'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Законность оформления придомовой территории  (Прочитано 18573 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Выложенное письмо подтверждает отсутствие земельного участка под домом, который является жилищно-строительным кооперативом.

Обсуждение в теме о придомовой территории и определение её площади относится к домам территориальной громады, что подразумевает наличие земельного участка вокруг дома.
Что можно сказать о придомовой территории ЖСК где нет земельного участка?
Пропустили или обошли этот вопрос, а вопрос важный.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Не очень согласовывается утверждение об "автоматичности" закрепления придомовой территории с выдержкой из Рішення КСУ №- 4рп 2004р. 
Цитувати
"Крім того, таке функціональне призначення‚ як обслуговування дво- або багатоквартирного будинку‚ має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою."

http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4624.15.html

Читайте ще раз. Зверніть увагу:
Цитувати
має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою.


http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6160.msg31257.html#msg31257

Обсуждения аналогичных тем (вопрос один- придомовая территория) существенно отличаются от этой ветки. Нормативные основания и выводы имеют противоположное заключение.

ОЧЕНЬ хочется получить пояснения, почему ......
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Тому, що ЗК змінився.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Тому, що ЗК змінився.
ЗК уже был изменен, когда были обсуждения в приведенных темах.
Рішення КСУ №- 4рп 2004р. не изменялось.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Рішення КСУ змінитися не може. Рішення КСУ приймалось відповідно до чинних  на момент його прийняття норм законодавства.  Цитата наведена Вами з мотивувальної частини Рішення КСУ  №- 14рп від 09.11.2011р. (а не з №4 - 2004р.). З того часу окремі норми ЗК змінювалися не раз.
Цитувати
{Із змінами, внесеними згідно із Законами: .........
№ 4174-VI від 20.12.2011, ВВР, 2012, № 29, ст.338
№ 4188-VI від 20.12.2011, ВВР, 2012, № 29, ст.341
№ 4215-VI від 22.12.2011, ВВР, 2012, № 31, ст.382
№ 4226-VI від 22.12.2011, ВВР, 2012, № 37, ст.444
№ 4442-VI від 23.02.2012, ВВР, 2012, № 49, ст.553
№ 4444-VI від 23.02.2012, ВВР, 2012, № 49, ст.555
№ 4539-VI від 15.03.2012, ВВР, 2012, № 51, ст.573
№ 4709-VI від 17.05.2012, ВВР, 2013, № 7, ст.65
№ 5003-VI від 21.06.2012, ВВР, 2013, № 19-20, ст.189
№ 5018-VI від 21.06.2012, ВВР, 2013, № 22, ст.212
№ 5059-VI від 05.07.2012, ВВР, 2013, № 25, ст.251
№ 5070-VI від 05.07.2012, ВВР, 2013, № 28, ст.303
№ 5077-VI від 05.07.2012, ВВР, 2013, № 28, ст.305
№ 5245-VI від 06.09.2012, ВВР, 2013, № 36, ст.472
№ 5293-VI від 18.09.2012, ВВР, 2013, № 43, ст.616
№ 5394-VI від 02.10.2012, ВВР, 2013, № 40, ст.534
№ 5395-VI від 02.10.2012, ВВР, 2013, № 40, ст.535
№ 5406-VI від 02.10.2012, ВВР, 2013, № 41, ст.551
№ 5462-VI від 16.10.2012, ВВР, 2014, № 6-7, ст.80
№ 5494-VI від 20.11.2012, ВВР, 2014, № 1, ст.3
№ 5496-VI від 20.11.2012, ВВР, 2014, № 1, ст.4
№ 365-VII від 02.07.2013, ВВР, 2014, № 14, ст.248
№ 366-VII від 02.07.2013, ВВР, 2014, № 17, ст.587
№ 402-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.708
№ 406-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.712
№ 639-VII від 10.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.770
№ 661-VII від 24.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.780
№ 1223-VII від 17.04.2014, ВВР, 2014, № 26, ст.896
№ 1507-VII від 17.06.2014, ВВР, 2014, № 31, ст.1060
№ 1556-VII від 01.07.2014, ВВР, 2014, № 37-38, ст.2004}
А та зміна, що нас цікавить, відбулась з 01.01.2013р. на підставі Закон України "Про Державний земельний кадастр" ще  від 07.07.2011 № 3613-VI http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3613-17/page2 ( див. "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ").
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
Тому, що ЗК змінився.

