'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Ярослав

Сторінок: [1]
1
Судовий наказ вступив в законну силу в січні 2012 року. Строк предявлення до виконання цього наказу 1 рік. Судовий наказ стягувач забрав в кінці травня 2013 року. Судовий наказ занесений в виконавчу службу. В мене виникло запитання щодо того,  чи цей наказ  вже втратив силу, чи може я неуважно вдивлявся в ЦПК щодо судового наказу,?.

2
Продовжую спілкуватись з КП Індустріальне за допомогою суду. Я подав звернення до КП Індустріальне для отримання даних фактичного споживання тепла квартирою за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. В КП прикинулись дурниками і повідомили мені що такого розрахунку в них немає. А тому надати такий розрахунок вони не можуть.
В позовній заяві я прошу захистити моє право споживача на отримання повної та достовірної відповіді та  Зобов‘язати  виконавця послуг з опалення (КП Індустріальне) виконати свій обов‘язок щодо надання повної та достовірної інформації, а саме розрахунку фактичного споживання тепла та вартотості фактично спожитого тепла кв.34 у буд. 4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року.

Заяву я ще не подав. Ще стадія редагування та доповнення.
Тому Прошу Ваших зауважень та доповнень до заяви

ПОЗОВНА ЗАЯВА
На захист порушеного права споживача на отримання  повної та достовірної інформації щодо фактично спожитої послуги з опалення
(click to show/hide)

3
В судовому рішенні нені написали таке
"Відповідно до ст.1 Закону України « Про житлово-комунальні послуги»,згідно із термінами вживаними цим законом споживачем житлово-комунальних послуг є - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.
Відповідно до пункту 7 частини 1 ст. 1 Закону України « Про захист прав споживачів» встановлено, що договором є - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі - розрахунковий документ).
Судом встановлено, що за спірний період позивач отримував рахунки від комунального підприємства на сплату житлово-комунальних послуг, що ним в свою чергу не оспорювалось і таким чином позивач визнав умови споживання цих послуг в тому числі, що стосується тарифу, який встановлений виконавцем для їх надання та порядку оплати, а відтак є споживачем наданих послуг."

Десь на форумі я читав, що платіжка не є автоматичною згодою та договором. А зараз не можу знайти. А мені до понеділка треба скласти апеляційну скаргу. Прошу допомоги в знаходженні цієї інформації

4
Надійшла відповідь мені. мабуть шо задовбались відписуватись

5
Солом'янський районний суд міста Києва Позивач:
Костяний Ярослав Олександрович 03055, м. Київ, вул. Боткіна, 4, кв. 34
Відповідач 1:
Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, З
Відповідач 2:
Солом'янська районна в місті Києві державної адміністрації
03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41 Відповідач 3:
Комунальне    підприємство    «Дирекція    з управління   та   обслуговування   житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації 03186, м. Київ, вул. Соціалістична, 6
Відповідач 4:
Комунальне   підприємство   «Індустріальне» Солом'янської    районної    в    місті    Києві державної адміністрації 03067, м. Київ, вул. Виборзька, 42
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про захист прав споживача через визнання інформації недостовірною, дій протиправними
Мною, Костяним Ярославом Олександровичем довгий час ведеться листування із органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами стосовно розрахунків за надану послугу з централізованого опалення та встановленого приладу обліку теплової енергії у даховій котельні по вул. Боткіна, 4.
В ході листування відповідачами було порушено моє особисте немайнове право на отримання інформації. Вказаний висновок випливає із наступного.
Як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 за підписом директора Савенкова О.Г. обсяги спожитої теплової енергії визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні.
 
Як вбачається з листа публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 23.05.2012 №18/41/3/4526 за підписом заступника технічного директора Крижнія О.В. прилад обліку теплової енергії на колекторі котельні «Боткіна, 4» встановлено у грудні 2008 року.
Як вбачається із листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 24.05.2012 №048/46/6476 за підписом в.о. директора Луполова І.Л. обсяги корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року визначаються за показниками вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні, який введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143.
Проте, службовими особами Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації мені надавалась завідомо недостовірна інформації стосовно приладу обліку теплової енергії.
Так, у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «вказаний житловий будинок дійсно має дахову котельню, яка забезпечує теплопостачання мешканців вищезазначеного будинку, але на вводах у багатоквартирний будинок засоби обліку теплової енергії відсутні. Прилад обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні будинку. Враховуючи викладене, згідно з вимогами вищевказаних Правил плата за послуги з централізованого опалення справляється згідно з установленими нормативами».
У листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.01.2011 №046/6-К-1185/5/7/6 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «зазначена форма оплати послуг за централізоване опалення застосована в зв 'язку з відсутністю на вводах у багатоквартирний житловий будинок засобів обліку теплової енергії, а також відсутності будь-якої інформації в КП «Індустріальне» Солом 'янського району щодо наявності проектно-технічної документації на встановлення приладів обліку теплової енергії та актів введення їх в експлуатацію».
Як вбачається з листа Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня «прилад обліку теплової енергії у вказаному житловому будинку встановлений на межі розподілу балансової належності між постачальником та споживачем, а саме на технічному поверсі даху цього будинку де розташована газова міні-котельня. Доступ до приладу обліку теплової енергії закритий ПА Т «Київенерго».
Як зазначається у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, «на вводах у багатоквартирний будинок до липня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання», а відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк «на вводах у багатоквартирний будинок до жовтня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання».
Проте, відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.05.2012 №К-440/6 за підписом директора О. Мартиняк «засіб обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні вважається встановленим на вводі в житловий будинок, оскільки зовнішня тепломережа відстуня, а теплоносій, який виробляє дахова котельня на потреби житлового будинку №4 на вулиці Боткіна через вузол приєднання потрапляє напряму до системи опалення будинку».

