'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Відмова у призначенні субсидії через борг  (Прочитано 29201 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Зустрічний позов тут до того, що я їм оскаржив заборгованість, і надав до суду ухвалу, з якої випливає, що я подав зустрічний позов до КП "Керуюча компанія".
Так Ви так і пишіть - у мене такий-то випадок, з такими-то обставинами. А Ви ставите ЗАГАЛЬНІ питання...
Тема називається "Минсоцполитики надеется запустить новую систему субсидий",  а не "Боротьба stepanА з УПСЗН".
Взагалі Ви написали
У мене оскаржено заборгованість за період з 2010 по 2012р.
Справа ще не завершена.
Також мною скасовано судовий наказ за період з 2013 по 2015 р.
Поки що "КП" не може подити позов про стягнення заборгованості, тому, що суди позов йому повертають.
Відтак і я не можу оскаржити цей позов зустрічним позовом.
Тобто Ви не можете подати зустрічний позов. Я Вам відповів,  що можна подати первісний позов, а не чекати отримання можливості подавати зустрічний...
А що я можу оскаржити в первісному позові, якщо я не платив за послуги з 2010 р., а відмова суду задовольнити мій зустрічний позов за період з 2010 р. по 2012 р. ще не оскаржено до апеляційного суду?
Хіба що подати позов про перерахунок нарахованої заборгованості за період з 2013р. по 2014р., а за послугу утримання будинку до 2015 р.?
Оскаржувати нарахування заборгованості за період з 2014р. по 2018р. наскільки я розумію поки що не має підстав...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Можливо якщо я подам заяву про отримання субсидії на наступний опалювальний сезон, з жовтня місяця цього року, то це і спрацює(вказати "Київтеплоенерго").А на цей неопалювальний сезон я не подавав заяву про отримання субсидій, тому, УПСЗН вирішує питання про надання субсидій без подання заяви тим споживачем, який отримував субсидію у минулому сезоні.
То навіщо Ви нам "мізки полощите"?
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Можливо якщо я подам заяву про отримання субсидії на наступний опалювальний сезон, з жовтня місяця цього року, то це і спрацює(вказати "Київтеплоенерго").А на цей неопалювальний сезон я не подавав заяву про отримання субсидій, тому, УПСЗН вирішує питання про надання субсидій без подання заяви тим споживачем, який отримував субсидію у минулому сезоні.
То навіщо Ви нам "мізки полощите"?
Я хотів запитати - чи оскарження сум заборгованості за послуги(та оскарження самої відмови в призначенні субсидії), які наводить мені УПСЗН у її відмові про призначення мені субсидії(ухвала суду про оскарження) є підставою для призначення субсидії?
І ще я доповнив свою відповідь у моєму пості, що я тут цитую.У платіжках КП ГІОЦ вказує обидві компанії - і "Київенерго", і "Київтеплоенерго".
« Останнє редагування: 22 Серпня 2018, 10:20:27 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Оскарження сум заборгованості за послуги, які наводить УПСЗН у її відмові про призначення  субсидії ( ухвала суду про оскарження) є підставою для призначення субсидії
Оскарження самої відмови в призначенні субсидії не є підставою для призначення субсидії.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Оскарження сум заборгованості за послуги, які наводить УПСЗН у її відмові про призначення  субсидії ( ухвала суду про оскарження) є підставою для призначення субсидії
Оскарження самої відмови в призначенні субсидії не є підставою для призначення субсидії.
Дякую за відповідь!
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Тема називається "Минсоцполитики надеется запустить новую систему субсидий",  а не "Боротьба stepanА з УПСЗН".
Якщо є можливість, то перенесіть будь ласка це моє обговорення до іншої теми.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Оскарження сум заборгованості за послуги, які наводить УПСЗН у її відмові про призначення  субсидії ( ухвала суду про оскарження) є підставою для призначення субсидії
Ще питання, якщо можна - позов до УПСЗН про оскарження суми заборгованості у їхній відмові в призначенні субсидії треба подавати до якого суду, загального, чи адміністративного?
І чи є такий позов - на захист прав споживача?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ще питання, якщо можна - позов до УПСЗН про оскарження суми заборгованості у їхній відмові в призначенні субсидії треба подавати до якого суду, загального, чи адміністративного?
І чи є такий позов - на захист прав споживача?
1. Можна.
3. Не є. Якщо Ви звернетесь до преамбули  та ст. 1 ЗУ "Про захист прав  споживачів", то Вам стане очевидним, що дії УПСЗН не підпадають під дію цього закону. Бо УПСЗН не є суб'єктом господарювання, що виконує роботи або надає послуги, чи виробляє товар... А Ви не є споживачем робіт, послуг чи товару від УПСЗН.   УПСЗН є суб'єктом владних повноважень.
2. Позов до УПСЗН, як до суб'єкта владних повноважень, до адміін суду. По КАСУ. У Києві до Окружного адміністративного суду м. Києва ...
Тільки позов не щодо "оскарження суми заборгованості у їхній відмові", а щодо оскарження відмови у призначенні субсидії. І треба буде доказувати, що УПСЗН "застосувало" не ті суми боргу...
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Отримав сьогодні електронною поштою відповідь на моє звернення до АК "Київводоканал" через їхній сайт.
Цитувати
Ваше звернення №Н-8940/0/8/15-18 опрацьовано
 
