  дорожнє покриття, просідає відмостка та окремі ділянки будинків, руйнуються скляні блоки в під’їздах.
           Крім цього,  ігнорується ЖЕПом, а тому не виконується Закон України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875 від 24.06.2004 року. Відповідно до ст. 19 цього Закону взаємовідносини в сфері житлових послуг базуються виключно на договірній основі. В супереч вимогам цього Закону, ЖЕП з дня свого заснування не надавало мешканцям для ознайомлення та підписання проект договору на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. Не кажучи вже  про таке, що не проводились громадські слухання по тарифах на оплату за такі послуги. В свою чергу, відповідно до норм Цивільного Кодексу України при відсутності договору відсутні будь-які взаємні  зобов’язання, в тому числі  відсутнє  питання  оплати  по  неіснуючих  зобов’язаннях.
             В ЖЕПа відсутня матеріальна база для здійснення обслуговування будинків та немає  необхідної нормативної чисельності основних робітників для виконання аварійно-відбудовних робіт. Відсутня диспетчерська служба, не ведеться відповідна документація аварійних викликів, не складаються відповідні акти. Мешканці самотужки ліквідують аварійні ситуації.
             Відповідно до вимог Правил , прибудинкова територія визначається актом на право власності чи користування земельною ділянкою, призначеною для обслуговування багатоквартирного будинку. Такого акту ЖЕП не має, а самовільно та протиправно, за допомогою олівця, визначає межу прибудинкової території . Як наслідок такого визначення, до тарифу на оплату було включено частину прилеглої  автодороги  місцевого значення, яка не має ніякого відношення до прибудинкової території. Не проводиться сезонного покосу карантинної рослинності. Не проводиться дератизація та дезінсекція.
            Керівництво ЖЕПа уклало договір з приватним підприємством «Валентина Сервіс» (далі по тексту П.П.), яке повинно було проводити періодичну перевірку димових та вентиляційних каналів  і, при потребі , виконувати їх прочистку. Але всі ці свої зобов’язання П.П. не виконувало, бо ніхто з мешканців будинків представників цього підприємства в своїх квартирах не бачив. ЖЕП контролю за діяльністю цього П.П. не здійснювало, актів та звітів про роботу від нього не отримувало. А це, в свою чергу, свідчить про бездіяльність  в питанні  утримання  каналів як з боку як  П.П.  «Валентина Сервіс», так і ЖЕПа та незаконно витрачені кошти. В 2011 році з цим ПП договір було розірвано, але перерахунку  тарифів за ненадані послуги з обслуговування Д-В  каналів  ніяких не проводилось.
              Керівництво ЖЕПа ігнорує вимоги та розпорядження Дніпропетровської міської влади, Департаменту житлово-комунального господарства та капітального будівництва, Управління житлового господарства Дніпропетровської міської  ради , якими зазначається, що протягом місяця, наступного за звітним, виконавці послуг з утримання будинків та прибудинкових територій зобов’язані  здійснювати перерахування квартирної  плати за ФАКТИЧНО надані у звітному місяці послуги відповідно до порядку і періодичності та вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством України. Факт надання послуг повинен  підтверджуватись  актом виконаних робіт. А оскільки ЖЕПом не виконуються ніякі роботи, не складаються ніякі акти, а якщо десь і є якісь акти, то вони злочинно фіктивні, то як наслідок, не проводяться ніякі перерахування. Бухгалтерія ЖЕПа продовжує протиправно нараховувати псевдоборги мешканцям будинків за ненадані послуги,  тоді як мешканці самотужки, за окремі  кошти,  ліквідують аварійні ситуації, та без участі ЖЕПа підтримують належний санітарно-технічний стан будинків та прибудинкових  територій.
            Таким чином керівництво МК ЖЕП «Експрес» не приймає участі в утриманні будинків та прибудинкових територій, визначеної  чинним законодавством України в сфері житлово-комунального господарства, а міська влада самоусунулась від здійснення контролю за  його  діяльністю.
          Завдяки втручанню Дніпропетровської міської прокуратури на світ з’явився правдивий АКТ №07/02/П від 08.02.2012 року про результати перевірки суб’єкта господарювання МКЖЕП «Експрес» Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю (ІДАБК) у Дніпропетровській області, яким доповнено та розширено перелік порушень  «Експресом» чинного законодавства України, порівняно з зазначеними у Акті-претензії!! (копія акту №07/02/П від 08.02.2012 надається).
            ІДАБК  надала припис директору «Експреса» про усунення порушень, виявлених під час перевірки. І це після того, як  в управлінні житлового господарства Дніпропетровської міськради запевняли, що такі підприємства, як ЖЕП «Експрес» перевіряють більше 80 (восьмидесяти) контролюючих органів міста, і ніхто не виявляв ніяких порушень!! Як таке могло бути???