Аналізуючи вказані листи можна зробити тільки один висновок, що засіб обліку теплової енергії, встановлений на колекторі дахової котельні житлового будинку по вул. Боткіна, 4 та введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143 і є засобом обліку теплової енергії, встановленим на вводах у житловий будинок по вул. Боткіна, 4, а нарахування за його показаннями мали проводитись з опалювального періоду 2009/2010 року.
Натомість, як вбачається з листа комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 мені нараховували плату за централізоване опалення за нормативами споживання, а саме:
-   з квітня 2008 по травень 2009 по 1,6 грн./кв.м.;
-   з червня 2009 по липень 2009 по 2,38 грн./кв.м.;
-   з серпня 2009 по вересень 2009 по 2,26 грн./кв.м.;
-   з жовтня 2009 по червень 2010 по 1,6 грн./кв.м.;
-   з липня 2010 по січень 2011 по 2,26 грн./кв.м.;
-   з лютого 2011 по березень 2011 по 2,91 грн./кв.м.
-   з квітня 2011 по 3,1 грн./кв.м.
при цьому, як видно із виписок із табуляграм, які надавались ПАТ «Київенерго» комунальному підприємству «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по будинку вул. Боткіна, 4, послуга з централізованого опалення надавалась згідно фактичних, а не нормативних даних:
-     з жовтня 2008 по квітень 2009;
-   з жовтня 2009 по квітень 2010;
-   з жовтня 2010 по квітень 2011.

Оплата за спожиту теплову енергію згідно договору №8764040 від 01.10.2008, укладеного між публічним акціонерним товариством «Київенерго» та комунальним підприємством «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, проводиться згідно фактичних даних, які надходять у розрахункових картках (табуляграмах) до комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, що вбачається із відповіді вказаного підприємства від 01.06.2011 №03. Фактичні дані, як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 з травня 2009 року визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні. До травня 2009 року вказані фактичні обсяги визначались дорівнювали відпуску теплової енергії теплопостачання - вбудованої дахової котельні по вул. Боткіна, 4.
Як встановлено рішеннями Печерського районного суду м. Києва від 01.02.2007 у справі №2-112-1/07 та Солом'янського районного суду м. Києва від 19.01.2006 у справі №2-464-1/05 «будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Гаряче водопостачання та опалення здійснюється від автономної котельні. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді №8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК «Київенерго» укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає. КП УЖГ не проводило перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497».
Вказаними рішеннями судів було визнано незаконним нарахування мешканцям вказаного будинку, у т.ч. і власниці квартири №34 згідно нормативних даних.
Відповідно до ч. З ст. 61 ЦПК України обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до п. 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.
 
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; відміняти або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про інформацію» основними принципами інформаційних відносин є, зокрема, достовірність і повнота інформації.
З 01.01.2011 року вступив в силу Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції», ч. 1 ст. 16 якого заборонено особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець зобов'язаний надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
За таких умов, я вважаю, що у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського, у листі Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня, у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, у листі комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк міститься завідомо недостовірна інформація про засіб обліку теплової енергії, надання якої цими особами заборонено ч. 1 ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» та ч. 1 ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлює, що споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця).
Відповідно до ст. 15 того ж Закону, споживач має право па одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. Під час розгляду вимог споживача про відшкодування збитків, завданих недостовірною або неповною інформацією про продукцію чи недобросовісною рекламою, необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції, яку він придбаває.
Керуючись викладеними, ст.ст. 107-109, 118-120 ЦПК України,
ПРОШУ:
Позов Костяного Ярослава Олександровича про визнання інформації недостовірною, дій протиправними задовольнити.
Визнати відомості щодо приладу обліку теплової енергії, які містяться у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської  міської  ради   (Київської  міської  державної  адміністрації)  від
12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського, у листі Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня, у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від
07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, у листі комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк недостовірною інформацією.
Визнати дії Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, і комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо надання недостовірної інформації протиправними.
Додатки:
Лист Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської  міської  ради   (Київської  міської  державної  адміністрації)  від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського.
Лист Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від
11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапапя.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк.
Копія позовної заяви для Відповідачів.
«     »                       2012

6
8.06 подав позовну заяву до суду щодо неправомірної відмови в перерахунку за опалення. Хто бажає долучитись третьою особою з такого же будинку з прибудинковою котельнею - запрошую

Солом'янський районний суд міста Києва

Позивач:
Костяний Ярослав Олександрович
03055, м. Київ, вул. Боткіна, 4, кв. 34

Відповідач 1:
Комунальне    підприємство    «Дирекція    з управління   та   обслуговування   житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
03186, м. Київ, вул. Соціалістична, 6

Відповідач 2:
Комунальне   підприємство   «Індустріальне» Солом'янської    районної    в    місті    Києві державної адміністрації
03067, м. Київ, вул. Виборзька, 42

Відповідач 3:
Відокремлений структурний підрозділ «Індустріальне» комунального підприємство «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
03065, м. Київ, бул. І. Лепсе, 7-в

Третя особа без самостійних вимог:
Костяна Лариса Григорівна
03055, м. Київ, вул. Боткіна, 4, кв. 34

ПОЗОВНА ЗАЯВА
про захист прав споживача шляхом визнання дій неправомірними
та зобов'язання вчинити певні дії

Я, Костяний Ярослав Олександрович, прописаний у квартирі №34 по вул. Боткіна, 4 у Солом'янському районі м. Києва, сплачую плату за житлово-комунальні послуги, у т.ч. централізоване опалення.
Проте, як виявилось у результаті тривалого листування, відповідачами нараховувались завищені суми на оплату за послугу централізованого опалення в результаті нарахування оплати за нормативами споживання, а не за показаннями приладу обліку. Це виходить з наступного.

Як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 за підписом директора Савенкова О.Г. обсяги спожитої теплової енергії визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні.
Як вбачається з листа публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 23.05.2012 №18/41/3/4526 за підписом заступника технічного директора Крижнія О.В. прилад обліку теплової енергії на колекторі котельні «Боткіна, 4» встановлено у грудні 2008 року.
Як вбачається із листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 24.05.2012 №048/46/6476 за підписом в.о. директора Луполова І.Л. обсяги корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року визначаються за показниками вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні, який введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143.

Проте, службовими особами Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації мені надавалась завідомо недостовірна інформації стосовно приладу обліку теплової енергії.

