'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Справа за позовом ТОВ "ЖЕК-ПМ" до дописувача ViPerSon  (Прочитано 19449 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Навмисно не чекав повного тексту рішення саме щоб не писати Клопотання.
Не очень понятно в какой момент и каким образом было покинуто последнее заседание. Как это помогло "щоб не писати Клопотання"?

Хм. Останнє засідання закінчилось коли була зачитана резулятивна частина. Тоді й покинув засідання. Разом з Позивачем і суддею. Як і всі роблять. На виготовлення ПОВНОГО тексту рішення законом відводиться 5 днів, якщо не помиляюсь.
Так от, я цього тексту не чекав. Бо якби чекав, а воно вчасно не було б зроблене і я пропустив би церез це строк апеляції, то довелося б писати клопотання про подовження строку на апеляцію. Що тут може бути незрозумілим?

Бо воно може бути і не задоволене, в принципі.
Что, отсутствие на заседании при  объявлении решения суда изменило само решение, в принципе?
До чого тут відсутність на засіданні? Я на всіх засіданнях був.
А повного тексту рішення до цього часу немає, я вже й скаргу в ВККСУ написав.
Нужно узнать решение суда или важен сам процесс его получения?
 И другое... Откуда известно об отсутствии полного текста решения.
У Вас якісь дивні питання. Складається враження, що Ви ніколи рішення не отримували, вибачте.
Спочатку приходжу до судді через 5 днів за рішенням.
Суддя каже - ще не готове, в понеділок.
Так в понеділок строк закінчиться?
Нічого, клопотання напишете.
Приходжу в вівторок.
Рішення ще не готове, в п'ятницю.
Звоню в п'ятницю.
Рішення ще не готове.
І ще через тиждень не готове.
І через місяць не готове.
Пишу скаргу на голову суду.
Голова співчуває.
Знову звоню.
Не готове.
Пишу скаргу в ВККСУ.
Знову звоню.
Не готове.
Знову пишу скаргу на голову суду.
Голова співчуває.
Знову звоню.
Не готове.
...
І так до цього часу.
Сподіваюсь, стало зрозуміло "Откуда известно об отсутствии полного текста решения."
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Show Must Go On!

Сьогодні отримав листа від Подільського суду.
Яким мені направляють "для відома" Рішення в справі №758/4258/15-ц від 22.02.2016.
Повне, в кінці-кінців. І два роки ще не пройшло після проголошення. ;)
Текст Рішення вже є в реєстрі - http://reyestr.court.gov.ua/Review/71319986
Що одразу кинулось у вічі - ЖОДНОЇ згадки про те, що "Розпорядження КМДА № 617 від 26.04.2011 р. не пройшло процедури державної реєстрації, яка є необхідною згідно Постанови Верховного Суду України № 21-246а11 від 28.11.2011 р. " і, відповідно, про саму Постанову Верховного Суду України № 21-246а11 від 28.11.2011 р..
Ніби моїх заперечень з цього приводу і не було. :o
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Ще інформація.
Суддя Трегубенко Л.О.  звільнена з посади судді Подільського районного суду міста Києва у зв’язку з поданням заяви про відставку (Рішення ВРЮ України № 2626/0/15-17 від 5 вересня 2017 року).

Лист прийшов за підписом секретаря судді Васильченко. А копія рішення підписана суддею Васильченко.

Збираюсь подавати доповнення до апеляційної скарги(змінену скаргу). В зв'язку з чим питання - потрібно зазначати ще й Васильченко? Чи ніби я і не знаю про звільнення судді Трегубенко?