              Як зазначається в АКТі, на  балансовому обліку МКЖЕП «Експрес» з 2004 року знаходиться 91 житловий будинок з їх прибудинковими територіями, розташованими в семи районах міста Дніпропетровська: Ленінському, АНД, Красногвардійському, Жовтневому, Самарському, Бабушкінському, Кіровському, що унеможливлює протягом восьми! років належним чином утримувати та обслуговувати ці житлові будинки,   дислоковані у таких віддаленних районах міста від головного офісу у відповідності з Правилами №76.              Тільки через півроку, після втручання міської прокуратури, директор «Експресу» спромігся відповісти на  АКТ-ПРЕТЕНЗІЮ, з якого вбачається, що для «Експреса» закони ще не написані!!! Цитую: «Керівництво підприємства не має правової можливості здійснити перерахунок тарифів та заборгованості, оскільки підприємство є балансоутримувачем, яке здійснює обслуговування житлового фонду та не є власником житлових будинків». Директор департаменту  В.В.Лисий та начальник управління  М.І. Кагіян стверджували свого часу, що з  начальником МК ЖЕП «Експрес» проведено роботу щодо порядку та періодичності проведення перерахунків за ненадані або надані не в повному обсязі послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
            Прокуратура рекомендувала мешканцям звертатися до суду за захистом своїх порушених прав, або оскаржувати до вищестоящої прокуратури. Обласна ж прокуратура скаргу на міську прокуратуру направила знову ж таки до тієї самої міської прокуратури. Ось вам і контроль за дотриманням законодавства!!  Прокуратура «умила руки».
           А це в свою чергу розв’язало руки  директору «Експресу» - він подав зфальшовану відповідь у ІДАБК про ніби-то виконання усих її вимог, зазначених у Приписі.
            Завдяки моїй наполегливості, ІДАБК у Дніпропетровській області, тільки іншим інспектором, все-таки ніби-то повторно провела ніби-то позапланову перевірку «Експресу». Звичайно ж на тлі загального почуття безкарності та безвідповідальності, на світ з’явився новий фальшивий Акт № 77/07/ПЗ від 18.07.2012 року, в якому, як за звичай в таких випадках, знайшло своє відображення ніби-то виконання майже всих попередніх вимог, крім таких, на виконання яких потрібні значні кошти!! Начальник Управління житлового господарства Дніпропетровської міської ради Хорунжий О.А. розводить руками, звісно ж на все не вистачає коштів, та радіє, що влада міста розвела мешканців Таромського «як кошенят»!! На всі наступні мої звернення тепер фігурує одна відповідь: «… з 19 порушень, зазначених у Приписі, лишилось тільки 5, на виконання яких необхідні додаткові кошти, а ваш борг по квартплаті становить стільки-то…». Хоча всі порушення залишились, бо вони суттєві, і дають відповідь на питання, чому МК ЖЕП «Експрес» являє собою недієздатне збанкрутіле підприємство, і злочинно цього не помічати. Воно не повинно існувати в такому стані, це помилково створене підприємство врешті-решт хтось повинен  реорганізувати, і не лише зміною його директорів ( тричі за півтора роки було змінено директора «Експреса»). Наразі заарештовані всі банківські рахунки МК ЖЕП «Експрес». За словами директора «Експреса» він не може придбати навіть віника! Про які послуги може  йти мова????
             На адресу мешканців за підписом директора «Експресу» надходять вимоги-попередження про негайну сплату ніби-то боргу за квартплату, та судові погрози. Це підприємство має борги перед власниками квартир за несвоєчасну ліквідацію протікання покрівлі, що призвело до пошкодження квартир!  Причиною такого зухвальства комунальників стали масові звернення до них мешканців-власників квартир з заявами про відмову від будь-яких пропозицій на укладення договору про послуги з утримання будинків, так як переконались, що таке МКЖЕП як «Експрас» не здатне надавати послуги з утримання будинків та вести за них фінансові розрахунки відповідно до чинного законодавства. Не має права МК ЖЕП «Експрес» нараховувати кошти за ненадані послуги, а тим більше вимагати за них оплати! Без взаємних договірних зобов’язань дії директора «Експреса» в Кримінальному кодексі України кваліфікуються як вимагання, вчинене службовою особою, а місцеві чиновники, які тривалий час безвідповідально допустили протиправне існування недієздатного підприємства-банкрута повинні також понести відповідальність за свою службову недбалість. 
             Не вдалося утримати ситуацію під контролем і за рахунок відкритих звернень через ЗМІ та  TV 34 телеканалу до О.Ю.Вілкула, мабуть перевагу віддали проведенню виборів до Верховної Ради, а не проблемам з якимось ЖЕПом «Експрес». Мої звернення до вищих чиновників миттєво перенаправляються для розгляду і надання мені відповіді до підлеглих, на бездіяльність яких  я скаржусь. Коло вкотре замикається!
             Керуючись викладеним, не виникає сумніву наявність зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку житлово-комунальних послуг і ущемлення інтересів споживачів з боку міського комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Експрес», які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку ж-к послуг. Сподіваюсь, відділення АМКУ надасть відповідну оцінку  такому  становищу!.