Так, у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «вказаний житловий будинок дійсно має дахову котельню, яка забезпечує теплопостачання мешканців вищезазначеного будинку, але на вводах у багатоквартирний будинок засоби обліку теплової енергії відсутні. Прилад обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні будинку. Враховуючи викладене, згідно з вимогами вищевказаних Правил плата за послуги з централізованого опалення справляється згідно з установленими нормативами».
У листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.01.2011 №046/6-К-1185/5/7/6 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «зазначена форма оплати послуг за централізоване опалення застосована в зв'язку з відсутністю на вводах у багатоквартирний житловий будинок засобів обліку теплової енергії, а також відсутності будь-якої інформації в КП «Індустріальне» Солом 'янського району щодо наявності проектно-технічної документації на встановлення приладів обліку теплової енергії та актів введення їх в експлуатацію».
Як вбачається з листа Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня «прилад обліку теплової енергії у вказаному житловому будинку встановлений на межі розподілу балансової належності між постачальником та споживачем, а саме на технічному поверсі даху цього будинку де розташована газова міні-котельня. Доступ до приладу обліку теплової енергії закритий ПА Т «Київенерго».
Як зазначається у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, «на вводах у багатоквартирний будинок до липня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання», а відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк «на вводах у багатоквартирний будинок до жовтня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання».
Проте, відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.05.2012 №К-440/6 за підписом директора О. Мартиняк «засіб обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні вважається встановленим на вводі в житловий будинок, оскільки зовнішня тепломережа відстуня, а теплоносій, який виробляє дахова котельня на потреби житлового будинку №4 на вулиці Боткіна через вузол приєднання потрапляє напряму до системи опалення будинку».

Аналізуючи вказані листи можна зробити тільки один висновок, що засіб обліку теплової енергії, встановлений на колекторі дахової котельні житлового будинку по вул. Боткіна, 4 та введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143 і є засобом обліку теплової енергії, встановленим на вводах у житловий будинок по вул. Боткіна, 4, а нарахування за його показаннями мали проводитись з опалювального періоду 2009/2010 року.
Натомість, як вбачається з листа комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 мені нараховували плату за централізоване опалення за нормативами споживання, а саме:
- з квітня 2008 по травень 2009 по 1,6 грн./кв.м.;
- з червня 2009 по липень 2009 по 2,38 грн./кв.м.;
- з серпня 2009 по вересень 2009 по 2,26 грн./кв.м.;
- з жовтня 2009 по червень 2010 по 1,6 грн./кв.м.;
- з липня 2010 по січень 2011 по 2,26 грн./кв.м.;
- з лютого 2011 по березень 2011 по 2,91 грн./кв.м.
- з квітня 2011 по 3,1 грн./кв.м.
при цьому, як видно із виписок із табуляграм, які надавались ПАТ «Київенерго» комунальному підприємству «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по будинку вул. Боткіна, 4, послуга з централізованого опалення надавалась згідно фактичних, а не нормативних даних:
- з жовтня 2008 по квітень 2009;
- з жовтня 2009 по квітень 2010;
- з жовтня 2010 по квітень 2011.
Оплата за спожиту теплову енергію згідно договору №8764040 від 01.10.2008, укладеного між публічним акціонерним товариством «Київенерго» та комунальним підприємством «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, проводиться згідно фактичних даних, які надходять у розрахункових картках (табуляграмах) до комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, що вбачається із відповіді вказаного підприємства від 01.06.2011 №03. Фактичні дані, як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 з травня 2009 року визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні. До травня 2009 року вказані фактичні обсяги визначались та дорівнювали відпуску теплової енергії джерелом теплопостачання - вбудованої дахової котельні по вул. Боткіна, 4.
Як встановлено рішеннями Печерського районного суду м. Києва від 01.02.2007 у справі №2-112-1/07 та Солом'янського районного суду м. Києва від 19.01.2006 у справі №2-464-1/05 «будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Гаряче водопостачання та опалення здійснюється від автономної котельні. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді №8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК «Київенерго» укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає. КП УЖГ не проводило перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497».
Вказаними рішеннями судів було визнано незаконним нарахування мешканцям вказаного будинку, у т.ч. і власниці квартири №34 згідно нормативних даних.
Відповідно до ч. З ст. 61 ЦПК України обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до п. 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.
Відповідно до п. 20 вказаних Правил плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
Відповідно до п. 23 Правил у разі перерви в наданні послуг, ненадання або надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних,  виконавець проводить перерахунок розміру плати за фактично надані послуги в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та виплачує споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Відповідно до п.п. 1 п. 29 Правил споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання.
Відповідно до п.п. 16 п. 32 Правил виконавець зобов'язаний проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх, надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному договором.

За таких умов, я вважаю, що мною переплачено певну суму за спожиті послуги з централізованого опалення.
Розмір цієї суми може бути встановлений тільки у результаті проведення перерахунку з боку комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації і комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації за фактом різниці між сплаченою сумою та сумою, яка мала бути сплачена за показаннями приладу обліку теплової енергії.

Відповідно до п. 2 ч. З ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги).

Керуючись викладеними, ст.ст. 107-109, 118-120 ЦПК України

ПРОШУ:

Позов Костяного Ярослава Олександровича про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати дії комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, відокремленого структурного підрозділу «Індустріальне» комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації і комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по нарахуванню мені оплати за централізована опалення за опалювальні періоди 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 років за нормативами споживання протиправними.
Визнати протиправною бездіяльність комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, відокремленого структурного підрозділу «Індустріальне» комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації і комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо не проведення мені перерахунку за послуги з централізованого опалення за опалювальні періоди 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/20122 років за показниками приладу обліку теплової енергії, встановленого на вводі у житловий будинок, тобто на колекторі дахової котельні житлового будинку по вул. Боткіна, 4 та введеного у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143.
Зобов'язати комунальне підприємство «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації і комунальне підприємство «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації мені перерахунок за послуги з централізованого опалення за опалювальні періоди 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 років за показниками приладу обліку теплової енергії, встановленого на вводі у житловий будинок, тобто на колекторі дахової котельні житлового будинку по вул. Боткіна, 4 та введеного у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143.

Додатки:
Лист структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 за підписом директора Савенкова О.Г.
Лист публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 23.05.2012 №18/41/3/4526 за підписом заступника технічного директора Крижіпя О.В.
Лист структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 24.05.2012 №048/46/6476 за підписом в.о. директора Луполова І.Л.
Лист Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської  міської  ради  (Київської  міської  державної  адміністрації)  від 12.10.2012 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського.
Лист Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк.
Копія позовної заяви для Відповідачів.