але ж....


Стаття 1 Закону України від 19.06.2003, № 963-IV «Про державний контроль за використанням та охороною земель»

Цитувати
самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.


ЗУ Про Житлово-комунальні послуги

Цитувати
Державне регулювання цін/тарифів базується на принципах: нормативного регулювання надання житлово-комунальних послуг споживачам за цінами/тарифами, затвердженими в установленому законом порядку; відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства; відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості; гарантії соціального захисту населення при оплаті за житлово-комунальні послуги та випередження зростання доходів населення над зростанням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. Плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. Розмір плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою.

То де те      "закріплення меж прибудинкових територій будинків та меж в натурі",  - "Державне регулювання цін/тарифів базується на принципах... відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості", на перевірку якості та кількості, яких споживач має право

хто використовує ділянку навколо житлового будинку і на якій підставі


Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: focus:
Цитувати
відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості"
Це не  означає, що прибудинкової території не існує. Це означає, що якщо вона не обслуговується, то і нарахування за її обслуговування ( підмітання,  прибирання снігу,  посипання  піском і т.д. ) не повинні бути. Акт- претензія і перерахунок.
Автор: focus:
Цитувати
хто використовує ділянку навколо житлового будинку і на якій підставі
Перші, хто використовує,  то є  самі мешканці будинку. Вони ходять до будинку ( і від нього) по тротуарах, відпочівають на лавці, вибивають  килими на господарчому майданчіку, виносять ТПВ у контейнери на спецмайданчик ( коли нема мусоропроводу), діти граються на дитячому майданчіку і т.д. На підставі того, що є або квартиронаймачами в будинку і мають право на користування його елементами зовнішнього благоустрою, або співвласниками будинку ( приватизовані квартири) і відповідно співвласниками елементів зовнішнього благоустрою ( див Рішення КСУ). Стосовно використання сторонніми, то претензії до ОМС і підстава для перегляду  меж, чи знесення незаконних побудов. Але це не питання цієї теми. Такі питання потрібно ставити конкретно з викладенням матеріалів "справи".
Автор: focus:
Цитувати
То де те      "закріплення меж прибудинкових територій будинків та меж в натурі",
Почніть читати спочатку теми. Перегляньте всі НПА, що згадуються, у всіх редакціях, що діяли з часу введення в експлуатацію Вашого будинку.

Автор: focus:
Цитувати
Стаття 1 Закону України від 19.06.2003, № 963-IV «Про державний контроль за використанням та охороною земель»
   
Цитувати
самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.
Про яке самовільне захоплення йде мова?

До 2011р.:
ЗУ "Про планування і забудову територій"  від 20.04.2000 № 1699-III
Цитувати
Стаття 23. Забудова територій
Розміщення об'єктів  містобудування  на  території  населених пунктів   та  за  їх  межами  здійснюється  відповідними  органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування  відповідно до  їх  повноважень  шляхом  надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки згідно  із  затвердженою  містобудівною документацією, регіональними або місцевими правилами забудови.

Суб'єкти містобудування       зобов'язані       додержуватися містобудівних умов  і  обмежень  забудови  земельної  ділянки  при проектуванні і здійсненні будівництва об'єкта містобудування.

Місцеві органи   виконавчої   влади   або   виконавчі  органи місцевого  самоврядування  вживають   заходів   щодо   організації комплексної забудови територій відповідно до вимог статті 25 цього Закону.

     Будівництво об'єктів  містобудування  здійснюється  згідно  з вимогами  законодавства  та  відповідно  до затвердженої проектної документації.

