'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Громадські слухання  (Прочитано 44110 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Громадські слухання

  • Гість
Громадські слухання
« : 12 Січня 2014, 14:21:36 »

Чи передбачені законом зобов'язання виконавчого комітету організувати громадські слухання щодо доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій?

якщо так, то якою нормою права?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #1 : 12 Січня 2014, 14:50:35 »

Чи передбачені законом зобов'язання виконавчого комітету організувати громадські слухання щодо доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій?

якщо так, то якою нормою права?


Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 червня 2011 р. № 869

ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій


Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/page3
Цитувати
   

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства України
30.07.2012  № 390


   

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 серпня 2012 р.
за № 1380/21692

ПОРЯДОК
доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад

(click to show/hide)
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #2 : 12 Січня 2014, 17:19:59 »

а якщо події -проведення громадських слухань відбувалися у 2010 році, то якими нормами права були на той час передбачені зобов'язання виконавчого комітету організувати громадські слухання щодо доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #3 : 12 Січня 2014, 18:36:35 »

ПКМУ № 529 від 20.05.2009р. ( в редакції що діяла до ПКМУ № 869)
(click to show/hide)
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1164.527.2&nobreak=1
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #4 : 12 Січня 2014, 18:44:06 »

Цитувати
Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків (гуртожитків), власників квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.


то хто ж організовує проведення громадські слухання? -виконавець послуг чи орган місцевого самоврядування?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #5 : 12 Січня 2014, 19:53:22 »

Цитувати
Стаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у  сфері житлово-комунальних послуг
1. Громадські  слухання  у  сфері  житлово-комунальних послуг проводяться  в  порядку,   визначеному   статутом   територіальної громади.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #6 : 12 Січня 2014, 20:33:41 »

Цитувати
Стаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у  сфері житлово-комунальних послуг
1. Громадські  слухання  у  сфері  житлово-комунальних послуг проводяться  в  порядку,   визначеному   статутом   територіальної громади.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1


а як тоді це розуміти????


http://reyestr.court.gov.ua/Review/33432017



З урахуванням викладеного, зважаючи на те, що Порядком №529 повноваження щодо проведення громадських слухань надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування, в той час як Законом України "Про житлово-комунальні послуги" не передбачено обов'язковості проведення громадських слухань як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги, колегія суддів не погоджується з позицією судів попередніх інстанцій щодо протиправності рішень Севастопольської міської ради від 19.04.2011 №665, №656, №666, №653, №661, №657, №654, №659, №664, №667 як таких, що були б прийнято в порушення вимог Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 №529.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #7 : 12 Січня 2014, 23:37:39 »

Це ще один приклад що ВАСУ працює на замовлення.
Як і тут:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6769.msg46539.html#msg46539
Яким чином суддя-доповідач Мироненко О.В. відкрив провадження без повного тексту постанови - невідомо.


Так і відкрив. Бо відомо, що суд і ВАСУ -це різні речі.


Щодо Вашого прикладу.
Важко судити без перегляду матеріалів справи. Але яка різниця хто проводить слухання. Хай навіть виконавець ( взагалі потрібно дивитись статут територіальної громади, якщо позивачі про нього забули, то це їх прокол) Але виконком для затвердження тарифу повинен був отримати не тільки розрахунки, а й протоколи громадських слухань. Затверджувати потрібно не тільки тариф, а й перелік послуг. Дуже часто протоколи слухань просто фальсифікували.
А ВАСУ мабуть "забув" про існування у ст. 11 ч. 1. та 3.
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #8 : 13 Січня 2014, 08:03:20 »

Цитувати
Дуже часто протоколи слухань просто фальсифікували.


Шо Ви розумієте під словом фальсифікувати?є протокол так званих слухань, тобто факт проведення громадських слухань є. інше питання чи відбулися ці слухання в спосіб визначений статутом територіальної громади.

Цитувати
Затверджувати потрібно не тільки тариф, а й перелік послуг.
.....

