'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Що далі?  (Прочитано 35375 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Alina

  • Гість
Re: Що далі?
« Reply #45 : 10 Вересня 2013, 21:23:52 »

Підскажіть, будь ласка, чи потрібно мені на цьому етапі розгляду надавати клопотання про 3-річну давність, про інфляційні, Н минулих засіданнях було це написпно в запереченні.

А який зараз етап? Докази подаються клопотанням до початку розгляду справи по суті. Про 3-річну давність подається заява про її застосування.

Отримала ухвалу суду про відкриття провадження після повернення справи з ВССУ, і в ній не сказано, що можу надавти заперечення. І сказано що судове засідання, а не попереднє.

Справа № 127/20919/13-ц
 

УХВАЛА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.09.2013 року   м.   Вінниця
Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Кашпрук Г.М.. розглянувши цивільну справу за позовом міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора №7» до ЖЖЖЖЖЖЖЖаЖЖ про стягнення заборгованості. -
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького міського суду Вінницької області 03.09.2013 року з Вищого спеціалізованого суду України надійшла на новий розгляд цивільна справа за позовом міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора №7» до ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ про стягнення заборгованості.
03.92013 року, після авторозподілу справу передано судді Кашруку Г.М.
Приймаючи до уваги ухвалу Вищого спеціалізованого суду України від 14.08.2013 року та керуючись ст.ст. 11-1. 156 ЦПК У країни.-
УХВАЛИВ:
Прийняти справу до свого провадження.
Судовий розгляд у справі призначити на 10 год. 00хв. 25.09.2013 р.
Копію ухвали надіслати особам, які беруть участь у справі,
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її винесення. У разі, якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається.протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя підпис.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #46 : 10 Вересня 2013, 22:01:14 »

Готуйте клопотання про залишення позову без розгляду, осьікьки вона не відповідає вимогам закону. а саме ст 119 цпк

. Позовна   заява   підписується    позивачем    або    його
представником із зазначенням дати її подання.


Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #47 : 10 Вересня 2013, 22:38:46 »

Пройдіться ще по квартирам, спитайте, чи підписували акти виконаних робіт, і чи є ці особи власниками квартир. велика ймовірність що ці документи виписував і підписував жек. де складалися ці акти? і чим  передбачено взагалі складання актів виконаних робіт?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #48 : 10 Вересня 2013, 23:03:14 »

Готуйте клопотання про залишення позову без розгляду, осьікьки вона не відповідає вимогам закону. а саме ст 119 цпк

. Позовна   заява   підписується    позивачем    або    його
представником із зазначенням дати її подання.

Справа пройшла всі інстанції і пішла на друге коло. А Ви раптом знайшли невідповідність. Цікаво в чому. Ви дату не знайшли?  Можливо штамп на першій сторінці не відсканувався.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #49 : 10 Вересня 2013, 23:10:37 »

Пройдіться ще по квартирам, спитайте, чи підписували акти виконаних робіт, і чи є ці особи власниками квартир. велика ймовірність що ці документи виписував і підписував жек. де складалися ці акти? і чим  передбачено взагалі складання актів виконаних робіт?
Там вигадано "старшого по будинку".
Записаний

Alina

  • Гість
Re: Що далі?
« Reply #50 : 10 Вересня 2013, 23:29:12 »

Пройдіться ще по квартирам, спитайте, чи підписували акти виконаних робіт, і чи є ці особи власниками квартир. велика ймовірність що ці документи виписував і підписував жек. де складалися ці акти? і чим  передбачено взагалі складання актів виконаних робіт?
Там вигадано "старшого по будинку".

 Саме так старшого по будинку  ВИГАДАНО, я це доведу в суді, чи тільки почують.
Мені потрібно заперечення пмсати?
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #51 : 10 Вересня 2013, 23:37:56 »

Готуйте клопотання про залишення позову без розгляду, осьікьки вона не відповідає вимогам закону. а саме ст 119 цпк

. Позовна   заява   підписується    позивачем    або    його
представником із зазначенням дати її подання.