        «01»лютого2013 р.                                                                                    підпис / Овчаренко О.Г./
               

                                   




                                      До   Антимонопольного  комітету  України
                                           вул. Урицького, 45.  Київ.  03680   
                                        e-mail:   slg@amcu.gov.ua

                                                                                Мешканця  ж/м  Таромське
                                          Овчаренка  Олександра  Григоровича
                                          Вул



С  К  А  Р  Г  А
на бездіяльність територіального відділення АМК України у Дніпропетровській                області
 
              Протягом  2011 – 2013 років  я намагаюся звернути  увагу  керівників міста Дніпропетровська, відповідальних за житлово-комунальне господарство, на бездіяльність керівництва комунального підприємства «Експрес» Дніпропетровської міської ради (КП«Експрес»ДМР), в питанні невиконання ним своїх функцій з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, неналежного утримання закріпленого за ним житлового фонду в кількості 91 (дев’яносто одного) будинку, розташованих в семи районах міста Дніпропетровська. Підкреслюю, мова йде не про ненадання якоїсь однієї окремої послуги з утримання будинків, а про злочинне, не побоюсь такого слова, невиконання, а в деяких випадках і не знання керівниками цього підприємства чинного законодавства України по житлово-комунальному господарству,  яким регламентована їх профільна  діяльність!  І все це є наслідком невтручання окремих відповідальних посадових осіб міської влади.                  Не приймаються ними до уваги беззаперечні докази бездіяльності «Експресу»: Акту-претензії від 20.08.2011 року, складеного мешканцями трьох багатоповерхівок м/р Таромське, жодної вимоги якого не було виконано,  Акту Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області за результатом планової перевірки суб’єкта господарської діяльності КП «Експрес» ДМР  за №07/02/П від 08.02.2012 року  ( я декілька місяців не міг отримата на руки його копію, а після його отримання та оприлюднення, інспектор, автор цього акта, був звільнений з роботи), всі зауваження якого  теж лишилися тільки на папері, фотосвідчення проблемних комунікацій та пошкоджень будинків,  якими чітко доказано, що КП «Експрес» від часу свого заснування не обслуговувало і наразі не здатне обслуговувати підпорядковані 91 будинок.  А все це тому що, «Експрес» не має відповідної матеріально-технічної бази, не має у штаті необхідних  кваліфікованих  працівників, не має аварійної служби, відсутня практика укладання договорів зі споживачами і т.і.  А тільки, цинічно зловживаючи своїм монопольним становищем,  керівники «Експресу»  вимагають  від  мешканців  кошти за послуги, які не надають , чим ущемляють  інтереси споживачів, що було б неможливим за умов існування значної конкуренції на ринку   житлово-комунальних  послуг.  Це помилково створене підприємство,  воно  не повинно існувати в такому стані, врешті-решт хтось повинен  його реорганізувати, і не лише зміною його директорів ( тричі за півтора роки змінено директора «Експресу»). Наразі заарештовані всі його банківські рахунки.  Підприємство заборгувало своїм нинішнім та колишнім працівникам зарплатню.                     За інформацією начальника житлового Управління Дніпропетровської  міськради                 О.А. Хорунжого  з  жовтня 2011 року і  до  теперішнього  часу  на виконанні Ленінського районного відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції перебуває зведене виконавче провадження щодо примусового виконання рішень судів про стягнення заборгованості з КП «Експрес» ДМР на користь юридичних, фізичних осіб та держави.     За словами попереднього директора «Експресу» Складнікова О.А., він не міг придбати навіть віника! Про які  послуги  може  йти  мова !?!? Не змінилася ситуація і з призначенням нових директорів.   Всі мешканці вже давно переконались, що таке КП як «Експрас» не здатне надавати послуги з утримання будинків та вести за них фінансові розрахунки відповідно до чинного законодавства. Не має права КП «Експрес» нараховувати кошти за ненадані послуги, а тим більше вимагати за них оплати!       
             Зрозумівши, що місцева влада,  вдавшись до фальсифікацій,  протягом більше, ніж двох років ніяк не хоче вирішувати проблеми «Експресу»,  я  01 лютого 2013 року  звернувся з відповідною заявою до територіального відділення Антимонопольного комітету України в Дніпропетровській  області про зловживання керівництвом             КП «Експрес» ДМР та місцевою владою монопольним становищем на ринку житлових послуг.             
            18.02.2013 року  відділенням АМК була надіслана Вимога за №558/44104-13 ( надалі – Вимога) директору «Експресу», якою передбачено в 10-денний строк з дня її отримання надати відділенню відповідну інформацію.  Зокрема, пунктами  5,6,7,8,9,10,11,12 визначено надати інформацію про перелік всих послуг, які фактично надавались на протязі 2011-2012 років, періодичність та строки виконання робіт. Вказати тарифи та ким вони затверджувались, їх економічне обгрунтування по кожній послузі. Яким чином нараховувалась оплата за послуги. Якими документами підтверджуються проведені роботи за 2011-2012 роки. Чи надходили до «Експресу» від мешканців  якісь заяви та акти-претензії, та які були проведені по них перерахування.  Вимагалось надати декілька копій  укладених договорів з мешканцями про надання послуг і таке інше.
           Не отримавши від «Експресу» через 10 днів зазначеної інформації, мене, як заявника, було попереджено про подовження терміну розгляду моєї заяви ще на 60 діб. Як стало відомо пізніше, подовження термінів розгляду заяв на 60 діб - це установлена практика цього відділення.
          Для з’ясування причин подовження термінів розгляду моєї заяви, майже через два місяці після її подання, наприкінці березня, я змушений був просити дозволу на ознайомлення з наявними матеріалами стосовно моєї заяви.  Адже статтею 40 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що особа, яка бере участь у справі, має право ознайомлюватися з матеріалами справи,  наводити докази, подавати клопотання, усні й письмові пояснення (заперечення),  одержувати копії рішень у справі. Але мені двічі відмовляли в ознайомленні з зібраними матеріалами по моїй заяві, мовляв, справи ніякої не порушували, і взагалі ніякого ознайомлення з матеріалами у відділенні не практикують. Завдяки моїй наполегливості, ознайомлення з документами все-таки відбулося – але як на режимному підприємстві, під пильним наглядом працівниць, в жорстких рамках відведеного часу, без права одержання будь-яких копій ( благо, що тільки не  було  скляної  перегородки  перед обличчам)!?!?   Це мені дорогого коштувало. Я отримав у відділенні статус персони нон грата.
           Замість того, щоб в своїй роботі керуватися законами України, відповідальні посадові особи державного контролюючого органу вдалися до емоційних амбіцій, які  перевершили здоровий глузд.  Стало зрозумілим, що об’єктивного розгляду моєї заяви не буде.  Після першого ознайомлення з матеріалами мені стали зрозумілими причини такого амбіційного, неприхованого, надмірного супротиву відповідальних працівниць відділення в реалізації мого законного права на ознайомлення. Вони навмисно намагалися приховати від мене свої недоопрацювання.