 Стаття 24. Порядок вирішення питань забудови земельної  ділянки
{ Назва статті 24 із змінами, внесеними згідно із Законом N 800-VI ( 800-17 ) від 25.12.2008 }

     Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або  користувачем  за  умови  використання земельної ділянки за її цільовим  призначенням та  відповідно  до  містобудівних  умов  і обмежень   забудови   земельної  ділянки,  встановлених  згідно  з вимогами цього Закону.

Стаття 29. Дозвіл на виконання будівельних робіт

Замовник та  підрядник  для  одержання  дозволу  на виконання будівельних робіт  подають  до  відповідної  інспекції  державного архітектурно-будівельного   контролю  письмову   заяву,  до  якої додаються:

     1) документи від замовника будівництва:

     документ, що  засвідчує  право  власності   чи   користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;

Здійснення будівельних  робіт  на об'єктах містобудування без дозволу на виконання будівельних робіт або його перереєстрації,  а також   здійснення  не  зазначених  у  дозволі  будівельних  робіт вважається   самовільним   будівництвом   і  тягне   за   собою відповідальність згідно із законом.

З 2011р.:
 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"  від 17.02.2011 № 3038-VI
Цитувати
Стаття 37. Дозвіл на виконання будівельних робіт
   3. Форма дозволу на виконання будівельних робіт, форма заяви, що подається для його отримання,  перелік документів, що додаються до заяви,  форма відмови у видачі дозволу на виконання будівельних робіт,   порядок   видачі   та  анулювання  дозволу  на  виконання будівельних  робіт ( 466-2011-п ) визначаються центральним органом виконавчої  влади,  що  забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. № 466
ПОРЯДОК виконання будівельних робіт
2. Будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою
реєстрації відповідною Інспекцією декларації - щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорії складності;
видачі замовнику Інспекцією дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до IV і V категорії складності
ЗК 
Цитувати
Стаття 212. Повернення самовільно зайнятих земельних ділянок
1. Самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам без відшкодування затрат, понесених за час незаконного користування ними.
2. Приведення земельних ділянок у придатний для використання стан, включаючи знесення будинків, будівель і споруд, здійснюється за рахунок громадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.
3. Повернення самовільно зайнятих земельних ділянок провадиться за рішенням суду.
Тобто спочатку земельна ділянка під забудову, а потім дозвіл на будівництво будинка з елементами зовнішнього благоустрою. Якщо земедьної ділянки нема, то і будинок може бути знесено.
 У Вас конкретні питання? Викладайте матеріали "справи" у окрему тему.

« Останнє редагування: 15 Лютого 2015, 13:54:36 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Для нового строительства дома в «то время» выделялся земельный участок. После ввода дома в эксплуатацию этот дом с придомовой территорией вносился в генеральный план города. Основанием для внесения в ген.план является акт о приемке гос. комиссией и подтверждение о выделении земельного участка для застройки. Был в этом вопросе баланс. Вся земля была государственной. Все построения на земельных участках города отмечались в генеральном плане.
В независимой Украине, начале 90-х годов, была проведена перерегистрация земель, на которых находились предприятия. Не могу сказать на основание какого закона, но сам в свое время на предприятии был ответственным и организатором по проведению этих  работ. Восстанавливалась граница межи территории предприятия и определялась её площадь. Выдавались соответствующие документы. Результаты вносились в…сегодня это Госземагентство.
В отношении городской застройки аналогичные мероприятия не производились. Городская земля независимой Украины перешла в разряд запасных земель ОМС. Для городской застройки (в частности) позже был прият закон об инвентаризации, который был успешно местными властями саботирован.
Вот и получается «в те времена» земельный участок у дома был, а после 91г. его не стало. Так и оказались жилые дома на ген. плане с придомовой территорией, но без земельного участка. Куда всех строптивых и тыкают.

Только такое объяснение этой цитате.
Якщо є будинок, то автоматично є і прибудинкова територія, її межі визначені в частині проектної документації на будинок, як зовнішній благоустрій. Ця територія  є на схемах забудови територій. Цього достатньо.

