'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Льготная оплата за проезд школьниками и студентами  (Прочитано 68624 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Р329:
Цитувати
1. Встановити Підприємствам-перевізникам, що надають послуги з організації  перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування
Тобто, ОМС встановив нові тарифи на міських автобусних маршрутах загального користування перевізникам, які вже здіснюють перевезення на міських автобусних маршрутах загального користування.
Ранее осуществляли общественные перевозки автобусы одного предприятия. Заявление подали 5 предприятий. Как с 4 предприятиями, они не выполняли общественные перевозки.
Автобус на  автобусному  маршруті   загального користування    може    здійснювати перевезення  у   режимі    маршрутного таксі.    Наступні фантазії з цього питання ВИДАЛЯТИМУТЬСЯ.
Даже по тарифам ОМС.
  Шукали Ви паганенько... (1)

Дошкільнята: безкоштовно - електротранспорт до 7 років, автобуси до 6 років

Дітям з багатодітних сімей надаються такі пільги:

Стаття 62. Права осіб, які навчаються у закладах вищої освіти
За свод ЗУ спасибо, но...
Це рішення про  встановлення тарифу, а не про затвердження переліку пільгових категорій пасажирів і не про затвердження  "Правил користування міським пасажирським автомобільним транспортом".

  Шукали Ви паганенько... (2)
Школярі.
.......................
Здесь есть вопрос. ЗУ много. Все они специальные. Для данного вопроса приоритет в применении имеет последний по дате принятия или внесения изменения. правильно? Действительно много законом, это Вы точно сказали о манипуляции. Есть где разгуляться.

В курсе этих событий. Нет слов... хороших.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

За свод ЗУ спасибо,
Додав у перелік ЗУ "Про професійну (професійно-технічну) освіту". Стосовно учнів ПТУ внесено корективи.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

но... Здесь есть вопрос. ЗУ много. Все они специальные. Для данного вопроса приоритет в применении имеет последний по дате принятия или внесения изменения. правильно?
Якщо співставляти загальне законодавство і ЗУ "Про освіту", то останній є спеціальним і має пріоритет.
Якщо співставляти ЗУ "Про освіту" з законами "Про позашкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійну (професійно-технічну) освіту",  "Про вищу освіту", то ЗУ "Про освіту" буде загальним, а інші спеціальними (кожен у свооєму "секторі").
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ранее осуществляли общественные перевозки автобусы одного предприятия. Заявление подали 5 предприятий. Как с 4 предприятиями, они не выполняли общественные перевозки.
По-перше, відеоновини з м. Херсона показують нам скандали у маршрутках  приватних перевізників через новий (6 грн.) тариф. Пасажиири вимагають возити за старим - 4 грн.  Тобто перевізники працювали і раніше. І за Р350 тариф був встановленим для
Цитувати
1.4. Суб’єктам господарювання, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Херсоні: комунальному підприємству «Херсонський комунальний транспортний сервіс», приватному підприємству «Союзавто», товариству з обмеженою відповідальністю «Іксора», приватній фірмі «МИС», публічному акціонерному товариству «Ремпобуттехніка - Херсон», приватному підприємству «Корнет-Стиль» (далі – Перевізники),  тарифи на послуги з перевезення пасажирів та багажу на міських автобусних маршрутах загального користування, в розмірах:
- перевезення пасажирів (вартість однієї поїздки) –  4,00 грн;
- перевезення багажу (вартість одного перевезення) – 4,00 грн
В Р329
Цитувати
Розглянувши звернення комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс», приватного підприємства «Союзавто», товариства з обмеженою відповідальністю «Іксора», приватної фірми «МИС», публічного акціонерного товариства «Ремпобуттехніка - Херсон»,  приватного підприємства «Корнет-Стиль», фізичної особи-підприємця  Присяжного А.В.
Додався лише один  ФОП.
По-друге, звернутися може і новий перевізник. Під час процедури отримання дозволу зразу ставити питання про новий тариф. А як у Вас звертаються ті, що вже працюють, то приєднатися новим, взагалі, нема проблем...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Даже по тарифам ОМС.
Не зрозумів...