            Вийшло зовсім непередбачуване – відповідальні працівники територіального відділення  АМК самі повели себе безвідповідально, самі допустили порушення Законів України!
            Адже жодної із зазначеної інформації  під №№ 5,6,7,8,9,10,11,12 від директора «Експресу»  відділенням не було отримано ні у визначений 10-денний строк, тобто до 28.02.2013 року, ні через місяць. На що я змушений був звернув увагу голови комітета        Н.В. Кучугури заявою від 29 березня 2013 року після ознайомлення з матеріалами. До цого  часу у відділенні чогось чекали! 
           Домігшись повторного ознайомлення, вже 08 травня 2013 року, з наявних матеріалів було встановлено, що відділення не  відкривало, і у не збиралося відкривати справу  про порушення законодавства відповідно до ст.ст. 35,36,37,38,39  ЗУ «Про захист економічної конкуренції»!
            Працівниками відділення АМК порушено вимогу  Розпорядження АМК  України   №182-р від 25.12.2001 р. «Про Положення про порядок проведення перевірок додержання законодавства про захист економічної конкуренції»,  пунктом 8 якого передбачено,  у випадку неотримання необхідної інформації протягом трьох робочих днів від дня отримання запиту, відділення АМКУ повинно було провести позапланову перевірку  «Експресу».  Замість перевірки відділення повторно, але вже в квітні, надсилаєте «Експресу» запит на ту саму інформацію за вказаними вище номерами, що не передбачено даним Положенням !?  Ось як у відділенні використовують подовжений на 60 діб термін розгляду заяв!!!
          Я  неодноразово попереджав працівниць відділення про здатність до фальсифікацій з боку безвідповідальних керівників «Експресу». І ось черговий факт: керівництвом «Експресу», замість запитуваної інформації за 2011-2012 р.р., відділенню  надаються «висмоктані з пальця» НАРЯДИ-ЗАВДАННЯ на нібито виконання в декількох будинках нашого населеного пункту нібито робіт одним слюсарем-сантехніком 3 розряду Лагутіним В.Г. за жовтень 2012 р –  березень 2013 року.  І ні слова про щомісячні нарахування квартплати за цими нарядами по факту виконаних робіт для кожного будинку окремо, (наприклад – для будинку по вулиці Привокзальній, 12, про що запитувалося у Вимозі Відділення).  Відсутні свідчення виконання інших видів робіт та послуг, нарахувань по них та перерахунки за ненадані послуги, вимога про які також міститься в вашому Запиті до «Експресу».  Відділення ніяк не відреагувало на ці прямі докази цинічного нехтування керівниками «Експресу» як чинного законодавства, так і прямої вимоги керівника Департаменту ЖКГ та капітального будівництва Дніпропетровської МР  В.В. Лисого від 16.11.2011 р. за №3/5691, яка наявна у матеріалах, де він наполегливо вимагає від усих керівників підпорядкованих комунальних підприємств  здійснювати нарахування за фактично надані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій  на підставі відповідних актів!
        Не побажало відділення АМК  заступитися за споживачів. Всі ці докази, як і докази в моїй заяві,  всупереч чинному законодавству, відділенням ніяким чином не були досліджені та не враховані.   
        Лишилися по за увагою відділення вимоги пунктів 13, 14, 15 статті 50 «Порушення законодавства про захист економічно конкуренції» ЗУ «Про захист економічної  конкуренції»: неподання  інформації, подання інформації в  неповному обсязі,   подання   недостовірної    інформації   територіальному   відділенню   у    встановлені    його  головою  строки.
          Відділення виявило порушення стосовно п.1 ст.13 та п.2 ст.50  «Зловживання монопольним становищем» вказаного Закону, та всупереч закону обмежилось тільки наданням рекомендації керівникові «Експресу» щодо порядку укладання договорів на надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. Більше порушень  ніяких не виявлено?!    Мені неодноразово і подробно цитували норми законів про те, як все насправді має бути, але не спромоглися допомогти споживачам знайти відповідь, чому так не робиться, чому не виконуються закони і що для цього потрібно зробити! 
          Але ж  за всі ці порушення розділом VIII Закону України "Про захист економічної конкуренції" передбачається відповідальність!.
               Ні, з таким підприємством, як «Експрес», ні в якому разі не можна укладати ніякі договори, бо таке підприємство, як «Експрес» не здатне ні надавати будь-які послуги, ні вести по них відповідні фінансові розрахунки.  І цьому  сприяє безвідповідальна, емоційна та упереджена позиція  територіального   відділення  Антимонопольного комітету  України у Дніпропетровській  області.
              Звертаючись до голови територіального   відділення  Антимонопольного комітету України  у Дніпропетровській області  Н.В. Кучугури, я сподівався отримати об’єктивну, професійну оцінку зловживанням монопольним становищем директором комунального підприємства «Експрес», розраховував на  захист інтересів споживачів від протиправного свавілля як його керівників, так і деяких керівників Дніпропетровської МР, що допускають таке свавілля, порушуючи антимонопольне законодавство. Не має права керівник «Експресу» протиправно вимагати незароблені кошти, користуючись своїм монопольним становищем!
             Статтею 19 Конституції України визначено: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
          Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
          Впродовж більше, ніж трьох місяців, відколи у відділенні знаходилась на розгляді моя заява, мені не переставали нагадувати, що Антимонопольний  комітет  України та його територіальні відділення  здійснюють  свою  діяльність відповідно до законів України «Про Антимонопольний  комітет  України», "Про захист економічної конкуренції",  "Про захист від недобросовісної конкуренції",  інших законів та нормативно-правових актів,  прийнятих відповідно до цих законів.
          Але вибіркова, безпринципна та упереджена позиція суперечить основним завданням відділення. Відділення під головуванням Кучугури  Наталії Вікторівни НЕ   здійснює державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, НЕ сприяє запобіганню, виявленню і припиненню порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
           Отримавши від територіального відділення АМК так звану відповідь «Про результати розгляду заяви» від 29.04.2013 року за №1455/44/04-13, копію якої додаю,  я зрозумів, що розгляд моєї заяви від 01 лютого 2013 року фактично не здійснено, надані мною докази не досліджено і не враховано, справи ніякої не розглядалось, рішень ніяких не приймалось, а тому і оскаржувати нічого.
           Враховуючи викладене - ПРОШУ   
           Антимонопольний комітет України втрутитися в ситуацію, та провести  повторний  розгляд  моєї заяви від 01 лютого 2013 року,  зробити законний висновок на підставі діючого законодавства України та надати належну оцінку ситуації не тільки навколо проблемного КП «Експрес» ДМР, а також бездіяльності самого територіального відділення АМК України у Дніпропетровській області. 
       
