'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Порівняння норм законів "Про ОСББ" та "Про кооперацію"  (Прочитано 24855 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Перелік начебто "намалювався". Проте не зрозуміло, яким фактам Ви надали статус "плюсів", а яким "мінусів". Тому незрозуміло що і  чого потрібно  коментувати, а що ні...
Цитувати
10. В ЗУ про ОСМД , где ОСМД является юридическим лицом не установлен порядок приема в члены ОСМД и порядок исключения из объединения. Совладельцы квартир и нежилых помещений не являются членами ОСМД.
Я Вам вже вказував, такого юридичного терміну, "член ОСББ" НЕ ІСНУЄ. Тому в ОСББ членів  не приймають і з  нього не виключають. З "Типового  статуту  ОСББ" розділ  "прийому/виключення членів" було видалено.
Цитувати
Как следствие применение устава ОСМД не членами объединения является противозаконным действием
Якщо таких осіб, я "не члени", не існує,  то, відповідно, такі дії, як "применение устава ОСМД не членами объединения" не є можливими. 
Цитувати
принятые решения незаконных сборов и самозваного правления  исполнению не подлежат.
Сама по собі ( вирвана з Вашого тексту) ця фраза є вірною, як для ОСББ, так і для ЖБК.  Разом з іншим текстом Вона безглузда, бо ні якого "следствия" від "применение устава ОСМД не членами объединения" бути не може,  бо не існуєсамих "не членов".
Цитувати
11. Законом об ОСМД не установлено кто имеет право подписи  финансовых документов.
(п.66 Прим.уст.) В ЖСК право подписи председателя правления  и других ответственных лиц закреплено Примерным уставом. 
Так і законом "Про кооперацію" теж не встановлюється... Не знаєте чому? Тому, що є відповідна постанова НБУ (стосовно прав перших осіб), ЄДР ( хто керівник, хто підписант) і Статут ( на підставі  якого вносяться відомості в ЄДР).   Тобто різниця лише в назвах "примірний" (ЖБК) та "типовий" (ОСББ) запропонованих  владою  статутів.
Цитувати
9. В ОСМД регистрация устава обязывает иметь в наличии заявления с указанием личных данных и прочего о владельцев, изъявивших желание создать ОСМД в кол-ве установленном ЗУ, т.е. более половины владельцев квартир и нежилых помещений. Подлежит установлению, кто именно от владельца квартир или помещений подписывал и подписывает протоколы установочных сборов и в последующем общих сборов.
В ЗУ об ОСМД  не установлен порядок подготовки документов к регистрации. Поэтому есть сомнения в соблюдении законности при регистрации устава. Законность устава -???
(п.п.4.и5. Прим.уст) В ЖСК утвержден порядок создания и регистрации кооператива.
Я ж кажу, шо Ви "не в темі"!
Пора вже  повернути  серпи та молоти їх власникам,  та спалити прапор неіснуючої держави (СРСР). В Україні  є окремий   закон щодо реєстрації...
Цитувати
8. В ЗУ про ОСМД не предусмотрены выборы в орган контроля над деятельностью объединения, соблюдения устава.  Отсутствует право создания Наблюдательного совета
(ст.16 ЗУ) В ЖСК право избрания  Наблюдательного совета утверждено законом.
Тільки є "малесеньке" АЛЕ! ЗУ "Про кооперацію" охоплює всі можливі варіанти кооперативів. Тому така норма і є. Але ст. 17 ( не 16) не встановлює повноважень спостережної ради,  повноваження повинні бути визначені в Статуті.  Для ЖБК створення спостережної ради не передбачено,  тому в "примірному статуті" про спостережну раду навіть згадки нема. До того ж  спостережна  рада сама рішень не приймає,  потрібно скликати збори. Що в ЖБК, що в  ОСББ вищим  органом є збори.  В ОСББ право скликати збори мають навіть прості співвласники будинку ( 3 співвласники під об'явою піддписалися і будь ласка на збори). Тобто норма навіть на порядок демократичніша ніж  про спостережну раду і набагато ( хоч і менш ніж на порядок) демократичніша  від положень ЖБК - позачергові збори можуть скликати не менше ніж  1/3 членів.
Цитувати
7.В ЗУ ОСМД  не предусмотрена компенсация владельцу квартиры или нежилого помещения за ущерб, полученному в последствие некачественного содержания конструкций, различных систем и т.д. управлением ОСМД
(п.16 Прим.уст.) В ЖСК установлено устранение ущерба или компенсация затрат при самостоятельном ремонте вследствие некачественного содержания конструкций, различных систем и т.д. жилого дома, управлением ЖСК.
П. 16 то "Права" ЖБК,  а не "Обов'язки".  "Обов'язки" ЖБК то п.  17. Тільки й там такої норми нема. Слово "компенсації" зустрічається в "Примірному..." лише раз і зовсім з іншого поводу.
Взагалі проблему компенсації збитків вирішує ЦКУ. Як для ЖБК,так і для ОСББ.
Цитувати
6.(ст.10 ЗУ) В законе ОСМД зарплата правления  и председателя устанавливается общим сбором. Порядок оплаты ревизийной комиссии, содержание управления объединения законом не установлен.
(ст.15 ЗУ) В ЖСК размер оплаты председателю правления, председателю  рев.комиссии, содержание управления ЖСК и контроля за деятельностью кооператива устанавливает общее собрание. Правление и члены рев. комиссии работают на общественных началах.
Що то за "звір"  -  "общим сбором"?  Розмір матеріального та іншого заохочення голови
та членів правління встановлюється рішенням загальних зборів. Платити ревізійній комісії нема потреби. Вона цілий рік нічого не робить. В кінці року перевіряє фінансовий звіт і доводить результат перевірки загальним зборам... Проте за бажанням загальні збори можуть встановити якусь винагороду і членам ревізійної комісії ( закон не забороняє). Можуть напряму, можуть закласти ці витрати в кошторис і надати право вирішувати правлінню ( бо це питання не входить у перелік виключних питань зборів). Щодо
Цитувати
Правление и члены рев. комиссии работают на общественных началах.
то це з розряду: "Гляжу я в книгу, а вижу ....". 
Цитувати
визначення розмірів оплати  праці  голови  правління,  голови ревізійної  комісії  (ревізора),  а  також  кошторису на утримання апарату органів  управління  та  органів  контролю  за  діяльністю кооперативу;
Кошторис включає і "зарплату", якщо збори вирішать її платити.
Цитувати
5.(ст.6 ЗУ) В ОСМД очередные сборы не реже 1 раз в год.
(ст.6 ЗУ) Внеочередные сборы могут собираться по инициативе 3 владельцев.
(п.61 Прим.уст.) В ЖСК очередные не реже 2 раза в год.
(п.62 Прим.уст.) Внеочередное собрание могут собираться по инициативе 1/3 членов кооператива.
Раз чи два на рік це взагалі ні яка не  проблема! На початку діяльності доведеться частіше збиратись це 100%.  Далі, це залежатиме від рівня питань, що виникають. Бо є питання, що вирішують тільки збори. І як через місяць  виникне потреба, то доведеться  й через місяць скликати. А  так, звіти "прив'язані" до року,  а не до півріччя...
Цитувати
В ОСМД не предусмотрено определение кол-ва представителей на общие сборы (в типовом присутствие 3 чел. на объединение и сборы считаются законными).
ЧТО ЗА БРЕД? То 3 представники мають право скликати збори представників ( усіх представників ),  так само як і  3 співвласниика мають право скликати збори співвласників ( усіх співвласників). 