В ходе обсуждений так и не были указаны НПА объясняющие почему «автоматично».
Уважаемый Юрий Васильевич смог это пояснить мудрым ответом:
Бо поняття прибудинкової території має довгу історію.


Затем пересматривая аналогичные темы, выясняется, что «автоматично» признается наличие придомовой территории без земельного участка на основании изменений в ЗК.
Тому, що ЗК змінився.

А та зміна, що нас цікавить, відбулась з 01.01.2013р. на підставі Закон України "Про Державний земельний кадастр" ще  від 07.07.2011 № 3613-VI http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3613-17/page2 ( див. "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ").


Без слов ???????
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: Gelo:
Цитувати
    Что можно сказать о придомовой территории ЖСК где нет земельного участка?
Пропустили или обошли этот вопрос, а вопрос важный.
А що Ваш будинок в повітрі висить? Закон всесвітнього тяжіння Ісаака Ньютона не діє? Ньютон яблуком по "макітрі" отримав задарма?
Перед початком будівництва будинку ЖБК отримував у користування земельну ділянку за рішенням ОМС. Це питання вже обговорювалося. Чому б Вам не почати з запиту до КО стосовно меж і площі прибудинкової території. А також чи були доповнення стосовно прибирання прибудинкової території до договору КО і ТОВ.
Та до ОМС стосовно останньої "інвентаризації" і її наслідків.  Можливо Вас рішення ОМС і задовільнить? І не треба буде "списи ламати".
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Чому б Вам не почати з запиту до КО стосовно меж і площі прибудинкової території. А також чи були доповнення стосовно прибирання прибудинкової території до договору КО і ТОВ.
Не знаю где их искать, чтобы спросить.

Цитувати
Та до ОМС стосовно останньої "інвентаризації" і її наслідків.  Можливо Вас рішення ОМС і задовільнить? І не треба буде "списи ламати".
О  городской инвентаризации спрашивал в Земагентстве. Закон был. Очень хотели делать инвентаризацию. (Гос.заказ - хорошие деньги.) За весь период действия закона не было финансирования. Бюджет молчал.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Не знаю где их искать, чтобы спросить.
Це не  приймається. В інтернені юридичні адреси є. З ТОВ  Ви й у суді "спілкувались".
Цитувати
О  городской инвентаризации спрашивал в Земагентстве.
Я не про ту. Я про так звану "інвентаризацію", про яку Ви зазначали на початку теми. Там інший термін використано.