Цитувати
А ВАСУ мабуть "забув" про існування у ст. 11 ч. 1. та 3.


чому забув? він обгрунтував свою позицію
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33432017
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33432009
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33431937
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33431874
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33431937
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33431881
http://reyestr.court.gov.ua/Review/33431879


Цитувати
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов'язковому розгляду органами місцевого самоврядування.

Судами попередніх інстанцій обставин щодо вчинення відповідачем будь-яких дій, спрямованих на ухилення від розгляду пропозицій, які були б внесені за результатами громадських слухань, при прийнятті оскаржуваних рішень, не встановлено.

....
З урахуванням викладеного, зважаючи на те, що Порядком №529 повноваження щодо проведення громадських слухань надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування, в той час як Законом України "Про житлово-комунальні послуги" не передбачено обов'язковості проведення громадських слухань як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги, колегія суддів не погоджується з позицією судів попередніх інстанцій щодо протиправності рішень Севастопольської міської ради від 19.04.2011 №665, №656, №666, №653, №661, №657, №654, №659, №664, №667 як таких, що були б прийнято в порушення вимог Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 №529.

Колегія суддів також зауважує, що за змістом пункту 2 Порядку №529 можливим наслідком проведення громадських слухань є зменшення переліку типових послуг, що надаються виконавцем, а не зміна показників нормативних витрат, пов'язаних з наданням таких послуг.

У випадку незгоди з переліком типових послуг, що надаються виконавцем, споживачі не позбавлені можливості у будь-який час дії тарифів провести громадські слухання та прийняти рішення про зменшення кількості послуг порівняно з типовим переліком.

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #9 : 13 Січня 2014, 16:00:57 »

Шо Ви розумієте під словом фальсифікувати?є протокол так званих слухань, тобто факт проведення громадських слухань є. інше питання чи відбулися ці слухання в спосіб визначений статутом територіальної громади.
Це коли протоколи є, а слухання ніхто не проводив. Протоколи написані виконавцем послуги, а громадяни начебто "не прийшли" ( або  вказано декілька прізвищ за яких підписи поставили самі ж "організатори").
чому забув? він обгрунтував свою позицію
Позицію виконання замовлення.
Цитувати
Аналіз наведених положень свідчить про те, що повноваження щодо проведення громадських слухань в силу пункту 2 зазначеного Порядку надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування.
Це ж положення з ПКМУ! А закон:
Цитувати
Стаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у  сфері житлово-комунальних послуг
1. Громадські  слухання  у  сфері  житлово-комунальних послуг проводяться  в  порядку,   визначеному   статутом   територіальної громади.
У більшості відомих мені випадків статутами визначалося організатором слухань саме ОМС ( їх підрозділи).
Цитувати
Статут....
Порядок проведення громадських слухань визначається Положенням про громадські слухання у місті Артемівську, що затверджується рішенням міської ради.
Цитувати
ПОРЯДОК
організації та проведення громадських слухань для доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території в м.
1.   Організатором слухань, які проводяться відповідно до статті 11 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виступає Управління муніципального розвитку  міської ради (далі - організатор).
Організатор є відповідальним за дотримання порядку проведення слухань та оформлення і зберігання відповідного протоколу.
2.   Виконавець послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій після перегляду розрахунку розміру тарифу (відповідно до вимог порядку формування тарифу щодо його залежності від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкової території та з урахуванням типового переліку послуг) звертається до організатора з пропозицією про проведення відповідних громадських слухань, а також визначення графіку їх проведення по кожному будинку та відповідальні посадові особи.
Проблема Севастополя в тому, що він мабуть  досі не має статуту територіальної громади ( принаймні в кінці 2011р. точно не мав, проект 2010р. не прийняли, якби прийняли, то в ньому виконавці точно не мали б повноважень не тільки проводити, а навіть ініціювати слухання (такий був проект)).
Цитувати
З урахуванням викладеного, зважаючи на те, що Порядком №529 повноваження щодо проведення громадських слухань надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування, в той час як Законом України "Про житлово-комунальні послуги" не передбачено обов'язковості проведення громадських слухань як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги,
Знову маніпуяції... Законом передбачено, що НПА, якими регулюється порядок формування   цін/тарифів   на
житлово-комунальні  послуги розробляються Центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства
Цитувати
4)     розроблення     в     межах     повноважень    системи нормативно-правових   актів   щодо   формування   цін/тарифів   на житлово-комунальні  послуги  (крім  тарифів  на  теплову  енергію, централізоване     водопостачання     та    водовідведення,    які встановлюються   національною   комісією,   що  здійснює  державне регулювання  у  сфері комунальних послуг), стандартів, нормативів, норм,  порядків  та  правил  у сфері житлово-комунальних послуг, а
також   щодо  експлуатації,  поточного  і  капітального  ремонтів, реконструкції об’єктів житлового фонду;
редакція з 2010р.
А також те, що порядок формування та затвердження цін/тарифів на   житлово-комунальні послуги визначає  КМУ.
Цитувати
Стаття 31. Порядок формування та затвердження цін/тарифів на   житлово-комунальні послуги
     1.    Порядок    формування    тарифів    на    кожний    вид житлово-комунальних  послуг  другої  групи (пункт 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України.
{  Частина перша статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
Таким чином розписувати у законі весь механізм формування та затвердження тарифів НЕМА ПОТРЕБИ. Закон уповноважує КМУ. КМУ ( на той час) визначив проведення слухань як обов'язкову процедуру (це вже потім КМУ затвердив "Пакращення", бо ті слухання чиновникам були як "кость в горле").