Цитувати
4. ...(ст.15 ЗУ) В ЖСК кол-во уполномоченных определяется уставом.
(ст.61 Прим.уст.) В примерном уставе принято, что один уполномоченный избирается от 5 членов на 2 года, при численности в ЖСК 75 членов и больше.
А на фіг вони взагалі потрібні? Вам це подобається просто тому, що ВОНО Є. Повноваження таких зборів є мінімальними. Крім виключних питань загальних зборів. За типовим статутом ОСББ
Цитувати
До виключної компетенції загальних зборів належать:
затвердження Статуту об’єднання, внесення змін до нього;
обрання членів правління об’єднання;
питання про використання спільного майна;
затвердження кошторису, балансу об’єднання та річного звіту;
попереднє (до їх укладення) погодження умов договорів, укладених на суму, що перевищує __________________________ , а також договорів, предметом яких є
                                         (сума в гривнях або визначена в інший спосіб)
цінні папери, майнові права або спільне майно співвласників чи їх частина;
визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників;
прийняття рішення про реконструкцію та ремонт будинку або про зведення господарських споруд;
визначення розміру матеріального та іншого заохочення голови та членів правління;
визначення обмежень на користування спільним майном;
обрання та відкликання управителя, затвердження та зміна умов договору з управителем, прийняття рішення про передачу функцій з управління спільним майном будинку повністю або частково асоціації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку;
прийняття рішень про заснування інших юридичних осіб або участь у товариствах.
Що важливого залишилось представникам? НІЧОГО.  До того ж у разі, якщо рішення зборів представників, навіть з малозначного питання, не  сподобається 3-м співвласникам, вони мають  право скликати загальні збори для перегляду рішення зборів представників. То який сенс у такому "інституті"? НІ ЯКОГО.
Цитувати
3.В ОСМД Законом не установлено кол-во членов ревизийной комиссии. Не установлен порядок избрания председателя рев.комиссии и не установлены полномочия комиссии.
(ст.18 ЗУ) В ЖСК члены ревизийной комиссии избираются на общем собрании не менее 3 чел. на срок до 5 лет. Члены комиссии избирают своего председателя. 
Закон "Про ОСББ" достатньо визначив це питання
Цитувати
Для здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю правління  об'єднання  на  загальних  зборах  обирається  з  числа співвласників  ревізійна комісія (ревізор) або приймається рішення про залучення аудитора.
     Порядок діяльності ревізійної комісії та її кількісний  склад затверджуються загальними зборами. 
Це не гірше від ЗУ "Про кооперацію". Просто віхідці з СРСР часто за звичкою  потребують зайвого деталювання і непотрібних підробиць... C`est la vie...  Правда є ще й юридичне обгрунтування такого тексту в ЗУ "Про ОСББ". Питання, комісія чи ревізор, не залежить від кількості співвласників, кількості квартир,  як  у ЖБК. Вважаєм достатнім одного ревізора - нема проблем, ні хто не вправі ВКАЗУВАТИ. Можна взагалі не створювати такого "органу", а найняти професійного аудитора. Це вже крок уперед, у порівнянні з правами ЖБК.
Цитувати
2.В ОСМД Законом не установлено кол-во членов правления. Не установлен порядок избрания председателя ОСМД.
Законом не закреплены полномочия председателя правления.
(ст.16 ЗУ) В ЖСК члены правления избираются на общем собрании не менее 3 чел. на срок до 5 лет. Члены правления избирают председателя и его заместителя.
Що "не менее 3 чел"? Збори з явкою "3 чел."? Так вони не правомочні... Правління в "не менее 3 чел"? Так в законі такого нема.
Цитувати
Члени правління  та  голова кооперативу обираються загальними зборами членів кооперативу на строк,  визначений статутом,  але не більше ніж на п'ять років.
"Про ОСББ":
Цитувати
Порядок обрання   та   відкликання   членів   правління,   їх кількісний  склад  та  строки  обрання  встановлюються  загальними зборами.
Теж  саме ( статут теж загальними зборами встановлено). Вам подобається про  5  років. Так я не зустрічав жодного ОСББ у якого статутом би було не те щоб більше, а навіть і ці 5. Загалом 3 роки.
ЗУ "Про кооперацію" теж не встановлює
Цитувати
Порядок обрання  або  відкликання  членів правління та голови
кооперативу,  а  також  порядок  проведення   засідань   правління кооперативу та прийняття  ним  рішень  визначаються  статутом кооперативу.
ЗУ "Про кооперацію" теж  "не закреплены полномочия председателя правления".
Цитувати
Тем не менее, примерный устав является основным нормативным документом регулирующий взаимоотношения и управление ЖСК.
Не "примірний", а сам СТАТУТ, затверджений та зареєстрований. І тільки в тій частині, що не суперечить нормам закону "Про кооперацію" ( як мінімум)
Цитувати
2. Кооперативи  та  кооперативні об'єднання,  які створено до набрання чинності цим Законом,  зобов'язані протягом  року  з  дня набрання   чинності   цим   Законом   привести   свої   статути  у відповідність із цим Законом.
     3. До приведення статутів  у  відповідність  із  цим  Законом кооперативи   та  кооперативні  об'єднання  керуються  положеннями діючих статутів у частині, що не суперечить цьому Закону.
А якщо норми цього закону вже самі можливо суперечать якомусь "свіжішому", то можливі і інші "скорочення".
Цитувати
В Постановлении с Примерным уставом изложены подробные нормативы для жизнедеятельности ЖСК. Учитывая, что ЖСК проходит несколько стадий существования: создание и строительство, вселение в дом и выплачивание взносов за квартиру, последняя стадия это содержание ЖСК, когда все квартиры и помещения в собственности. Именно поэтому постановление имеет предупреждение об особенностях применения примерного устава.  Не совсем удобное и не очень понятное в применении.
Ахінея...
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 14:22:52 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Предлагаю по пунктам ознакомиться с преимуществом ЖСК  на ОСМД.
Надеюсь, будет заключение о фактическом отличии нормативов. Для этого уже сделано прилично.
Часто аргументи виглядають так: "в ЗУ № 1 буква а написана "строчной". В отличие от ЗУ № 1, в ЗУ № 2 буква В написана "прописной"".
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:41:51 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Батько платит за владельца - собственника квартиры. Он платит за чужую квартиру. За свою он уже не платит.
Этот конфуз будет отражен в уставе ясно и понятно. Нет в собственности квартиры, значит нет членства в ЖСК. Вот с подтверждением отсутствия собственности
А як Ви будете доводити несплату, коли кошти надходять? Ви це питання не вирішили... Ви в статуті напишете: "не можна платити за чужу квартиру"?  От сміху-то буде...
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:42:23 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Re: Членство в ЖБК
« Reply #33 : 26 Січня 2016, 04:29:49 »

