'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ПОЗОВ на захист прав споживачів послуг ХВ і ВВ та зобов’язання вчинити певні дії  (Прочитано 28940 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Але ж суд долучив мої докази про показання лічильників і ні суд, ні відповідач не сказали, що вони не є належними, чи що вони протестують проти них! Тобто це вже неоспорений факт.
Ні не факт. Після того як їх долучили, їх ще потрібно було дослідити.  А у Вас не докази,  а щось на  кшалт пояснення. Там і досліджувати нема чого.
Цитувати
КЛОПОТАННЯ
про залучення доказів
..............................
Також довожу до відома суду та відповідача інформацію щодо показань квартирних лічильників води на початок та кінець періоду застосування Відповідачем до Позивача, як споживача ЖКП, постанови НКРКП № 756 від 18.06.14р., які було встановлено КП «УЖГ» Дарницького району 20.08.2004 у квартирі № ХХХХХХХХ будинку № ХХХХХХХХ по вул. ХХХХХХХХ в м. Києві, споживач ХХХХХХХХ ХХХХХХХХ ХХХХХХХХ (остання державна повірка лічильників була здійснена ДП "Укрметртестстандарт" 06.03.2015, лічильники опломбовано) :

•   показання лічильника холодної води Zenner № 04671705 на 01 липня 2014 року – 00817 ;
•   показання лічильника холодної води Zenner № 04671705 на 01 травня 2015 року – 00837 ;
•   показання лічильника гарячої води Zenner № 04675444 на 01 липня 2014 року – 00502 ;
•   показання лічильника гарячої води Zenner № 04675444 на 01 травня 2015 року – 00512 .
Це Ви вважаєте долученими доказами?   Тут доказами і "не пахне".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
б) АСК застосував п.п. 2 п. "а" ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування", який не діяв в період 2002-2006 років, коли була чинна постанова КМДА № 1245 від 20.06.2002.
Пункт діяв з 05.1997р.  Редакції пункту мінялися. Потрібно посилатись на потрібні редакції, вказувати в який період вони були чинними і на підставі чого. Наводити цитати з тексту. "Зв'язувати" період у позові з періодами існування потрібних редакцій. Інакше на Ваше твердження ніхто уваги не зверне.
« Останнє редагування: 07 Лютого 2016, 22:24:26 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Добре, нехай це просто мої свідчення про покази лічильників, які були долучені до справи, проти яких не було заперечень з боку відповідача. Насправді, для відновлення мого порушеного права на визначення належним чином тарифу на ЖКП, показники лічильників не потрібні. Суд першої інстанції повинен був зобов'язати відповідача здійснити нарахування відповідно до останніх чинних тарифів для споживачів за спожиті обсяги води в моїй квартирі за спірний період (якщо виявиться, що обсяг спожитих послуг дорівнював нулю, то і нарахування будуть нульовими, але - за законними тарифами!). Я не прошу перерахунку, мене не сума нарахувань не влаштовує, мене не влаштовує ціна на ЖКП в період, що оскаржується.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Цитувати
б) АСК застосував п.п. 2 п. "а" ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування", який не діяв в період 2002-2006 років, коли була чинна постанова КМДА № 1245 від 20.06.2002.
Пункт діяв з 05.1997р.  Редакції пункту мінялися. Потрібно посилатись на потрібні редакції, вказувати в який період вони були чинними і на підставі чого. Наводити цитати з тексту. "Зв'язувати" період у позові з періодами існування потрібних редакцій. Інакше на Ваше твердження ніхто уваги не зверне.
Дякую, це зрозуміло.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Перша редакція п.п. 2 п. "а" ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування" - це зміни, внесені згідно із Законом № 2404-VI від 01.07.2010, до яких було ось що:
Цитувати
2) встановлення в порядку і межах, визначених законодавством,
тарифів щодо оплати побутових,  комунальних, транспортних та інших
послуг,  які надаються підприємствами та організаціями комунальної
власності  відповідної  територіальної   громади;   погодження   в
установленому  порядку цих питань з підприємствами,  установами та
організаціями, які не належать до комунальної власності;
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/ed19981024

А повноваження у виконавчих органів сільських, селищних, міських рад встановлювати тарифи на теплову  енергію, централізоване водопостачання та водовідведення забрали ще пізніше - 13.10.2010:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2479-17/card4#Current
« Останнє редагування: 08 Лютого 2016, 02:28:54 від Олександр_2015 »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ви нам інформацію надаєте?  Нам вона навіщо? Ви думайте як це все в скарзі описати.
Доречі, щодо Автор: Олександр_2015
Цитувати
А повноваження у виконавчих органів сільських, селищних, міських рад встановлювати тарифи на теплову  енергію, централізоване водопостачання та водовідведення забрали ще пізніше - 13.10.2010:
забрали не у всіх, якщо вже бути точним.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Я це пишу для критики і щоб краще підготуватись для написання скарги. Я ж не юрист і досвіду замало.

