Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Цікаво, а чи є шанси оскаржити те, що суд відмовився виконати мою вимогу про дотримання в даній справі вимог закону "Про захист персональних даних", та не вилучив документів зі справи з моїми персональними даними, які були розповсюджені без моєї згоди на це?
Але надання цієї інформації суду не можна вважати її розповсюдженням.
"Про захист персональних даних" http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2297-17Стаття 11. Підстави виникнення права на використання персональних даних 1. Підставами виникнення права на використання персональних даних є: 1) згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Суб'єкт персональних даних має право при наданні згоди внести застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю бази персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень. 2. Володілець бази персональних даних може доручити обробку персональних даних розпоряднику бази персональних даних відповідно до договору в письмовій формі. 3. Розпорядник бази персональних даних може обробляти персональні дані лише з метою і в обсязі, визначених у договорі.
РЕГУЛЮВАННЯ ВІДНОСИН У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1875-15Стаття 1. Визначення термінів 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; Стаття 8. Нормативне регулювання у сфері житлово-комунальних послуг 1. Стандарти, нормативи, норми і правила встановлюють комплекс якісних та кількісних показників і вимог, які регламентують вироблення та виконання житлово-комунальних послуг з урахуванням соціальних, економічних, природно-кліматичних та інших умов регіонів та населених пунктів. 2. Стандарти, нормативи, норми, порядки ( 481-2005-п ) і правила ( 630-2005-п, 1070-2008-п ) у сфері житлово-комунальних послуг розробляють і затверджують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері стандартизації, центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах їхніх повноважень та згідно із законодавством. 3. Інші центральні органи виконавчої влади затверджують нормативно-правові акти у сфері житлово-комунальних послуг, що видаються в межах їхніх повноважень після погодження або спільно з центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства і реєструються в установленому законодавством порядку.
«Наказ» МВС N 96 від 03.02.2006р. I. Загальні положення 1. Відповідно до основних завдань Державного департаменту усправах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб МВСУкраїни його територіальні органи і підрозділи (далі - органиреєстрації) з метою забезпечення реєстрації/зняття з реєстраціїмісця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні тавідповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільнийвибір місця проживання в Україні"
Може, обговорення довідки ф. 3 в окрему тему винести?Степане, я не дуже розумію мету обговорення. Здається, і Вам і всім зрозуміло, що використання ЖЕО цих довідок є незаконним та порушує Ваші (та інших громадян) немайнові права. Всі питання, на підставі чого ці довідки використовуються - риторичні. Шлях припинення таких порушень відомий - позов до суду.
«Цікаво, а чи є шанси оскаржити те, що суд відмовився виконати мою вимогу про дотримання в даній справі вимог закону "Про захист персональних даних", та не вилучив документів зі справи з моїми персональними даними, які були розповсюджені без моєї згоди на це?»
«Оскаржувати можна окремим позовом. Але надання цієї інформації суду не можна вважати її розповсюдженням.»
«Оскільки цей наказ не стосується працівників ЖЕКів то я вважаю, що вони за довідкою ф.3 повинні звертатись до Департаменту МВС, та брати в них письмовий дозвіл на право використання цих даних.»
«II. Оформлення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання 1. Подані житлово-комунальними підприємствами органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, житлово-будівельними кооперативами, об'єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та молодіжними житловими комплексами, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноваженими особами в сільських, селищних радах, житлово-комунальними органами, які обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території, документи реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання оформляються і повертаються не пізніше ніж у 2- денний термін.»
«4. Заява та інші документи, необхідні для оформлення або обміну паспорта, як правило подаються до уповноважених осіб відповідних житлово-комунальних підприємств органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, житлово-будівельних кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та молодіжних житлових комплексів, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноважених осіб у сільських, селищних радах, житлово-комунальних органах, що обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території (далі - житлово-комунальні підприємства).»
Може, обговорення довідки ф. 3 в окрему тему винести?
А на підставі якого пункту ст.11 працівники ЖЕКів мають право використовувати персональні дані громадян?
Крім того, є дещо застарілі ППВСУ, де роз'яснюється, що саме є поширенням інформації.
