'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Льготная оплата за проезд школьниками и студентами  (Прочитано 72470 раз)

0 Користувачів і 12 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Рішення оскаржувалося.  В рішенні апсуду
Цитувати
Доводи апелянта, що  оскаржуване рішення прийняте  з урахуванням аналізу регуляторного впливу, оприлюдненого 20.06.2014 р. колегія суддів вважає необгрунтованими,  оскільки цей аналіз стосувався іншого рішення.
Так, а проекти рішень дісно різні  „Про тимчасові тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутках загального користування, що працюють у режимі маршрутного таксі" не є проектом 2014р. «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють в режимі маршрутного таксі». А в 2015р. повторно оприлюднювався проект «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють в режимі маршрутного таксі» В підсумку 1-й пункт рішення першої інстанції скасовано, 2-й залишено в силі. Цікавий момент, суд не каже, що оприлюднення 20.06.2014 р. то "було давно" ( в законі є "не пізніше", а нема "не раніше"), а мотивує, що то "не той проект". До кассацції справа не дійшла, бо відповідач втратив до неї інтерес. На дату розгляду у апсуді, рішення № 120 вже було скасоване.
Такая судебная муть в разбирательстве не очень помешает нашему общественнику почерпнуть информацию для усиления своей позиции. Во всяком случае на это надеюсь.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

https://twitter.com/sergey_prach/status/1072782440345821184
Такие политические или договорные тарифы довольно частое явление.
 У нас, когда принимали Р 345, пообещали создать комиссию по определению и  формированию стоимости проезда в автобусах. Создали. Уже состоялось заседание. Заверили, что будет привлечена общественность, специалисты для обсуждения, изложения своего видения нарушений в существующем расчете. На сколько можно доверять этой комиссии, пока не знаю. Посмотрим.
Предложили прийти на заседание (когда, сообщат дополнительно) , пойду показывать на примененные коэффициенты, на разницу между штатным расписанием и фактическим кол-вом трудоустроенных водителей, кондукторов, слесарей и еще некоторые показатели в расчете.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Такая судебная муть в разбирательстве не очень помешает нашему общественнику почерпнуть информацию для усиления своей позиции. Во всяком случае на это надеюсь.
Я не бачу "мути" в рішенні апсуду.  Муть є в рішенні Сумського суду. І  Ваш  "общественник" на цю "муть" "клюне"...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Такие политические или договорные тарифы довольно частое явление.
Ми політичні дискусії не ведемо.
 Як виняток, зазначу. Ільченко пропіарив опозицію. А потім "відвів свою політиччну силу у бік". Бо, об'єктивно, тарифи підвищувати треба... Хай діюча влада завершить цей процес, а опозиція цим скористається. Прийде до влади і так і залишить. Пояснить, ми ж не підвищуємо - то попередники.   Це відомі методи ведення політичної боротьби.  ("Ви зараз Джавеліни Україні не давайте, бо влада "злочинна". Ми прийдем до влади - тоді й дасте".)
Предложили прийти на заседание (когда, сообщат дополнительно) , пойду показывать на примененные коэффициенты, на разницу между штатным расписанием и фактическим кол-вом трудоустроенных водителей, кондукторов, слесарей и еще некоторые показатели в расчете.
Я Вам навів стрічку у твіттері, як приклад срачу з приводу ситуації з тарифами некомпетентних людей.  Такий саме срач бачу у ЗМІ м.Херсон. Є тупе небажання підвищення тарифу.  Без врахування об'єктивних причин потреби такого підвищення. Це популізм.   
ПКМУ № 1175
Цитувати
1.6. Перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись  у  зв'язку зі  зміною умов виробничої діяльності та реалізації Послуг,  що не залежать від господарської діяльності Перевізника,  в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
Згідно даних мінфіну https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/a95/2018-09 вартість бензину на 29.09.2017р. - 26,27 грн. , а на 28.09.2018 - 32,08 грн. Це збільшення ціни  більше ніж на 20% (26,27 + 20% = 31,524).  Підстави для перегляду тарифу залізобетонні.
Звісно, розрахунок можна перевіряти... Тільки ж кометентно...  Посилання
Цитувати
на разницу между штатным расписанием и фактическим кол-вом трудоустроенных водителей,
це "дурость несусветная"... Ніхто не вправі затверджувати розрахунок, якщо в ньому порушуються норми трудового законодавства. А щодо водіїв, так і тимаче. Це ще й безпека пасажирів. http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0811-10 
Цитувати
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
                            Н А К А З                         07.06.2010  N 340
Посилання на "газ замість бензину" теж не витримує ніякої критики, крім випадків якщо трансортні засоби були сконструйовані виробником тільки під газ. Добладнання трансортних засобів газобалонним устаткуванням не скасовує застосування бензину, як основного виду палива відповідно до технічної характеристики засобу.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Такий саме срач бачу у ЗМІ м.Херсон. Є тупе небажання підвищення тарифу.  Без врахування об'єктивних причин потреби такого підвищення. Це популізм.   

