'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Сьогодні в 19:27:01 
Автор Перо - Остання відповідь від alexalex
що чути про апеляцію на рішення, на сайтах нічого не знайшов.

 2 
 : Сьогодні в 08:37:08 
Автор Gelo - Остання відповідь від Юрій Васильович
Не попереду. З 02.08.2017р. Обслуговування (в тому числі повірка) за кошти споживача
Цитувати
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
{Абзац третій частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
Цитувати
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.


Оплата і у Вас може бути по-різному...
Цитувати
Розпломбування у випадку ремонтних робіт чи аварійної ситуації

Що робити у випадку ремонтних робіт?
Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента у зв’язку із, наприклад, проведенням ремонту внутрішніх мереж (при заміні труб, стояків, ремонті та ін.) проводиться на платній основі.
Для отримання послуги необхідно особисто прибути до Контакт-центру Водоканалу за адресою: вул. Тутушкіна, 9, каб. 13.

Вартість послуги:
Розпломбування: 87,00 грн.
Пломбування: від 88,60 до 114,50 грн.

З собою необхідно мати оригінали та копії документів:
– заява,
– проектна документація на облаштування вузла обліку води,
– паспорт лічильника.

Що робити у випадку аварійної ситуації?
У випадку аварійної ситуації заяву на розпломбування можна надати по телефону та вона буде мати пріоритетний стан. Однак, після здійснення процедури все одно необхідно буде прийти до Контакт-центру особисто та надати заяву у письмовому вигляді.

Вартість послуги:
Термінове розпломбування, у зв’язку з аварійною ситуацією на мережах абонента, за ініціативою абонента: 297,00 грн.
Пломбування: від 88,60 грн. до 114,50 грн.

Телефон для довідок: 0 800 503 283
http://water.kherson.ua/rozplombuvannya-u-vypadku-remontnyh-r/?cat_slug=counters   Про аварійне - то дурня. Аварійно розпломбувати може ЖЕК, ОСББ,  ЖБК. Зі складанням акту і збереженням пломби, які потім передаються до водоканалу з заявою на опломбування. За звичайну вартість.
Цитувати
Опломбування лічильника

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий зал, тел. 0 800 503-283), надати технічний паспорт водолічильника та отримати рахунок на оплату послуги.

 Вартість  (станом на 01.02.2018) складає:
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням одного водолічильника – 100,70 грн.
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням двох водолічильників – 138,80 грн.

Послуга з опломбування виконується тільки після сплати рахунку.
Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюється лише після перевірки правильності його встановлення.

В подальшому для опломбування/ розпломбування водолічильника (в т.ч. після повірки лічильника) необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:
Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування. При собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного таврa;

Звернення на електронну пошту Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування,  контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.

Після звернення/надходження листа з абонентом зв’яжеться представник Контакт-центру для подальшого узгодження дати та часу приїзду фахівця.

Вартість (станом на 01.02.2018) складає:
– Опломбування одного водолічильника – 88,60 грн.
– Опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.
– Розпломбування – 87,00 грн.
Послуги з розпломбування та пломбування виконуються тільки після сплати рахунків.
http://water.kherson.ua/pervynne-oplombuvannya-lichylnyka/  Не зрозуміло, що то таке "Вартість  – Прийняття в експлуатацію" ...
Цитувати
Планова повірка

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників?

З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. монтаж та демонтаж засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.

Це визначено у Постанові №1003 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (на виконання аб.2 п.7. Прикінцевих та перехідних положень нового Закону Україну «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»). В постанові визначено, що витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води, вилучені з тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення.

Як визначити чи настав термін повірки лічильників?

Херсонський Водоканал за місяць до настання строку проведення повірки лічильників інформує про це споживачів:

1. Багатоповерхових будинків – шляхом вручення повідомленням про термін виконання повірки;
2. Приватного сектору – шляхом вручення припису про термін виконання повірки.

Про термін повірки лічильника споживач може дізнатись в особистому кабінеті, попередньо зареєструвавшись на сайті – water.kherson.ua.

Під час вручення припису/повідомлення, споживач забезпечує доступ представника Водоканалу до засобу вимірювальної техніки для зняття показників та виконання розпломбування.