А у яких органів місцевого самоврядування не забрали ці повноваження і де це відображено?
« Останнє редагування: 08 Лютого 2016, 18:00:02 від Олександр_2015 »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ви ж надаєте посилання на ЗУ, Ви самі його читали?
Цитувати
Стаття 6. Повноваження національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг
2) здійснює:
 ліцензування господарської   діяльності   з  централізованого водопостачання та водовідведення в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними  умовами);  розроблення  і  затвердження ліцензійних   умов   (   z1468-12  )  і  порядку  контролю  за  їх дотриманням;
- встановлення   тарифів   на   комунальні   послуги  суб'єктам природних   монополій  та  суб'єктам  господарювання  на  суміжних ринках,  ліцензування  діяльності  яких  здійснюється національною комісією,  що  здійснює  державне  регулювання у сфері комунальних послуг;

Ліцензійні умови:
Цитувати
1.4. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі - Комісія), здійснює ліцензування господарської діяльності:

суб'єктів господарювання, які надають (мають намір надавати) послуги з централізованого водопостачання (виробництво, транспортування та постачання питної води споживачам) та/або централізованого водовідведення (відведення та/або очищення комунальних та інших стічних вод) в одному чи декількох населених пунктах в межах території однієї області (включаючи Автономну Республіку Крим, міста Київ та Севастополь), чисельність або сукупна чисельність населення яких становить більше ніж тридцять тисяч осіб та обсяги реалізації послуг яких становлять відповідно: з централізованого водопостачання – більше ніж триста тисяч метрів кубічних на рік; з централізованого водовідведення – більше ніж двісті тисяч метрів кубічних на рік;

{Абзац другий пункту 1.4 розділу I в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 127 від 06.09.2013}

суб’єктів господарювання, системи централізованого водопостачання та водовідведення яких розташовані на території двох або більше областей (включаючи Автономну Республіку Крим, міста Київ та Севастополь);

підприємств з іноземними інвестиціями, які надають (мають намір надавати) послуги з централізованого водопостачання та водовідведення
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1468-12 ( в 2010р. було десь біля 100 000 чисельність населення) 
Київводоканал звісно підпадав під ліцензування Нацкомісії, а в малих містах то залишалось у віданні ОМС ( і тариф).
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

АСК у будь-якому разі помиляється у тому, що:

Це не мені, а в касаційній скарзі слід довести (щодо неналежного визначення ціни, щодо унеможливлення встановлення фактичних обставин справи, зокрема недослідження того, що Ви вважаєте доказами).
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Ви ж надаєте посилання на ЗУ, Ви самі його читали?
...........
Київводоканал звісно підпадав під ліцензування Нацкомісії, а в малих містах то залишалось у віданні ОМС ( і тариф).
Ви дуже глибоко "копаєте". Я посилання привів тільки для того, щоб підтвердити дату, з якої відібрали згадані повноваження у ОМС. Я б ніколи не здогадався не просто перейти за посиланням, а й потім перейти до поточної редакції, потім ще раз перейти за новим посиланням до постанови, в якої йдеться про це обмеження:
Цитувати
чисельність або сукупна чисельність населення яких становить більше ніж тридцять тисяч осіб та обсяги реалізації послуг яких становлять відповідно: з централізованого водопостачання – більше ніж триста тисяч метрів кубічних на рік; з централізованого водовідведення – більше ніж двісті тисяч метрів кубічних на рік
Тоді у мене запитання - а чому не привели це обмеження одразу у ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування"? Там же немає ніяких обмежень. (Але це все не має значення для касаційної скарги.)
« Останнє редагування: 08 Лютого 2016, 20:36:16 від Олександр_2015 »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

АСК у будь-якому разі помиляється у тому, що:

Це не мені, а в касаційній скарзі слід довести (щодо неналежного визначення ціни, щодо унеможливлення встановлення фактичних обставин справи, зокрема недослідження того, що Ви вважаєте доказами).
Так я ж тут перевіряю на "міцність" свою позицію перед тим, як остаточно сформулювати її у скарзі. Що до доведення неналежного визначення ціни ЖКП для споживачів цих ЖКП - це вже доведено судом і викладено у постанові ОАСК від 21.04.15р. у справі № 826/20330/14. Це просто суди не хочуть це визнати і неправомірно апелюють до того, начебто я "обрав неправильний спосіб захисту", то начебто "відповідач не порушував права позивача, як споживача ЖКП в частині застосування тарифів, встановлених постановою НКРЕКП № 756 від 18.06.2014" і, як наслідок - "вимоги позивача суперечать чинному законодавству" (="закономірний" абсурд).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: Олександр_2015:
Цитувати
Але це все не має значення для касаційної скарги.
Звісно не має. Має значення точність висловлювань. Сайт відвідують громадяни з різних міст України. В тому переліку і тих, в яких тарифи і зараз встановлюють ОМС. А  Ви  їх вводите в оману своїм:
Цитувати
А повноваження у виконавчих органів сільських, селищних, міських рад встановлювати тарифи на теплову  енергію, централізоване водопостачання та водовідведення забрали ще пізніше - 13.10.2010:
Тому я і уточнив:
Цитувати
забрали не у всіх, якщо вже бути точним.
Автор: Олександр_2015:
Цитувати
Тоді у мене запитання - а чому не привели це обмеження одразу у ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування"? Там же немає ніяких обмежень.
Дивіться закон
Цитувати
2) встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги;
Що незрозумілого ОМС встановлює тарифи на комунальні послуги. Так? Так.  На всі? Ні.  Крім тих, що встановлює НКРЕКП. НКРЕКП встановлює тариф на  ХВП для підприємств,  що  обслуговують населені пункти з населенням більше 30000 осіб. Де менше, НКРЕКП тариф не встановлює. ОМС встановлює,  бо це їх повноваження саме через те, що  НКРЕКП для таких підприємств не встановлює. 
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Я з Вами погоджуюсь. У мене виникло непорозуміння ось чому. Якби в Законі було написано "...крім тих, що встановлює НКРЕКП" (без переліку ЖКП), то звісно треба було дивитись - а які ж саме тарифи встановлює НКРЕКП (і там вже ми б знайшли і обмеження на кількість мешканців населених пунктів). А так вийшла двозначність - можна зрозуміти так, як кажете Ви (досвідчений юрист), а можна зрозуміти, що фраза "які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг" просто вказує, що перелічені ЖКП встановлюються НКРЕКП, тобто, що перелік є вичерпаним і без додаткових умов. ІМХО.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Ось з ким я мав справу - з порушницею присяги судді І.О. Набудович:
Цитувати
9 лютого на засіданні Вищої кваліфікаційної комісії суддів України розглянуто питання про притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності.
Розглянувши звернення Громадської організації «Майдан – Громадський контроль», Комісія вирішила рекомендувати Вищій раді юстиції звільнити столичного суддю, яка приймала рішення стосовно учасника Автомайдану. Комісія вбачає факти, які свідчать про порушення присяги судді у діях Набудович Ірини Олександрівни – судді Дарницького районного суду міста Києва.
http://vkksu.gov.ua/ua/news/komisiia-riekomiendue-zwilniti-suddiu-iaka-uchwaliuwala-rishiennia-shtchodo-utchasnika-awtomajdanu/

Тільки у ході моїй справі їй давали 2 відвода відповідач і один раз я.
« Останнє редагування: 10 Лютого 2016, 13:49:41 від Олександр_2015 »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Останній день 15.02.
Якщо подавати клопотання про подовження строк, то 23.02.
Клопотання про поновлення строку касаційного оскарження треба подавати окремо, чи можна заявити про це на початку скарги?

Чи достатньо просто вказати, що ухвала апеляційного суду була отримана 3 лютого 2016 року?
Доказів цього у мене немає.

А це що - правда
Цитувати
Копії оскаржуваних рішень (ухвал) суду першої та апеляційної інстанції доцільно замовляти в суді, а не подавати ксерокопії, оскільки в такому випадку касаційний суд може залишити касаційну скаргу без руху.
? ??? 
http://xn--80ankme7e.com/10434-schodo-podannya-kasacynoyi-skargi-do-vischogo-specalzovanogo-sudu-ukrayini-u-poryadku-civlnogo-provadzhennya.html
« Останнє редагування: 13 Лютого 2016, 23:03:53 від Олександр_2015 »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email