За декілька місяців до початку сезону, споживачем направлялась заява про відмову в подальшому отриманні послуг теплопостачання.Так це вже в 2014р., тобто перед другим сезоном? А за сезон 2013-2014р. послугу проплачено? А згоду та ТУ на від'єднання приміщень від загальнобудинкової системи ЦО від балансоутримувача будинку Ви отримали?
Про такий спосіб припинення договору заначено в самому договорі.Але ж Ви його в 2013 не підписували?
Доброго времени суток. Подскажите пожалуйста, могу ли я при необходимости утверждать, что не имел возможности подписать договор с теплосетью, т.к они не предоставили мне его на подпись. Примет ли в этом случаи суд мою сторону?Недостатньо інформації...
Крім того, апеляційний суд дійшов помилкового висновку, що відсутність між сторонами договору про надання житлово-комунальних послуг є підставою для звільнення відповідачки від оплати даних послуг.
Я поражен. Верховный суд говорит: т.к по закону предприятие( А) имеет право оказывать услуги гражданину (Б), значит предприятие (А) имеет право требовать оплату от гражданина (Б)Не тоу, що має право надавати, а тому, що вже надало. Теплова енергія споживачем отримана... Якщо навіть незаконно, то повинна бути повернена. А якщо повернути не можливо, то оплачена.
Стаття 1212. Загальні положення про зобов'язання у зв'язку з набуттям, збереженням майна без достатньої правової підставиhttp://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page19 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page19)
1. Особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
2. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.
3. Положення цієї глави застосовуються також до вимог про:
1) повернення виконаного за недійсним правочином;
2) витребування майна власником із чужого незаконного володіння;
3) повернення виконаного однією із сторін у зобов'язанні;
4) відшкодування шкоди особою, яка незаконно набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи.
Стаття 1213. Повернення в натурі безпідставно набутого майна
1. Набувач зобов'язаний повернути потерпілому безпідставно набуте майно в натурі.
2. У разі неможливості повернути в натурі потерпілому безпідставно набуте майно відшкодовується його вартість, яка визначається на момент розгляду судом справи про повернення майна.
Не тоу, що має право надавати, а тому, що вже надало. Теплова енергія споживачем отримана.
а чим підтверджують на практиці позивачі факт надання послуг саме відповідачеві?Достатньо підтвердити факт подачи телоносія до будинку. Це буде підтверджено відповідними актами, складеними теплопостачальником і управителем/балансоутримувачем будинку.
Или доказывай что ты не получал того за что у тебя требуют деньги. А как я могу доказать, что я не получил тепло, если нет договора, который определяет за какое тепло я обязан заплатить.Факт ненадання/неналежного надання послуги повинен бути оформлений відповідно до вимог п.п. 33 - 39 "Правил..." (ПКМУ № 630). Перерахунок вартості послуги виконується відповідно до ПКМУ № 151. Якщо споживач з претензіями в установленому порядку вчасно не звертався, то нарікати він може лише собі.
почему я должен доказывать, что я не получал тепло. Почему я должен доказывать, что мне неправильно насчитали оплату, а им не нужно доказывать, что они насчитали ее правильно. Не клиент всегда прав, а поставщик всегда прав получается.Доказувати повинні всі.
Стаття 60. Обов'язки доказування і подання доказівВірогідно Ви не бажаєте доводити обставини на яких базуються Ваші заперечення.
1. Кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених статтею 61 цього Кодексу.
Где же призумция невиновности,А що, Вас вважають винуватим у вчиненні кримінального злочину? Очевидно Ви не розумієте значення того терміна.
по перше - теплоносій - це не житлово-комунальні послугиПо-перше, без теплоносія послуги ЦО не буває...
по друге - "акти", що складені іншими особами ( не позивачем і відповідачем), це вже інші відносини,які не стосуються позивача і відповідача, а саме факту порушення зобовязань на які посилається позивач.
То де ж докази шо послуги надані саме відповідачу, а не балансоутримувачу / управитетелю/ чи власнику будинку?