Споживач може виконати повірку і за власною ініціативою, звернувшись до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283

Де можна виконати повірку квартирного лічильника води?

Споживач може виконати  повірку лічильника, скориставшись одним із вказаних варіантів:

ВАРІАНТ №1 – Звернутись до Водоканалу:

1. Споживач підписує Договір з Водоканалом про надання платних послуг з періодичної повірки засобів обліку  холодної води.

2. Сплачує рахунок за виконання послуг згідно діючої калькуляції та повідомляє про сплату оператора Контакт-центру  0-800-503-2833.

3.Очікує дзвінка представника Водоканалу для погодження дати та часу демонтажу  лічильника.

4. Після повірки лічильника споживачу буде зателефоновано для  погодження дати та часу зворотного монтажу та опломбування лічильника.

Тобто при зверненні до Водоканалу, споживачеві буде надана послуга «під ключ»: розпломбування, демонтаж, транспортування, повірка, монтаж та опломбування.

ВАРІАНТ №2 – Звернутись до іншої спеціалізованої організації:

1. Демонтаж, транспортування, повірка та монтаж лічильника після повірки виконується спеціалізованою організацією за власний рахунок споживача.

2. Після повірки споживач надає до Контакт-центру (пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9) заявку на опломбування та паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки і отримує рахунок за послуги розпломбування та опломбування лічильного вузла.

3. Після сплати рахунку споживачеві буде призначена дата опломбування. Припис та технічний паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки необхідно зберігати і пред’явити представнику Водоканала під час його пломбування. Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Вартість робіт з розпломбування та опломбування одного лічильника на дату отримання повідомлення – 175,60 грн.Тобто при зверненні до спеціалізованої організації, споживач повинен сплатити за послуги самій організації, а Водоканалу – за  послуги з розпломбування та опломбування.

Вибір варіанту – за споживачем.

Як само проводиться повірка лічильника Херсонським Водоканалом?

При отриманні припису/повідомлення на повірку лічильника Споживач може підписати договір з Водоканалом, наданий контролером, про надання послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води та отримати рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, опломбування),  або після отримання припису/повідомлення надати заявку  на виконання послуги до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283.

Після документального оформлення наданої заявки (укладання договору та оплати рахунків) споживачу повідомляється термін виконання замовлених послуг з повірки лічильників. У визначений день до споживача прийде представник Херсонського Водоканалу (з посвідченням працівника підприємства встановленого зразка), який обстежить місце встановлення вузла обліку:

1) Якщо при обстеженні вузла обліку лічильник можливо демонтувати, фіксує поточні показники лічильника, розпломбовує, виконує роботи з демонтажу лічильника та складає відповідний акт. На його місце представник встановлює вставку (перехідник). Демонтований лічильник представник підприємства забирає на повірку. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. За цей час споживач оплачує послуги Водоканалу згідно із середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці (п. 15 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630) За умови проходження приладом обліку повірки, представник Херсонського Водоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту для зворотного встановлення повіреного квартирного лічильника (термін не пізніше одного місяця з дня демонтажу лічильника). У визначений день представник підприємства здійснює монтаж повіреного квартирного лічильника та його опломбування зі складанням відповідного акту (в 2 прим.) з наступною інформацією:

–        Дата проведення робіт;

–        ПІБ працівника, що виконував роботи;

–        Тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих, так і встановлених;

–        Номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини.

Зазначений документ надає право проводити розрахунки за приладом обліку.

2) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати через незадовільний стан труб, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків. Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника проводиться у порядку, зазначеному у пункті 1. У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання (п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630).

Демонтаж лічильника без його попереднього розпломбування представником Херсонського Водоканалу та без складання акту розпломбування ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

Яка вартість повірки лічильників Херсонським Водоканалом?Вартість послуг з повірки розраховується згідно діючих калькуляцій на підприємстві та залежить від діаметра, кількості лічильників.

Чи  потрібно обов’язково опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться Херсонським Водоканалом на абонентський облік. Взяття на абонентський облік передбачає опломбування приладу обліку (встановлення реєстраційної пломби) за місцем знаходження водолічильника зі складанням відповідного акту.