Продолжая обсуждение,  хотелось напомнить, что Вы, Юрий Васильевич, мне указывали на соблюдение в более точном применение  терминов установленных НПА.  К примеру, уполномоченный - относится к ЖСК, а представитель - к ОСМД.  Также помню возмущение, когда при обсуждении высказал свою мысль о «царьках». Стараюсь Ваши замечания соблюдать.
От Вас прошу не ссылаться на « … неіснуючої держави (СРСР)» и  подобное. К чему непонятно, только рассеивает суть обсуждений.  Это СРСР издало что-то для кооператива, а независимая Украина за 30 лет не нашла времени внести изменения. А политические взгляды здесь неуместны.
 Все мы умные … завтра.
 Что имеем в законодательстве тем и пользуемся.

Проте не зрозуміло, яким фактам Ви надали статус "плюсів", а яким "мінусів". Тому незрозуміло що і  чого потрібно  коментувати, а що ні... 
Обсуждаем преимущества ЖСК.
Цитувати
 
Цитувати
10. В ЗУ про ОСМД , где ОСМД является юридическим лицом не установлен порядок приема в члены ОСМД и порядок исключения из объединения. Совладельцы квартир и нежилых помещений не являются членами ОСМД.
Я Вам вже вказував, такого юридичного терміну, "член ОСББ" НЕ ІСНУЄ. 
Здесь и далее усматриваю в Ваших ответах «слепую» защиту ОСМД. Так  как кое где ответы не соответствуют законодательству. Тому пример:
Юридический термин «член ОСББ» НЕ СУЩЕСТВУЕТ(а это читают все). Смотрите опровержение:
Цитувати
  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  П О С Т А Н О В А   від 11 жовтня 2002 р. N 1521
  Реєстрація об'єднань
     3. Для   державної   реєстрації    об'єднання    уповноважена
установчими зборами особа (далі - заявник) подає безпосередньо або
надсилає  поштою  (рекомендованим  листом)  до  органу   державної
реєстрації:
  4) список членів об'єднання, складений згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Додаток 2
                                   до Порядку державної реєстрації
                                       об'єднань співвласників
                                      багатоквартирного будинку

                              СПИСОК
                 членів об'єднання співвласників
                    багатоквартирного будинку
           ____________________________________________
                             (адреса)
           ____________________________________________
 
------------------------------------------------------------------
 N |Номер   |Прізвище,|Інші    |Розмір     |Частка     |Підпис
з/п|квартири|ім'я, по |власники|загальної  |житлового  |власника
   |чи назва|батькові |цього   |площі      |чи нежитло-|або упо-
   |нежитло-|власника |примі-  |житлового  |вого при-  |вноваженої
   |вого    |або      |щення   |чи нежитло-|міщення у  |ним особи
   |примі-  |уповно-  |        |вого при-  |загальній  |
   |щення   |важеної  |        |міщення,   |площі      |
   |        |ним      |        |кв. метрів |житлових   |
   |        |особи    |        |           |чи нежитло-|
   |        |         |        |           |вих при-   |
   |        |         |        |           |міщень     |
   |        |         |        |           |будинку,   |
   |        |         |        |           |відсотків  |
------------------------------------------------------------------
 
     Голова
установчих зборів    _____________      __________________________
                       (підпис)           (ініціали та прізвище)

"___" _____________ 200_ р.

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1521-2002-%D0%BF

Цитувати
Тому в ОСББ членів  не приймають і з  нього не виключають. З "Типового  статуту  ОСББ" розділ  "прийому/виключення членів" було видалено.
  ????
Цитувати
Цитувати
Цитувати
Как следствие применение устава ОСМД не членами объединения является противозаконным действием
Якщо таких осіб, я "не члени", не існує,  то, відповідно, такі дії, як "применение устава ОСМД не членами объединения" не є можливими.
Думаю, Вы в ближайшее время займетесь законностью членов своего ОСМД.
Цитувати
11. Законом об ОСМД не установлено кто имеет право подписи  финансовых документов.
(п.66 Прим.уст.) В ЖСК право подписи председателя правления  и других ответственных лиц закреплено Примерным уставом. 
Так і законом "Про кооперацію" теж не встановлюється... Не знаєте чому?

Обсуждали ранее, Примерный устав является неотъемлемой частью постановления или уже нет?  Является, значит это нормативный документ. Типовой устав – проект и после утверждения получит статус нормативного. Вот что там будет написано, не факт, что в соответствии с типовым.
Если прим. устав является НПА, зачем указывать на ЗУ «Про кооперацию»? При разногласиях одинаковых норм только тогда надо указывать на этот ЗУ.
Цитувати
   
Цитувати
9. В ОСМД регистрация устава обязывает иметь в наличии заявления с указанием личных данных и прочего о владельцев, изъявивших желание создать ОСМД
В ЗУ об ОСМД  не установлен порядок подготовки документов к регистрации. Поэтому есть сомнения в соблюдении законности при регистрации устава. Законность устава -???
(п.п.4.и5. Прим.уст) В ЖСК утвержден порядок создания и регистрации кооператива.
Я ж кажу, шо Ви "не в темі"!] 