5. У платіжному документі мають бути передбачені графи для зазначення поточних та попередніх показань засобів обліку споживання комунальних послуг, різниці цих показань або затверджених норм, ціни/тарифу на даний вид комунальних послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page2 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page2)
Возможно мои рассуждения не верны?Так.
3) забезпечувати цілісність засобів обліку комунальних послуг та не втручатися в їх роботу;У Вас начебто встановлено
на доме счетчикПитання: Ви погоджуєтесь нести відповідальність за цілістність приладу обліку, який встановлено за межами Вашої квартири?
9) своєчасно проводити підготовку жилого будинку, помешкання (в якому він проживає або яке належить йому на праві власності) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;Питання: Ви погоджуєтесь нести відповідальність за підготовку багатоквартирного жилого будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період?
( допустим в каком-то месяце прошлого отопительного периода) теплосеть не подала, на меня в суд, о погашении (как им казалось ) моей задолженности, значит никакой задолженности не было.Подання позову про стягнення боргу не є обов'язком тепломережі. То є її правом. Закон не обмежує це право строком. Проте закон визначає, що за заявою позивача суд повинен застосувати строк позовної давності - 3 роки.
Стаття 60. Обов'язки доказування і подання доказівЩодо тепломережі, то проблем з доказами не буде... А як у Вас?
1. Кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених статтею 61 цього Кодексу.
Насчет ст. 21 и обязанностей исполнителя, Вы имели ввиду, что " 4)Ні. Я мав на увазі, що в ст. 21 взагалі не зазначено обов'язку виконавця надавати платіжний документ. "надавати інформацію" то інше.
Дело в том что законом N° 1565 Об особенностях осуществления прав собственников многоквартирных домов, государство без моего согласия итак объявила всех жителей моего дома и меня сособственниками всего что находится в доме и в том числе нежилых его помещений и находящихся в нем оборудования.
2. Власники квартир багатоквартирних будинків є співвласниками допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку. Допоміжні приміщення (кладовки, сараї і т. ін.) передаються у власність квартиронаймачів безоплатно і окремо приватизації не підлягають.http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2482-12/ed19920619 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2482-12/ed19920619) ( перша редакція закону).
правда наши законы написаны так запутанно, как будто специально чтобы запутать.Отож бо. Коли пишуть про покази лічильника в платіжці, то маються на увазі квартирні лічильники.
В фейсбуке опубликовали ее платежку. Вы бы почитали комментарии. Молодые люди и то не могли разобраться с тем что в ней.Це свідчить про рівень знань тих людей. Я бачив ту платіжку. Там вказана ПЕРЕПЛАТА.
надавало їй дані послуги за спірний період
С нас деньги на поверку не брали.Уже добре.
Ви можете вимагати взагалі не відсилати відповідь, а надати її Вам особисто.Під час отримання (до підпису про отримання) Ви можете перевірити наявність додатків.
15. Засоби обліку води і теплової енергії, встановлені у квартирі (будинку садибного типу) та на вводі у багатоквартирний будинок, підлягають періодичній повірці.
Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:
з централізованого опалення - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період.
..Сообщаем, что 18.08.15 Ваш тепломер (балансодержатель прибора учета тепловой энергии жилищная организация ККП "УК Приморская") был снят на госповерку. С 13.10.15 (с момента подачи теплоносителя на дом) по 02.11.15 (принят на коммерческий учет) ,А коли його встановили після повірки?
Я, как клиент, рассуждаю так:"Рассуждать" Ви можете як завгодно... Це Ваше право.
законодатель не определил четкоКуди вже чіткіше? "Один місяць"... "За цей час"... Це стосовно місяця.
Значит виноваты они а не яВинуватий балансоутримувач... Але Вам ще пощастило - балансоутримувач оплатив... У Вас витрати на повірку включено до тарифу? До якого?