  P.S.
            До речі, аналогічну заяву я подав і до Державної фінансової інспекції у Дніпропетровській області. Вона так само, як і відділення АМК, не може отримати від керівника КП «Експрес» ДМР аналогічної інформації, що стосується послуг та розрахунків за них ( бо немає ніяких послуг, немає ніяких фінансових розрахунків, а просто здійснюються нарахування по незрозумілим тарифам, «Експрес» має більше 80% накладних витрат; як наслідок - є віртуальні послуги від «Експресу» і є віртуальна оплата від мешканців!).  Але фінінспекція не зклала руки, а залучає прокуратуру до вирішення проблем, на відміну від територіального відділення АМК, яке вирішило не заморочувати собі голову та спустити справу «Експресу» на тормозах і забути про неї. 
         
          Будь ласка, допоможіть, бо на місцевому рівні проблеми в ЖКГ не вирішуються, а тільки  накопичуються!             
   

     
             «____»_____________ 2013 р.                                                ______________ |Овчаренко О.Г.|

                 
                         Поштове відправлення  вручене по довіреності 18.06.2013 року.

Відповідь АМКУ та КРУ
Записаний

Олександр Григорович

  • Гість

продовження заяви КРУ та сама позовна заява. Висловіть  свої  думки, будь ласка, з приводу позовної заяви та  прошу допомоги у визначенні порядку дій.  Розгляд справи призначено на 07 жовтня 2013 року


Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

1. отсутствие доверенности на юриста (в приложениях к иску) -лишает его права подписи, т.е он "неналежний позивач", а поэтому иск не должен был быть принят к рассмотрению или по крайней мере судом выносится ухвала " про виправлення недоліків" На форуме вопрос об написании заявления "про залишення позову без розгляду" - уже поднимался (где не могу сказать, но точно его видела)

2. попробуйте по реестру судовіх решений пробить, может кто-то в вашем городе оспаривал решения горисполкома по "затвердженню тарифів", если да (и в вашу пользу), то в судах надо затребовать копии этих решений

http://www.reyestr.court.gov.ua   

в строке поиска вводите   рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради 
в строке  форма судочинства  - выбираете  адміністративне

3.очень смущает протокол, справка о задолженности с потолка(они что думают что суд будет им выводить расчет по задолженности), справка о составе семьи (разглашение персональных данных-нарушение закона)

И было бы лучше Вам выложить на сайте все копии приложений к иску (если Вам они не дошли в полном комплекте обыграть и эту тему)
Записаний

Олександр Григорович

  • Гість

В матеріалах справи є довіреність на юриста, як представника  позивача, відповідно п.8 ст.119 ЦПКУ.
Але ж стосовно п.2  цієї ж  статті  позовна заява повинна містити ім'я представника позивача, якщо вона подається представником,  місце  проживання (перебування) або місцезнаходження, поштовий індекс,  номери  засобів  зв'язку,  якщо  такі  відомі. На цю обставину суддя чомусь не звернув уваги. До речі, цей суддя мене насторожив ще в той час, коли видав судовий наказ про стягнення боргу у випадку, коли із заяви та поданих документів вбачається спір про право. Суди повинні видавати судові накази за наявності письмового договору і доказів виникнення боргу та його розмірів. А як раз цей важливий факт і лишився по за увагою саме цього судді. Чого не скажеш, наприклад, про суддю Приходченко О.С., яка в аналогічному випадку завбачила спір про право і за спливом відповідного строку повернула заяву. Це, напевно, є своєрідним «дзвіночком-попередженням» !? Поживемо – побачимо!