Справа пройшла всі інстанції і пішла на друге коло. А Ви раптом знайшли невідповідність. Цікаво в чому. Ви дату не знайшли?  Можливо штамп на першій сторінці не відсканувався.

та взагалі... я прочитав позов  і нічого не зрозумів. де докази що позивач балансоутримувач і виконавець послуг? які правовідносини існують між сторонами і чим це підтверджено?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #52 : 11 Вересня 2013, 13:07:30 »

Автор: Alina:
Цитувати
1. буде попередній розгляд?
2. писати заперечення?
3. можу подавати клопотання про витребування  доказів?
1. Раз суддя посилається на ст. 156, вірогідно проводити "попереднє" не вважає за доцільне. Чому тільки не розписано в ухвалі, питання.
2. Можете посилатися на заперечення, що вже є у справі. Можете уточнити ті заперечення і викласти їх заново. тільки подати потрібно до засідання 25.09.
Якщо позивач надасть уточнення до позову, просіть перенести засідання на іншу дату ( Вам потрібен час на ознайомлення і подання заперечень.
3. Можете. На початку засідання, до початку розгляду по суті.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #53 : 12 Вересня 2013, 22:23:50 »

Аліна! опрацюйте це - http://zakon.nau.ua/doc/?doc_id=269934 «Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого  персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду»

Думка така ст 20. зу про жкп

Цитувати
2. Виконавець зобов'язаний:

     1)    забезпечувати   своєчасність   та   відповідну   якість
житлово-комунальних  послуг  згідно  із  законодавством та умовами
договору,  в  тому числі шляхом створення систем управління якістю
відповідно  до  національних або міжнародних стандартів;


згідно ст 10,11 цпк позивач повинен довести що послуги були вчасними  і належної якості, за які ви повинні платить. Перевірте норми, періодичність надання  вказані у наказі і з реальними по доказах позивача.

Наприклад додатком Б табл.44 до наказу №59 передбачено: - щоденне підмітання вестибюлей, сходових площадок і маршів перших 3 поверхів, місць перед завантажувальними камерами сміттєпроводів і приміщень загального призначення; З рази на тиждень провадити вологе підмітання сходових площадок і маршів вище 3-го поверху таке інше. а що в реалії? чи забезпечив санітарно гігієнічні показники норми і чи є відповідні докази?

Записаний

Alina

  • Гість
Re: Що далі?
« Reply #54 : 12 Вересня 2013, 22:50:43 »

Дякую, зараз ознайрмлюсь. Саме так, у мене такі нюанси для захисту і "нападу"
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #55 : 13 Вересня 2013, 10:43:10 »

Автор: Alina:
Цитувати
Дякую, зараз ознайрмлюсь
Тільки враховуйте, що цей наказ не затверджує перелік робііт, що повинен виконуватись.
До ПКМУ 869 "Примірний перелік" було затверджено ПКМУ 529, а реальний затверджувався рішенням ОМС.  ПКМУ 869 затверджено вже не примірний а просто "Перелік", але ОМС  має його "враховувати", тобто конкретний перелік затверджується рішенням ОМС.
Цитувати
Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.
З власниками (наймачами) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - договір про надання послуг).
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Наприклад щоденне підмітання вестибюлей, сходових площадок і маршів взагалі може бути відсутнім в тарифі і тому не повинно й виконуватися (мешканці за це не платять і виконують своїми силами).
Наказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю.  Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті  застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.
« Останнє редагування: 13 Вересня 2013, 22:41:14 від Юрій Васильович »
Записаний

Alina

  • Гість
Re: Що далі?
« Reply #56 : 13 Вересня 2013, 12:10:22 »


 
Наказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю.  Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті  застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.

За весь жек не знаю, але за нашого двірника  я це знайшла і довела на минулому суді, Зараз за електрика буду рахувати
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #57 : 13 Вересня 2013, 14:30:31 »

Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #58 : 13 Вересня 2013, 20:22:50 »

Цитувати
Наказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю.  Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті  застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.