Уже стало понятно , что Вы сильны «в теме» по регистрации! 
  СПИСОК членів об'єднання співвласників багатоквартирного будинку   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1521-2002-%D0%BF
Цитувати
   
Цитувати
8. В ЗУ про ОСМД не предусмотрены выборы в орган контроля над деятельностью объединения, соблюдения устава.  Отсутствует право создания Наблюдательного совета
(ст.16 ЗУ) В ЖСК право избрания  Наблюдательного совета утверждено законом.
Тільки є "малесеньке" АЛЕ! ЗУ "Про кооперацію" охоплює всі можливі варіанти кооперативів. Тому така норма і є. Але ст. 17 ( не 16) не встановлює повноважень спостережної ради,  повноваження повинні бути визначені в Статуті.  Для ЖБК створення спостережної ради не передбачено,  тому в "примірному статуті" про спостережну раду навіть згадки нема.
Буквально раньше было указано на ЗУ «Про кооперацию», а прим. устав применяется не в соответствии с законом. Сейчас уже ЗУ не принимается во внимание и стал главнее прим. устав.
В этом примере хорошо видно, что ЖСК не имея в прим. уставе затронутого вопроса обязан руководствоваться ЗУ «Про кооперацию». И причем здесь  "малесеньке" АЛЕ! Разве в ЗУ сказано, что применять ст.17 с ограничением, кроме ЖСК.
Цитувати
      До того ж  спостережна  рада сама рішень не приймає,  потрібно скликати збори.
  Прямо хотите принизить необходимость и возможности этого совета. К чему обсуждение деятельности наблюдательного совета.
Вопрос стоит в том, что в ОСМД не предусмотрено создание наблюдательного совета. Какие права и обязанности у них это будет второй вопрос, но его не обсуждаем. 
Цитувати
Цитувати
7.В ЗУ ОСМД  не предусмотрена компенсация владельцу квартиры или нежилого помещения за ущерб, полученному в последствие некачественного содержания конструкций, различных систем и т.д. управлением ОСМД
(п.16 Прим.уст.) В ЖСК установлено устранение ущерба или компенсация затрат при самостоятельном ремонте вследствие некачественного содержания конструкций, различных систем и т.д. жилого дома, управлением ЖСК.
П. 16 то "Права" ЖБК,  а не "Обов'язки".  "Обов'язки" ЖБК то п.  17. Тільки й там такої норми нема.
Уважаю Ваше тонкое понимание любого изложенного текста. Но по теме. Покажите подобное(можно и круче) обязательство в ОСМД, которое имеется в прим. уставе ЖСК, цитата прилагается
Цитувати
17. Житлово-будівельний кооператив зобов'язаний:
     7) провадити внутріквартирний поточний ремонт або  сплачувати вартість ремонту,  якщо  необхідність  у його проведенні викликана пошкодженням частин будинку, інженерного обладнання або зв'язана з капітальним ремонтом будинку чи його конструктивних частин;
Цитувати
6.(ст.10 ЗУ) В законе ОСМД зарплата правления  и председателя устанавливается общим сбором. Порядок оплаты ревизийной комиссии, содержание управления объединения законом не установлен. 
В законе ОСМД об этом ничего нет.  Вы указываете опять на устав, т.е. как хочу и сколько хочу.
Цитувати
   Розмір матеріального та іншого заохочення голови та членів правління встановлюється рішенням загальних зборів.
Цитувати
  Платити ревізійній комісії нема потреби. Вона цілий рік нічого не робить. В кінці року перевіряє фінансовий звіт і доводить результат перевірки загальним зборам...
Это, к примеру,  у Вас такой подход. В другом ОСМД в комиссии числятся «свои …» вот, и будет другой подход с начислением зарплаты. Законом ведь ничего не ограничено. Для этого лазейка для содержания «своих» имеется:
Цитувати
   Можуть напряму, можуть закласти ці витрати в кошторис і надати право вирішувати правлінню ( бо це питання не входить у перелік виключних питань зборів). 
Цитувати
Раз чи два на рік це взагалі ні яка не  проблема!
Это гарантия закрепленная законом  для жильцов, членов, совладельцев !
Цитувати
Цитувати
В ОСМД не предусмотрено определение кол-ва представителей на общие сборы (в типовом присутствие 3 чел. на объединение и сборы считаются законными).
ЧТО ЗА БРЕД? То 3 представники мають право скликати збори представників ( усіх представників ),  так само як і  3 співвласниика мають право скликати збори співвласників ( усіх співвласників).

Перечислили все кроме нужного пункта. Бред или нет, уточняйте. Вот цитата из типового:
Цитувати
4. Збори представників у разі потреби скликає правління об’єднання або не менш як три представники від об’єднання.
А на фіг вони взагалі потрібні? Не нам решать, надо или нет. Обсуждаются Законы.
Цитувати
Що важливого залишилось представникам? НІЧОГО.  До того ж у разі, якщо рішення зборів представників, навіть з малозначного питання, не  сподобається 3-м співвласникам, вони мають  право скликати загальні збори для перегляду рішення зборів представників. То який сенс у такому "інституті"? НІ ЯКОГО.
Вам может и не надо, но есть другие ОСМД. 
Цитувати
Питання, комісія чи ревізор, не залежить від кількості співвласників, кількості квартир,  як  у ЖБК.
Зачем так быстро «забывать», что в ЖСК нет привязки кол-ва комиссии к чему либо.   
Цитувати
(ст.18 ЗУ) В ЖСК члены ревизийной комиссии избираются на общем собрании не менее 3 чел. на срок до 5 лет. Члены комиссии избирают своего председателя. 

Цитувати
Вважаєм достатнім одного ревізора - нема проблем, ні хто не вправі ВКАЗУВАТИ. Можна взагалі не створювати такого "органу", а найняти професійного аудитора. Це вже крок уперед, у порівнянні з правами ЖБК.
Это мне больше нравится. Нанимать аудитора по требованию и раз в год.
Цитувати
Цитувати
(ст.16 ЗУ) В ЖСК члены правления избираются на общем собрании не менее 3 чел. на срок до 5 лет. Члены правления избирают председателя и его заместителя.
Що "не менее 3 чел"? Збори з явкою "3 чел."? Так вони не правомочні... Правління в "не менее 3 чел"? Так в законі такого нема.
Вот  прим.устав подтверждает кол-во 3 чел., а ЗУ подтверждает срок 5 лет. Все по закону!
Цитувати
63. Правління  житлово-будівельного  кооперативу є виконавчим органом   кооперативу,   підзвітним   загальним   зборам    членів кооперативу (зборам уповноважених).
     Правління   обирається  загальними  зборами  з  числа  членів кооперативу  в  кількості  не  менше  3  осіб строком на два роки.
Стаття 16. Виконавчий орган кооперативу
     
     Члени правління  та  голова кооперативу обираються загальними зборами членів кооперативу на строк,  визначений статутом,  але не більше ніж на п'ять років.