Копії наявних матеріалів до заяви як зроблю, відразу ж викладу на розсуд.


Записаний

Олександр Григорович

  • Гість


2. попробуйте по реестру судовіх решений пробить, может кто-то в вашем городе оспаривал решения горисполкома по "затвердженню тарифів", если да (и в вашу пользу), то в судах надо затребовать копии этих решений

Подивився, відповідного рішення не знайшов
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

передивіться матеріали на форумі, та зверніть увагу на наступні питання (в додаток до ваших)

1. судовий наказ було видано  (скоріш за все) про стягнення за период с 01.01.2010 по 31.03.2013 г. В позові термін с 01.01.2010 по 01.06.2013 - заява залишити позов без розгляду, на підставі  того що, с 01.04.2013 по 01.06.2013 справу не розглядалося в наказному провадженні

2. відвід судді, в звязку з тим що він вже був причетний до цього спору, а відповідно вже висловив свою думку  по данному питанню, а тому є сімнів в його принціпіальній позиції та обєктивності розгляду справи

3. якщо судових розглядів по тарифам не було (я би так робила)

по- перше - вияснила б, якім чином приймались ці рішення, проходили ли процедуру затвердження регуляторних актів, були ли вчасно оприлюдненні в засобах массової інформації (в першу чергу-в газеті Дніпропетровської міської ради, в газеті де вона є засновником)

по-друге - якщо процедури затвердження регуляторних актів та  оприлюднення в засобах массової інформації - не було, то подала би позови на виконком по цім рішенням (якщо буде потрібно викладу вам зразок позовної заяви), але це потрібно робити десь за 1 місяць до розгляду вашої цивільної справи, щоб встигли відкрити провадження.

по-третє - подала би в ціивільній справі клопотання про зупинення провадження по справі в звязку з розглядом адміністративної справи по тарифам (якщо наважитесь на по-друге)
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

Рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради (далі ВК ДМР)№1284 від 28.09.2011 р я би вже оскаржила, як невідповідаюче чинному законодавству, в звязку з тим, що в преамбулі до цього рішення вказано, що воно грунтується на ПОСТАНОВА КМУ №529 Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд  в той час як з 18.08.2011 року діє зовсім інша постанова №869 від 01.06.2011 року

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/print1375647051153535

тобто нормативно-правовий акт субєкта владних повноважень (ВК ДМР) грунтується на нормативно правовому акті КМУ, яке втратило свою законність, а тому нечинний (принаймі з 01.01.2011 р -дата введення в дію нпа)

Надайте до свого ВК ДМР 3 запити на публічну інформацію (щоб не сплачувати їм за копіювання)

1. надати належним чином завірену копію рішень ВК ДМР зі всіма додатками, а в частині тарифів по вашому будинку (витяг з додатку тільки для МК ЖЕП «Експрес»)
№1284 від 28.09.2011 р,
№ 964 від 13.07.2011 р,
попередній до 964, який діяв в термін 01.01.2010 до 13.07.2011


2.з наданням відповідей на наступні запитання: чи проходили ці рішення  процедуру їх затвердження згідно ЗУ "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності "

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1160-15/ed20120105/print1375647051153535

в якому ЗМІ було опубліковано проєкт регуляторного акту (назва, дата, номер)
в якому  ЗМІ було опубліковано прийнятий регуляторний акт
« Останнє редагування: 10 Серпня 2013, 21:49:17 від Елена_69 »
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

1. судовий наказ було видано  (скоріш за все) про стягнення за период с 01.01.2010 по 31.03.2013 г. В позові термін с 01.01.2010 по 01.06.2013 - заява залишити позов без розгляду, на підставі  того що, с 01.04.2013 по 01.06.2013 справу не розглядалося в наказному провадженні


Я так понимаю, что єто Ваша ухвала http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/31117549   на основании нее делаю вывод, что в иске должен быть срок  "за період з 01.01.2010 року по 01.11.2012року"  а поэтому заява залишити позов без розгляду, на підставі  того що, с 01.11.2012 по 01.06.2013 справу не розглядалося в наказному провадженні
Записаний

Олександр Григорович

  • Гість

До позовної заяви надані матеріали, в яких зазначені різні показники тарифів на послуги Експресу:
-    Протокол (без дати складання) вказаний так званий середній тариф – 1.58 грн.  за  м.кв. без ПДВ;
-    Таблиці розрахунків складових тарифів за 9 2009 – тариф 1.12 без  та 1.35 з ПДВ;
-    Роздруківка газети «Наше місто» від 23.07.2011 – 2.58 виправлено  рукою на 1.82;
-    Рішення міськради №964 від 13.07.2011  -  2.58;
-    Акт перерахунку тарифу за зверненням віртуального мешканця будинку від 28.07.2011  - 1.07 
Провівши простий розрахунок на підставі заявленої до стягнення суми 2605,49 грн. за 41 місяць ( більше трьох років) отримуємо ще інший тариф - 

2605,49грн   / 41місяць   / 48,9м.кв.    = 1,3 грн. за м.кв. 