Договір договором, а умови законодавства-умови законодавства.

жек ніхто не звільняв відобовязку ст 21 зу про житлово-комунальні послуги.

Цитувати
забезпечувати   своєчасність   та   відповідну   якість
житлово-комунальних  послуг  згідно  із  законодавством та умовами
договору,  в  тому числі шляхом створення систем управління якістю
відповідно  до  національних або міжнародних стандартів;

стандарти і передбачені у наказі 59.

Ми ж не повинні оплачувати тарифи, а повинні оплачувати  послуги-своєчасні та якісні. а те що виконавцеь послуг у тариф заклав не вірні дані, то не проблема споживача і не є предметом позову.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Що далі?
« Reply #59 : 13 Вересня 2013, 23:44:28 »

Цитувати
Наказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю.  Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті  застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.


Договір договором, а умови законодавства-умови законодавства.

жек ніхто не звільняв відобовязку ст 21 зу про житлово-комунальні послуги.

Цитувати
забезпечувати   своєчасність   та   відповідну   якість
житлово-комунальних  послуг  згідно  із  законодавством та умовами
договору,  в  тому числі шляхом створення систем управління якістю
відповідно  до  національних або міжнародних стандартів;


стандарти і передбачені у наказі 59.

Ми ж не повинні оплачувати тарифи, а повинні оплачувати  послуги-своєчасні та якісні. а те що виконавцеь послуг у тариф заклав не вірні дані, то не проблема споживача і не є предметом позову.

focus, Ви взагалі читаєте те, що потім намагаєтеся коментувати?  Де Ви в моєму пості знайшли хоть одне слово про договір?
А наказ 59 Ви читали уважно? Ви хоть його назву прочитайте. Де Ви там знайщли затвердження стандартів?
Цитувати
Затверджено
наказом Державного комітету
України по житлово-комунальному
господарству
від 4 серпня 1997 р. N 59
  Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду
Загальна частина
1. Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу призначені для розрахунку норм часу і чисельності та раціонального завантаження працівників, які зайняті технічною експлуатацією і поточним ремонтом житлового фонду, виконанням робіт по санітарному утриманню домоволодінь.
- стара редакція.
Цитувати
Затверджено
наказом Державного комітету
України по житлово-комунальному
господарству
від 4 серпня 1997 р. N 59
  Рекомендовані норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 90 від 01.03.2012 ) ( У назві та тексті Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду слова "типові" у всіх відмінках замінено словами "рекомендовані" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 90 від 01.03.2012 )
Загальна частина
1. Рекомендовані норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу призначені для розрахунку норм часу і чисельності та раціонального завантаження працівників, які зайняті технічною експлуатацією і поточним ремонтом житлового фонду, виконанням робіт по санітарному утриманню домоволодінь.
- нова редакція ( з 01.03.2012р).
Це лише норми часу і норми обслуговування для того щоб порахувати потрібну чисельність робітників що виконують роботи. Теоретично може бути, що жека виконує всі роботи. Тому в наказі перелічені всі можливі роботи. Які саме роботи жека виконуватиме залежить від переліку, затвердженого рішенням ОМС (пам'ятаєте ми навіть могли відмовитися від деяких робіт на слуханнях... колись...).
Щодо того, що повинні робити, так то регулюється іншими наказами № 76 та № 150:
Цитувати
1.5. Утримання житлового фонду  передбачає  виконання  робіт, передбачених наказом  Держжитлокомунгоспу  України  від 10.08.2004
N 150 ( z1046-04 ) "Про затвердження  Примірного  переліку  послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг
з ремонту приміщень будинків,  споруд",  зареєстрованим у Мін'юсті України 21.08.2004 за N 1046/9645 (із змінами).
http://zakon.rada.gov.ua/go/z0927-05 , http://zakon.rada.gov.ua/go/z1046-04
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email