Для взяття на абонентський облік квартирних лічильників води споживачам, які встановили прилад обліку, необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:

    Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування, при собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного тавра; c.vodokanal@gmail.com
    Звернення на електронну адресу (скриньку) Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування, контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.

 Вартість послуг складає:

– опломбування одного  водолічильника  – 88,60 грн.

– опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.

Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Представник Херсонського Водоканалу проводить опломбування повіреного лічильника зі складанням відповідного акту за наявності у споживача паспорта лічильника та/або свідоцтва про повірку.

ДО УВАГИ!

Розпломбування лічильника холодної води за будь-яких обставин може здійснюватися виключно представником Херсонського Водоканалу із складанням відповідного акта.
http://water.kherson.ua/planova-povirka/
Повідомлення суперечливі... З'ясовуйте. Вам є над чим працювати...

 3 
 : Сьогодні в 07:32:34 
Автор stepan - Остання відповідь від Юрій Васильович
Весь дом, вместе с вами пользуется услугами, а пришло время платить тут оказывается они незаконные. Представьте, Вам зададут вопрос, допустим КП признали незаконным... кто завтра будет содержать дом. Оплачивать за свет, вывоз ТБО, решать вопросы по внутренним сетям и другое.. КТО?  Вы, должник (другие платят) настаиваете признать исполнителя незаконным для всего дома, ради своей не оплаты долга?  Представьте что будет в доме, когда узнают кто инициатор хаоса (сразу будет полный двор мусора) и почему?
"КТО?" Те КП, що й зараз це робить. Визнання/не визнання КП "ПЕУЦ" (позивача за цим позовом) "незаконным..." на стан утримання будинку сьогоді ніяк не впливає. І не може бути причиною "хаоса".

 4 
 : Сьогодні в 07:13:51 
Автор Перо - Остання відповідь від Юрій Васильович
Я взагалі не розумію у чому проблема, бо наприклад, в Києві ціна питання повірки лічильника води силами споживача (включаючи демонтаж-монтаж+опломбування) для одного лічильника - 81 грн.
Цитувати
Повірка квартирних засобів обліку холодної  води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» коштує  457, 73 грн. з ПДВ  складається з:

-  демонтажу та монтажу одного водолічильника Ø 15 мм – 380,94 грн. з ПДВ;

- повірки одного водолічильника Ø 15 мм – 76,79 грн. з ПДВ.
https://www.vodokanal.kiev.ua/news/nov%D1%96-pravila-pov%D1%96rki-kvartirnix-zasob%D1%96v-obl%D1%96ku-xolodno%D1%97-vodi.-shho-cze-oznacha%D1%94-dlya-spozhivacha/

 5 
 : Сьогодні в 01:22:35 
Автор Перо - Остання відповідь від Олександр_2015
Я взагалі не розумію у чому проблема, бо наприклад, в Києві ціна питання повірки лічильника води силами споживача (включаючи демонтаж-монтаж+опломбування) для одного лічильника - 81 грн.

 6 
 : 17 Квітень 2019, 23:59:24 
Автор stepan - Остання відповідь від stepan
Вопрос - КТО?
Я Вам відповів "КТО". Замість Товариства(в назві цієї гілки форума - зазначено, що воно подало позов, а отже воно є позивачем), яке обслуговувало будинок до 2018 р., трохи менше року назад укладено угоду на обслуговування будинку з іншою обслуговуючою організацією, і поки що і в будинку, і навколо нього все працює.

 7 
 : 17 Квітень 2019, 23:29:42 
Автор stepan - Остання відповідь від Gelo
Я вже писав на цій гілці, що "Позивач" приблизно рік тому назад перестав бути балансоутримувачем, та виконавцем послуг в будинку, причому майже за власним бажанням. Зараз будинок обслуговує інше підприємство,
Вообще не могу понять это о чем пошла речь, что за новые персонажи:
"Позивач" - ?
інше підприємство - ?
Разве вопрос в этих персонажах. Вопрос - КТО?
Перечитайте свое
Представьте, Вам зададут вопрос, допустим КП признали незаконным... кто завтра будет содержать дом. Оплачивать за свет, вывоз ТБО, решать вопросы по внутренним сетям и другое.. КТО?
Ви не уважно читаєте мої повідомлення.
Вы берете из контекста одно предложение и начинаете убеждать, в чем.... Посмотрите полностью весь пост. Там совсем иной смысл.
 Начинаю догадываться в чем глубина проблемы.
Не хочется обострять...., будьте внимательны.