. Если месяц считается, как Вы говорите, с момента распломбирования, значит заканчиватся он должен в момент запломбирования, т.е взятия на коммерческий учет.:o Це у Мюнхаузена було "32 мая"... ;D Та у Джона Прістлі була повість «31 ию́ня» ( по її мотивам був одноіменний радянський фільм)
если прибор распломбировали 18.08.15 , то месяц истекает 18.09.15.
А если теплосеть его взяло на коммерческий учет и опломбировало 02.11.15 значит они нарушили требования правил,Укажите согласно какой норме из упоминаемых правил, нарушены требования.
А поскольку начисление они произвели в отношении меня опять же с нарушением правил, то пусть объяснят в чем моя вина,Это Ваше мнение, а не утверждение на основании правовых норм. Укажите правило на которое делаете ссылку и объясните им в чем их вина.
Я конечно понимаю, что Вы играете роль моего оппонента в возможном суде. Но я ожидал, что реальному оппоненту придется оперировать статьями закона и фактами.Ю.В указал ПКМУ № 630. Ваш вопрос регулируется этим постановлением. Выкладывать и оперировать фактами это уже обязаны Вы сами.
Вы вырываете из контекста фразу и коментируете ее. Пример: " Законодатель не определил четко". Вообще-то полный вариант моей фразы звучит так: " ...законодатель не определил четко, каким образом необходимо производить начисление в случае, если прибор учета находится на поверке больше месяца. Какие санкции может клиент предъявить если поверку прибора затянули."Ви не зрозуміли... Я не коментував "шматочок"... Коментар стосувався речення вцілому: " ...законодатель не определил четко, каким образом необходимо производить начисление в случае, если прибор учета находится на поверке больше месяца." Скорочення пов'язано з браком часу... Вибачте...
Что касается фразы: " За цей час" - то, тут вообще я бы согласился, если бы Вы сказали, что она относится как к тому, так и к другому. Т.к время поверки ограничено месяцем, т.е одно связано с другим.Ви можете не погоджуватися... Це не має значення. Має значення норма "Правил..." :
Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:Російською:
Периодическая поверка средств учета воды и тепловой энергии проводится в срок, не превышающий одного месяца. За это время потребитель оплачивает соответствующие услуги в таком порядке:Ваші міркування:
В том случае если прибор находится на поверке, - начисления, за это время, производятся по среднемесячным показаниям за прошлый период. Фраза " .. За это время.." относится не к сроку - месяц, а ко времени - периодическая поверка.помилкові. Строк- це час, місяць- це час. Повірка - це не час! Повірка це процедура, подія.
Сроком ограничена теплосеть - месяц."Теплосеть" у Вашому випадку взагалі ні до чого (принаймні до 01.01.2016р., бо з 01.01.2016р. законодавство змінюється) з 2-х причин. 1. Тепломережа не є власником лічильника. 2. У тариф на ЦО витрати на повірку теплолічильників не входять (див. вкладення).
Скасовуючи рішення міськрайонного суду та відмовляючи у задоволенні позовних вимог, апеляційний суд, на підставі доказів, поданих сторонами, що належним чином оцінені (ст. 212 ЦПК України), дійшов до правильного висновку про те, що періодична повірка засобів обліку холодної води, які є власністю споживача, здійснюється ним за власний рахунок.http://reyestr.court.gov.ua/Review/45388264 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/45388264) Тепломережа зобов'язана повідомити про закінчення строку і розпломбувати лічильник. Після того як власник лічильника його демонтує, повірить і поверне на місце тепломережа повинна його опломбувати і знову взяти на облік.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 22 квітня 2015 року № 6-60цс15 у справі за позовом про визнання дій неправомірними, зобов'язання вчинити дії та стягнення моральної шкоди, яка, відповідно до положень статті 360-7 ЦПК України , є обов'язковою для всіх судів України.
Да дело вобщем-то даже не в этом, а в том, что по правилам N 630 если счетчик есть, теплосеть не имеет права насчитывать мне по нормам потребления,Так в тому то й річ, що нема. Лічильник, в якого закінчився міжповірочний інтервал вже не може застосовуватись для обліку.