 Підстави для перегляду тарифу залізобетонні.
С этим согласен. Только основания должны быть экономически обоснованными, а не подведенными под предварительно согласованную стоимость проезда.
Цитувати
Звісно, розрахунок можна перевіряти... Тільки ж кометентно...  Посилання
Цитувати
на разницу между штатным расписанием и фактическим кол-вом трудоустроенных водителей,
це "дурость несусветная"... Ніхто не вправі затверджувати розрахунок, якщо в ньому порушуються норми трудового законодавства. А щодо водіїв, так і тимаче. Це ще й безпека пасажирів.
Не понял до конца мысль...  Разница между штатным и фактом необходима для того чтобы вынудить работодателей трудоустроить водителей и других специалистов. Не захотят, тогда перерасчет по факту (не положено - пусть докажут). Это ведь люди из нашего города, официально не работающие, которые могут уехать на заработки. Их там около 1000 человек,  не трудоустроенных. Данные из анализа показывают, что это вполне возможно. 
Цитувати
Добладнання трансортних засобів газобалонним устаткуванням не скасовує застосування бензину, як основного виду палива відповідно до технічної характеристики засобу.
Озадачили. Довелось пару раз видеть (в 5,00-6,00 часов утра) очереди на газовых заправках из этих автобусов. Это не единицы или десятки, газ используется многими автобусами. Как быть?
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Думаю, Заречный районный суд г.Сумы своим Постановлением http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/44393613
в помощь нашему общественнику даст достаточно оснований для суда.
Текст постановления весьма интересен. Некоторые вопросы были ранее затронуты и разобрались в этой теме. Однако, мнение суда по этим вопросам и в целом стало неожиданностью и своеобразной надеждой на положительное решение уже нашего суда.
 