Цитувати
Колегія суддів також зауважує, що за змістом пункту 2 Порядку №529 можливим наслідком проведення громадських слухань є зменшення переліку типових послуг, що надаються виконавцем, а не зміна показників нормативних витрат, пов'язаних з наданням таких послуг.
У випадку незгоди з переліком типових послуг, що надаються виконавцем, споживачі не позбавлені можливості у будь-який час дії тарифів провести громадські слухання та прийняти рішення про зменшення кількості послуг порівняно з типовим переліком.
Забули пункт 3. 
Цитувати
3. Під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
Ознайомившись з розрахунком тарифу Ваш "покорний слуга", свого часу, знайшов, наприклад, у будинку площа плаского даху 300 м2, а підвалу 700 м2!, у витрати на зв'язок закладені по мобільному телефону майже на кожного слюсаря і т. п. Вчасне офіційне подання зауважень до виконкому особисто  та внесення цих зауважень до протоколу слухань допомогло суттєво зменшити "запланований" тариф.
« Останнє редагування: 14 Січня 2014, 17:02:21 від Юрій Васильович »
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #10 : 13 Січня 2014, 19:01:13 »

Цитувати
Це коли протоколи є, а слухання ніхто не проводив. Протоколи написані виконавцем послуги, а громадяни начебто "не прийшли" ( або  вказано декілька прізвищ за яких підписи поставили самі ж "організатори").


А якщо протокол є...і дійсно ніхто не прийшов на слухання..слухання формально відбулися...тобто факт проведення громадських слухань є..то в чому полягає на Вашу думку фальсифікація? протокол офоррмлено відповідно до наказу № 359 від 16 листопада 2009 року Міністерства з питань житлово-комунального господарства


Цитувати
  Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків (гуртожитків), власників квартир (житлових приміщень у гуртожитках),  власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.


як у даному випадку ідентифікувати поняття "виконавця послуг", який пристуній на слуханнях? це повинні бути юристи, майстри, інженери-того представника? чи та особа, що згідно статуту підприємства має право представляти це підприємство(Директор, начальчинк виконавчий орган)?

http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4905.0.html

Цитувати
Є акт цивільного законодавства (постанова КМУ № 529). Слід доводити, в якій частині вона була не дотримана. Доказами, належними і відповідними.