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Якщо співставляти ЗУ "Про освіту" з законами "Про позашкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійну (професійно-технічну) освіту",  "Про вищу освіту", то ЗУ "Про освіту" буде загальним, а інші спеціальними (кожен у свооєму "секторі").
Разве ЗУ По местное самоуправление сюда не входит? Не является он приоритетным в применении, т.к. относится непосредственно к ОМС.
По-друге, звернутися може і новий перевізник. Під час процедури отримання дозволу зразу ставити питання про новий тариф. А як у Вас звертаються ті, що вже працюють, то приєднатися новим, взагалі, нема проблем...
Что происходит в реальности , это один вопрос. Интересует как положено по закону. Изъявил желание новый перевозчик и что, только на основании его заявления ему должны утвердить тарифы. Как тогда с него требовать обязательства перевозчика и права пассажиров для общественного транспорта? Он не брал на себя всего этого. Неужели не надо предварительно написать заявление или заключить договор об обязательстве выполнять перевозки в режиме общественного транспорта. Может что-то другое. Разве можно так просто, подать заявление и расчет новых тарифов и пожалуйста, он уже перевозчик общественных маршрутов.
Пасажиири вимагають возити за старим - 4 грн.  Тобто перевізники працювали і раніше.
Да и раньше, и сейчас возят по тарифам ОМС. Получается, они по факту перевозчики общественного транспорта. Надо в этом случае документально оформлять это право или сойдет и по факту, без оформления?   
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Маршрутні таксі це теж  "в режиме общественного транспорта". Вкотре цитую закон
Цитувати
автобус -  транспортний засіб,  який за своєю конструкцією та обладнанням призначений  для  перевезення  пасажирів  з  кількістю місць для сидіння більше ніж дев'ять з місцем водія включно;
 автобусний маршрут - шлях проходження автобуса між початковим та  кінцевим  пунктами з визначеними місцями на дорозі для посадки (висадки) пасажирів;
   автобусний маршрут міський  -  автобусний  маршрут,  який  не виходить за межі території населеного пункту;
   автобусний маршрут  загального  користування   -   автобусний маршрут, на якому здійснюють регулярні пасажирські перевезення;
 регулярні пасажирські  перевезення - перевезення пасажирів на автобусному   маршруті   загального   користування   за   умовами, визначеними   паспортом  маршруту,  затвердженим  в  установленому порядку  органами   виконавчої   влади   та   органами   місцевого самоврядування  або  уповноваженими  органами  Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень;
паспорт маршруту  -  документ,  що  містить  схему  маршруту, розклад руху,  таблицю вартості проїзду,  графіки режимів праці та відпочинку водіїв тощо; 
 перевезення пасажирів  у звичайному режимі руху - перевезення пасажирів  автобусами  на  маршруті  загального   користування   з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху;

     перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху,  з дотриманням зупинок,  кількість яких за розкладом руху не перевищує 25%  кількості зупинок при  звичайному режимі руху;

     перевезення пасажирів    у   режимі   маршрутного   таксі   - перевезення  пасажирів  на  міському  чи  приміському  автобусному маршруті  загального  користування  за  розкладом  руху,  в  якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів  маршруту  з  висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху  прямування  автобуса  в  місцях,  де  це  не заборонено правилами дорожнього руху;
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Да и раньше, и сейчас возят по тарифам ОМС. Получается, они по факту перевозчики общественного транспорта. Надо в этом случае документально оформлять это право или сойдет и по факту, без оформления?
Я вже раз питав, перевізники на собі перевозять автобуси і тролебуси?
Про "леваків" мову не ведемо...
Про оформлення - прочитайте закон, нарешті...
« Останнє редагування: 16 Листопада 2018, 05:20:16 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Про оформлення - прочитайте закон, нарешті...
Какой? Наверно пропустил или не придал значение содержанию, раз он был озвучен.
« Останнє редагування: 15 Листопада 2018, 20:31:55 від Gelo »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 ЗУ Про автомобільний транспорт
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

ЗУ Про автомобільний транспорт
Цитувати
Стаття 29.      Автомобільним перевізником  та   автомобільним   самозайнятим перевізником,  які  здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб'єкти господарювання, які відповідно до законодавства та  одержаної  ліцензії  надають  послуги за договором перевезення пасажирів  транспортним  засобом,  що  використовується  ними   на законних  підставах. 