Хотелось бы услышать мнение юриста об этом постановлении. На сколько оно применительно к обсуждаемому вопросу?
Мнение юриста не появилось, что указывает на допустимость в применении. И вот теперь:
Муть є в рішенні Сумського суду. І  Ваш  "общественник" на цю "муть" "клюне"...
  Неоднозначное высказывание. Как понимать?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Мнение юриста не появилось, что указывает на допустимость в применении. И вот теперь:
Муть є в рішенні Сумського суду. І  Ваш  "общественник" на цю "муть" "клюне"...
  Неоднозначное высказывание. Как понимать?
Мабуть, Ви не зрозуміли пост « Reply #281 : 13 Грудень 2018, 11:26:53 »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не понял до конца мысль...  Разница между штатным и фактом необходима для того чтобы вынудить работодателей трудоустроить водителей и других специалистов. Не захотят, тогда перерасчет по факту (не положено - пусть докажут).
В тому то і проблема, що Ви ніяк не можете зрозуміти... Не треба все "валити у одну купу". Є питання тарифу. Для його вирішення потрібен розрахунок. У розрахунку є такий параметр, як кількість задіяних водіїв. Ця кількість визначається на підставі КзпП,  "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" і т.д і т.п. В розрахунку кількість водіїв визначена вірно. Я Вам вже порахував.  Крапка.
Інше питання. Дотримання перевізниками КзпП,  "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів". Оте "водила пашет по 12 часов" з твіттера, Ваше "для того чтобы вынудить работодателей трудоустроить водителей" не має ніякого стосунку до тарифу. Це є порушенням КзпП,  "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів". Які потрібно усувати за наявності будь-якого тарифу, хоть у 5 коп., хоть у 100 грн.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Озадачили. Довелось пару раз видеть (в 5,00-6,00 часов утра) очереди на газовых заправках из этих автобусов. Это не единицы или десятки, газ используется многими автобусами. Как быть?
Якби всі і офіційно, то ОМС міг би вимагати від них застосовувати в розрахунку газ.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Мабуть, Ви не зрозуміли пост « Reply #281 : 13 Грудень 2018, 11:26:53 »
Получается так. Выходит не все понял в указанном посте.
Якби всі і офіційно, то ОМС міг би вимагати від них застосовувати в розрахунку газ.
Наверно, кто-то мешает ОМС сделать официально? Может созданная комиссия займется этим вопросом?
Не треба все "валити у одну купу". Є питання тарифу. Для його вирішення потрібен розрахунок. У розрахунку є такий параметр, як кількість задіяних водіїв. Ця кількість визначається на підставі КзпП,  "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" і т.д і т.п. В розрахунку кількість водіїв визначена вірно. Я Вам вже порахував.  Крапка.
С водителями понятно, с кондукторами тоже понятно.  Вот относительно количества необходимых слесарей (указано: на 1 авто положено 0,3 слесаря), не нашел каких либо нормативов или оснований для расчета.
Цитувати
Інше питання. Дотримання перевізниками КзпП,  "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів". Оте "водила пашет по 12 часов" з твіттера, Ваше "для того чтобы вынудить работодателей трудоустроить водителей" не має ніякого стосунку до тарифу. Це є порушенням КзпП, "ПОЛОЖЕННЯ про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів". Які потрібно усувати за наявності будь-якого тарифу, хоть у 5 коп., хоть у 100 грн.
Каким образом тогда можно перевозчиков заставить устранить?   
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Каким образом тогда можно перевозчиков заставить устранить?
Державна служба України з безпеки на транспорті
http://dsbt.gov.ua/storinka/pro-sluzhbu
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2015 р. № 103

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу України з безпеки на транспорті5. Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань:
2) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті;
{Підпункт 2 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 1095 від 06.09.2017}
4) здійснює ліцензування господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом;
{Підпункт 4 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1095 від 06.09.2017}
5) здійснює контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом;
{Підпункт 5 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1095 від 06.09.2017}
19) здійснює контроль за додержанням перевізниками вимог режиму праці та відпочинку, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом;
28) видає в установленому порядку обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів з питань безпеки на транспорті, крім морського та річкового транспорту, та здійснює контроль за виконанням таких приписів;
{Підпункт 28 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1095 від 06.09.2017}
29) у випадках, передбачених законом, складає протоколи про адміністративні правопорушення, розглядає справи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення;
50) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Укртрансбезпеки;
 52) видає розпорядження про усунення суб’єктами господарювання порушень ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним транспортом;
{Підпункт 52 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1095 від 06.09.2017}
54) проводить перевірки за додержанням суб’єктами господарювання, фізичними особами та юридичними особами вимог законодавства про транспорт;
{Підпункт 55 пункту 5 виключено на підставі Постанови КМ № 1095 від 06.09.2017}
58) здійснює контроль наявності, видачу дозвільних документів на здійснення перевезень та контроль відповідності виду перевезення, що фактично здійснюється;
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/103-2015-п

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Вот относительно количества необходимых слесарей (указано: на 1 авто положено 0,3 слесаря), не нашел каких либо нормативов или оснований для расчета.
Може допоможе https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmbt/avto5_bilichenko_virotehbaza_pidriyemstv_avtotransportu/p3.html
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Для довідки. Тариф не обов'язково повинен бути один на всі маршрути...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Для довідки. Тариф не обов'язково повинен бути один на всі маршрути...
Это уже обсуждалось
3. Таблица 4 Розрахунок витрат на пальне за місяць
         Расход определен на автобус вместимостью 54 чел.  Есть автобусы вмстимостью 18, 24 чел.
Для них тариф може виявитися ще більшим... А ідея правильна. на різних маршрутах зазтосовувати різні автобуси і різний тариф.
Только захочет кто-то это организовать, считать, анализировать, а затем доказывать? Для этого должна быть привлечена группа специалистов и большое желание довести результат работы до проекта. Эту идею донесу до сведения комиссии, вот на счет дальнейшего.... 
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email