«___» ______________2012                                                     _____________________                       

7
До Солом‘янського районного суду міста Києва


Позов щодо неправомірної відмови в перерахунку вартості послуг з централізованого опалення та поверненню різниці між фактичними даними тепло споживання та нарахованими згідно нормативу на метр квадратний,  наданні недостовірної  інформації

1. Зміст позовних вимог:

1. Визнати неправомірною відмову в перерахунку вартості послуг з централізованого опалення та поверненню різниці між фактичними даними тепло споживання та нарахованими згідно нормативу на метр квадратний
2. Визнати неправомірним надання недостовірної інформації , щодо відсутності  засобу обліку теплової енергії на вводах у багатоквартирний будинок
3. Визнати неправомірним надання недостовірної інформації щодо прав власності на будинок 4 по вулиці Боткіна

4. Притягти до адміністративної відповідальності

За порушення ….

5. Зобов‘язати повернути різницю  за 2008 -2012 роки у повному обсязі  ? может дождаться решения ант моноп комитета
6. Стягнути солідарно з відповідачів матеріальну та моральну шкоду у сумі 2000 грн. на користь позивача.

2. Виклад обставин, якими позивачі обґрунтовують свої вимоги:


Будинок 4 по вулиці Боткіна споруджений на залучені у відповідності до укладених інвестиційних договорів на кошти інвесторів, юридичних та фізичних осіб.
Всі 48 квартир у цьому будинку належать власникам на підставі отриманих ними свідоцтв про право власності. Частка загальнодержавної чи комунальної власності у балансовій вартості будинку відсутня.
Як встановлено в рішенні Печерського районного суду м. Києва від 01 лютого 2007 року у справі №2-112-1/07, " Істотною обставиною, яка повинна враховуватись в правовідносинах між споживачами послуг з теплопостачання та гарячого водопостачання в будинку і виконавцями, є наявність автономної дахової котельні, яка виробляє теплову енергію шляхом спалювання природного газу в двох котлах зарубіжного виробництва, установлених в окремій споруді на даху будинку. При цьому теплова енергія від зовнішніх централізованих загальноміських теплових мереж не споживається, але крім власників квартир відпускається також стороннім юридичним особам - власникам прибудованих офісних приміщень, спорудження яких відбулося без погодження з співвласниками будинку вже після введення будинку в експлуатацію. Суд також встановив, що будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання.
Будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Гаряче водопостачання та опалення здійснюється від автономної котельні,
Споруджена на даху будинку котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві. "

Впродовж періоду експлуатації будинку плату за опалення нараховують згідно нормативу на метр квадратний, при тому що ПАТ "Київенерго", що є управителем даної котельні та теплопостачальною організацією для підприємства, яке надає житлово-комунальні послуги будинку 4 по вулиці Боткіна облікові картки фактичного споживання  теплової енергії у вигляді табуляграм.
Різниця між фактичним споживанням теплової енергії будинком та нормативними нарахуваннями відчутна. Так за період з квітня 2008 року по квітень 2011 року різниця в грошовому виразі становить 306496 гривень 50 копійок, згідно інформації наданої мені в КП «Індустріальне»
В 2006 році мешканці мого будинку, а саме  Салмін Олег Володимирович, Костяна Лариса Григорівна, Бренич Роман Михайлович, Кіфа Людмила Володимирівна, Василюк Микола Венедиктович, Семенович Віталій Іванович звернулись до суду з заявою про усунення порушень прав споживачів при розрахунках за послуги з теплопостачання
В 2007 Рішенням Печерського райсуду м. Києва у справі № 2-112-1/07 про повернення коштів за компослуги було зобов'язано Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва на протязі 30 днів провести перерахунки за послуги з теплопостачання для Салміна Олега Володимировича, Костяної Лариси Григорівни, Бренича Романа Михайловича, Кіфи Людмили Володимирівни, Василюка Миколи Венедиктовича, Семеновича Віталія Івановича за розрахункові опалювальні періоди 2001-2006 років у відповідності до вимог п. 2 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.10.2000 р. № 1887, п. 2 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.06.2002 р. № 1245, та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.12.2002 р № 2306, про що їх повідомити. Та Стягнути з Комунального підприємства по утриманню житлового господарського Солом'янського району м. Києва зайво сплачені кошти за послуги теплопостачання на користь позивачів. 

В наступні роки такі перерахунки вже не робились  в зв‘язку з реформуванням КП "Ужг", яке 2008 році втратило свої повноваження, балансоутримувачем будинку 4 по вулиці Боткіна стало КП "Дирекція", виконанням житлово-комунальних послуг, в тому числі й централізованого опалення стало КП "Індустріальне".