Стаття 11. Застосування, ввезення, виробництво, ремонт, продаж і прокат засобів вимірювальної техніки
1. Засоби вимірювальної техніки можуть застосовуватися, якщо вони відповідають вимогам щодо точності, встановленим для цих засобів, у певних умовах їх експлуатації.
2. Засоби вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, дозволяється застосовувати, випускати з виробництва, ремонту та у продаж і видавати напрокат лише за умови, якщо вони пройшли повірку або державну метрологічну атестацію.
48. Під час експлуатації засіб вимірювальної техніки повинен мати свідоцтво про повірку або відбиток повірочного тавра.
Объясните в соответствии с каким законом теплосеть будет доказывать, что я должен нести ответственность за УК.Тепломережа аргументуватиме, що не є належним відповідачем використовуючи наведені законодавчі акти і висновки як у рішенні ВССУ. Я переписувати все це для Вас не буду, вибачте.
Только я не могу понять где в моей фразе: " Если месяц считается, как Вы говорите, с момента распломбирования, значит заканчиватся он должен в момент запломбирования, т.е взятия на коммерческий учет." Вы увидели, что я утверждаю что в месяце больше 31 дня. Я мел ввиду, что если прибор распломбировали 18.08.15 , то месяц истекает 18.09.15.Я думки не читаю і що Ви мали на увазі не знаю. Але є беззаперечним те, що те, що Ви начебто мали на увазі, ніяким чином не може бути висновком з того речення: " Если месяц считается, как Вы говорите, с момента распломбирования, значит заканчиватся он должен в момент запломбирования, т.е взятия на коммерческий учет." Бо дата опломбування може бути реально і до закінчення місяця ( дуже часто) і вже після спливу місяця (як у Вашому випадку).
Для GeloВидел его ранее и вопрос к теплосетям появился именно оттуда
Я процитировал письмо с теплосети на свой запрос. Посмотрите 04.12.
в связи с несвоевременной оплатой работ по госповерке жилищной организацией,На каком основании несвоевременная оплата является основанием для несвоевременного выполнения поверки и установки счетчика. Был ли уведомлен и когда балансодержатель о возможной задержке поверки. Почему не установили счетчик в месячный срок, что соответствует законодательству. В Постановлении 630 не указано о продлении сроков при несвоевременной оплате. Должны были поверить, установить, а неоплату балансодержателем решать в судебном порядке.
В Постановлении 630 не указано о продлении сроков при несвоевременной оплате. Должны были поверить, установить, а неоплату балансодержателем решать в судебном порядке.Так Геннадий В це ж і намагається доводити. Але в законодавстві такої норми нема.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 серпня 2012 р. № 805
ПОРЯДОК
оплати метрологічних робіт і послуг
5. Оплата метрологічних робіт і послуг здійснюється на підставі договору та рахунка на оплату шляхом перерахування замовником коштів через банки та/або відділення поштового зв'язку та/або внесення готівки в касу підприємства. Підтвердженням оплати є платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) з відміткою банку або відділення поштового зв'язку. Підтвердження готівкової оплати, яка здійснювалася через касу підприємства, є квитанція з відміткою про сплату.
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИhttp://www.etp.zp.ua/gosty/62-gost-2708-2006 (http://www.etp.zp.ua/gosty/62-gost-2708-2006)
ДСТУ 2708:2006
МЕТРОЛОГИЯ
Видання офіційне
Чинний від 2006–07–01
ПОВІРКА ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ
МЕТРОЛОГІЯ
Організація та порядок проведення
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює основні положення щодо організації, порядку проведення та оформлення результатів повірки засобів вимірювальної техніки.
Стандарт є обов’язковим для підприємств (їх об’єднань), установ і організацій, незалежно від форм власності та виду діяльності, що діють на території України,…..
Цей стандарт також поширюється на фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької
діяльності, — власників засобів вимірювальної техніки, результати вимірювання якими застосовують для виконання розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду.