то якими доказами на Вашу думку слід доводити порушення  проведення громадських слухань в порядку визначеному   статутом   територіальної громади? статут є.

і чи має обовязок орган місцевого самоврядування доводити протилежне у судовому порядку, що проведення громадських слухань відбулися  в порядку визначеному   статутом   територіальної громади, у випадку якщо заявлені вимоги у суді про визнання незаконним та скасування рішення ОМС. якшо не зявиться на судове засідання, то фактично він визнає ці порушення? чи все таки є обовязок доводить це порушення у позивача?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #11 : 14 Січня 2014, 13:05:11 »

А якщо протокол є...і дійсно ніхто не прийшов на слухання..слухання формально відбулися...тобто факт проведення громадських слухань є..то в чому полягає на Вашу думку фальсифікація? протокол офоррмлено відповідно до наказу № 359 від 16 листопада 2009 року Міністерства з питань житлово-комунального господарства

Ні в чому. Самі винні. Потрібно було ходити.
Наказ № 359 рекомендував
Цитувати
2.8. Слухання вважаються такими,  що відбулися, незалежно від кількості присутніх осіб.
     У випадку,  якщо по окремо взятому  будинку  на  слухання  не прийшло   жодного   власника   приміщення,  протокол  підписується представником організатора,  відповідальним за проведення слухань.
В протоколі робиться відмітка про належне повідомлення та про факт неявки власників приміщень на слухання.
http://www.uapravo.net/akty/prawo-osnovni/akt5dfzg9b.htm
ОМС затверджували Положення
Цитувати
У випадку, якщо по окремо взятому будинку на слухання не прийшло жодного   власника   приміщення,   протокол   підписується   представником організатора, відповідальним за проведення слухань. В протоколі робиться відмітка про належне повідомлення та про факт неявки власників приміщень на слухання.

На даний час наказ № 359 скасовано http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/FIN69861.html
як у даному випадку ідентифікувати поняття "виконавця послуг", який пристуній на слуханнях? це повинні бути юристи, майстри, інженери-того представника? чи та особа, що згідно статуту підприємства має право представляти це підприємство(Директор, начальчинк виконавчий орган)?

Цитувати
2.   Виконавець послуг ...   ... звертається до організатора з пропозицією про проведення відповідних громадських слухань, а також визначення графіку їх проведення по кожному будинку та відповідальних посадових осіб.

Очевидно, шо представником виконавця повинен бути не слюсар, а інженерно-технічний працівник. Посада не важлива.
то якими доказами на Вашу думку слід доводити порушення  проведення громадських слухань в порядку визначеному   статутом   територіальної громади? статут є.
В чому саме є порушення?
і чи має обовязок орган місцевого самоврядування доводити протилежне у судовому порядку, що проведення громадських слухань відбулися  в порядку визначеному   статутом   територіальної громади, у випадку якщо заявлені вимоги у суді про визнання незаконним та скасування рішення ОМС.

Якщо ОМС є організатором слухань і є відповідачем в адмінсправі ч. 2 ст. 71 КАСУ
Цитувати
2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Якщо ОМС не був організатором слухань, то вірогідно спочатку дрведеться оскаржувати протоколи в цивільному процесі, в якому кожна сторона повинна доводити.

Який практичний сенс у Ваших питаннях? Ви є учасником судового процесу? Якого? На якій стадії перебуває процес? Для отримання порад потрібно викласти копіїї матеріалів справи.
Як Ви тільки-но збираєтесь оскаржувати рішення ОМС, то слід враховувати що по КАС строк звернення 6 місяців ( або потрібно довести поважність пропуску строку).  А слухання по тарифам вже більше 2-х років не є обов'язковими.
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #12 : 14 Січня 2014, 13:37:49 »

Цитувати
Наказ № 359 рекомендував

даний наказ не зареєстровано в органах юстиції,  а тому є нечинним. офорлення протоколів відбувалося відповідно до цього наказу..