І взагалі - КУДИ її подавати?
Я ж вже реєстрував апеляційну скаргу ще 2 березня 2016 року. Тепер, ніби, її зі справою повинні передати до апеляційного суду.
Чи все рівно в Подільський подавати, а там далі видно буде?
« Останнє редагування: 06 Січня 2018, 18:02:26 від ViPerSon »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Сьогодні отримав листа від Подільського суду.
Яким мені направляють "для відома" Рішення в справі №758/4258/15-ц від 22.02.2016.
Повне, в кінці-кінців. І два роки ще не пройшло після проголошення.
Текст Рішення вже є в реєстрі
   
Цитувати
Позивачем надаються послуги з утримання будинку та прибудинкової території, розрахунок вартості яких здійснюється на підставі Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради №617 від 26.04.2011 р. «По встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», яким затверджено тариф на послуги з утримання будинку та прибудинкової території ТОВ «ЖЕК-ПМ» по вул. Вишгородській,45/2 в м. Києві в розмірі 3,75 грн. за 1 кв.м. площі квартири.
Як вбачається з матеріалів справи, площа квартири позивача становить 133,20 кв.м. Таким чином, розмір щомісячної плати за утримання будинку та прибудинкової території повинен становити (133,20 х 3,75 грн.) 499,50 грн.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/71319986
Якщо незареєстрованим РКМДА № 617 від 26.04.2011 р.:
http://www.gioc-kmda.kiev.ua/files/File/617_2011.htm
обгрунтоване рішення суду, то слід: 1) Подати апеляцію (змінену) після отримання рішення з клопотанням про поновлення строків на оскарження; 2) В апеляціїї, серед інших доводів, зазначити, що постановами в адмін. справах № 2а-1888/10 та № 2а-118/11 встановлено юридичний факт неутворення Київрадою VI скликання (каденції 2008-2014 років) власного виконавчого органу на базі КМДА (тобто, органу місцевого самоврядування -ОМС), а відтак і відсутності підстав вважати, що вказане РКМДА прийнято саме ОМС, а не КМДА, як місцевим органом державної виконавчої влади, на що останнє немає повноважень (крім того, РКМДА підписаним О. П. Поповим, який ніколи не обирався і не був посадовою особою ОМС);

Лист прийшов за підписом секретаря судді Васильченко. А копія рішення підписана суддею Васильченко.
Збираюсь подавати доповнення до апеляційної скарги(змінену скаргу). В зв'язку з чим питання - потрібно зазначати ще й Васильченко? Чи ніби я і не знаю про звільнення судді Трегубенко?
У апеляційній скарзі згадувати прізвище суді нема потреби. ЦПКУ  Розділ V
ПЕРЕГЛЯД СУДОВИХ РІШЕНЬ  Глава 1. Апеляційне провадження   § 1. Апеляційна скарга:
 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1618-15/page10?text=%E0%EF%E5%EB%FF%F6%B3%E9%ED%E0+%F1%EA%E0%F0%E3%E0#w11
 
Цитувати
Стаття 356. Форма і зміст апеляційної скарги
1. Апеляційна скарга подається у письмовій формі.
2. В апеляційній скарзі мають бути зазначені:
1) найменування суду, до якого подається скарга;
2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає апеляційну скаргу, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України, номери засобів зв’язку та електронної пошти, офіційна електронна адреса, за наявності;
3) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб);
4) рішення або ухвала, що оскаржуються;
5) в чому полягає незаконність і (або) необґрунтованість рішення або ухвали (неповнота встановлення обставин, які мають значення для справи, та (або) неправильність установлення обставин, які мають значення для справи, внаслідок необґрунтованої відмови у прийнятті доказів, неправильного їх дослідження чи оцінки, неподання доказів з поважних причин та (або) неправильне визначення відповідно до встановлених судом обставин правовідносин тощо);
6) нові обставини, що підлягають встановленню, докази, які підлягають дослідженню чи оцінці, обґрунтування поважності причин неподання доказів до суду першої інстанції, заперечення проти доказів, використаних судом першої інстанції;
7) клопотання особи, яка подала скаргу;
8) дата отримання копії судового рішення суду першої інстанції, що оскаржується;
9) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
3. Апеляційна скарга підписується особою, яка її подає, або представником такої особи.
4. До апеляційної скарги додаються:
1) довіреність або інший документ, що посвідчує повноваження представника, якщо апеляційна скарга подана представником і ці документи раніше не подавалися;
2) копії скарги та доданих письмових матеріалів відповідно до кількості учасників справи;
3) документи, що підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі, або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону;
4) докази, що підтверджують дату отримання копії оскаржуваного судового рішення суду першої інстанції (за наявності).
5. Якщо апеляційна скарга подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення від сплати судового збору.