Цитувати
Вам подобається про  5  років.
Мне нравится сравнивать законы! Срок в уставе поставлю 2 года (в нарушении  закона).
Цитувати
ЗУ "Про кооперацію" теж  "не закреплены полномочия председателя правления".
В прим.уставе установлены полномочия совета правления и права общего собрания ЖСК. Из этих двух положений формируются полномочия председателя. 
Цитувати
2. Кооперативи  та  кооперативні об'єднання,  які створено до набрання чинності цим Законом,  зобов'язані протягом  року  з  дня набрання   чинності   цим   Законом   привести   свої   статути  у відповідність із цим Законом.
Нас касаются сроки избрания и наблюдательный совет.  Этот совет относится или не относится до ЖСК  не ясно.     
Цитувати
А якщо норми цього закону вже самі можливо суперечать якомусь "свіжішому", то можливі і інші "скорочення".
Да, надо увязывать с ЗУ 417. Самый «свежий» и в тему.
Цитувати
А як Ви будете доводити несплату, коли кошти надходять? Ви це питання не вирішили... Ви в статуті напишете: "не можна платити за чужу квартиру"?  От сміху-то буде...
Этот вопрос будет касаться председателя, членов совета правления и возможно других членов кооператива. Крайне редко, но его надо узаконить.  Делается запрос в БТИ. На основании ответа о смене владельца, старый владелец исключается из ЖСК. В уставе напишем: исключить из кооператива при отсутствии права собственности на квартиру или нежилое помещение. Зачем упоминать об оплате? В законе перечень исчерпывающей?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Стан навіть гірший, ніж здавалось на перший погляд...
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:43:29 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Продолжая обсуждение,  хотелось напомнить, что Вы, Юрий Васильевич, мне указывали на соблюдение в более точном применение  терминов установленных НПА.  К примеру, уполномоченный - относится к ЖСК, а представитель - к ОСМД. 
Річ у тім, що в цьому випадку різниця лише в назві "уповноважений" чи "представник". Функціональні обов'язки їх є тотожними контроль за діяльністю правління, прийняття рішень зборами уповноважених/представників з окремих питань діяльності юрособи без скликання загальних зборів ( тобто меншою кількістю членів/співвласників). Тому порівнювати ці "інституції" є можливим і правомірним. Між ними менше відмінностей ніж між, наприклад,  Кабінетом міністрів  УРСР та Радою міністрів УРСР.
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:44:12 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
От Вас прошу не ссылаться на « … неіснуючої держави (СРСР)» и  подобное. К чему непонятно, только рассеивает суть обсуждений.  Это СРСР издало что-то для кооператива, а независимая Украина за 30 лет не нашла времени внести изменения. А политические взгляды здесь неуместны.
Політичні дискусії на форумі ЗАБОРОНЕНО (п. 2 "Правил Форуму"). Це УРСР  "издало что-то для кооператива", а незалежна Україна внесла зміни в 1993 та 1994 роках Постановами КМУ, а в  2003р. Законом "Про кооперацію".  В серпні 2015р. виповнилось 25 років Декларації про суверінітет, а в грудні 2015р. - 25 років Референдуму про Незалежність та Біловежскій угоді. Зараз січень 2016р. Я й не помітив, що за неповні два місяці минуло 5 років. Мабуть теорія Ейнштейна спрацювала?
Стосовно "ссылаться". Я далі по тексту пояснив
Цитувати
Просто віхідці з СРСР часто за звичкою  потребують зайвого деталювання і непотрібних підробиць...
От і Ви вважаєте за великий плюс наявність
Цитувати
(п.п.4.и5. Прим.уст) В ЖСК утвержден порядок создания и регистрации кооператива.
та великий мінус
Цитувати
В ЗУ об ОСМД  не установлен порядок подготовки документов к регистрации. Поэтому есть сомнения в соблюдении законности при регистрации устава. Законность устава -???
  Все! Ви вже визнали Статути всіх ОСББ чи нелігитимними, чи такими ,  що викликають сумніви у справжності (рос. - сомнения в подлинности). І Вам байдуже що Статути зараз  реєструються за нормами спеціального закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". І Статути ЖБК також.    Закон від 2003р. набрав чинності з 01.07.2004р. 
Цитувати
Стаття 3. Сфера дії Закону
     1. Дія цього Закону поширюється на державну  реєстрацію  всіх юридичних  осіб незалежно від організаційно-правової форми,  форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.

1. Цей Закон набирає чинності з 1 липня 2004 року. 3. Закони,  нормативно-правові  акти,  прийняті  до  набрання чинності  цим  Законом,  діють  у частині,  що не суперечить цьому Закону. 
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/755-15/ed20030515/page

Цитувати
Здесь и далее усматриваю в Ваших ответах «слепую» защиту ОСМД. Так  как кое где ответы не соответствуют законодательству. Тому пример:
Юридический термин «член ОСББ» НЕ СУЩЕСТВУЕТ(а это читают все). Смотрите опровержение:
   
Цитувати
  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  П О С Т А Н О В А   від 11 жовтня 2002 р. N 1521
      Реєстрація об'єднань
Уже стало понятно , что Вы сильны «в теме» по регистрации!
  СПИСОК членів об'єднання співвласників багатоквартирного будинку
Ні! Стало зрозумілим, наскільки Ви і "тяжелый случай" поняття тотожні. Пояснюю ще раз... В  останнє... В подальшому буду користатися
Цитувати
Відповіді, поради, консультації, які містять фактичні або юридичні помилки, дописи з граматичними помилками, які утруднюють розуміння викладеного, можуть бути видалені.
І так... Були собі "члени ОСББ". Термін був передбачений ЗУ "Про ОСББ".
Цитувати
Стаття 9. Членство в об'єднанні
     Членом об'єднання може бути фізична чи юридична особа,  яка є власником   квартири   (квартир)   або  приміщення  (приміщень)  у багатоквартирному будинку.
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/ed20121118     2015р. прийнято ЗУ № 417 "Про особливості...." (набрав чинності 01.07.2015р.). Законом № 417 встановлено:
Цитувати
2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  3) у Законі України "Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку"
 є) статтю 9 виключити;
х) у тексті Закону слова "член об’єднання" в усіх відмінках і числах замінити словом "співвласник" у відповідному відмінку і числі, слова "його членів" - словом "співвласників", слова "неподільне і загальне майно" та "неподільне та загальне майно" в усіх відмінках - словами "спільне майно" у відповідному відмінку, а слова "житловий комплекс" в усіх відмінках - словами "багатоквартирний будинок" у відповідному відмінку;
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/417-19 Тепер ЗУ "Про ОСББ" має зміст:
Цитувати
{ У тексті Закону  слова "член об'єднання" в усіх відмінках і числах замінено словом "співвласник"  у відповідному відмінку і числі, слова "його членів" - словом "співвласників", слова "неподільне і загальне майно" та  "неподільне  та загальне  майно"   в  усіх  відмінках  -  словами   "спільне  майно"  у    відповідному відмінку, а  слова  "житловий комплекс"  в  усіх    відмінках - словами "багатоквартирний будинок" у відповідному відмінку  згідно  із  Законом   N 417-VIII  (  417-19  )  від 14.05.2015 }
   Стаття 8. Статут асоціації.....
 { Статтю 9 виключено на підставі Закону N 417-VIII ( 417-19 ) від 14.05.2015 }
   Стаття 10. Статутні органи об'єднання...
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2866-14
Ваше посилання на ПКМУ від 11 жовтня 2002 р. N 1521 не заслуговує на увагу ( як би Вам суддя написав), бо Закон має вищу юридичну силу від ПКМУ. До того ж ЗУ № 417:
Цитувати
6. Кабінету Міністрів України:

до 1 липня 2015 року розробити порядок списання з балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та органами місцевого самоврядування багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності;

протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити в межах своїх повноважень перегляд та скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Вже  приведені у відповідність Типовий статут і затверджено форму протоколу зборів співвласників. Чекатимемо реакіцю КМУ, та це не суттєво. ЦКУ ст. 4
Цитувати
4. Актами цивільного законодавства є також постанови Кабінету Міністрів України.
Якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону.



Цитувати
Обсуждали ранее, Примерный устав является неотъемлемой частью постановления или уже нет?  Является, значит это нормативный документ. Типовой устав – проект и после утверждения получит статус нормативного. Вот что там будет написано, не факт, что в соответствии с типовым.
Если прим. устав является НПА, зачем указывать на ЗУ «Про кооперацию»? При разногласиях одинаковых норм только тогда надо указывать на этот ЗУ.
Примірний статут не є  НПА. Типовий і Примірний це тотожні поняття. Що буде написано в Статуті на підставі примірного/типового, залежить від того хто і що писатиме. Типовий статут ОСББ в попередній редакції був так само переобтяжений, як і примірний для ЖБК. Підозрюю, що якби ще 3 місяці тому Ви б складали статут ОСББ, то ми мали б ті ж проблеми - "ТАМ ЖЕ НАПИСАНО!"  До Вас же не "доходить", що написане може бути і нечинним (а нечинні норми включати в статут уже є порушенням законодавства),  і непотрібним ( що включити можно, але від того ні якої користі не буде).  Вам відомий вислів "мертва норма закону"? Норма є,  а виконати/застосувати її не можливо! Так і у статуті можуть бути такі випадки... Наприклад,  напишете п.
Цитувати
При підприємстві,   установі,     організації    з    дозволу виконавчого комітету  районної,  міської,  районної  в  місті Ради народних депутатів   може    організовуватися    кооператив    для працівників кількох     підприємств,     установ,     організацій, розташованих у даному населеному пункті.
Вам це потрібно? Ваш кооператив створювався при підприємстві? Ще зі статуту:
Цитувати
Витрати житлово-будівельного   кооперативу   по    технічному обслуговуванню водопровідних,  каналізаційних,  теплофікаційних та електричних мереж    і    обладнання    в    будинку    (будинках) відшкодовуються  кооперативу  підприємствами, які одержують доходи від експлуатації цих мереж і обладнання.
А вони їх зараз не експлуатують. А якщо й експлуатують, то все до навпаки. ПКМУ № 869
Цитувати
Витрати на технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення включаються до складу тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території.
Витрати, пов’язані з виконанням зазначених робіт виконавцем, відшкодовуються власником або балансоутримувачем систем холодного водопостачання, водовідведення або уповноваженою ним особою відповідно до договору.

 
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:44:57 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Типовой устав – проект и после утверждения получит статус нормативного. Вот что там будет написано, не факт, что в соответствии с типовым.
Затверджувати зборами та реєструвати Статут, зміни до Статуту потрібно Як ЖБК так і ОСББ. Ні перший, ні другий не стають після того НПА.  Коли я кажу, що Статут - це закон, то це не в розумінні законодавства країни. Це закон внутрішний. І обов'язковий до виконання. Статут це установчий документ юридичної особи.
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:46:03 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Вот что там будет написано, не факт, что в соответствии с типовым.
Аналогічно і у ЖБК. Не факт, що написане буде відповідно до "Примірного..."... Я вже неодноразово говорив, що буде написано, залежить від того, хто пише і хто голосує. Як у ОСББ, так і в  ЖБК. РІЗНИЦІ НЕМА. Чому для одних Ви ВЖЕ ВИРІШИЛИ про наявність невідповідностей, а для інших ВИКЛЮЧИЛИ такий розвиток подій апріорі?
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:46:57 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Цитувати
  В ОСМД не предусмотрено определение кол-ва представителей на общие сборы (в типовом присутствие 3 чел. на объединение и сборы считаются законными).
 
Цитувати
  ЧТО ЗА БРЕД? То 3 представники мають право скликати збори представників ( усіх представників ),  так само як і  3 співвласниика мають право скликати збори співвласників ( усіх співвласників).
Перечислили все кроме нужного пункта. Бред или нет, уточняйте. Вот цитата из типового:
   
Цитувати
4. Збори представників у разі потреби скликає правління об’єднання або не менш як три представники від об’єднання.
Звісно маячня. Що б було зрозуміло  чого це стосується, застосовано "виділення".
Ще раз... Слова  (в типовом присутствие 3 чел. на объединение и сборы считаются законными) Це маячня. Не достатньо " присутствие 3 чел. на объединение " для того,  щоб збори були легітимними. Далі пояснення п. 4 типового "3 представники мають право скликати збори представників".  А Ви кажете потрібний пункт не вказано і, на доведення своєї позиції, наводите той самий пункт в повному обсязі ( синій колір). Що каже пункт. Правління не розглядаємо, мова про нього не йшла. Що залишилось? Три  "представники" можуть скликати збори представників. Нема питань. Тільки це не означає, що в ОСББ всього 3 представники. Це означає, що достатньо, щоб три з усіх що є в наявності представників вирішили скликати збори представників. І  ВСІ представники, скільки б їх не було, зобов'язані з'явитися на збори. Крапка.
Шановний, вчиться викладати свої думки таким чином, щоб  вони були зрозумілі, а не становили  конкуренцію абракадабрам.
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:47:50 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
6.(ст.10 ЗУ) В законе ОСМД зарплата правления  и председателя устанавливается общим сбором. Порядок оплаты ревизийной комиссии, содержание управления объединения законом не установлен. 
В законе ОСМД об этом ничего нет.  Вы указываете опять на устав, т.е. как хочу и сколько хочу.
Цитувати
   Розмір матеріального та іншого заохочення голови та членів правління встановлюється рішенням загальних зборів.
Цитувати
  Платити ревізійній комісії нема потреби. Вона цілий рік нічого не робить. В кінці року перевіряє фінансовий звіт і доводить результат перевірки загальним зборам...
Это, к примеру,  у Вас такой подход. В другом ОСМД в комиссии числятся «свои …» вот, и будет другой подход с начислением зарплаты. Законом ведь ничего не ограничено. Для этого лазейка для содержания «своих» имеется:
Цитувати
   Можуть напряму, можуть закласти ці витрати в кошторис і надати право вирішувати правлінню ( бо це питання не входить у перелік виключних питань зборів). 
   