А якщо взяти до розрахунку заявлену суму  2319,24 за  36 місяців, то маємо:

Копію роздруківки газети Наше місто з тарифами викладу трохи пізніше.
В позовній заяві сума в 2605.49 в оному випадку вказана за період 01.01.2010 - 01.06.2013, тобто за 41 місяць (3 роки і 5 місяців).
А в резолютивній частині позову цю ж саму суму прохають зтягнути як за 35 місяців ( 2 роки і 11 місяців) з01.01.2010р. - 01.12.2012 р.
Сама путанина?!?!


Записаний

Олександр Григорович

  • Гість

В Ухвалі суду про скасування судового наказу зазначена сума в 2319 грн. за період
01.01.2010р.- 01.11.2012 року.
Виходить,що наказним провадженням не  захвачено один місяць
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

В Ухвалі суду про скасування судового наказу зазначена сума в 2319 грн. за період
01.01.2010р.- 01.11.2012 року.
Виходить,що наказним провадженням не  захвачено один місяць
В заявлении на выдачу судового наказу фигурировал период с 01.01.2010 по 01.11.2012 г (что и отображено в ухвале независимо от того каким числом выдан наказ) В иске на стр 2 указано что долг на 01.06.2013 долг составляет 2605,49 грн. Это говорит о том что истец вышел за рамки наказного провадження  с 01.11.2012 по 01.06.2013. Такого не должно быть, а поэтому есть основание написать заяву о которой говорилось выше.

До позовної заяви надані матеріали, в яких зазначені різні показники тарифів на послуги Експресу:
-    Протокол (без дати складання) вказаний так званий середній тариф – 1.58 грн.  за  м.кв. без ПДВ;
-    Таблиці розрахунків складових тарифів за 9 2009 – тариф 1.12 без  та 1.35 з ПДВ;
-    Роздруківка газети «Наше місто» від 23.07.2011 – 2.58 виправлено  рукою на 1.82;
-    Рішення міськради №964 від 13.07.2011  -  2.58;
-    Акт перерахунку тарифу за зверненням віртуального мешканця будинку від 28.07.2011  - 1.07 
Провівши простий розрахунок на підставі заявленої до стягнення суми 2605,49 грн. за 41 місяць ( більше трьох років) отримуємо ще інший тариф - 

2605,49грн   / 41місяць   / 48,9м.кв.    = 1,3 грн. за м.кв. 

А якщо взяти до розрахунку заявлену суму  2319,24 за  36 місяців, то маємо:

Копію роздруківки газети Наше місто з тарифами викладу трохи пізніше.
В позовній заяві сума в 2605.49 в оному випадку вказана за період 01.01.2010 - 01.06.2013, тобто за 41 місяць (3 роки і 5 місяців).
А в резолютивній частині позову цю ж саму суму прохають зтягнути як за 35 місяців ( 2 роки і 11 місяців) з01.01.2010р. - 01.12.2012 р.
Сама путанина?!?!

Тарифы имеют право устанавливать только органы местного самоуправления и никаким протоколом (от дяди Васи) этот вопрос не урегулировать.
Вы сами нашли достаточно зацепок и уверена что форумчане Вам обязательно помогут в этом вопросе, но я бы поступала так как описала выше.
Пробить судовую систему, особенно если это касается КП - достаточно сложно (тем более что Вы сами написали, что считаете что этот судовой процесс будет "показательным", сама прошла такое три года назад и достаточно много потеряла, но на основании отмены тарифом по всему городу вместе с гор.прокурором - перевернула им всю их систему, стала для них "чумой", в результате в городе нет судовых исков по рассмотрению задолженности по домам, при условии что человек оспорил "судовой наказ")
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Копію роздруківки газети Наше місто з тарифами викладу трохи пізніше.
Обратите внимание, что в тарифах учены затраты по обслуживанию ДВК, дезинсекции, вывозу ТБО (мусора), осв.мест общего пользования - на все эти услуги в ЖЭке должны быть отдельные договоры с подрядными предприятиями.  В договорах и тарифах расценка должна быть одинаковая.
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

Прочитайте тему (там похожая ситуация)     http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8361.0.html

З позовної заяви випливає, що позовні вимоги складені станом на 01.04.2013,  в наказному порядку вони не розглядалися, бо судовий наказ від 04.04.2012 їх не може стосуватися.
Відповідно до ч.3 ст.118 ЦПК України позовна заява щодо вимог, визначених у частині першій ст.96 цього Кодексу (в т.ч., якщо заявлено вимогу про стягнення заборгованості за оплату житлово-комунальних послуг), може бути подана тільки в разі відмови у прийнятті заяви про видачу судового наказу або скасування його судом.
За вимогами ч.6 ст.119 ЦПК України до позовної заяви, що подається у випадках, визначених частиною третьою ст.118 цього Кодексу, мають бути додані копії ухвали про відмову у прийнятті заяви про видачу судового наказу або ухвали про скасування судового наказу.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.207 ЦПК України суд постановляє ухвалу про залишення заяви без розгляду, якщо провадження у справі відкрито за заявою, поданою без додержання вимог, викладених у статтях 119 і 120 цього Кодексу.
У позивача немає судового наказу на суму заявлену в позові? Сума вимог в наказі і в позові різні? Тоді, той скасований судовий наказ до цього позову стосунку не має - предмет позову і наказу різні.
Заявляйте клопотання про залишення позовної заяви без розгляду.
Записаний