Цитувати
ОМС затверджували Положення

положень цих моє омс не затверджував

Цитувати
На даний час наказ № 359 скасовано

див.вище

Цитувати
Очевидно, шо представником виконавця повинен бути не слюсар, а інженерно-технічний працівник. Посада не важлива.

а якже тоді закон про жкп?
виконавець -  суб'єкт  господарювання,  предметом  діяльності  якого є надання житлово-комунальної послуги  споживачу  відповідно
до умов договору;

тобто "інженерно-технічний працівник" це не субєкт господарювання.

і саме головне....

чи є на Вашу думку порушення Порядку (постанова 529), якщо громадські слухання відбувалося в один і той самий час по пяти будинкам одночасно, однак тарифи розраховано на кожен будинок окремо( 5 протоколів відповідно оформлених)
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Громадські слухання
« Reply #13 : 14 Січня 2014, 16:58:52 »

даний наказ не зареєстровано в органах юстиції,  а тому є нечинним.
...див.вище

Не всі накази потрібно реєструвати.  Наказ носив РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер.
Цитувати
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
              щодо порядку організації та проведення
           громадських слухань для доведення розрахунку
                  тарифу на послуги з утримання
           будинків і споруд та прибудинкової території
  Вивчайте "матчасть".
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 1992 р. № 731
ПОЛОЖЕННЯ
про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади

5. На державну реєстрацію не подаються акти:
е) рекомендаційного, роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації, роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи (національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші).
{Підпункт "е" пункту 5 в редакції Постанови КМ № 248 від 26.03.2008}
У разі надходження акта, який не підлягає державній реєстрації, орган державної реєстрації протягом п'яти робочих днів повертає його суб'єкту нормотворення з відповідним обґрунтуванням.

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/731-92п
В преамбулі рішення про затвердження положень про слухання ОМС не посилались на цей наказ як на підставу.
офорлення протоколів відбувалося відповідно до цього наказу..
положень цих моє омс не затверджував

Не факт.  У Вас є відповіді ОМС на Ваші запити? Викладайте сканкопії.
а якже тоді закон про жкп?
виконавець -  суб'єкт  господарювання,  предметом  діяльності  якого є надання житлово-комунальної послуги  споживачу  відповідно до умов договору;
тобто "інженерно-технічний працівник" це не субєкт господарювання.

Не варто писати ВІДВЕРТІ ДУРНИЦІ. Директор теж не є суб'єкт господарювання. Суб'єкт господарювання в даному випадку підприємство. Представляти  підприємство у відповідних випадках можуть його відповідні співробітники. Громадські слухання це просто збори громадськості, а не судове засідання. Відповідальних представників на слухання керівник підприємства може призначити наказом, або навіть розпорядженням. Список надається в ОМС разом з пропозицією про проведення слухань. Можуть бути присутніми і інші співпрацівники підприємства, які можуть пояснити та надати відповіді на питання споживачів по розрахунку тарифу, по переліку послуг і взагалі по діяльності підприємства. Від ОМС теж може бути не один представник.
Як на будь-яких зборах, громадяни голосуванням вибирають голову і секретаря. Рішення приймається голосуванням.
На форумі є приклади ( навіть відео), як кияни проводили слухання, на яких приймалися рішення визнати слухання такими що не відбулися через недотримання процедури.
Чи є на Вашу думку порушення Порядку (постанова 529), якщо громадські слухання відбувалося в один і той самий час по пяти будинкам одночасно, однак тарифи розраховано на кожен будинок окремо( 5 протоколів відповідно оформлених)
Якщо одночасно, то є. Не могло ж одночасно бути в одному приміщенні 5 голів, 5 секретарів і як голоси рахувати по окремим будинкам в загальній масі присутніх.
На такій "солянці" я зразу ж запропонував визнати слухання такими, що не відбулися. Правда в нас ще була "зачіпка" представник ОМС не встиг приїхати і повідомлення про дату проведення було не вчасно розповсюджено. Пропозиція була додана до протоколу письмово. А потім ще письмова претензія окремо подана до ОМС.  Для нашого будинку провели слухання повторно. Окремо і по процедурі. Результат я Вам вже вказував. Запропонований тариф знижено на 20%.