Щось Ви тут приховали...
Відповідь була:
Цитувати
6.(ст.10 ЗУ) В законе ОСМД зарплата правления  и председателя устанавливается общим сбором. Порядок оплаты ревизийной комиссии, содержание управления объединения законом не установлен.
(ст.15 ЗУ) В ЖСК размер оплаты председателю правления, председателю  рев.комиссии, содержание управления ЖСК и контроля за деятельностью кооператива устанавливает общее собрание. Правление и члены рев. комиссии работают на общественных началах.
Що то за "звір"  -  "общим сбором"?  Розмір матеріального та іншого заохочення голови
та членів правління встановлюється рішенням загальних зборів. Платити ревізійній комісії нема потреби. Вона цілий рік нічого не робить. В кінці року перевіряє фінансовий звіт і доводить результат перевірки загальним зборам... Проте за бажанням загальні збори можуть встановити якусь винагороду і членам ревізійної комісії ( закон не забороняє). Можуть напряму, можуть закласти ці витрати в кошторис і надати право вирішувати правлінню ( бо це питання не входить у перелік виключних питань зборів). Щодо
Цитувати
Правление и члены рев. комиссии работают на общественных началах.
то це з розряду: "Гляжу я в книгу, а вижу ....". 
Цитувати
визначення розмірів оплати  праці  голови  правління,  голови ревізійної  комісії  (ревізора),  а  також  кошторису на утримання апарату органів  управління  та  органів  контролю  за  діяльністю кооперативу;
Кошторис включає і "зарплату", якщо збори вирішать її платити.
Тобто Ви ігноруєте частину моєї відповіді та знову намагаєтесь "ВТЮХАТЬ" ( правда приховано, виключаючи і частину свого "висновку", щоб в очі невпадало) своє Автор: Gelo
Цитувати
Правление и члены рев. комиссии работают на общественных началах.
Але я вже відповів
Цитувати
визначення розмірів оплати  праці  голови  правління,  голови ревізійної  комісії  (ревізора),  а  також  кошторису на утримання апарату органів  управління  та  органів  контролю  за  діяльністю кооперативу;
Кошторис включає і "зарплату", якщо збори вирішать її платити. Використана цитата  з ЗУ "Про кооперацію". Для Вас особисто дублюю:
Цитувати
Стаття 15. Вищий орган управління кооперативу
     Вищим органом управління кооперативу є загальні збори  членів кооперативу.
     До компетенції загальних зборів членів кооперативу належить:
визначення розмірів оплати  праці  голови  правління,  голови ревізійної  комісії  (ревізора),  а  також  кошторису на утримання апарату органів  управління  та  органів  контролю  за  діяльністю кооперативу;
Тобто як в ОСББ, так і в ЖБК визначення питання роботи правління і ревізійної комісії чи на платній основі, чи на громадських засадах  перебуває в компетенції загальних зборів.  Ні якого зобов'язання для членів правління та ревізійної комісії працювати "на общественных началах" ЗУ  "Про кооперацію" НЕ ВСТАНОВЛЮЄ!
А от єлементи некоректного  способу ведення Вами дискусії з'явились... Прикро...
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:48:38 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Этот вопрос будет касаться председателя, членов совета правления и возможно других членов кооператива. Крайне редко, но его надо узаконить.  Делается запрос в БТИ. На основании ответа о смене владельца, старый владелец исключается из ЖСК. В уставе напишем: исключить из кооператива при отсутствии права собственности на квартиру или нежилое помещение. Зачем упоминать об оплате? В законе перечень исчерпывающей?
Перелік вичерпний. Підстава "втрата права власності" не передбачена.
Цитувати
   
Цитувати
в ЗУ "Про кооперацію" теж  "не закреплены полномочия председателя правления".
В прим.уставе установлены полномочия совета правления и права общего собрания ЖСК. Из этих двух положений формируются полномочия председателя. 
Та будь ласка. Просто Ви ж закони порівнювали. Цю "перевагу" теж викреслимо.
Цитувати
 
Цитувати
  Що важливого залишилось представникам? НІЧОГО.  До того ж у разі, якщо рішення зборів представників, навіть з малозначного питання, не  сподобається 3-м співвласникам, вони мають  право скликати загальні збори для перегляду рішення зборів представників. То який сенс у такому "інституті"? НІ ЯКОГО.
Вам может и не надо, но есть другие ОСМД. 
Звісно кожне ОСББ вирішуватиме само... Але можливості скликання загальних зборів для перегляду рішення зборів представників за ініциативою 3-х співвласників уникнути не можливо.
Цитувати
   
Цитувати
Питання, комісія чи ревізор, не залежить від кількості співвласників, кількості квартир,  як  у ЖБК.
Зачем так быстро «забывать», что в ЖСК нет привязки кол-ва комиссии к чему либо.
Це не я забув,  це  Ви читатти не вмієте... Я ж не про склад коміссії,  а взагалі про її існування. Що залежить від кількості членів.
Цитувати
Стаття 18. Ревізійна комісія (ревізор) кооперативу
     Для контролю     за     фінансово-господарською    діяльністю кооперативу обирається ревізійна комісія. У кооперативі, до складу якого  входить  менше  ніж  10 членів,  функції ревізійної комісії виконує ревізор.
Цитувати
   
Цитувати
Правління в "не менее 3 чел"? Так в законі такого нема.
Вот  прим.устав подтверждает кол-во 3 чел., а ЗУ подтверждает срок 5 лет.
Так то статут, а не закон. Ви ж порівнювали закони. Чи не так? Як я кажу що ОСББ вирішить Статутом,  то зразу в крик...  А як  Вам вказано на відсутність у законі ( тобто на відсутність проголошеної переваги) то вже й не важливо...
Цитувати
Мне нравится сравнивать законы! Срок в уставе поставлю 2 года (в нарушении  закона).
Ставте. Це не є порушенням закону, не вигадуйте.
Цитувати
Этот совет относится или не относится до ЖСК  не ясно.     
Доведеться вивчати ЦКУ...
Цитувати
   