Під поширенням відомостей слід розуміти опублікування їх у пресі, передачу по радіо, телебаченню, з використанням інших засобів масової інформації, викладення в характеристиках, заявах, листах, адресованих іншим особам, повідомлення в публічних виступах, а також в іншій формі невизначеному числу осіб або хоча б одній людині.ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИПОСТАНОВАвід 28 вересня 1990 року N 7 http://www.medialaw.kiev.ua/laws/laws_local/86/(втратила чинність) Про застосування судами законодавства, що регулює захист честі, гідності і ділової репутації громадян та організаційІз змінами і доповненнями, внесеними постановами Пленуму Верховного Суду України від 4 червня 1993 року N 3, від 31 березня 1995 року N 4, від 25 грудня 1996 року N 14, від 3 грудня 1997 року N 12
Повністю згоден з Перо! Надання інформації до суду не є її розповсюдженням. До того ж у разі відсутності інформації про зареєстрованих осіб у квартирі - суд сам витребує цю інформацію. А як квартира приватна, то ще й від Вас витребує документ про власність.
Стаття 11. Диспозитивність цивільного судочинства 1. Суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненнямфізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, вмежах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та іншихосіб, які беруть участь у справі.
Стаття 59. Допустимість доказів 1. Суд не бере до уваги докази, які одержані з порушеннямпорядку, встановленого законом. Стаття 60. Обов'язки доказування і подання доказів 1. Кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на яківона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крімвипадків, встановлених статтею 61 цього Кодексу. 2. Докази подаються сторонами та іншими особами, які берутьучасть у справі.
Тож, БЕЗСТОРОННІЙ СУД нічого подібного, про що пише Ю.В., робити не може.
Цитувати«Оскільки цей наказ не стосується працівників ЖЕКів то я вважаю, що вони за довідкою ф.3 повинні звертатись до Департаменту МВС, та брати в них письмовий дозвіл на право використання цих даних.»Не зовсім так. По-перше: наказ стосується і паспортистів «ЖЕКів»: Цитувати«II. Оформлення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання 1. Подані житлово-комунальними підприємствами органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, житлово-будівельними кооперативами, об'єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та молодіжними житловими комплексами, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноваженими особами в сільських, селищних радах, житлово-комунальними органами, які обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території, документи реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання оформляються і повертаються не пізніше ніж у 2- денний термін.»Тобто наказ підтвердив, що «ЖЕКи» займаються збором і обробкою документів по реєстрації громадян для передачі їх (документів) у Відділ громадянства імміграції та реєстрації фізичних осіб ( ВГІРФО) . «ЖЕКи» ведуть у себе картки Форми № 16 (прописка – реєстрація) та Форми № 17 (по квартирна картка). Суди не ставлять під сумнів правомочність ведення цих карток - наприклад : http://reyestr.court.gov.ua/Review/14573819
Чому я сам не можу подати до Відділу МВС - документи реєстрації/перереєстрації місця проживання?
Я в своєму ЖЕКу запитував про паспортистів.Відповіли, що вони є працівниками ЖЕКу, і зарплату отримують в ньому.
А що стосується того, що в наказі №96 МВС згадуються уповноважені особи житлово комунальних підприємств, то мені здається в наведеній Вами цитаті наголошується на терміні повернення документів - "у 2-х денний термін", а не на тому, що передачею документів повинні займатись виключно уповноважені особи ЖЕКів.
Крім того раніше не діяв закон "Про захист персональних даних".
Цитата: owner від 15 Листопада 2011, 07:20:40Тож, БЕЗСТОРОННІЙ СУД нічого подібного, про що пише Ю.В., робити не може.Скоріше - не повинен робити.
Якщо я не помиляюсь у Вашому випадку "ЖЕК" подавав копію Вашого свідоцтва про власність (цікаво як він її отримав? ). Вас це відволікло від основної боротьби і Ви не змогли витребувати докази того, що послуги дійсно надавалися. Тобто своєї цілі "ЖЕК" досяг. А якби суд "не повівся" і не прийняв цей "доказ", то елементарне клопотання і Ви самі подаєте цю копію і надаєте для огляду суду оригінал.
Ви маєте на увазі, що ЖЕК міг би подати клопотання до суду про витребування у мене свідоцтва про право власності на мою квартиру за аресою №1?
А якщо я наприклад у відповідь на це, надам суду свідоцтво про право власності на квартиру за адресою №2, і скажу що проживаю за адресою №2? В даному випадку воно такі і є насправді.
Тут вже я "не зовсім зрозумів". Ви що двічі приватизували?