А як у Вас
Цитувати
дійсно ніхто не прийшов на слухання
То що ж Ви зможете довести? Вам дадуть відповідь, що протоколи складалися окремо і почергово, а якби люди прийшли б то і слухання проводилися б теж почергово і окремо. А раз не прийшли то які питання?

Ще раз нагадую
Цитувати
Який практичний сенс у Ваших питаннях? Ви є учасником судового процесу? Якого? На якій стадії перебуває процес? Для отримання порад потрібно викласти копіїї матеріалів справи.
Як Ви тільки-но збираєтесь оскаржувати рішення ОМС, то слід враховувати що по КАС строк звернення 6 місяців ( або потрібно довести поважність пропуску строку).  А слухання по тарифам вже більше 2-х років не є обов'язковими.
Записаний

Громадські слухання

  • Гість
Re: Громадські слухання
« Reply #14 : 14 Січня 2014, 19:51:47 »

Цитувати
Ще раз нагадую

справа буде розглядатися незабаром розглядатися  судом після кількарічного перебування в апеляційній інстанції (скасовано ухвалу першої інстанції)

Цитувати
То що ж Ви зможете довести? Вам дадуть відповідь, що протоколи складалися окремо і почергово, а якби люди прийшли б то і слухання проводилися б теж почергово і окремо. А раз не прийшли то які питання?

по протоколах все відбулося в один день і почалися ці слухання 0 18 годині. такі відомомсті зафіксовані у протоколах. вели ці слухання і були присутніми на них одні і ті самі особи. тобто одночасно розпочалися  слухання по 5 ти будинках.

Цитувати
Не варто писати ВІДВЕРТІ ДУРНИЦІ. Директор теж не є суб'єкт господарювання. Суб'єкт господарювання в даному випадку підприємство. Представляти  підприємство у відповідних випадках можуть його відповідні співробітники. Громадські слухання це просто збори громадськості, а не судове засідання. Відповідальних представників на слухання керівник підприємства може призначити наказом, або навіть розпорядженням. Список надається в ОМС разом з пропозицією про проведення слухань. Можуть бути присутніми і інші співпрацівники підприємства, які можуть пояснити та надати відповіді на питання споживачів по розрахунку тарифу, по переліку послуг і взагалі по діяльності підприємства. Від ОМС теж може бути не один представник.

хто тариф від імені виконавця повинен доводить??? виконавець-юридична особа, діє на підставі статуту.

Цитувати
Не факт.  У Вас є відповіді ОМС на Ваші запити? Викладайте сканкопії.


факт.  було вивішений  у будинку попередньо  перед  слуханнями з відповідним повідомленням з посиланням на наказ 359 документ щодо проведення цих слухань та   розрахунку тарифу. організаором виступив якраз ОМС

Цитувати
Не всі накази потрібно реєструвати.  Наказ носив РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер.

для кого він носив рекомендаційний характер? якщо він носив рекомендаційний характер, то які підстави у організатора слухань -омс було оформлювати протоколи відповідно до цього наказу-359, а не до статуту територіальної громади?

Цитувати
Як на будь-яких зборах, громадяни голосуванням вибирають голову і секретаря. Рішення приймається голосуванням.
....
Громадські слухання це просто збори громадськості

так громадян  не було на слуханнях..точніше власників квартир...кому тоді доводився розрахунок тарифу? і як проходило голосування?
статутом громади передбачено представництво на слуханнях- з однієї квартири-одна людина. оскільки  тариф доводився до власників квартир, а їх у будинку скажімо 200, а не явився жоден, (і статутом передбачено що що слухання відбулися, якщо на них було понад 51% людей), то як можна стверджувати, що відбулися громадські слухання?

то все таки...хто ж проводить громадські слухання.....омс чи виконавець послуг. Організотором є ОМС
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email