Олександр Григорович

  • Гість

           
       Вашій увазі надаю таке клопотання.  Можливо має бути якась інша назва, наприклад, заява. Чи це не принципово?
        Але ж ст..207 не передбачено надання клопотання відповідачем. Тим паче суддя своєю Ухвалою, відкриваючи провадження, визнав додержання вимог сттей 119,120 ЦПКУ.
       Які мають бути наслідки всього цього?
                                 «Что скажет княгиня Марья Алексеевна»

К Л О П О Т А Н Н Я

про залишення  позовної  заяви  без  розгляду.


               Я отримав Ухвалу про відкриття провадження у цивільній справі за позовом КП «Експрес» ДМР про стягнення з мене боргу з плати за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.  З позовної заяви випливає, що позовні вимоги про стягнення суми в 2605,49 грн. складені станом на 01.06.2013.  А відтак в наказному порядку ці вимоги не розглядалися, бо судовий наказ по справі  2н/422/777/2013  (205/3460/2013)  від 22.04.2013,  Ухвала якого надана позивачем,  їх не  стосується.
 
             Відповідно до ч.3 ст.118 ЦПК України позовна заява щодо вимог, визначених у частині першій ст.96 цього Кодексу може бути подана тільки в разі відмови у прийнятті заяви про видачу судового наказу або скасування його судом.

             За вимогами ч.6 ст.119 ЦПК України до позовної заяви, що подається у випадках, визначених частиною третьою ст.118 цього Кодексу, мають бути додані копії ухвали про відмову у прийнятті заяви про видачу судового наказу або ухвали про скасування судового наказу.

             Відповідно до п.8 ч.1 ст.207 ЦПК України суд постановляє ухвалу про залишення заяви без розгляду, якщо провадження у справі відкрито за заявою, поданою без додержання вимог, викладених у статтях 119 і 120 цього Кодексу.
У позивача немає судового наказу на суму заявлену в позові? Сума вимог в наказі і в позові різні? Тоді, той скасований судовий наказ до цього позову стосунку не має - предмет позову і наказу різні.

          Керуючись п.8  ч.1  ст.207  ЦПК  України  заявляю клопотання про залишення  позовної  заяви  без  розгляду.

Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

Подавайте это Клопотання через канцелярию суда (чтобы была отметка) ближе к судовому заседению (т.е 4,5 октября 2013 г), напишите еще одно в котром отразите, что

КЛОПОТАННЯ
ПРО ЗАЛИШЕННЯ ПОЗОВУ БЕЗ РУХУ І ЙОГО ПОВЕРНЕННЯ
(в порядку ст. 27 ЦПК)
Позов підлягає залишенню без руху з наступних підстав:

В порушення п. 2 ч. 2 ст. 119 ЦПК не зазначено засобів зв'язку позивача; не зазначено ім'я представника позивача, якщо позовна заява подається представником, їх місце проживання (перебування) або місцезнаходження, поштовий індекс, номери засобів зв'язку, якщо такі відомі.
Розмір нібито «суми заборгованості» 2605,49 грн. взагалі не підтверджений жодним доказом і представляє собою довідку довідка довільного написання ; до того ж цей нікчемний папірець посвідчений не позивачем чи його представником, а особою, щодо якої не надано будь яких доказів на право підпису документів позивача (приказ на и.о., но больше это должно быть распоряжение мэра)
Докази споживання мною житлово-комунальних послуг, їх перелік, а тим більш їх грошовий вираз у причинно-наслідковому зв'язку з таким споживанням також відсутній. Крім того, відсутні докази направлення мені квитанцій на сплату житлово-комунальних послуг, в яких були б зазначені банківські реквізити позивача.

Враховуючі, що вищевказані доводи не є формальними міркуваннями і так званий «позов» складений і поданий з істотними порушеннями положень ст. ст. 119, 120 ЦПК, поданий неналежною особою і є абсолютно голослівним і бездоказовим за змістом, прошу його залишити без руху та повернути заявнику

Ну и еще что-то в таком духе......
и еще раз Вам напоминаю что лучше посмотреть по ссылке http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8361.0.html аналогичное дело. Там уже идет полным ходом обсуждение и высказано много стоящих мыслей

Как я поняла, оспаривать решения горисполкома по тарифам Вы не будете?
Высказываю мысль сразу, но решать конечно же Вам.  Вы подаете административный иск по оспариванию решений горисполкома по тарифам, которые к Вам применяются в этом иске. А в судебном процессе с ЖЭКом Вы подаете очередное клопотання, что в связи с тем что оспариваются правоустанавливающие решения по тарифам (задолженность то по ним считается), прошу остановить рассмотрения гражданского дела до вынесения решения и вступления его в силу в административном деле. Есть одно но - заседание админ.суда у Вас должно состояться до 07.10.2013 г. (поэтому решаться надо быстро, судовой сбор будет в размере 35 грн. можно было бы и не платить, но в данном случае важно не потерять время) Суды тянуться годами... Но тут бы я еще и прислушалась к советам форумчан
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email