На протязі 2011 року я неодноразово звертався з проханням провести перерахунок  та проведення нарахувань суто за фактичними даними згідно розрахункових карток(табуляграм). Але  КП "Індустріальне" відмовило,  інші органи, а саме Солом‘янська районна в м. Києві державна адміністрація, Київська міська державна адміністрація на мої скарги щодо відмови в перерахунку надавали відповіді що. так як у будинку прилад обліку теплової енергії відсутній, та так як на вводах у багатоквартирний будинок прилад обліку теплової енергії відсутній, то Відповідно до вимог, зазначених у п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630, у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на  вводах  у  багатоквартирний  будинок  засобів  обліку  води  і теплової енергії плата за надані  послуги  справляється  згідно з установленими нормативами (нормами) споживання.
Відповідь від Першого заступника начальника Головного управління житлового господарства С. Крушановського за № 046/6-К-1-1185/3 що «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, передбачено що споживач оплачує послуги з теплопостачання за показаннями будинкових приладів обліку тепла у разі встановлення у квартирах та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку теплової енергії. У разі відсутності у квартирі та на вводах у багатоквартирний будинок таких засобів обліку, плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормативами (нормами) споживання з розрахунку за 1 кв. м. опалюваної площі квартири.
За інформацією Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації житловий будинок № 4 по вул. Боткіна забезпечується теплоносієм згідно договору від 01.10.2008 № 8764040 «На постачання теплової енергії у гарячій воді», укладеного між КП «Індустріальне» Солом'янського району та ПАТ «Київенерго» в особі СВП «Енергозбут Київенерго».
Вказаний житловий будинок дійсно має дахову котельню, яка забезпечує теплопостачанням мешканців вищезазначеного будинку, але на вводах у багатоквартирний будинок засоби обліку теплової енергії відсутні. Прилад обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні будинку»
В липні 2011 року мені надійшов лист від Головного управління енергетики, енергоефективності та енергозбереження при КМДА з інформацією про те, що «обсяги спожитої теплової енергії визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, встановленого на колекторах дахової котельні.
Відповідно до пункту 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630: «у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалювальній площі (об'єму) квартири за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку»».
В червні 2011 року я звернувся до Державної архітектурно будівельної інспекції з проханням розібратись чи є законними нарахування за спожите тепло згідно нормативу на метр квадратний при наявності фактичних даних теплоспоживання 
В липні 2011 року  Архітектурно будівельною інспекцією була ініційована та проведена нарада у Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації де було розглянуто питання щодо розрахунків та перерахунку за спожите тепло.
За результатами розгляду мого звернення та проведення наради в кінці липня 2011 року до Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації був надісланий лист від Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в місті Києві щодо забезпечення проведення розрахунків за опалення суто за показниками будинкового засобу обліку теплової енергії згідно з вимогами п. 12 "Правил надання послуг з централізованого опалення , постачання холодної та гарячої води і водовідведення ", п. 23 "Правил користування тепловою енергією", та проведення перерахунків мешканцям будинку №4 на вулиці Боткіна за попередні опалювальні періоди.
Але мешканцям будинку №4 на вулиці Боткіна до цих пір не були зроблені перерахунки за опалення за попередні опалювальні періоди та розрахунки за опалення проводяться за нормативом на метр квадратний, а не за фактичними даними теплоспоживання згідно показників будинкового засобу обліку теплової енергії.
25.04.2012 року я ще раз звернувся до Директора комунального підприємства "Індустріальне" Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації Красного Івана Васильовича та Директора комунального підприємства "Дирекція з управління та обслуговування  житлового фонду" Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації Мартиняк Ольги Михайлівни з прохання повернути різницю між фактичними даними тепло споживання та зайво нарахованими згідно нормативу та сплаченими коштами за опалення для квартири 34 будинку 4 по вулиці Боткіна.
03.05.2012 року мені надійшов лист відповідь на моє звернення від КП "Дирекція"з інформацію що «До жовтня місяця 2011 року в зв'язку з відсутністю засобу обліку теплової енергії на вводах у багатоквартирний будинок відповідно до вимог, зазначених у п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2011 № 99 «Про встановлення тарифів на теплову енергію та встановлення тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання гарячої води виконавцям цих послуг усіх форм власності для здійснення розрахунків з населенням» тариф на комунальні послуги з централізованого опалення у житловому будинку № 4 на вул. Боткіна, з оплатою не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим з 01.02.2011 року за кв.м. становить 2,91грн. та проводиться щомісячно протягом року.
За період з жовтня 2011 року по квітень 2012 року мешканцям будинку №4 по вул. Боткіна будуть перераховані та повернені кошти за централізоване опалення згідно показників приладу обліку тепла, який встановлено в липні 2011 року в даховій котельні, про що свідчать табуляграми надані до Комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації працівниками Публічного акціонерного товариства «Київенерго»».
07.05.2012 року мені надійшов лист відповідь на моє звернення від КП "Індустріальне" з  майже таким же самим текстом та відмовою.

3. Зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину.

По п. 1, 3  позовних вимог:
Розрахунки за теплову енергію між теплопостачальною організацією ПАТ «Київенерго» та надавачем послуги опалення КП «Індустріальне» відбуваються на основі розрахункових карток споживання теплової енергії (табуляграм), про що свідчать:
 надані мені копії цих карток за 2008 -2011 роки
лист відповідь КП «Дирекція» з
лист відповідь КП «Індустріальне»
лист від Головного управління енергетики, енергоефективності та енергозбереження при КМДА
лист від Архітектурно будівельної інспекції
судове рішення Печерського 2007
судове рішення по Бреничам

Однак КП  КП  відмовляють в перерахунку та надають недостовірну інформацію щодо наявності у будинку приладу обліку теплової енергії

По п. 3 позовних вимог
Статтею 382 Цивільного кодексу
Рішенням Конституційного суду 2004 р
Рішенням 

Однак незважаючи на це, відповідачі нехтуючи …. Використовують нікчемне рішення КМДА про прийняття до комунальної   

По п. 3 позовних вимог

По п. 6 позовних вимог: Написання кожного звернення потребує певного часу на опрацювання нормативно-правової бази щодо даного питання, часу на те, щоб надіслати це звернення до адресата, опрацювання відповідей на звернення

На підставі викладеного вище, прошу:

1. Прийняти цей позов для розгляду у порядку цивільного судочинства.
2. Задовольнити позовні вимоги 1-  у повному обсязі.

3. Покласти усі судові витрати на відповідачів, у тому числі витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового розгляду справи, звільнивши від них позивачів.



Додатки до уточненої позовної заяви:

8
Майже всі структури держ влади або перекладають на інші структури, або не дотримуються законодавства. Подивлюсь як себе Антимонопольний комітет проявить. Ось мій лист до Антимонопольного комітету.