 8 
 : 17 Квітень 2019, 20:49:44 
Автор stepan - Остання відповідь від stepan
Представьте, Вам зададут вопрос, допустим КП признали незаконным... кто завтра будет содержать дом. Оплачивать за свет, вывоз ТБО, решать вопросы по внутренним сетям и другое.. КТО?
Ви не уважно читаєте мої повідомлення.
Я вже писав на цій гілці, що "Позивач" приблизно рік тому назад перестав бути балансоутримувачем, та виконавцем послуг в будинку, причому майже за власним бажанням. Зараз будинок обслуговує інше підприємство, і ніяких проблем з вивозом сміття, чи наявності електроенергії, чи роботою ліфтів не має.
А боржників минулої обслуговуючої організації у будинку на 220-250 квартир(точно не знаю кількість) десятка чотири, а може і п"ять.

 9 
 : 17 Квітень 2019, 20:37:13 
Автор Gelo - Остання відповідь від Gelo
Чуть-чуть радости и все стало на свои места.
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором,
У нас как всегда "впереди паровоза" и шиворот-на выворот. После уведомления о плановой поверке делаешь заявку на распломбировку, пришел снял пломбу и вручил акт, затем сам поверяешь, устанавливаешь (или ждешь представителя и он устанавливает), представитель пломбирует + акт и в результате оплачиваешь по полному списку:  демонтаж, транспортування і монтаж +пломбировка.Об этом перечне мало кому известно, просто платят указанную сумму.

 10 
 : 17 Квітень 2019, 20:19:46 
Автор stepan - Остання відповідь від Gelo
Нашлось разъяснение о передачи построенного дома с баланса на баланс. Хотите оспорить? Вам уже Юрий Васильевич говорил
Є сенс вести мову про незаконність призначення балансоутримувача, виконавця у 2012р.  (заміна ДП «ЕКОС» на ТОВ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"). Проте, за чинним на той час законодавством, співвласники мали єдину практичну можливість визначити  балансоутримувача - створення ОСББ. ОСББ в будинку не створено...
З 01.07.2015р. співвласники мають  можливість визначити управителя (ЗУ №417). Скористалися? Ні... ОСББ створили? Ні...
Тому на оте, "позивач не є  балансоутримувачем", у таких справах багато  суддів  просто  не звертають уваги. Бо право  вимоги боргу виконавець має незалежно від  того чи є  він балансоутримувачем, чи не є...
Відсутність договору не є підставою для відмови у стягненні боргу за фактично надані позивачем і отримані відповідачем послуги - ВСУ.
Даже предположить, что будут неопровержимые доказательства относительно незаконности балансодержателя, а также исполнителя суд не откажет в удержании долга. Вы эти услуги получили! Вопрос в стоимости может быть только с вашей стороны, суду с иска все понятно, долг указан.
 Весь дом, вместе с вами пользуется услугами, а пришло время платить тут оказывается они незаконные. Представьте, Вам зададут вопрос, допустим КП признали незаконным... кто завтра будет содержать дом. Оплачивать за свет, вывоз ТБО, решать вопросы по внутренним сетям и другое.. КТО?  Вы, должник (другие платят) настаиваете признать исполнителя незаконным для всего дома, ради своей не оплаты долга?  Представьте что будет в доме, когда узнают кто инициатор хаоса (сразу будет полный двор мусора) и почему?
  А  по факту вже майже 6 років послуга надається, stepanом - отримується,   stepan від неї не відмовлявся, актів-ретензій не подавав і т.д., і т.п. (судді знають як писати).
Что же Вы себе так голову "запудриваете" - балансодержатель, исполнитель, это отрицательный путь защиты в суде.

Сторінок: [1] 2 3 ... 10

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email