3.1 міжповірочний інтервал
Установлений максимальний проміжок часу або наробіток між первинною та першою періодичною повіркою, а також між двома послідовними періодичними повірками, протягом якого значення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки перебувають у нормованих границях.
4.1.1 Повірці підлягають засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, випускаються з серійного виробництва, ремонту та у продаж, видаються напрокат, на які поширюється державний метрологічний нагляд, а саме ті, які застосовують під час:
— торговельно-комерційних операцій і розрахунків між покупцем (споживачем) і продав-цем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі у сферах побутових і комунальних послуг, телекомунікаційних послуг і послуг поштового зв’язку;
4.1.10 Засоби вимірювальної техніки визнають придатними до застосування, якщо результати повірки підтверджують їх відповідність метрологічним і технічним вимогам до цих засобів вимірювальної техніки, встановленим у нормативних чи експлуатаційних документах.
4.2 Види повірки
4.2.1 Для засобів вимірювальної техніки, які підлягають повірці відповідно до 4.1.1, встановлено такі види повірки: первинна, періодична, позачергова, інспекційна та експертна.
4.2.3 Періодичній повірці підлягають засоби вимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації, в тому числі ті, які видають напрокат.
5 ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПОВІРКИ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ
5.4 Періодична повірка
5.4.1 Періодичній повірці підлягає кожен засіб вимірювальної техніки відповідно до 4.2.3, за винятком тих, періодичну повірку яких не передбачено методикою повірки.
5.4.2 Засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, в тому числі ті, які видають напрокат, підлягають періодичній повірці через встановлені міжповірочні інтервали.
5.4.4 Періодичну повірку проводять у календарні терміни, встановлені переліком засобів вимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації та підлягають повірці, або за письмовим зверненням заявників.
5.4.5 Порядок подання фізичними особами, які не є суб’єктами підприємницької діяльності, — власниками засобів вимірювальної техніки, результати вимірювання якими застосовують для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду, на періодичну повірку цих засобів встановлює Кабінет Міністрів України.
5.4.6 Тривалість перебування засобів вимірювальної техніки на повірці, за умови їх подання відповідно до переліку засобів вимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації та підлягають повірці, або письмового звернення, не повинна перевищувати 15 робочих днів після оплати за повірку (за винятком засобів вимірювальної техніки, тривалість повірки яких згідно з методикою повірки перевищує цей термін).
5.6 Оформлення результатів первинної, періодичної та позачергової повірки
5.6.1 Результати вимірювання та інші дані, отримані під час проведення повірки, має бути задокументовано відповідно до методики повірки.
5.6.2 Позитивні результати первинної, періодичної та позачергової повірки засобів вимірювальної техніки засвідчують відбитком повірочного тавра на засобі вимірювальної техніки і (або) свідоцтвом про повірку чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів.
Якщо доступ до вимірювального механізму (органів регулювання) засобів вимірювальної техніки пломбують, відбиток повірочного тавра ставлять на пломбу.
5.6.3 Форми свідоцтв про повірку наведено в додатку А.
5.6.5 Якщо відбиток повірочного тавра або пломбу пошкоджено чи свідоцтво про повірку втрачено, то засіб вимірювальної техніки вважають не повіреним.
ДОДАТОК А(обов’язковий)
ФОРМИ СВІДОЦТВ ПРО ПОВІРКУ
А.1 Форма свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки, що видаєнауковий метрологічний центр або територіальний орган ЦОВМ
СВІДОЦТВО
про повірку робочого засобу вимірювальної техніки
№ __________ Чинне до «__» _____________
Тепломережа і балансоутримувач є юридичними особами. Їх відносини регулюються Господарським кодексом. Знайдіть в ГКУ норму, яка б зобов'язала тепломережу, як комерційне підприємство, виконати роботи до отримання оплати, окрім випадку, коли тепломережа сама це погодить...Почему результат взаимоотношения этих юридических лиц не оказался в суде, а отразился на жильцах.