І взагалі - КУДИ її подавати?
Я ж вже реєстрував апеляційну скаргу ще 2 березня 2016 року. Тепер, ніби, її зі справою повинні передати до апеляційного суду.
Чи все рівно в Подільський подавати, а там далі видно буде?
Цитувати
Стаття 355. Порядок подання апеляційної скарги
1. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
  Слід уточнити, що там з реорганізацією судів у  Києві на підставі "новорічних" указів...
Строки
Цитувати
Стаття 354. Строк на апеляційне оскарження
1. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п’ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
2. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження:
1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду;

2) на ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п’ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
3. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 358 цього Кодексу.
Клопотання про поновлення строку треба подавати обов'язково.
Щодо дати отримання листа суду,  якщо лист рекомендований, то краще взяти довідку у відділенні поштового зв'язку про дату вручення (бо бувають випадки що у повідомленні про вручення зв'язківці ставлять потрібну  їм, а не фактичну, дату вручення...).  Якщо простий, то слід робити копію  з конверту  і рахувати чи від дати на штемпелі, чи пізнішої , але з обгрунтуванням строків на доставку за "Правилами надання послуг поштового  зв'язку":   
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/270-2009-п
 По штемпелю надійніше...
« Останнє редагування: 10 Січня 2018, 10:18:58 від Юрій Васильович »
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Щиро дякую, Юрій Васильович!
Обов'язково скористуюся Вашими порадами.
Я тільки зараз виявив, що змінився порядок апеляційного оскарження.  :o

І зараз може виявитись, що моя апеляційна скарга, що була подана і зареєстрована судом 02.03.2016 року - вже і не подана, скоріш за все.
Бо тоді по ній НЕ могли вчинити процесуальні дії, бо не було повного тексту рішення, а тепер - НЕ МОЖУТЬ, бо вона "не туди" подана?  Капець. >:(
 
Слава Богу хоч зараз 30 днів дається на оскарження, а не 10, як раніше.
Апеляційний хоч на Солом'янській площі лишився? І як він тепер "обзивається"?  ???

Ще раз дякую!
От що буває, коли не слідкуєш за законодавством. Я то був певен, що Апеляційна скарга в мене по-любому подана і слухання повинне бути.
А тут рішення могло взагалі "втиху" вступити в силу, якби лист з рішенням "загубився".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Апеляційний хоч на Солом'янській площі лишився? І як він тепер "обзивається"? 
Цитувати
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №452/2017
Про ліквідацію апеляційних судів та утворення апеляційних судів в апеляційних округах
1. Ліквідувати:
26) Апеляційний суд міста Києва;
2. Утворити:
25) Київський апеляційний суд в апеляційному окрузі, що включає Київську область і місто Київ, з місцезнаходженням у місті Києві;

http://www.president.gov.ua/documents/4522017-23378
http://www.president.gov.ua/documents/all
Це оприлюднення на сайті Президента...
Чи було
Цитувати
оприлюднення державною мовою в офіційних друкованих виданнях
мені не відомо.
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА
на рішення Подільського районного суду м. Києва
від 22.02.2016 року в справі № 758/4258/15-ц
   22 лютого 2016 року Подільський районний суд м. Києва ухвалив рішення по справі №758/4258/15-ц (надалі - Рішення) за позовом ТОВ «ЖЕК-ПМ» до __________ про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги у сумі 7548 грн. 57 коп. У судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, яким задоволено позов. Повний текст рішення мною було отримано лише 6-го січня 2018 року.      
Відповідач вважає, що рішення Подільського районного суду м. Києва від 22.02.2016 року в справі № 758/4258/15-ц ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, суд не повно з’ясував усі фактичні обставини справи та не дослідив і не надав належної оцінки наявним в матеріалах справи доказам, не сприяв повному, об’єктивному та неупередженому її розгляду, а тому рішення суду не відповідає фактичним обставинам справи, є незаконним та необґрунтованим, з огляду на наступне:

   1. Подільський районний суд м. Києва не прийняв до уваги не дослідив і не надав належної оцінки наявним в матеріалах справи доказам(неповнота встановлення обставин, які мають значення для справи) про те, що:
   - ТОВ «ЖЕК-ПМ» надає послуги в будинку за адресою: м. Київ, вул. _________ без законних підстав, оскільки без рішення власника будинку (співвласників квартир будинку) почав надавати житлово-комунальні послуги в порушення Закону України "Про житлово-комунальні послуги".
   - ТОВ «ЖЕК-ПМ» ніяк не відреагував на Акт-претензію від 04 грудня 2013 р., що був складений мною та іншими власниками квартир будинку в порушення статті 18 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", не виправив недоліки, що були зазначені в Акті-претензії, тобто надавав неякісні послуги.

   2. Подільський районний суд м. Києва необ'єктивно та упереджено розглядав справу, неправильне установлення обставин, які мають значення для справи, внаслідок необґрунтованої відмови у прийнятті доказів:
   08 лютого 2016 року мною була подана Заява про відвід судді відповідно до п.4 ч. 1 ст. 20 ЦПК України, підставою для якої були нерівне ставлення судді до сторін та ігнорування суддею законних вимог сторони, створення перешкод для реалізації процесуальних прав, а саме:
1. Нерівне ставлення до сторін.
Під час судового засідання по справі, що відбувалося 13 січня 2016 року я двічі подавав судді Заяви про забезпечення доказів та виклик свідків. Однак суддя не лише не заслухала мої пояснення та розглянула вказані заяви але навіть не прийняла їх та не залучила до матеріалів справи без жодного обгрунтування.  Хоча час судового засідання суддя прийняла та задовольнила аналогічну Заяву Позивача.
2. Ігнорування законних вимог сторони, створення перешкод для реалізації процесуальних прав.
Право подавати докази передбачено  ст. 27 ЦПК України,  відповідно до п.2 ст. 131 ЦПК України сторона має право довести, що докази подано несвоєчасно з поважних причин. Через відмову судді у прийнятті заяв я змушений був свої Заяви і відповідні пояснення подати через канцелярію суду після судового засідання.
Відмовившись прийняти мою заяву та заслухати мої пояснення суддя ігнорувала мої законні вимоги та створила перешкоди для реалізації процесуальних прав.
   Вказані факти зафіксовані технічними засобами в протоколі судового засідання 13.01.2016 року. Наведене підтверджує необ’єктивність судді при розгляді справи.
   Суддя Ухвалою від 8-го лютого 2016 року неправомірно відмовила в задоволенні моєї Заяви, фактично визнавши власне затягування розгляду моїх заяв про витребування доказів та виклик свідків (сторінка 2, абзац 1 Ухвали).
Відповідно до ст. 131 ЦПК України “Сторони зобов'язані подати свої докази суду до або під час попереднього судового засідання у справі, а якщо попереднє судове засідання у справі не проводиться, - до початку розгляду справи по суті.”
Відповідно до ст. 61 ЦПК України “Обставини, визнані сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі, не підлягають доказуванню.”
Згідно з Науково-практичним коментарем Цивільного процесуального кодексу України “Визнання здійснюється в попередньому або в судовому засіданні шляхом надання суду відповідних пояснень.”
Всім жителям нашого будинку відомо, що у другому під'їзді обладнано диспетчерський пункт і в ньому працювали диспетчери ТОВ “ЖЕК-ПМ”.
В мене і на думці не могло бути, що ТОВ “ЖЕК-ПМ” буде нагло брехати суду, стверджуючи, що у нашому будинку не працювали диспетчери і ТОВ “ЖЕК-ПМ” скоротив “конс'єржів”, а не “диспетчерів”. Дане невизнання факту зазначене в Поясненні ТОВ “ЖЕК-ПМ” від 19.08.2015 (стор. 5, абзац 5 Пояснення), яке я отримав лише під час попереднього перед 13.01.2016 судового засідання.
Таким чином, подання мною Заяв про забезпечення доказів та виклик свідків є обґрунтованим, оскільки відбулося одразу після отримання мною невизнання Позивачем факту звільнення ним диспетчерів нашого будинку.