 
ЗАЯВА
 
Шановний Василь Петрович
Мій будинок, за адресою м.Київ, вул Боткіна, буд.4,  належить до автономної
системи теплопостачання, в будинку існує власна придахова котельня.ю яка
повністю забезпечує будинок у тепло та гарячоводопостачанн. Будинок не
приєднаний до зовнішніх мереж теплопостачання. На колекторах котельні
встановнені прилади обліку теплової енергії.  Від виробника послуг з
теплопостачання АК «Київенерго» до ЖЕО - КП «Індустріальне» надходять
фактичні дані споживання у вигляді розрахункових карток  (табуляграм)згідно
яких провадиться розрахунок за спожиту теплову енергію між КП "Індустріальне" та
ПАТ "Київенерго". Але від мешканців будинку вимагають оплачувать не за
фактично спожиту теплову енергію, а згідно норматива на метр опалювальної
площі. Різниця на рік складає більш ніж у три рази не на користь мешканців.
Незважаючи на мої звернення до КП "Індустріальне", Солом"янску РДА, КМДА та
інші установи щодо нарахувань згідно фактичних даних, мені надходять відписки
що все вірно, і перерахунку робити не збираються. . Влітку я подав звернення
щодо нарахувань за опалення до Житлово-комунальної інспекції. Після розгляду
справи від Житлово-комунальної інспекції до Солом"янскої РДА було надіслано
зобов"язання здійснити перерахунок зайво нарахованих коштів та здійснювати
нарахування згідно фактичних даних тепло споживання.  Жилово-комунальна
інспекція припинила своє існування, частина повноважень перейшла до Державної
Архітектурно-Будівельної Інспекції, але повноваженнь щодо перевірки законності
нарахувань та розрахунків за житлово комунальні послуги ця інспекція вже не має.
Ніяких перерахунків досі не зроблено, мені продовжують надходити відписки що
так як на вводах у житловий будинок не встановлено загально будинковий прилад
обліку теплової енергій, то нарахування здійснюються вірно. Але вводи у будинок
від централізованих мереж теплопостачання відсутні, тому теплова енергія
обліковується згідно фактичних даних , які встановлені на джерелі теплової енергії.
Відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України",
Закону України  "Про захист економічної конкуренції", Статті 31  Закону України
"Про теплопостачання" прошу розглянути моє звернення та :
1. Провести перевірку КП «Індустріальне» щодо законності нарахувань за
опалення згідно норматива на метр опалювальної площі а не за фактично спожиту
теплову енергію
2. З’ясувати причини, за якими не було виконано рішення про перерахунок та
повернення коштів за опалення з 2008 по 2011роки мешканцям будинку 4 по вулиці
Боткіна, що було прийняте за результатами наради, яка відбулась у Солом’янській
РДА 22.07.2011 за участю представників  Солом'янської районної в місті Києві
державної адміністрації, представників  Державної архітектурно-будівельної
інспекції України, представників  ПАТ Київенерго, представників  КП
«Індустріальне» та мешканця будинку Костяного Я.О.
3. Зобов’язати зробити перерахунок та повернути кошти за опалення
мешканцям будинку 4 по вулиці Боткіна Комунальним підприємством
«Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації;
4. Зобов’язати проводити нарахування за опалення згідно фактичних даних
приладу обліку теплової енергії встановленого у будинку мешканцям будинку 4 по
вулиці Боткіна Комунальним підприємством «Індустріальне»  Солом'янської
районної в місті Києві державної адміністрації;
5. З’ясувати причини надання необґрунтованої та недостовірної відповіді на
мою скаргу, , коли і в КП «Індустріальне» і в КМДА відомо про те що будинок не
підключений до мереж централізованого теплопостачання та оснащено
приладом обліку теплової енергії ;
6. Притягти до відповідальності осіб, які незважаючи на вимоги Законів
України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації»,
Адміністративного та Кримінального кодексів України, Листа Державної
архітектурно-будівельної інспекції України, надають недостовірну, некомпетентну
та негідну Високого звання державного службовця інформацію.   
Відповідь прошу надати письмово, на адресу, вказану у цьому
зверненні, у встановлені законодавством строки.
До звернення додаю копії відповідей КП Індустріальне Солом′янської РДА, КП
«Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом′янської РДА, 
Солом′янської РДА, Головного управління енергетики, Управління
енергоефективності та енергозбереження при КМДА, Головного управління
житлового господарства при КМДА, Головного управління цінової політики при
КМДА,  Державної архітектурно-будівельної інспекції України, витяг з рішення суду,
в якому з’ясовано, що будинок 4 по вулиці Боткіна не є приєднаним до зовнішніх
мереж теплопостачання.
З повагою 

9
Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації
Мазурчаку Олександру Володимировичу

Костяного Ярослава Олександровича
03055
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025



ЗАЯВА

Шановний Олександр Володимирович
Прошу Вас надати офіційне роз´яснення щодо прав власності на будинок 4 по вул..Боткіна  та прибудинкову котельню

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а відповідно до ст. 92 Конституції України правовий режим власності визначається виключно законами України.

У своєму листі зверненні від 05/05/2011р до Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо прав власності на багатоквартирний житловий будинок. я надав інформацію, що :
«Будинок споруджений на залучені у відповідності до укладених інвестиційних договорів кошти інвесторів, юридичних та фізичних осіб. Всі 48 квартир у цьому будинку належать власникам на підставі отриманих ними свідоцтв про право власності. Частка загальнодержавної чи комунальної власності у балансовій вартості будинку відсутня.
Так, відповідно до пункту 2 ст. 382 Цивільного кодексу України : Квартира як об'єкт права власності,. Власникам квартири у дво- або багатоквартирному  житловому будинку  належать  на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування,  опорні конструкції  будинку,  механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири,  яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі,  які  призначені  для  забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
На даху будинку споруджена котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) , яка  відповідно до ст. 382 ЦК України належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві та повністю забезпечує їх потреби в теплопостачанні та гарячому водопостачанніПраво сумісної власності власників квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві на цей об’єкт підтверджено рішеннями відповідних судів.
Спір про належність котельні вирішений постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 06.03.2007 р. в адміністративній справі № 2-а-24-1/07 за позовом Кулі В.І. до Солом’янської районної у м. Києві ради. Визнано нечинним її рішення від 19.06.2002 р. стосовно передачі дахової котельні до комунальної власності м. Києва з подальшою передачею в управління АК "Київенерго".

Крім того, постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. у адміністративній справі № 2а-22/07 визнане недійсним та скасоване розпорядження КМДА від 05.11.2002 р. № 2009 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» вбудованих об’єктів теплопостачання з обладнанням» в частині, що стосується прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» дахової котельні по вул. Боткіна, 4.