Цитувати
До того ж  спостережна  рада сама рішень не приймає,  потрібно скликати збори.
  Прямо хотите принизить необходимость и возможности этого совета. К чему обсуждение деятельности наблюдательного совета.
Вопрос стоит в том, что в ОСМД не предусмотрено создание наблюдательного совета. Какие права и обязанности у них это будет второй вопрос, но его не обсуждаем. 
ЖБК спостережна рада не передбачена. Які юрособи утворюють наглядові ради регламентовано ЦКУ...
Цитувати
Уважаю Ваше тонкое понимание любого изложенного текста. Но по теме. Покажите подобное(можно и круче) обязательство в ОСМД, которое имеется в прим. уставе ЖСК, цитата прилагается
Цитувати
    17. Житлово-будівельний кооператив зобов'язаний:
         7) провадити внутріквартирний поточний ремонт або  сплачувати вартість ремонту,  якщо  необхідність  у його проведенні викликана пошкодженням частин будинку, інженерного обладнання або зв'язана з капітальним ремонтом будинку чи його конструктивних частин;
Так я  ж Вам вказав ЦКУ. Куди вже "круче".
Цитувати
Стаття 4. Акти цивільного законодавства України
1. Основу цивільного законодавства України становить Конституція України.
2. Основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України.
Актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймаються відповідно до Конституції України та цього Кодексу (далі - закон).
І вказана норма статуту зовсім не крута. У всіх будинках під час капремонту ремонтуються квартири. ЖБК капремонт здійснює за власні кошти. ОСББ можуть взяти участь у програмі "ПРООН". А поточний,  то лише в разі пошкоджень, тобто відшкодування збитків.
Цитувати
     
Цитувати
Платити ревізійній комісії нема потреби. Вона цілий рік нічого не робить. В кінці року перевіряє фінансовий звіт і доводить результат перевірки загальним зборам...
Это, к примеру,  у Вас такой подход. В другом ОСМД в комиссии числятся «свои …» вот, и будет другой подход с начислением зарплаты. Законом ведь ничего не ограничено. Для этого лазейка для содержания «своих» имеется:
     
Цитувати
Можуть напряму, можуть закласти ці витрати в кошторис і надати право вирішувати правлінню ( бо це питання не входить у перелік виключних питань зборів)
Щоб зробити "лазейку" Ви викинули попередню  - ГОЛОВНУ частину відповіді
Цитувати
Проте за бажанням загальні збори можуть встановити якусь винагороду і членам ревізійної комісії
Ви не забули,  що загальні збори є Вищим органом управління об'єднання.  Ви "включаєте ДУРНЯ"?
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:49:26 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Дописувачу Gelo виноситься попередження за застосування некоректних способів ведення дискусії ( порушення п. 6 "Правил форуму").
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 16:51:03 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
     
Цитувати
І не забувайте ЗУ № 417 - збори співвласників в такому разі можуть значно ускладнити "життя" такому малочісельному ЖБК.
Вот смотрите. На легитимности сборов не будем останавливаться. Принять устав могут, а зарегистрировать нет. Если не ошибаюсь (не могу найти норматив) законом не предусмотрено существование двух организаций в одном доме.
Чтобы дом стал ОМСД надо реорганизовать ЖСК( или закрыть). Для этого инициаторы ОСМД и их поддерживающая группа должны вступить в ЖСК и на общем собрании голосованием принять решение о реорганизации ЖСК в ОСМД. Учитывая, что наиболее энергичная и инициативная часть жильцов будет в ЖСК, то собрать другую часть жильцов для продвижения ОСМД, будет не так просто. Теоретически - за деньги. Реорганизация влечет за собой ответственность ОСМД по имеющимся обязательствам ЖСК. Это договоры, возможно кредит, могут быть другие обязательства.
 Надеюсь, здесь я не ошибаюсь.
Дві організації бути не може. Я такого розвитку подій (навіть теретично) не  вказував. Дійсно ЖБК в ОСББ можно або реорганізувати, або ліквідувати ЖБК і створити ОСББ. Та мова не про те. Власники квартир "нечлени" ЖБК стають рабами ЖБК. Щоб вступити в ЖБК вони мають отримати згоду ЖБК.  Без  вступу у ЖБК воони не  мають права на участь у зборах  ЖБК. Тобто ЖБК може прийняти рішення щодо будинку без  їхньої згоди. Але вони є співвласниками будинку, а, відповідно до норм ЦКУ, приймати рішення щодо і їх власності потрібно за їх згодою
Цитувати
Розпоряджання майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників, якщо інше не встановлено законом.
ЗУ "Про кооперацію" стосовно прав та обов'язків співвласників "нечленів" норм  не має. Тому "перекреслити" вимогу ЦКУ не може. ЗУ № 417  наділяє співвласників правами , для прийняття рішення  потрібно набрати "ЗА" 75% площі будинку. Тому рішення з питань власності малочисельного ЖБК в  будинку з  великою кількістю співвласників "нечленів" може бути оскаржене в судовому порядку цими "нечленами". І не факт, що  ЖБК "відіб'ється". Саме це я мав на увазі під терміном "ускладнити життя". В ОСББ це не можливо. "Нечленів" нема. Всі є співвласниками. Всі мають право приймати участь у зборах з правом голосу. Рішення приймається "ЗА" 2/3 площі будинку. 
Пам'ятаєте відповідь Перо в тій темі, звідки й виникла ця дискусія?
Рішення загальних зборів (членів ЖБК?) про те, що й "на Марсі будуть яблуні цвести" не свідчить про те, що так воно і є. Оскаржити це рішення можна в судовому порядку власником(ами) квартири, чиї права та інтереси ним порушені. Питання створення ОСББ в будинку ЖБК дискусійне, -в ньому закладений потенційний конфлікт.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 Прогавив допис ("жирним") з « Reply #33 : 26 Січня 2016, 04:29:49 »
Цитувати
 
Цитувати
   
Цитувати
Как следствие применение устава ОСМД не членами объединения является противозаконным действием

    Якщо таких осіб, я "не члени", не існує,  то, відповідно, такі дії, як "применение устава ОСМД не членами объединения" не є можливими.

Думаю, Вы в ближайшее время займетесь законностью членов своего ОСМД.
Ви свої слова в тому пості в тіло  цитати "загнали", тому їх важко помітити. Уважніше користуйтеся функцією
Цитувати
цитата

По суті:  З 01.07.2015р. юридичного терміну "член ОСББ" не існує...   Детально відповів у « Reply #36 : 26 Січня 2016, 16:58:03 » http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9438.msg54328.html#msg54328
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email