   3. Подільський районний суд м. Києва не надав належної оцінки наявним в матеріалах справи доказам.
   Так судом повністю проігноровано звільнення Позивачем з серпня 2014 року всіх диспетчерів нашого будинку і ліквідацію їх посад. Про наявність диспетчерів в нашому будинку свідчить лист ТОВ “ЖЕК-ПМ” за №91 від 30.11.2011 (наявний в матеріалах справи). Звільнення диспетчерів суттєво зменшило щомісячні витрати Позивача на утримання нашого будинку. А саме “компенсації витрат” Позивач і вимагає!
   Тому саме відмова суду витребувати докази та допитати свідків сприяла унеможливленню встановлення суми зменшення витрат Позивача на утримання нашого будинку.

   4. Подільський районний суд м. Києва прийняв Рішення без жодних доказів щодо фактичного надання житлово-комунальних послуг та витрат на них.
Відповідно до п.3 статті 10 ЦПК України «Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень».
Позивачем не доведено, а матеріали справи не містять доказів, що Позивач надавав мені, а я отримував послуги з прибирання прибудинкової території, сходових клітин, обслуговування ліфтів, диспетчеризації, електроенергії для ліфтів, обслуговування внутрішньо-побутових мереж, дератизації та дезінсекції, обслуговування димовентиляційних каналів, підготовки до осінньо-зимового періоду, освітлення місць загального користування; не доведено, що сума заборгованості, яка зазначена в позові, відповідає тарифам на житлово-комунальні послуги, що затверджені в установленому законом порядку.
   Позивач неодноразово зазначав, що він вимагає компенсації витрат на утримання нашого будинку (зокрема - абзац 4 сторінки 3 Уточненої позовної заяви), але ним не надано жодних доказів які саме витрати Позивач поніс на утримання нашого будинку. 

5. Необґрунтованість судового рішення.
Розпорядження КМДА № 617 від 26.04.2011 р. не пройшло процедури державної реєстрації, а тому не підлягає застосуванню, оскільки не набрало чинності.
Для підтвердження своїх вимог Позивач постійно посилається на Розпорядження КМДА № 617 від 26.04.2011 р., яким “затверджено” фальсифікований тариф на обслуговування нашого будинку.
Однак, Розпорядження КМДА № 617 від 26.04.2011 р. не пройшло процедури державної реєстрації, яка є необхідною згідно Постанови Верховного Суду України № 21-246а11 від 28.11.2011 р. (http://reyestr.court.gov.ua/Review/20014508) в якій зазначено, що “нормативно-правові акти, які видаються органами виконавчої влади та які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, підлягають державній реєстрації. При цьому державну реєстрацію нормативно-правових актів КМДА здійснює Київське міське управління юстиції.”
Рішення є необґрунтованим, оскільки не враховує Постанови Верховного Суду України № 21-246а11 від 28.11.2011 р., а тому не відповідає ч.4 ст. 263 ЦПК України:  “При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду”.
Крім того, Розпорядження № 617 від 26.04.2011 р. прийняте КМДА як органом державної виконавчої влади, котрий взагалі не має компетенції встановлювати тарифи на житлово-комунальні послуги, оскільки це питання віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (ст. 28 Закону Украіни № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Украіні»). Між тим, як встановлено мотивувальною частиною постанови Шевченківського районного суду м. Києва від 21.03.2014 р. у справі № 2а-118/11 (2а/761/4/14)(http://reyestr.court.gov.ua/Review/38143087), що набрала законної сили 10.07.2014 р., Киіврадою VI скликання власного виконавчого органу на базі КМДА не утворювалося. Голова КМДА О. Попов, який підписував перелічені нормативно-правові акти, ніколи не обирався і не був посадовою особою органу місцевого самоврядування.
Як роз'яснюється п. 5 постанови Пленуму ВСУ № 9 від 01.11.1996 р. судам необхідно виходити з того, що нормативно-правові акти будь-якого державного чи іншого органу (акти Президента Украіни, постанови Верховної Ради України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти Верховної Ради Автономної Республіки Крим чи рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, акти органів місцевого самоврядування, накази та інструкції міністерств і відомств, накази керівників підприємств, установ та організацій тощо) підлягають оцінці на відповідність як Конституції, так і закону. Якщо при розгляді справи буде встановлено, що нормативно-правовий акт, який підлягав застосуванню, не відповідає чи суперечить законові, суд зобов'язаний застосувати закон, який регулює ці правовідносини.