Ухвалою Київського апеляційного  адміністративного суду від 05 червня 2007 р. у справі № 22а-273/07 апеляційна скарга АЕК "Київенерго" та Солом’янської районної у м. Києві держадміністрації, яка приєдналася до неї, залишена без задоволення. Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. залишена без змін.»
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України у справі N 1-2/2004 від 02 березня 2004 року (п. 1.1), яке є остаточним, обов'язковим для виконання на всій території України та оскарженню не підлягає, за конституційним зверненням Ярового Сергія Івановича та інших громадян про офіційне тлумачення положень пункту 2 статті 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" та за конституційним поданням 60 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень статей 1, 10 цього Закону (справа про права співвласників на допоміжні приміщення багатоквартирних будинків)
Конституційний Суд України  вирішив:
1.1. Допоміжні приміщення (підвали,  сараї, кладовки, горища, колясочні і т.ін.)  передаються  безоплатно  у  спільну  власність громадян   одночасно   з  приватизацією  ними  квартир  (кімнат  у
квартирах) багатоквартирних будинків. Підтвердження права власності на допоміжні   приміщення не потребує здійснення додаткових дій, зокрема створення об'єднання   співвласників багатоквартирного будинку, вступу до нього.
 Конституційний Суд України в цьому Рішенні також зазначив, що виходить з правової характеристики спільного майна власників квартир, конкретизованої у Законі України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку». Ст. 1 цього Закону визначає житловий комплекс як «єдиний комплекс нерухомого майна, що утворений земельною ділянкою в установлених межах, розміщеним на ній жилим багатоквартирним будинком або його частиною разом із спорудами та інженерними мережами, які утворюють цілісний майновий комплекс».

У своєму листі відповіді від 27.05.2011 № К-557/8 Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація надає інформацію що «житловий будинок №4 на вул.. Боткіна перебуває в комунальній власності територіальної громади Солом´янського району м. Києва»
А у листі відповіді № К-557/9 від 30/05/2011р  Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація стверджує що «Дахова котельня, яка розташована за адресою вул. Боткіна, 4 перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва та передана на баланс ПАТ «Київенерго»»

Також у відповіді від 03.06.2011р. за № К-1185/1 на моє звернення від 05.05.2011 до Начальника Головного управління житлового господарства при КМДА також стверджується що житловий будинок №4 на вул. Боткіна перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва.


Прошу Вас у встановлений законодавством строк надати письмову відповідь щодо прав власності на житловий будинок 4, по вулиці Боткіна та вбудовану у нього дахову котельню. з врахуванням Статті 14, частини 1, пункту 6) Закону України «Про доступ до публічної інформації», та з врахуванням Статті 24 цього Закону та з посилання на документи, статті, пункти, на  які регулюється дане питання

Чи цей будинок з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, чи він є у власності усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку на правах спільної сумісної власності?

Якщо на Вашу думку будинок 4 по вул. Боткіна з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, то прошу надати мені документ на право власності територіальної громади на цей багатоповерховий будинок.

Ксерокопії звернення та відповідей додаю


З повагою

10
ЗАЯВА
Шановний Олег Миколайович.
У зверненні від 04.07.2011р за № 40-646(К) я стверджую що інформація отримана «від комунального підприємства «Індустріальне» (виконавця послуг з утримання будинку) листом від 15.06.11 №131» щодо права власності на вбудовану придахову котельню у буд.4 по вул.. Боткіна є недостовірною. У відповідності до статті 382 Цивільного Кодексу України та рішеннями відповідних судів, якими право спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку на цей об’єкт підтверджено.
ПАТ Київенерго, яке є теплопостачальною організацією, надсилає фактичні дані тепло споживання у вигляді табуляграм до КП «Індустріальне», яке виконує послуги з опалення, але не є виконавцем з послуг опалення, та наскільки мені відомо не має укладених договорів на виконання послуг з опалення з сторонніми організаціями. 
 Оскільки будинок не під´єднано до централізованої системи теплопостачання, від теплопостачальної організації НЕ МОЖУТЬ надходити дані про споживання будинком тепла від зовнішнього постачальника.
Як наслідок, розрахунок тарифу та остаточної суми за опалення і гарячу воду, необхідно проводити виходячи з тарифів для об´єктів із автономним теплопостачання, а ніяк не з тарифів для централізованого теплопостачання, які фактично використовує ЖЕО.
Різниця між фактичними витратами та розрахованими за нормативним методом за рік сягає майже 700 гкал.
У зверненні до Начальника Головного управління з питань цінової політики при КМДА я запитував про те, «Як і кім повинні формуватися та затверджуватись тарифи на тепло та гаряче водопостачання, якщо будинок не є приєднаним до системи централізованого теплопостачання, а належить до системи  автономного теплопостачання  будинку, та має придахову котельню, яка повністю забезпечує потреби мешканців будинку в опаленні та гарячому водопостачанні.»

У відповіді Начальника Головного управління з питань цінової політики при КМДА від 16.06.2011 за №09050/5-2483 на моє звернення від 01.06.2011 була надана інформація що:
«Відповідно до законодавства та роз'яснення Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.11.2010 №7/9-14219, механізм формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, передбачений Порядком формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 №955, розповсюджується і на формування тарифів при автономній системі теплопостачання (дахові котельні).
Цим порядком передбачено отримання балансоутримувачем таких котелень висновку Державної інспекції з контролю за цінами або її територіальних органів щодо економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, у порядку, встановленому Міністерством економіки України наказом від 07.03.2007 №67.»
Наскільки мені відомо висновок Державної інспекції з контролю за цінами або її територіальних органів щодо економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води вироблених на вбудованій придаховій котельні у буд.4 по вул.. Боткіна, у порядку, встановленому Міністерством економіки України наказом від 07.03.2007 №67 не отримувався.
Також немає юридичних підстав для того щоб ця котельня знаходилась в управлінні ПАТ «Київенерго». Зато є юридичні підстави для знаходження котельні на балансі в КП УЖГ Солом’янського району м. Києва. А КП УЖГ Солом’янського району м. Києва не є суб‘єктом природних монополій, суб'єктів господарювання, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення і є ліцензіатами національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, та суб'єктів господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні чи поновлювані джерела енергії, та знаходиться в сфері контролю Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
А в такому випадку прошу повторно розглянути питання, які я подав у своєму першому зверненні від 06.06.2011р стосовно опалення та постачання гарячої води в будинку №4 по вул.Боткіна у м.Києві   а саме:

1. Перевірити та надати висновки щодо правильності формування тарифу на тепло для мешканців будинку 4 по вул. Боткіна при автономній системі теплопостачання для ПАТ "Київенерго", які затвердило своєю постановою НКРЕ від 4.12.2010 N 1729, у  відповідності до «Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 №955. При формування тарифів при автономній системі теплопостачання (дахові котельні) передбачено отримання балансоутримувачем таких котелень висновку Державної інспекції з контролю за цінами або її територіальних органів щодо економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, у порядку, встановленому Міністерством економіки України наказом від 07.03.2007 №67. До вартості гігакалорії ПАТ "Київенерго" не повинен включені вартість транспортування теплоносія та інші складові, які не можуть бути включені до тарифу для систем з автономним теплопостачанням
                                                                         