Тема звернення:
Питання щодо розрахунків та нарахувань
 
Текст звернення:
Особовий рахунок: ХХХХХХХХ
Прошу надати мені  довідку з помісячним розрахунком заборгованості  за моїм особовим рахунком з  надання послуг в водопостачання та водовідведення.
 
Результат:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що оскільки власник особового рахунку ХХХХХХХХ  з заявою про укладання прямого договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та холодного і гарячого водовідведення власник до Товариства не звертався, інформація щодо власника особового рахунку №ХХХХХХХХХ, у Товариства відсутня.
Для впорядкування розрахунків за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та визначення розміру заборгованості по квартирі, а також укладання договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення холодної та гарячої води (з використанням внутрішньобудинкових систем) Вам, необхідно звернутись до    «Центру обслуговування споживачів», який знаходиться за адресою: пр-т Лобановського, 39-а, пн: з 8:00 до 17:00, вт-чт:  з 8:00 до 17:00,  пт з  8:00 до 16:00, з пакетом документів, необхідних для укладання договор, а саме: документи, що підтверджують право власності на квартиру; довідку про присвоєння ІПН; документи, що підтверджують право на пільгу (довідка про склад сім?ї, пільгове посвідчення) при наявності; копії паспортів лічильників, інформацію про показання квартирних приладів обліку води на дату відвідування та останнє повідомлення на сплату комунальних послуг.
 
З повагою,
фахівець  відділу обліку
Управління по роботі з мешканцями
багатоквартирних будинків
Розрахункового департаменту
ПрАТ «АК «Київводоканал»
А на моє звернення безпосередньо до "Центру обслуговування споживачів" за адресою вул. Лобановського 39-а  отримав відповідь тільки про загальну суму заборгованості, і відмову надавати довідку про помісячну заборгованість.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Отримав сьогодні електронною поштою відповідь на моє звернення до АК "Київводоканал" через їхній сайт.
Цитувати
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що оскільки власник особового рахунку ХХХХХХХХ  з заявою про укладання прямого договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та холодного і гарячого водовідведення власник до Товариства не звертався, інформація щодо власника особового рахунку №ХХХХХХХХХ, у Товариства відсутня.
То якщо інформація щодо власника мого особового рахунку відсутня у "Київводоканалі", то звідки в УПСЗН з"являється відомості про заборгованість за моїм особовим рахунком?
Почекаю ще відповідь на мій запит до "Київенерго".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Отримав сьогодні електронною поштою відповідь на моє звернення до АК "Київводоканал" через їхній сайт.
Цитувати
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що оскільки власник особового рахунку ХХХХХХХХ  з заявою про укладання прямого договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та холодного і гарячого водовідведення власник до Товариства не звертався, інформація щодо власника особового рахунку №ХХХХХХХХХ, у Товариства відсутня.
А на моє звернення безпосередньо до "Центру обслуговування споживачів" за адресою вул. Лобановського 39-а  отримав відповідь тільки про загальну суму заборгованості, і відмову надавати довідку про помісячну заборгованість.
То якщо інформація щодо власника мого особового рахунку відсутня у "Київводоканалі", то звідки в УПСЗН з"являється відомості про заборгованість за моїм особовим рахунком?
Інформацію для УПСЗН може надавати "Київводоканал", КП ГІОЦ, ЦКС... Те, що Вам відповіли "інформація відсутня", ще не означає,  що вона дійсно відсутня... Це звичайна для КП практика "заманювання" для укладення договорів... Ви не виконуєте свій обов'язок по укладенню договору, вони не бажають для Вас виконувати свій... "Елементарно, Ватсон!" ©   Відсутність договору Вас від позовів не захистить, Ви вже мали змогу переконатися в цьому...  Коли у КП буде потреба надати інормацію по Вашому особовому рахунку (наприклад, для суду),  то воно її "знайде"... Навіть не сумнівайтесь.
Юридично, відсутність договору не позбавляє Вас права на отриммання,  а КП - обовязку надання  інормації по Вашому особовому рахунку. Можете оскаржувати відмову у всіх можливих інстанціях. Ваш час - Ваше право як його використовувати...
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Міністерство соціальної політики України
25 Вересня 2018
Цитувати
Відмова у субсидії тим громадянам,  чиї доходи менші мінімальної зарплатні - є неправомірною.
За словами Міністра соціальної політики Андрія Реви, вони мають змогу звернутися до Комісії з питань призначення житлових субсидій.
https://www.msp.gov.ua/news/15932.html
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Міністерство соціальної політики України
Цитувати
Чи потрібно безробітним сплачувати ЄСВ щомісяця після призначення субсидії?
26 Вересня 2018
https://www.msp.gov.ua/news/15940.html
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Отримав сьогодні електронною поштою відповідь на моє звернення до АК "Київводоканал" через їхній сайт.
Цитувати
Ваше звернення №Н-8940/0/8/15-18 опрацьовано
 