Стаття 31.      Відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та  міжміських,  які  не  виходять  за  межі  території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування  визначаються  договором  про організацію   перевезень   пасажирів   на   автобусному   маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального  користування,  які  буде  обслуговувати  автомобільний перевізник,  умови  організації   перевезень,   показники   якості транспортного     обслуговування    населення,    термін    роботи автомобільного перевізника,  зобов'язання органів виконавчої влади та  органів  місцевого  самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки  проїзної  частини  автомобільної  дороги  та  під'їзних шляхів   у   належному   стані   (тільки  для  міських  автобусних маршрутів),  розмір  компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок  перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

     
     Форму дозволу,  порядок його видачі  та  анулювання  визначає центральний  орган  виконавчої  влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту.   
Понятно сказано, что отношения ОМС с перевозчиком определяются договором. ОМС на основании договора принимает заявление о пересмотре тарифов. Получается, что Р 329 должно приниматься на основании действующих или заключенных договоров №,№.... согласно предоставленных расчетов.  Суд естественно не примет во внимание эту неточность (еще неизвестно существуют ли эти договоры), главное предоставлены заявления и расчеты на новые тарифы. Так?
В статье говорится о договоре, затем, в итоге, про "Форму дозволу",....  чудно.
Это разрешение выдается перевозчику, на основании заключенного договора. Разве ОМС без него в праве утверждать тарифы какому то предприятию?   
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

В статье говорится о договоре, затем, в итоге, про "Форму дозволу",....  чудно.
Это разрешение выдается перевозчику, на основании заключенного договора. Разве ОМС без него в праве утверждать тарифы какому то предприятию?   
Не дочитали... Може бути  договір, а може бути дозвіл.
Звісно суд не розумітиме "что он несёт...? ? ?" Вислови на кшалт: "он уже перевозчик общественных маршрутов", "они по факту перевозчики общественного транспорта", "перевозки в режиме общественного транспорта" зрозуміти важко...
ОМС оголошує конкурс, перевізник подає заявку і потрібні документи, з переможцем конкурсу укладають договір або надають йому "дозвіл" (такий письмовий документ замість договору). Предметом конкурсу є маршрут. Маршрут має  паспорт. На час оголошення конкурсу  паспорт повинен бути затвердженим
Цитувати
Об'єктом конкурсу  можуть  бути:  маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).
     На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.
В паспорті зазначається
Цитувати
паспорт маршруту  -  документ,  що  містить  схему  маршруту, розклад руху,  таблицю вартості проїзду,  графіки режимів праці та відпочинку водіїв тощо;
Тобто тариф (вартість проїзду) відомий ще до укладення договору чи отримання  дозволу... І це цілком логічно, бо це одна з умов,  які потім треба буде виконувати, тому її повинні озвучити ще до конкурсу.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Разве ЗУ По местное самоуправление сюда не входит? Не является он приоритетным в применении, т.к. относится непосредственно к ОМС.
З "Про місцевее самоврядування" пільги не встановлює. Цей закон встановює повноваження ОМС. Річ у тім, що, відповідно до ст.19   Конституії
Цитувати
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Простою мовою ОМС дозволено робити тільки те, що записане в законі як дозволене.   Принцип  "дозволено все те, що не заборонене" на ОМС не розповсюджується. Тому ще з 1997р.  для ОМС були зазначені повноваження
Цитувати
4) забезпечення регулярного безкоштовного підвезення до місця навчання і додому школярів;
А, наприклад,  ЗУ "Про загальну середню освіту" з 1999р.
Цитувати
Учні (вихованці)    загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування,  типів і форм власності мають право на пільговий проїзд міським та приміським пасажирським транспортом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
     Учні (вихованці)  загальноосвітніх  навчальних   закладів   у сільській  місцевості забезпечуються транспортом до місця навчання і додому безоплатно.
Діяло до 01.01.2015р.   Тобто обсяг пільги встановлювався законами, постановами, а ОМС мало право діяти щодо їх забезпечення (в тих випадках коли фінансування покладалося на місцевий бюджет).  З 01.01.2015р. в більшості випадків закони визначають, що ОМСи можуть забезпечувати пільговий проїзд учнів, вихованців, студентів до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених самими ОМС... Одночасно і норму п/п. 4) п. а) ст. 32  підправили. До повноважень додали можливість самому ОМС визначати порядок та розмір пільг:
Цитувати
4) забезпечення пільгового проїзду учнів, вихованців, студентів та педагогічних працівників до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених органами місцевого самоврядування, за рахунок видатків відповідних місцевих бюджетів;
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
4) забезпечення пільгового проїзду учнів, вихованців, студентів та педагогічних працівників до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених органами місцевого самоврядування, за рахунок видатків відповідних місцевих бюджетів;
Разве порядок и размеры утвержденные решением ОМС могут сужать порядок и размеры из НПА, если сравнивать их с действующими законами? Например: ЗУ предусматривает действие льготы с ... по...., а ОМС утверждает в решении, что льготы действуют с... по .... (период одинаковый), но в ограниченное время. Согласен с таким решением если законом не установлена эта льгота (как в Р 329), а если действуют НПА, в этом случае как понимать?

