Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Да…… На якийсь паршивий домофон договір таких об`ємів? Та ще з кучею додатків!!!!!
8. П. 11.4 це головне для чого він написаний. У позові фігурують як докази якісь попередні угоди, договори. Відповідач хоче їх позбутися.
1. В договорі зовсім відсутній розділ «Права замовника», через що відповідно до ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів» № 3161 його потрібно вважати недійсним.2. П. 6.10. суперечить п. 11 ч. 3 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів»3. П. 7.1. договір на 10 років а гарантія на рік, а потім що запчастини купувати за кошт замовника?А навіщо тоді сплачувати абонплату? А ключі взагалі місяць? У більш менш нормальних фірм ключі міняють безкоштовно (зрозуміло крім випадків механічних, хімічних пошкоджень з вини замовника).4. П.п. 7.2. – 7.3. свідчить що практично всі ремонти будуть платними. У більш менш нормальних фірм навіть ремонт після вандальних пошкоджень фірма виконує сама.5. П. 7.2 . абзац 3 вказано що додаток 1 це Правила користування а в кінці наведений додаток 1 це Перелік послуг та робіт…. ?6. П. 9.4. посилається на «Обставини» з п. 10.1. але в п. 10.1. нема ніяких обставин!?7. П. 11.3 суперечить ч. 6 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів».
домофони на нинішньому етапі - "відносно чесний від`єм коштів у населення" на постійній основі з єдиним обов`язком виконавця - "інформувати про збільшення плати за обслуговування"
Ніяких гарантій підтримання працездатностності обладнання, платна заміна будь-чого.
Не договір такого обсягу, а вже 15 договорів, кожен такого обсягу.
Цитата: Юрій Васильович від 20 Грудень 2010, 22:42:131. В договорі зовсім відсутній розділ «Права замовника», через що відповідно до ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів» № 3161 його потрібно вважати недійсним.2. П. 6.10. суперечить п. 11 ч. 3 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів»3. П. 7.1. договір на 10 років а гарантія на рік, а потім що запчастини купувати за кошт замовника?А навіщо тоді сплачувати абонплату? А ключі взагалі місяць? У більш менш нормальних фірм ключі міняють безкоштовно (зрозуміло крім випадків механічних, хімічних пошкоджень з вини замовника).4. П.п. 7.2. – 7.3. свідчить що практично всі ремонти будуть платними. У більш менш нормальних фірм навіть ремонт після вандальних пошкоджень фірма виконує сама.5. П. 7.2 . абзац 3 вказано що додаток 1 це Правила користування а в кінці наведений додаток 1 це Перелік послуг та робіт…. ?6. П. 9.4. посилається на «Обставини» з п. 10.1. але в п. 10.1. нема ніяких обставин!?7. П. 11.3 суперечить ч. 6 ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживачів».Всі ці порушення по великому рахунку мене не цікавлять. Хочуть люди платити шахраям - нехай платять.
Чи може, написати "Клопотання про застосування до відповідача засобів процесуального примусу у вигляді попередження за порушення останнім своїх процесуальних обов`язків" ? Які ще є законні засоби зупинити цей спам?
На мою думку у главі 9 ЦПК "ЗАХОДИ ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ПРИМУСУ" є вичерпний перелік порушень. А ці дії не підпадають під його застосування.Проте можна звернути увагу суду на "зловживання правом" зі сторони відповідача шляхом завалювання суду макулатурою, що не має відношення до справи, з метою відволікання суду та затягування строків розгляду справи .
Ось таке рішення.