2. Перевірити та надати висновки щодо правильності застосування при нарахуванні оплати за опалення для мешканців будинку 4 по вул.. Боткіна тарифів затверджених розпорядженнями КМДА, а не постановами НКРЕ

3. Перевірити чи відповідають розрахунки на оплату послуг опалення, які надсилає ВСП «Індустріальне» у вигляді квитанцій до споживачів у будинку №4 по вул. Боткіна у м.Києві, відповідній нормативно-правовій базі.
Рахунки формують на основі нормативу витрат тепла на кв.м, якій був розрахований для будинків з набагато більшим рівнем тепловтрат, та при нормативній середньодобовій температурі на вулиці, яка відрізняється від фактичної,  розраховується після кожного опалювального сезону.

4.  Перевірити чому існує різниця в рахунках за  опалення яке надсилає для мешканців цього будинку ВСП «Індустріальне», та фактичними даними тепло споживання по будинку 4 по вул.. Боткіна, які ПАТ "Київенерго" надсилає до КП «Індустріальне».


11
Начальнику Держцінінспекції
Савицькому О.Д
Костяного Я.О
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025

ЗАПИТ

Щодо визначення вартості оплати послуг з опалення квартир у будинку за адресою м.Київ, вул. Боткіна, 4.
Шановний Олександр Денисович. Відповідно  до статті 1 Закону України «Про теплопостачання» наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: 
тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання;
система автономного теплопостачання - внутрішньобудинкова система опалення, яка використовується для теплозабезпечення окремого багатоквартирного будинку;
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год., місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год., магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об'єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання.

На даху будинку споруджена котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) , яка належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві та повністю забезпечує їх потреби в теплопостачанні та гарячому водопостачанні. Право їхньої сумісної власності на цей об’єкт підтверджено рішеннями відповідних судів.
Спір про належність котельні вирішений постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 06.03.2007 р. в адміністративній справі № 2-а-24-1/07 за позовом Кулі В.І. до Солом’янської районної у м. Києві ради. Визнано нечинним її рішення від 19.06.2002 р. стосовно передачі дахової котельні до комунальної власності м. Києва з подальшою передачею в управління АК "Київенерго".

Крім того, постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. у адміністративній справі № 2а-22/07 визнане недійсним та скасоване розпорядження КМДА від 05.11.2002 р. № 2009 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» вбудованих об’єктів теплопостачання з обладнанням» в частині, що стосується прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» дахової котельні по вул. Боткіна, 4. Зобов’язано КМДА повернути дахову котельню по вул. Боткіна, 4 в м. Києві в управління балансоутримувачу будинку – КП УЖГ Солом’янського району м. Києва.

Ухвалою Київського апеляційного  адміністративного суду від 05 червня 2007 р. у справі № 22а-273/07 апеляційна скарга АЕК "Київенерго" та Солом’янської районної у м. Києві держадміністрації, яка приєдналася до неї, залишена без задоволення. Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. залишена без змін.


Відповідач (КП «Дирекція») та його попередник (КП УЖГ Солом’янського району м. Києва) на протязі з січня 2001 року по даний час порушували майнові права співвласників, розпоряджалися даховою котельнею на власний розсуд, безпідставно нараховували платежі мешканцям будинку на основі тарифів, затверджених Київською міською державною адміністрацією для споживачів, підключених до централізованої мережі теплопостачання територіальної громади м. Києва, а не до власного джерела. При цьому співвласники котельні згоди на подібні дії, тобто на право володіння або користування чужим майном, відповідачеві не надавали. Відповідно до ст. ст. 1029-1033 ЦК України балансоутримувач будинку міг виступати лише в ролі управителя майна, в тому числі дахової котельні, але не вигодонабувачем. При цьому ЦК України вимагає укладення договору в письмовій формі між установником управління (власником майна) та управителем.

Суд також встановив, що теплова енергія, яка вироблялась котельнею, не є власністю управителя, а вигода від реалізації теплової енергії не може належати управителю. Відповідно до ст. 1042 ЦК України управитель має право на плату, встановлену договором, а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв'язку з управлінням майном.

Підрахунки витрат на управління котельнею відповідач не виконував, а на вимогу позивача надати інформацію про обсяги виробленої теплової енергії відповідав відмовою.

Порушуючи вимоги цивільного законодавства, відповідач, як управитель чужого майна, на протязі зазначеного періоду безпідставно володів їм та розпоряджався, незаконно нараховував платежі за теплову енергію, яка надавалась мешканцям будинку, від належної їм дахової котельні за тарифами, які не можуть використовуватися в даних правовідносинах.

Суд також встановив, що будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді № 8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК "Київенерго" укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає.  КП УЖГ та КП «Дирекція»  не проводили  перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497.

Але Комунальне підприємство Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду Солом`янської районної у м. Києві ради (КП Дирекція) надсилає рахунки з Тарифом на оплату послуг з централізованого опалення (ЦО), які формується, виходячи з норми КТМ-204: розмір теплоенергії для потреб ЦО становить 0,147 Гкал/кв.м опалювальної площі.

Постанова від 17.02.2011  N 242 зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17 березня 2011 р. за N 366/19104 «Про затвердження Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання» не може використовуватись для формування тарифів на теплопостачання для будинку за адресою Боткіна 4 відповідно до абзацу десятого та шістнадцятого Закону України «Про теплопостачання» та пункту 1.2 статті 1 цієї постанови.
Постанова від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» також не може використовуватись при розрахунках, так як вона регулює тарифи тільки на центральное теплопостачання, до якого будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний

Прошу надати офіційну відповідь про те, як повинен формуватися тариф і які складові повинні враховуватись в тарифі на опалення  для квартир у будинку по вул. Боткіна, 4



Також запити буду подавати до Солом"янської держадміністрацій, Київської міської адміністрації, ВСП та КП "Індустріаль", НКРЕ. Версія звернення не остаточна. Прошу уважно прочитати, і по можливості висловити свої думки та коригування

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email