Тема звернення:
Питання щодо розрахунків та нарахувань
 
Текст звернення:
Особовий рахунок: ХХХХХХХХ
Прошу надати мені  довідку з помісячним розрахунком заборгованості  за моїм особовим рахунком з  надання послуг в водопостачання та водовідведення.
 
Результат:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що оскільки власник особового рахунку ХХХХХХХХ з заявою про укладання прямого договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та холодного і гарячого водовідведення власник до Товариства не звертався, інформація щодо власника особового рахунку №ХХХХХХХХХ, у Товариства відсутня.
А як же "публічний договір" Київводоканалу, який фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення.
Цитувати

5. Яким чином регулюються мої відносини з Київводоканалом, якщо у мене ще немає прямого договору?

Форма Договору між споживачем (мешканцем) та виконавцем послуг (Київводоканалом) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення. Тобто, навіть, якщо у Вас на руках немає паперового примірника Договору, Ви маєте такі самі права та обов’язки стосовно отримання зазначених послуг, як і усі інші споживачі, які вже отримали свої примірники договорів.
https://vodokanal.kiev.ua/bagatokvartirnij-budinok
То їхній "публічний договір" діє, чи не діє?
« Останнє редагування: 02 Жовтня 2018, 00:11:13 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Отримав сьогодні електронну відповідь на мій запит до "Київенерго".
17.08.18 р. на особистому прийомі в Центрі комунального сервісу(ЦКС) я подав запит, в якому просив надати мені помісячний розрахунок заборгованості за ГВП та ЦО з травня 2016 р. по серпень 2018 р.
Відповідь надійшла наскільки я зрозумів від ЦКС:
Цитувати
Доброго дня!

Відповідно до рішення Київської міської ради від 24.04.2018 № 517/4581 Угоду щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001, укладену між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «Київенерго», припинено з 30.04.2018 в частині об’єктів теплопостачання. Об’єкти теплопостачання, які перебували у володінні та користуванні ПАТ «Київенерго», закріплено на праві господарського відання  за КП «Київтеплоенерго».

Між Концерном та КП «Київтеплоенерго», на підставі розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Концерну від 08.12.2016 № 1244, укладено договір від 10.05.2018 № 56.                                                   

Відповідно до положень даного договору, Концерн здійснює обслуговування споживачів – мешканців багатоповерхових будинків, з питань нарахування плати за послуги надані КП «Київтеплоенерго».

Також, між Концерном та ПАТ «Київенерго» укладено договір доручення № 123-КЕ від 25.05.2018, на підставі якого Концерн здійснює прийом споживачів, зокрема, юридичних та фізичних осіб – підприємців.

Водночас повідомляємо, що з технічних причин коригування нарахувань за відповідну послугу надану ПАТ «Київенерго» буде відображено в наступних періодах, після зняття мораторію, на підставі листа директора ПАТ «Київенерго» Куніна Л.М. від 31.08.2018 № 050КЕК/15/26224.

У разі необхідності звіряння взаєморозрахунків, рекомендуємо Вам, звернутися до будь-якого з сервісних центрів Концерну, детальну інформацію  про місцезнаходження яких та графік прийому споживачів можливо отримати  на офіційному сайті Концерну за посиланням: cks.com.ua/service-centers/ або за телефоном: (044) 247-40-40.
Що за "мораторій"?
З технічних причин коригування нарахувань буде відображено після зняття мораторію....тобто плати, не плати, а на суму боргу накладено мораторій?
На мій запит про взаєморозрахунки відповіді по суті не дають, але пишуть, що у разі необхідності звіряння взаєморозрахунків звертайтесь до нас....
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email