В ЗУ"Про місцевее самоврядування" не установлены полномочия об обеспечении льгот для пенсионерам и для многих других категорий. Какими основаниями ОМС в этом случае должен руководствоваться? Тут еще ст.19 Конституции...
Річ у тім, що, відповідно до ст.19   Конституії
Цитувати
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Простою мовою ОМС дозволено робити тільки те, що записане в законі як дозволене.   Принцип  "дозволено все те, що не заборонене" на ОМС не розповсюджується.


Цитувати
Тому ще з 1997р.  для ОМС були зазначені повноваження
Цитувати
4) забезпечення регулярного безкоштовного підвезення до місця навчання і додому школярів;

 Тобто обсяг пільги встановлювався законами, постановами, а ОМС мало право діяти щодо їх забезпечення (в тих випадках коли фінансування покладалося на місцевий бюджет).

 З 01.01.2015р. в більшості випадків закони визначають, що ОМСи можуть забезпечувати пільговий проїзд учнів, вихованців, студентів до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених самими ОМС...
Не вводите в трудности (и так трудновато усваивать в таких объемах) Это уже ранее обсуждалось.
Останній закон після 2015р. змінився ще і процитованй вже в новій редакції, чинній з 28.09.2017р.  Прибрали "можуть", проте можливість маніпулювання для ОМС залишилась:
Цитувати
у визначених ними порядку та розмірах
Цитувати
Одночасно і норму п/п. 4) п. а) ст. 32  підправили. До повноважень додали можливість самому ОМС визначати порядок та розмір пільг:
Вы упоминаете об обязательстве ОМС в обеспечении действий ЗУ. Где об этом прочитать?
 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

В ЗУ"Про місцевее самоврядування" не установлены полномочия об обеспечении льгот для пенсионерам и для многих других категорий. Какими основаниями ОМС в этом случае должен руководствоваться? Тут еще ст.19 Конституции...
Встановлені
Цитувати
Стаття 34. Повноваження у сфері соціального захисту населення
1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать:
а) власні (самоврядні) повноваження:
1) встановлення за рахунок власних коштів і благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення;

б) делеговані повноваження:
6) вирішення відповідно до законодавства питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених законодавством;

Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email