Почему результат взаимоотношения этих юридических лиц не оказался в суде, а отразился на жильцах.Тому, що мешканці будинку не хочуть (принаймні покищо) позиватись до Керуючої компанії.
Несвоевременная оплата должна быть отражена договором на поверку счетчика.Ви самі зрозуміли, що сказали? Договір на повірку укладають так: "Особа 1 зобов'язується сплатити Особі 2 ххххгрн.хх коп. Особа 2 після отримання коштів виконає демонтаж, транспортування, монтаж". Доречі особі 2 ще ж потрібнно оплачувати послуги Укрметртестстандарту, а ті те ж "у борг" не працюють.
Постановление 630 обязывает выполнить поверку и установить в течение месяца.Круто... А якщо не пройде повірку, може ще й новий купити?
Тому, що в тарифі КК наврядчи є врахованими витрати на повірку ( вірогідність 90%, підтвердити чи спростувати може Генадій).
Перечень услуг и размер статей затрат по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий, которые подлежат перерасчету в случае не выполнения работ (услуг) или выполнения их не в полном объеме утвержден решением исполкома городского совета от 15.06.2011 №170 «Об утверждении документов, которые регулируют взаимоотношения между исполнителем и потребителем услуг по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий» (с изменениями).Де тут повірка?
Согласно вышеуказанному решению к перечню работ, которые выполняются предприятиями, обслуживающими жилой фонд, согласно утвержденным тарифам на содержание домов и придомовой территории относятся:
1. Уборка лестничных клеток.
2. Уборка придомовой территории, подвалов домов (в том числе, мусорокамер).
3. Обслуживание дымовентиляционных каналов.
4. Техническое обслуживание и текущий ремонт внутридомовых систем: водо-, теплоснабжения, водоотведения, сливной канализации в многоквартирном доме.
5. Техническое обслуживание внутридомовых электросетей до ввода на квартирный счетчик.
6. Ликвидация аварийных ситуаций на инженерных сетях.
7. Текущий ремонт конструктивных элементов конструктивных элементов.
8. Подготовка жилья к эксплуатации в осенне-зимний период.
9. Содержание мастерских транспортных средств и механизмов для обслуживания и текущего ремонта жилья.
10. Освещение мест общего пользования.
11. Дератизация.
12. Дезинсекция.
13 Электроэнергия лифтов.
14. Техническое обслуживание бытовых электроплит.
15. Техническое обслуживание лифтов.
Почему результат взаимоотношения этих юридических лиц не оказался в суде, а отразился на жильцах.Ще й тому, що мешканці навіть не заперечують проти затвердження ОМС свого містечкового договору на послугу
Додаток №4Це в них на сайті "висить".
до решения
виконкому мюько! ради
20.12.2006 №351
ДОГОВОР
о предоставлении услуг по содержанию дома, сооружения и придомовой территорий
Автору Gelo. Вы пишете:Помилка. В 12 "Правил..." мова апріорі іде про наявний в системі повірений прилад обліку. Це зрозуміло, якщо застосовувати пункти "Правил.." ( навіть самих "Правил..." без інших НПА) у системному зв'язку, а не виокремлено.Цитувати" Это Ваше мнение, а не утверждение на основании правовых норм. Укажите правило на которое делаете ссылку и объясните им в чем их вина."Правила N°630 п.12 "... У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями ..."
И п.15 .... .
т.е - 1) теплосеть не имеет право начислять мне оплату иначе как по показаниям прибора учета.
2) Начислять оплату по нормам потребления теплосеть имеет право только в случае когда прибор не подлежит ремонту.
3) Прибор находился на поверке более месяца не по моей вине. Ссылки на виновность третьего лица меня не касаются. В правилах N°630 отсутствует норма по которой я несу ответственность за третье лицо.
4) Период с 18.08.15 ( момент распломбирования для отправки на поверку) по 02.11.15 ( момент опломбирования после поверки ) - считается временем поверки, просроченным не по вине потребителя. Следовательно оплата должна насчитываться " .. згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період"(п.15)
5) Притензии по несвоевременной оплате поверки предъявляйте балансодержателю прибора.