   6. Апеляційний суд міста Києва вже розглядав питання, щодо застосування тарифів, установлених розпорядженнями Київської міської державної адміністрації (КМДА) Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що не пройшли державну реєстрацію. Зокрема в Ухвалі №22-ц/796/7462/2014 від 1 жовтня 2014 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/40768439) зазначено:
“Що стосується доводів апеляційної скарги про неправильність висновків суду щодо застосування позивачем тарифів, установлених розпорядженнями Київської міської державної адміністрації (КМДА) Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, в тому числі і тих, що не пройшли державну реєстрацію, то такі доводи заслуговують на увагу з огляду на таке.
Відповідно до Указу Президента України №493/92 від 03.10.1992 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств і інших органів виконавчої влади» та постанови Кабінету Міністрів України №731 від 28.12.1992 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» нормативно-правові акти Київської міської державної адміністрації набувають чинності з моменту їх реєстрації в Головному управлінні юстиції м. Києва.
За таких обставин застосування позивачем при обчисленні розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій тарифів, установлених розпорядженнями Київської міської державної адміністрації Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що не пройшли державну реєстрацію, є незаконним. Посилання суду на те, що питання визнання таких розпоряджень КМДА недійсними відповідачами не ставилося, а також що питання реєстрації розпоряджень КМДА не віднесено до компетенції позивача, а тому такі розпорядження є чинними - не грунтуються на нормах матеріального і процесуального права, адже норми, що не набрали законної сили, не підлягають застосуванню.”

   Виходячи з вищезазначеного, відповідно до ст. ст. 352, 354-356 ЦПК України
                  ПРОШУ:
Скасувати рішення Подільського районного суду м. Києва від 22.02.2016 року в справі № 758/4258/15-ц та ухвалити нове рішення, яким відмовити Позивачу в позовних вимогах.

Додатки:
- Апеляційна скарга для Відповідача;
- Квитанція про сплату судового збору.
   
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

ЗАЯВА
про поновлення строку на апеляційне оскарження
   22 лютого 2016 року Подільським районним судом м. Києва було проголошено вступну та резолютивну частину рішення у справі №758/4258/15-ц за позовом ТОВ «ЖЕК-ПМ» до _________ про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги.
   Повний текст рішення не було виготовлено в строк,  що є порушенням частини 3 статті 209 Цивільного процесуального кодексу України.
   Ще 2 березня 2016 р., до виготовлення повного тексту рішення, мною була подана Апеляційна скарга на рішення у справі №758/4258/15-ц до Подільського районного суду м. Києва.
   Мною неодноразово подавалися скарги до Подільського районного суду м. Києва на бездіяльність судді Трегубенко Л.О. та скарга до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України про поведінку судді Трегубенко Л.О.
   Повний текст рішення мною було отримано лише 6-го січня 2018 року, копія якого виготовлена 28.12.2018 року.
   Відповідно до частини 1 статті 354 ЦПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
   Вважаю, що пропустив строк для подання апеляційної скарги на рішення  Подільського районного суду м. Києва від 22 лютого 2016 року з поважних причин, обумовлених тим, що повний текст рішення суду був виготовлений значно пізніше, а його копія отримана мною лише 6-го січня 2018 року.

   На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст. 127 та ч.2 ст. 354, ст. 359 Цивільного процесуального кодексу України, -
ПРОШУ:
   Визнати поважною причину пропуску строку для подання апеляційної скарги на рішення Подільського районного суду м. Києва від 22 лютого 2016 року у справі №758/4258/15-ц, та поновити строк для подання мною апеляційної скарги.