Цитувати
В отношении городской застройки аналогичные мероприятия не производились. Городская земля независимой Украины перешла в разряд запасных земель ОМС. Для городской застройки (в частности) позже был прият закон об инвентаризации, который был успешно местными властями саботирован.
Вот и получается «в те времена» земельный участок у дома был, а после 91г. его не стало. Так и оказались жилые дома на ген. плане с придомовой территорией, но без земельного участка. Куда всех строптивых и тыкают.
Це питання до Вашого ОМС.
Не треба казати про відсутність нормативів. Вам ліньки переглянути навіть ті, що вказані у першому пості:
Цитувати
2.1. Прибудинкова  територія  -  це  встановлена  за проектом поділу  території  мікрорайону  (кварталу)  та  проектом  забудови земельна  ділянка  багатоквартирної  несадибної житлової забудови, яка необхідна для розміщення та обслуговування  житлового  будинку (будинків)  і пов'язаних з ним господарських та технічних будівель і  споруд.  Прибудинкова  територія  встановлюється  для   будинку (будинків)  і  не  може  виділятися  для  частини  будинку (блоку, поверху, секцій квартир тощо).
     Склад та  поділ  території  мікрорайону (кварталу) на  окремі земельні ділянки прибудинкових територій визначаються необхідністю забезпечення ефективного   утримання   та  експлуатації  житлового будинку  та  прибудинкових  територій   на   підставі   дотримання встановлених будівельних, протипожежних і санітарних норм.
     2.2. Прибудинкова територія включає:
     - територію під житловим будинком (житловими будинками);
     - проїзди та тротуари;
     - озеленені території;
     - ігрові  майданчики  для  дітей  дошкільного  та   молодшого шкільного віку;
     - майданчики для відпочинку дорослого населення;
     - майданчики для занять фізичною культурою;
     - майданчики для тимчасового зберігання автомобілів;
     - майданчики для господарських цілей;
     - майданчики для вигулювання собак;
     - інші  території,  пов'язані  з  утриманням та експлуатацією будинків та інших пов'язаних з ними об'єктів.
Як бачите ніякої "прив'язки" до  передачі у власність чи користування. Наказ втратив чинність аж у 2005р. А Генеральні плани міст були і за часів СРСР. І прибудинкова територія була визначена ( фіг Ви б змусили двірника "обробити" зайвий  метр).   Саме ця територія автоматично перейшла у незалежну Україну. І, якщо в подальшому ніяких змін не вносилось, то вона так і лишилася. А Вам "пенять" на ОМС взагалі соромно. "Пеняйте" на ЖБК ( і на себе ), бо ЖБК повинен був отримати земельний акт. Причому навіть за часів СРСР. Отримали б Акт і зараз проблем би не мали.
« Останнє редагування: 15 Лютого 2015, 16:45:35 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Не знаю где их искать, чтобы спросить.
Це не  приймається. В інтернені юридичні адреси є. З ТОВ  Ви й у суді "спілкувались".
В суде общался с ООО, а здесь разговор о балансодержателе КО.

Цитувати
Цитувати
О  городской инвентаризации спрашивал в Земагентстве.

Я не про ту. Я про так звану "інвентаризацію", про яку Ви зазначали на початку теми. Там інший термін використано.
Так называемая «инвентаризация» не помню как правильно называлась и в соответствие с каким законом проводилась. Появилась информация, узнали где, кто и почему, и стали делать у себя на предприятии. Эти мероприятия в городской черте к жилым застройкам не относилось. Так тогда объяснили. Согласно какого закону это происходило не запоминал.

 
Цитувати
Цитувати
    Вот и получается «в те времена» земельный участок у дома был, а после 91г. его не стало. Так и оказались жилые дома на ген. плане с придомовой территорией, но без земельного участка. Куда всех строптивых и тыкают.
Це питання до Вашого ОМС.
Почему вопрос к нашему ОМС. Такая ситуация везде. Изложенные утверждения о придомовой территории без земельного участка применительны для всех.

 
Цитувати
  Не треба казати про відсутність нормативів. Вам ліньки переглянути навіть ті, що вказані у першому пості:
 2.1. Прибудинкова  територія  - 
 2.2. Прибудинкова територія включає:
Смотрел этот приказ. Интересно, что и как было раньше. Только Приказ этот:
Цитувати
Наказ втратив чинність аж у 2005р.

Зачем на него надо было ссылаться.

Цитувати
  Вам "пенять" на ОМС взагалі соромно. "Пеняйте" на ЖБК ( і на себе ), бо ЖБК повинен був отримати земельний акт. Причому навіть за часів СРСР. Отримали б Акт і зараз проблем би не мали.
До своего судебного процесса в 2012г. знал только о существовании здания суда. Да слышал о многочисленных адвокатах, юридических консультациях и бесполезности обращения к ним – безграмотные или продажные.
О каком получение земельного акта можно тогда было говорить.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Тому, що ЗК змінився.

А та зміна, що нас цікавить, відбулась з 01.01.2013р. на підставі Закон України "Про Державний земельний кадастр" ще  від 07.07.2011 № 3613-VI http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3613-17/page2 ( див. "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ").

В заключительном положении этого закона говорится о земельном участке и различных изменениях при его оформлении.