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.Тому примусити тепломережу застосувати спосіб
Надо определить дату оплаты балансодержателем. С этой даты и будет идти отсчет одного месяца на поверку и установку.
Вызывает сомнение, что оплата была через пять месяцев, т.е. 02.10.
Законом установлено только один месяц начисления по среднему, остальное по нормам. Учитывая, что счетчик снят в период отсутствия услуг по ЦО как теплосети умудрились делать начисления по среднему летом? если отопительный сезон начался в октябре. Возможно этот месяц относится к периоду отопительного сезона? Летом начисления не производились, в законе сказано первый месяц потребления, а не с даты нахождения счетчика на поверке . Этот месяц и относится на октябрь.
Викладене не відповідає вимогам чинного законодавства. Це виключно фантазії автора.Почему? изложенное очень логично.
Викладене не відповідає вимогам чинного законодавства. Це виключно фантазії автора.Почему? изложенное очень логично.
Надо определить дату оплаты балансодержателем. С этой даты и будет идти отсчет одного месяца на поверку и установку.Місяць рахується з дати розпломбування на повірку.
Вызывает сомнение, что оплата была через пять месяцев, т.е. 02.10.Розпломбування 18.08. - опломбування 02.11. де тут "пять месяцев"?
Учитывая, что счетчик снят в период отсутствия услуг по ЦО как теплосети умудрились делать начисления по среднему летом? если отопительный сезон начался в октябре.А хто Вам сказав, що вони літом нараховували?
Возможно этот месяц относится к периоду отопительного сезона?Місяць рахується з дати розпломбування на повірку. Кому пощастить, то літом. Можно і 2, і 3 місяці використати поки нарахувань нема. Генадію спочатку пощастило, а потім ні. Бо затримали аж до 02.11.
в законе сказано первый месяц потребления, а не с даты нахождения счетчика на поверке . Этот месяц и относится на октябрь.Де такий закон? Процитуйте.
Тепломережа і балансоутримувач є юридичними особами. Їх відносини регулюються Господарським кодексом. Знайдіть в ГКУ норму, яка б зобов'язала тепломережу, як комерційне підприємство, виконати роботи до отримання оплати, окрім випадку, коли тепломережа сама це погодить...Почему не сказать, что их взаимоотношения должно регулироваться договором, а спорные вопросы решаться ХК. Именно в договоре и должен быть прописан порядок оплаты, сроки поверки и ответственность за несвоевременное выполнение условий договора. Возможно поверенный счетчик просто "забыли" своевременно установить или специально задержали установку. От этого балансодержатель не пострадает, а тепловикам станет еще лучше.
Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:Применение теплосетями других тарифов по истечению месяца законные. В законе сказано, среднемесячные показатели применять один месяц, следовательно остальное начисление на общем основании и производится в соответствии с установленными тарифами.
з централізованого опалення - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період.
Т.е Вы однозначно считаете, что теплосеть в соответствии с правилами N630 имело право месяц с начала распломбирования насчитывать по среднему, а по истечении месяца по нормам - т.к иного не предусмотрено.
фото раскрытой теплотрассы от котельной до дома,Це, звісно, ганебно, але на платіж впливає лише опосередковано - через тариф.
также такой же раскрытой теплотрассы в подвале дома.Це теж не гарно, але до тепломережі не має ніякого стосунку. То парафія КК "Приморська"
4. Техническое обслуживание и текущий ремонт внутридомовых систем: водо-, теплоснабжения, водоотведения, сливной канализации в многоквартирном доме.
Этот вопрос уже о другом. На форуме об этом достаточно поднятых тем и судебных дел. По Киеву том более.Це не Київ.
Ознакомьтесь. Найдете ответы на этот и другие вопросы.
Це не Київ.Это не меняет сути. Теперь надо различную инфо обрабатывать относительного своего вопроса. По Киеву с этим проще.