Додатки:
- Копія Апеляційної скарги від 02 березня 2016 р.;
   - Копія скарги на бездіяльність судді Трегубенко Л.О. від 22.02.2017р. ;
   - Копія конверту з відміткою пошти;
   - Копія рішення №758/4258/15-ц з датою виготовлення  28.12.2017р.
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Декілька питань виникло:
1. Відповідно ч.2 ст. 358 ЦПК:
"Незалежно від поважності причин пропуску строку на апеляційне оскарження суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження у разі, якщо апеляційна скарга подана після спливу одного року з дня складення повного тексту судового рішення, крім випадків:

1) подання апеляційної скарги особою, не повідомленою про розгляд справи або не залученою до участі в ній, якщо суд ухвалив рішення про її права, свободи, інтереси та (або) обов’язки;

2) пропуску строку на апеляційне оскарження внаслідок виникнення обставин непереборної сили.
"
Обидва випадки не мої, зрозуміло.
Але в мене немає ДНЯ СКЛАДЕННЯ повного тексту судового рішення! В копії, що мені надіслана, є лише дата посвідчення копії, а не дата складання Рішення.
Що робити?
Спробувати ознайомитись зараз зі справою? В архіві суду чи у судді Василенко, раз він копію підписав.
Я не певен, що і в справі ця дата буде.
Останній раз звертався  з запитом до подільського суду  22.02.2017р., яку і додав до Заяви.
Чи цього досить буде?

2. Суму судового збору рахувати 150% від фактично сплаченої Позивачем? Чи від суми в рішенні (вона менша, ніж в початкових вимогах) прораховану з сьогоднішнього прожиткового мінімуму?

Наперед вдячний за поради.
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Так. З'ясував, що подавати апеляційну скаргу треба таки ще через Подільський суд і протягом 10 днів. Тобто - по старому. https://court.gov.ua/sud0491/pres-centr/news/408068/

З гарного - в реєстрі по моїй справі зареєстрована апеляційна скарга.
Тому буду подавати змінену до Подільського суду.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

По скарзі.
Я б почав з Розпорядження КМДА № 617 від 26.04.2011 р. А то поки до нього дойдеш, втрачається "гострота" сприйняття...
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

1) Суд. збір сплачується у % від розміру суд. збору сплаченого за позов, коли він подавався, а не розміру ставки для позову на дату подачі апеляції.
2) На даний час, до початку дії ЄСІТС, апеляція подається "по-старому", через суд першої інстанції (п. 15.5. Перехідних положень ЦПК в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017 р.)
3) Апел. провадження відкрито 24.01.2018 р.:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/71815762
4) У випадку аргументів позивача, що "РКМДА № 617 від 26.04.2011 р. не скасовувалося в суді і не визнавалося нечинним" посилайтесь на п. 5 ППВСУ № 9 від 01.1.1996 р.:   
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/v0009700-96
та ч. 2 ст. 2 ЦПК: Суд та учасники судового процесу зобов’язані керуватися завданням цивільного судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі, тобто верховенство права превалює над іншими міркуваннями.
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

От я і відчув на власній шкурі дію нового ЦПК - 7-го березня отримав поштою Рішення апеляції по моїй справі прийняте у порядку "письмового провадження". Тобто мене навіть про нього не повідомили.
Мою скаргу залишили без задоволення, рішення без змін.  :(
« Останнє редагування: 09 Березня 2018, 18:04:11 від Юрій Васильович »
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

Шедевральним є перший абзац останньої сторінки!
Особливо стосовно "дослідження і правової оцінки" Постанови Верховного Суду України № 21-246а11 від 28.11.2011 р. :o
« Останнє редагування: 09 Березня 2018, 18:05:38 від Юрій Васильович »
Записаний

ViPerSon

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 63
    • Перегляд профілю

На фоні цього дрібничкою виглядає твердження, що я не надав докази ненадання мені послуг(4-та сторінка).
Хоча в матеріалах справи є АКТ про ненадання послуг ЖЕКом за підписом десятка осіб.
Хоча сама ідея цікава.
Так я тепер не здивуюся коли стягнуть з когось борг, бо він не надасть доказів, що в борг не брав.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email