Укажите согласно какой норме в ЗК  или ЗУ Про ДЗК, придомовая территория без земельного участка автоматически закрепляется за домом.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: Gelo:
Цитувати
Почему вопрос к нашему ОМС. Такая ситуация везде. Изложенные утверждения о придомовой территории без земельного участка применительны для всех.
Вам thunderclap вже писав:
Цитувати
Це ваші припущення! Є в вас реальні докази того, що документи відображають один стан, а фактично він інший? Ви для себе можете робити будь-які припущення, але ніхто не зобов"язаний їх сприймати.
То ж не узагальнюйте на всю країну. В країні проблема відсутності земельних актів, а не розмірів прибудинкових територій. В період з 2005р. по 2013р. споживачі в запереченнях на позови  ЖЕКів намагалися заперечувати наявність  прибудинкової території посилаючись на ЗК і Наказ №76.  Загалом безрезультатно ( а зі зміною ЗК це вже не актуально, Акти вже  ЗК не  передбачені). Судам достатньо
Цитувати
Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
Цитувати
Стаття 39. Використання земель житлової та громадської забудови
Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.
   Ви не можете стверджувати, що землевпорядної документації ні де нема.
Автор: Gelo:
Цитувати
Так называемая «инвентаризация» не помню как правильно называлась и в соответствие с каким законом проводилась. Появилась информация, узнали где, кто и почему, и стали делать у себя на предприятии. Эти мероприятия в городской черте к жилым застройкам не относилось. Так тогда объяснили. Согласно какого закону это происходило не запоминал.
Закон один. Та я не про те. Я про це:
Цитувати
21.10.2014 Исполкомом Херсона приняты нормы по двум составляющим
- определены эквивалентные придомовые территории
І Ви досі не подали запит стосовно своєї прибудинкової території? Про що можна говорити?
Автор: Gelo:
Цитувати
В суде общался с ООО, а здесь разговор о балансодержателе КО.
Я Вам надавав:
Цитувати
Регіон    Україна, Херсонська область, м. Херсон
Адреса    М. ХЕРСОН, КОМСОМОЛЬСЬКИЙ Р-Н, ВУЛ. ЛАВРЕНЬОВА БУД. 11
Телефони    +380 29-23-11
Реквізити КОЛЕКТИВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-БУДІВЕЛЬНИХ КООПЕРАТИВІВ "УКРАЇНА"
Юридичний статус    Юридична
ОКПО    21289890
Форма власності    Приватна власність
Фінансування    Госпрозрахунок
Право на здійснення зовнішньоекономічної діяльності    Не має права
Дата первинної реєстрації    20 липня 1992 року
Реєстратор    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РАЙОННОЇ РАДИ НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ
Дата останньої реєстрації    20 липня 1992 року
Реєстратор    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РАЙОННОЇ РАДИ
Керівник компанії    Свірідов Валерій Якович
Автор: Gelo:
Цитувати
Зачем на него надо было ссылаться.
Тому, що території визначені під час чинності того наказу повинні такими і залишитись
Цитувати
Правила визначення площ та конфігурації земельних ділянок багатоквартирних житлових будинків визначаються відповідно до ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень" за допомогою показника розрахункової щільності забудови. Між тим необхідно враховувати, що в минулому при забудові використовувалися й інші нормативні документи:

• ПиН 1929 "Правила і норми забудови населених місць, проектування і зведення будинків і споруд" від 20.06.29;

• СН 41-58 "Правила і норми планування і забудови міст" від 01.12.58;

• СНиП П-К.2-62 "Будівельні норми і правила. Планування і забудова" від 07.05.66;

• СНиП 11-60-75 "Норми проектування. Планування і забудова міст, селищ і сільських населених пунктів" від 11.09.75;

• СНиП 207.01-89* "Норми проектування. Планування і забудова міст, селищ і сільських населених пунктів" від 13.07.90.

Тому, визначаючи розміри земельних ділянок будинків, збудованих під час дії відповідних норм, слід керуватися саме цими нормами.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Видалено.
Не стосується Херсону.



« Останнє редагування: 15 Лютого 2015, 20:52:47 від Юрій Васильович »
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email